Pytania początkującego
Moderator: #helion#
Re: Pytania początkującego
Zastanawiam się czy możliwe jest combo i co ono by dało:
Rycerze białego wilka z wrzuconymi na nich ws10 I10 i ASF.
ASL i ASF się znoszą i biją po inijatywie?
Czy ASF i Inicjatywa daje in reroll za to i tak biją ostatni za dwuraki?
( tak, wiem, strasznie noobowe pytanie jak na gościa z 2000+ postami)
Rycerze białego wilka z wrzuconymi na nich ws10 I10 i ASF.
ASL i ASF się znoszą i biją po inijatywie?
Czy ASF i Inicjatywa daje in reroll za to i tak biją ostatni za dwuraki?
( tak, wiem, strasznie noobowe pytanie jak na gościa z 2000+ postami)
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Dzięki za odpowiedź. Jeszcze tylko tak dla sprostowania: czy da się jakoś ładnie i sensownie zmiksować części z 6. i 7. edycji? Mam na myśli głowy. Mam dość sporą armię, jednak w większości niepomalowaną przeze mnie lub w ogóle szarą. Dlatego przed "odrodzeniem" tej armii zastanawiam się nad zakupem batalionu i wymieszania bitzów, aby urozmaicić modele.
Jaka piechota jest najskuteczniejsza na tę edycję? Mam całkiem sporo mieczników (ok. 60), zastanawiam się nad hordą dla nich. Czy jest sens? Czy po prostu piechota imperialna ma zajmować miejsce i ginąć?
Jaka piechota jest najskuteczniejsza na tę edycję? Mam całkiem sporo mieczników (ok. 60), zastanawiam się nad hordą dla nich. Czy jest sens? Czy po prostu piechota imperialna ma zajmować miejsce i ginąć?
Co do mieszania bitsów to nie polecam, gdyż "nowe" (cudzysłów dlatego, że nasza nowa edycja i tak jest dość leciwa) modle są nieco... subtelniejsze. Tzn. chudsze. Bardzo dobrze wychodzi za to mieszanie całych figurek w jeden oddział - właściwie nie widać kto z której edycji. Właściwie wyglądają nawet lepiej niż cały nowy oddział, gdyż obecnie gw produkuje wyjątkowo dynamiczne pozy, przez co piechota wygląda niezbyt "regulaminowo" - w połączeniu z klasycznie statycznymi starszymi figurkami prezentują się za to znakomicie.
Horda mieczników... niekoniecznie dobra rzecz. Ale oddział 40 mieczników w 8 szeregach przeznaczony na "rzeź" jest całkiem mniam. Zwłaszcza, że mają 4WS oraz parry save.
Horda mieczników... niekoniecznie dobra rzecz. Ale oddział 40 mieczników w 8 szeregach przeznaczony na "rzeź" jest całkiem mniam. Zwłaszcza, że mają 4WS oraz parry save.
"I made one mistake in my life, I should've burned Berlin!" - Napoleon I Bonaparte
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
stawiasz ich w kresce (1 w szeregu) z przodu leci prorok. w combacie przeciwnik musi bić w te modele z którymi jest w b2b czyli wszystko dostaje prorok reszta stoi i sie cieszy (nie licząc tego że bije chociażby suporta jednego ) po podliczeniu przegrywasz ale jesteś niezłomny i stoisz jeszcze jedną turę a przeciwnik jest unieruchomionyVeXel pisze:Wiem że pytanie strasznie noobowskie ale na czym polega sztuczka w wystawieniu 5 flagusi ?
Z poprzednich postów nie bardzo kapuje wbijam się taką 5 z prorokiem w np.w klocek BG DE krzyczę czelędza przeciwnik przyjmuję
a).pierwsza tura CC bije tylko prorok reszta sterczy i czeka?
b).przeciwnik odmawia i zjada całą 5 w pierwszym walnięciu?
nie karcić mocno za takie pytania
Problem tylko jeżeli jest tam hero z inną inicjatywą niż oddział bo wtedy jedni zabiją proroka a drudzy biją po zwykłych ale na HE myk jest dobry bo wszyscy biją równocześnie

12
A ksiądz walcząc solówkę może przywalić z soulfire w oddział ?
A ksiądz walcząc solówkę może przywalić z soulfire w oddział ?
no to spoko bo wczoraj altarem trzymałem lance i na solówce biłem się z bsb a z sould fire zjechałem resztę ;]
norma, rzucasz z 6 kości jak nie masz nic do rzucania i zabawa trwa, ja tak popieściłem ostatnio White Lionów, ten sam schemat, czelendżyk a w międzyczasie zamordowałem 6-7 z soulfire 

