Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
a jakbym rzeczywiście z kolesia z Hodą zrobił biegacza, wywalił czempionów z wildów, dał 1 warhawka i wardancera to by było dobrze??
bo tego BSB na orle to chciałbym zostawić, z A z s5 i 2 z s4 to całkiem całkiem, ma jakąś obronę no i jest szybki
a strzelania trochę mam, 20 łuków + Hoda + 2x5 GR + 1x4 warhawki, myślę że daje radę..
ew. można jakoś wcisnąć orzełka zwykłego..
bo tego BSB na orle to chciałbym zostawić, z A z s5 i 2 z s4 to całkiem całkiem, ma jakąś obronę no i jest szybki
a strzelania trochę mam, 20 łuków + Hoda + 2x5 GR + 1x4 warhawki, myślę że daje radę..
ew. można jakoś wcisnąć orzełka zwykłego..
1 Spellweaver @ 345 PtsDzidzia pisze:a jakbym rzeczywiście z kolesia z Hodą zrobił biegacza, wywalił czempionów z wildów, dał 1 warhawka i wardancera to by było dobrze??
bo tego BSB na orle to chciałbym zostawić, z A z s5 i 2 z s4 to całkiem całkiem, ma jakąś obronę no i jest szybki
a strzelania trochę mam, 20 łuków + Hoda + 2x5 GR + 1x4 warhawki, myślę że daje radę..
ew. można jakoś wcisnąć orzełka zwykłego..
General; Magic Level 4; Longbow
Ranu's Heartstone [20]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Noble @ 154 Pts
Battle Standard
Sword of Might [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
Steed, LA
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Musician
5 Wild Riders @ 148 Pts
Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148 Pts
Standard; Musician
7 + 1 Wardancers @ 165 Pts
Champ, Musician
4 Warhawk Riders @ 160 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2253
Tylko tak se myśle, ze po co konik pod bsb jak nie ma eternali, to juz lepiej wziąć mu LA i steeda i za reszte pkt dopakować oddziały.
IMHO mało łuków, ale rozpa jak najbardziej grywalna i fajna.
Sory, nie chciało mi się pisać co bym pozmieniał, dlatego od razu wrzuciłem...
pozdro
całkiem fajne, podoba mi się jedyne co bym zmienił to zamiast waywatchersów wystawiłbym 5 scoutów z bannerem ścinającym marsz w obrębie 12", wtedy wsadzamy nasz las jak najbliżej wrogich oddziałów, wrzucamy tam naszych scautów i jest po prostu piknie
tylko może być lekko z dupki jak trafimy na pluton egzekucyjny (25 kuszoli DE + magiczka +bolec) wtedy to już jest dupa w zasadzie, albo gunline w oparciu o kusze.. Tak samo nie masz zbytnio czym niszczyć wrogich puszek, jak imperium wystawi 2x 5 KO no to już masz praktycznie pozamiatane.. ja tam właściwie tylko widzę tą armię w potyczce z O&G, HE i lizakami, od reszty możesz dostać w pytę...
ale i tak mi się podoba (chyba nawet czymś takim zagram tylko dam tych scoutów jak mówiłem ;p)
pzdr.
tylko może być lekko z dupki jak trafimy na pluton egzekucyjny (25 kuszoli DE + magiczka +bolec) wtedy to już jest dupa w zasadzie, albo gunline w oparciu o kusze.. Tak samo nie masz zbytnio czym niszczyć wrogich puszek, jak imperium wystawi 2x 5 KO no to już masz praktycznie pozamiatane.. ja tam właściwie tylko widzę tą armię w potyczce z O&G, HE i lizakami, od reszty możesz dostać w pytę...
ale i tak mi się podoba (chyba nawet czymś takim zagram tylko dam tych scoutów jak mówiłem ;p)
pzdr.
A to(na border patrol):
Noble 131
HodA, Elven Steed,Spear,Light Armour,Enchanted Shield
10 Glade Guards 120
5 Glade Riders 147
Muzyk, Sztandarowy
3 Treekin 195
Nie wiem czy to sa standardowe zasady border patrol ale hero do 135pkt
1 special lub rare, przynajmniej 1 jednostka piechoty w liczbie 10 sztuk.
Ogolnie hero z Hoda to obowiazek, na reszte malo zostaje wiec taki wybor.
Glade Guards - najrozsadniejszy wybor przy takich zasadach doboru armii
Glade Riders - w koncu potrzeba cos mobilnego a banner dla static CR - zlapac go nam nie powinni w koncu to my decydujemy o walce:) a i hero moze sie przed dzialem oslonic...
Treekiny - jako zapora na wszystko - na tak male punkty powinni byc twardzi i wszystko przyjac
czekam na komentarze
Noble 131
HodA, Elven Steed,Spear,Light Armour,Enchanted Shield
10 Glade Guards 120
5 Glade Riders 147
Muzyk, Sztandarowy
3 Treekin 195
Nie wiem czy to sa standardowe zasady border patrol ale hero do 135pkt
1 special lub rare, przynajmniej 1 jednostka piechoty w liczbie 10 sztuk.
Ogolnie hero z Hoda to obowiazek, na reszte malo zostaje wiec taki wybor.
Glade Guards - najrozsadniejszy wybor przy takich zasadach doboru armii
Glade Riders - w koncu potrzeba cos mobilnego a banner dla static CR - zlapac go nam nie powinni w koncu to my decydujemy o walce:) a i hero moze sie przed dzialem oslonic...
