Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: qlpin »

Afro pisze:a czy czołg nie jest przypadkiem maszyną, które cracks call wsysa na 5+?

na czołg nie działają czary które nie maja podanej siły w swoim opisie...

sorry za 2 posty pod rząd

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Afro pisze:a czy czołg nie jest przypadkiem maszyną, które cracks call wsysa na 5+?
1) Czołg jest maszyną
2) Cracks Call nie wsysa na 5+. Rydwany i maszyny muszą wyrzucić 5+ aby przeżyć.
3) Czołg jest odporny na czary nie posiadające siły
qlpin pisze:abominacja jest (blokowana?) 1 cal od odziału furii obok stoją blood letterzy po prostej po prowadze do nich szarże i teraz pytanko czy jeśli pivot (przed ruchem abomka może go wykonać) przybliżyłby mnie do odziału furii na bliżej niż 1 cal to czy moge wykonać te szarże...
Polecam zajrzeć do działu "Kwestia Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi" bo właśnie się tam o to kłócimy :)
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Pytanie, czy załogańci Plague Furnace dostają przerzuty od plague bannera(działa na wszystkie plague monki w oddziale)?

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

Hobbit pisze:
Afro pisze:a czy czołg nie jest przypadkiem maszyną, które cracks call wsysa na 5+?
2) Cracks Call nie wsysa na 5+. Rydwany i maszyny muszą wyrzucić 5+ aby przeżyć.
no właśnie o to mi chodziło, tylko inaczej mi się napisało ;)

co do przerzutów, to tak pół na pół, bo niby działa na oddział monków, ale nie wiadomo, czy monki z furmanki można uznać za monki w oddziale
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

skoro załoga pieca to "plague monk crew" to czemu ma nie działać?
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

No nie wiem, wiele razy spotkałem się z dziwną interpretacją zasad czy to w WFB, czy w40k, i ktoś może mi zarzucić, że działa na "plague monks" a nie "plague monks crew"

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

jak dokładnie sypie się dumwell 8) , bo narzazie wnioskuje, że jeżeli nie ma go w cc to starczy na max 5 tur

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Eee.. A możesz sprecyzować?

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

A dobra w sumie to już se sam odpowiedziałem, bo tam pisze, że na końcu każdej tury w której nieangażowane koło zagłady gracz skavenów rzuca na utratę kontroli.... myślałem, że zawsze kiedy nie walczy traci punkt żywotności i musi to testować #-o

Trafienia z uderzania są tylko w :
a)pierwszej turze walki
b)podczas szarży
c)zawsze w cc

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Eeeeee...? Ja wiem, że czytanie ze zrozumieniem jest trudne, ale spróbuj otworzyć podręcznik jeszcze raz i przeczytaj co jest tam napisane.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

O wtf... #-o Ja mam chyba jakąś amnezje :mrgreen: przesz jest wyraźnie napisane...

Edit: Tak to jest jak się studiuje podręcznik po głębszym...

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Jaki jest sens dawania warda na prieście na furmance,
skoro ward działa tylko na księdza ???
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

krusk pisze:Jaki jest sens dawania warda na prieście na furmance,
skoro ward działa tylko na księdza ???
Taki żeby mial jakąkolwiek ochronę, a nie spadal od byle pierdnięcia :wink:
poza tym nie każdy wystawia priesta z furmanką.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

.................
Być może dlatego, iż śmierdziel nie może nosić zbroi i jest dość podatny na ataki.
Moim zdaniem PP jest na tyle drogim herosem, iż warto zapłacić te ekstra15/30 pkt. dla dodatkowej ochrony.

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

W świetle FAQ do skavenów wiemy że bohater może dołączyć do klocka z dzwonkiem ale nie może go z własnej woli opuścić.
I teraz rozkminka. Czy jeżeli jakiś czarodziej rzuci na tego bohatera teleport to będzie się to kwalifikowało jako opuszczenie regimentu z własnej woli?
Naturalnym wrogiem skavenów są ludzie... i orki... i elfy... a także chaos... i oczywiście najgorszy wróg czyli inni skaveni.

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

raczej tak, w końcu to ty chcesz wyteleportować herosa hen daleko
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Ale heros wcale nie chce opuścić dzwonka. Pragnie tam pozostać z całej mocy swego zaplutego szczurzego serduszka. To wstrętna siła wyższa rzuca go gdzie indziej.
Naturalnym wrogiem skavenów są ludzie... i orki... i elfy... a także chaos... i oczywiście najgorszy wróg czyli inni skaveni.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Gnatozuj pisze:Ale heros wcale nie chce opuścić dzwonka. Pragnie tam pozostać z całej mocy swego zaplutego szczurzego serduszka. To wstrętna siła wyższa rzuca go gdzie indziej.
Bez takich... cóż to gracze skaveńscy nagle dostaną rozdwojenia jaźni? Ty decydujesz na kogo rzucasz czar, masz tego pełną świadomość, a więc nie jest to czyn popełniany poza Twą wolą. Tym samym - nie, nie możesz tak zrobić.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

Panowie, tutaj 'opuscic' odnosi sie do fazy ruchu. Teleport pozwala teleportowac dowolnego bohatera w dowolne miejsce. Niezaleznie czy teleportuje sie sam czy ktos go teleportuje i jakie ma serduszko ;P Takze IMHO teleport bez problemu przechodzi. Sam juz tak gralem przed FAQ i nikt sie nie burzyl poki co.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Cosmo pisze:Sam juz tak gralem przed FAQ i nikt sie nie burzyl poki co.
przed faq malo kto wiedzial, ze nie mozna wyjsc z oddzialu z dzwonem.

Volountarily to volountarily. wiec nie omzna sie wyteleportowac

ODPOWIEDZ