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Na bretońskie puszki to bezcenny czar
nie tylko przy bretce, można tak wykończyć też demony (z Kalafiorem jak się potykałem to furmana pokroiła sama 2/3 klocka demonetek, tracąc 2 lub 3 rany tylko a większość padła właśnie z rzucania modlitwy - 3x poszło) albo z VC-tami się pobawić 

Chcę się upewnić, czy można trafić z działa w oddział walczący w walce wręcz? Aktualnie stosuję taką zasadę, że to co nie strzela na ZS może trafiać jednostki walczące wręcz?
I czy teoretycznie mogę w jednej bitwie wystawić 12 runicznych kłów?
Aha. Czy są zrównoważone zasady do Kapłana Bitewnego Ulryka?
P.S Jak co to proszę o odpowiedzi względem 7ed.
I czy teoretycznie mogę w jednej bitwie wystawić 12 runicznych kłów?
Aha. Czy są zrównoważone zasady do Kapłana Bitewnego Ulryka?
P.S Jak co to proszę o odpowiedzi względem 7ed.
For Sigmar and the Empire!
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
co do działa to możesz trafić ale nie możesz wziąć na cel takiego unitu- jak kula przeleci ci przez cel i trafi w walkę to rozpatrujesz wtedy normalnie
moja magia teraz wyglada tak ze mam altara mgm lvl 4 i mg lvl 1 i wszyscy na light ;] moja domena 
idzie fajnie dopakowac piechote , uchornic czolg przed maszynami i przyrąbac ;] Np altarem 5 jak puscilem to mialem 2 k6 z siłą 6 ;] bo obu za 2 magów a jak jakieś demony albo vs sie napatoczy to mozna miec 3k6 z siłą 6 ;d i przerzut wardów ;]
a moge puscic czas nr 6 z light na oddzial z altara i ten sam czar na ten sam oddzial z maga ??
a jak jest taka sytuacja :
uciekajacy regiment dostaje szarże zostaje rozbity to oddział szarżujący może zrobić reforma po zdaniu ld lub też najeżdżanie ?? jeśli najeżdżanie też to jak z tego się wbije w nastepny jakiś oddział to ten kombat jest rozpatrywany dopiero w turze przeciwnika ??

idzie fajnie dopakowac piechote , uchornic czolg przed maszynami i przyrąbac ;] Np altarem 5 jak puscilem to mialem 2 k6 z siłą 6 ;] bo obu za 2 magów a jak jakieś demony albo vs sie napatoczy to mozna miec 3k6 z siłą 6 ;d i przerzut wardów ;]
a moge puscic czas nr 6 z light na oddzial z altara i ten sam czar na ten sam oddzial z maga ??
a jak jest taka sytuacja :
uciekajacy regiment dostaje szarże zostaje rozbity to oddział szarżujący może zrobić reforma po zdaniu ld lub też najeżdżanie ?? jeśli najeżdżanie też to jak z tego się wbije w nastepny jakiś oddział to ten kombat jest rozpatrywany dopiero w turze przeciwnika ??
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Mam takie pytanie:
jeden flaguś bije sie z klockiem wroga, czy jeżeli go poświęcę to wróg może zrobić reform po combacie? nie wygrał go to falguś sie zabił
jeden flaguś bije sie z klockiem wroga, czy jeżeli go poświęcę to wróg może zrobić reform po combacie? nie wygrał go to falguś sie zabił
wygrał, bo jednostka w walce z nim przestała istnieć, sytuacja analogiczna, gdy dwa unity są w walce z sobą i na skutek magii/ostrzału jedna z nich wyparowuje; wtedy może dokonać reformy, ale nie overruna, było to w erracie do RB na stronie GW 

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
czyli jeden flaguś może sam zatrzymać szarżę bez ryzyka overruna ? super
Czy Bironna's Timewarp dodaje po 1 ataku tylko 1 rzędowi atakujących?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Nieważne czy tylko 1 czy więcej szeregom, bo z dalszych szeregów można wypłacać tylko po 1 ataku (jako supporting attacks). Ale dla formalności, wszystkim dodaje, lecz ma to znaczenie wyłącznie przy ataku z flanki/tyłu.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.