Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
o ile się nie mylę Krusk nie gra na śmieciach 
Razorgory to też śmieci, ale silniejsze od harpii.
Plan był taki, że razorki czujką na przodzie. Wróg szarża, leci i zatrzymuje się na ungorach które są w kresce między chariotami wysunięci do przodu. Potem kontrszarża i wiadomo.
Nowa wersja:
Plan był taki, że razorki czujką na przodzie. Wróg szarża, leci i zatrzymuje się na ungorach które są w kresce między chariotami wysunięci do przodu. Potem kontrszarża i wiadomo.
Nowa wersja:
Beastlord General 311
Brass Cleaver
Gnarled Hide
Charmed Shield
Dawnstone
Potion of Foolhardiness
Heavy Armor
Tuskgor Chariot
Beastlord 334
Wizarding Hat
Heavy Armor, Shield
Tuskgor Chariot
Shaman 1lvl 157
ahw
Lore of Wild - Bestial Surge
Tuskgor Chariot
Shaman 1lvl 182
ahw, DS
Lore of Wild - Bestial Surge
Tuskgor Chariot
Wargor BSB 311
Chalice of the Dark Rain
Dragonhelm
Heavy Armor, Shield
Razorgor Chariot
40 Gors, ahw, FCG 345
3 x Tuskgor Chariot 3 x 80
3 x 5 Raiders 3 x 30
3 x Razorgor Chariot 3 x 145
3 x Razorgor 3 x 55
Total: 2600/2600
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
to rydwany mają SV na 4+ ilość nie jest ważna po drugie więcej chyba już nie da się zmieścić
pomysł nawet zacny ale chyba mało kto w to wierzy że się opłaca... warte przetestowania tak sądzę
napisz jak idzie
powodzenia
może coś alternatywnego będzie w bestiach
pomysł nawet zacny ale chyba mało kto w to wierzy że się opłaca... warte przetestowania tak sądzę
napisz jak idzie
powodzenia
może coś alternatywnego będzie w bestiach
Nie ma sie co sugerowac rozpiska kogos kogo ktos uznaje za guru bo np akurat dana rozpiska byla dobra gdzies tam
Trzeba grac tym co graczowi pasuje vel gracz wie jak wykorzystac potencjal danej rozpiski , o czym np guru forumowy nie wiedzial itd
Pozatym to co wyzej pisze , to guru grajac rozpiska swoja zna wlasnie zalety/wady , wie co moze stracic a co nie itp ,a my w 50% mozemy nie wiedziec ,cbdu
Pozatym to co wyzej pisze , to guru grajac rozpiska swoja zna wlasnie zalety/wady , wie co moze stracic a co nie itp ,a my w 50% mozemy nie wiedziec ,cbdu
WFB playing since 1994
sam jestem bardzo za rydwanami i chciałbym zawsze miec min 4 w rozpie ale koszt (glownie razorów) jest piekielnie duzy. na 2600 pkt tylko jeden oddział defakto to imo za mało ale jasne kazdy gra tak jak lubi/jak mu się sprawdza. najbardziej zastanawia mnie beastlord z wizard hatem na rydwanie - masz jakiś konkretny plan - zastosowanie dla niego krusk?
Shaman się nie mieści. A ci mali magowie mają tylko popychać rydwany.Klops pisze:to już lepiej powinien się spisywać duży szaman z wardem na 4+ albo
zabranie chalica z BSB danie 1 szamanowi 2 lv a beastlordowi zamiast hata chalica i jakiś osprzęt do walki
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą.
Lord z czapką ma 50% szans nafajnego lora tj. Light(speed of light, birona's timewarp), czy Fire, Heaven lub Metal(moje ulubione).
Beast i Life słabe bo ich boosty albo tylko hero, albo 1 unit.
Death i Shadow nielubię, bo to zło
Beast i Life słabe bo ich boosty albo tylko hero, albo 1 unit.
Death i Shadow nielubię, bo to zło
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 87&start=0archeolog pisze: co do patentu crusa nie mam pojecia - reszta cos wie ?
Pocisnął tym na bazyliszku i załapał się do kadry na euro