Treekiny - jako zapora na wszystko - na tak male punkty powinni byc twardzi i wszystko przyjac
czekam na komentarze
Nie mogę wziąć magicznego sztandaruDzidzia pisze:jedyne co bym zmienił to zamiast waywatchersów wystawiłbym 5 scoutów z bannerem ścinającym marsz w obrębie 12"
Jeszcze myślałem o czymś bardziej ofensywnym na driadach:
Wood Elf Noble, Hail of Doom Arrow, Briarsheath 120
8 Dryads 96
8 Dryads 96
9 Scouts 165
5 Waywatchers 120
@ Virgo nie żebym się czepiał, ale 9 scoutów to porażka... Lepiej daj za to dyche łuków i starczy jeszcze na championa do wayów.
Poza tym nie myśleliscie o herosie ww? Z hodą i 2hw kolo daje rade i chyba mieści się w 130 pkt jeśli mnie pamięć nie myli...
Defens na 600 pkt na samych łukach plewny. Masz tyły praktycznie z każdą armią, bo cokolwiek dojdzie / dojedzie to masz plecy.
Pozdro
Poza tym nie myśleliscie o herosie ww? Z hodą i 2hw kolo daje rade i chyba mieści się w 130 pkt jeśli mnie pamięć nie myli...
Defens na 600 pkt na samych łukach plewny. Masz tyły praktycznie z każdą armią, bo cokolwiek dojdzie / dojedzie to masz plecy.
Pozdro
A co daje czempion do wayów?Piotras pisze:@ Virgo nie żebym się czepiał, ale 9 scoutów to porażka... Lepiej daj za to dyche łuków i starczy jeszcze na championa do wayów.
Wood Elf Noble, Hail of Doom Arrow, Briarsheath 120
10 Glade Guard 120
10 Glade Guard 120
8 Dryads 96
6 Waywatchers 144
A teraz?
Chłopak ma +1BS tylko. Czy się opłaca za te pkt, to już każdy sobie sam oceni.A co daje czempion do wayów? Think
Co do rozpisek na patrol:
Ostatnio jak byłem, to widziałem rozpiske WE na 40 driadach + Brachwraith z kostką i snajperką. Fajnie taka armia wygląda.
BTW: Widziałem że ktoś tu w rozpie zamieścił BSB identycznego do tego co sobie wymyśliłem (orzeł + SoCM + słomka) i chciałem się dopytać czy się sprawdza w bitwach? Wiem że najlepiej jest samemu sprawdzić, ale nie zawsze jest czas na to.
1 Glamourweave Spellweaver @ 383 Pts
General; Glamourweave; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Ranu's Heartstone [20]
Elf Steed
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Resplendence of Luminescents [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Treeman @ 285 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
5 Scouts @ 128 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Zenith [25]
13 Glade Guard @ 162 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2250
Powrót do korzeni .
Sprawdzone na wampirach ze skutkiem pozytywnym.
Ridersi, skałci i orzeł obcinają ruchy, reszta strzela prawie 70 razy na turę. Wszystko może robić flee, drzewiec z bsb trzyma co wredniejsze oddziały przeciwnika. Generalnie priorytet to rzucanie bounda + 4x przesuwanie na 1 kości + 1x na 2 kościach. Duży mag w zależności od przeciwnika bierze na ofens beasta, na defens lifa albo loren. Wszystko co może upolować przeciwnik jest mało warte, wszystko zbiera się na 9, przy pomyślnych wiatrach do 4 tury nic mnie nie rusza. Boli jedynie kawa z dużym sejwem i czołgi.
General; Glamourweave; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Ranu's Heartstone [20]
Elf Steed
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Resplendence of Luminescents [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Treeman @ 285 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
5 Scouts @ 128 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Zenith [25]
13 Glade Guard @ 162 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2250
Powrót do korzeni .
Sprawdzone na wampirach ze skutkiem pozytywnym.
Ridersi, skałci i orzeł obcinają ruchy, reszta strzela prawie 70 razy na turę. Wszystko może robić flee, drzewiec z bsb trzyma co wredniejsze oddziały przeciwnika. Generalnie priorytet to rzucanie bounda + 4x przesuwanie na 1 kości + 1x na 2 kościach. Duży mag w zależności od przeciwnika bierze na ofens beasta, na defens lifa albo loren. Wszystko co może upolować przeciwnik jest mało warte, wszystko zbiera się na 9, przy pomyślnych wiatrach do 4 tury nic mnie nie rusza. Boli jedynie kawa z dużym sejwem i czołgi.
Z czego polowa jest zastawiona terenami. Kiedys probowalem grac na 4 oddzialach lucznikow. Okazywalo sie, ze w wiekszosci wypadkow nie bylo gdzie postawic 4 oddzialu. A Ty musisz jakos sensownie rozlokowac 5 lucznikow+ dodatki. Nie wroze sukcesu.mdłości pisze:na takie punkty to się gra na stołach 48 na 72 więc nie widzę problemu
Srednio na turnieju na stole jest 4-6 terenów z czego przynajmniej dwa w mojej strefie rozstawienia, myślę że nie będzie tak źle. Może spróbuje zagrać czymś podobnym na waszym turnieju Bless i przekonam sie na własnej skórze. Jak to mówią "jak sie nie wywrócis to sie nie naucys".
True, true....mdłości pisze:Srednio na turnieju na stole jest 4-6 terenów z czego przynajmniej dwa w mojej strefie rozstawienia, myślę że nie będzie tak źle. Może spróbuje zagrać czymś podobnym na waszym turnieju Bless i przekonam sie na własnej skórze. Jak to mówią "jak sie nie wywrócis to sie nie naucys".