Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Jak sojusznicy są z tej samej strony (czyli Porządek lub Zniszczenie) to nie muszą dzielić kostek. Ale jak sojusznicy są z dwóch oddzielnych obozów to zaczynają się komplikacje. Sojusz oczywiście możliwy ale w magii niewiele zrobicie - lepiej skupić się na antymagii i naporze.
przeciwnik zmasakruje magią jedno 1500 a potem w kombacie drugie 1500. 

kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
że tak się wtrącę:
co do pairingów imho świetnie wychodzi sparowanie się z dwarfami na full khorne
ostatnio z kolegą tak pocisnęliśmy i było srogo :p
co do pairingów imho świetnie wychodzi sparowanie się z dwarfami na full khorne

ostatnio z kolegą tak pocisnęliśmy i było srogo :p
A co myślicie o paringu ze skavenami wtedy z rozpiski znika mag w wskakują grassanci ew. więcej warriorów. Myslałem też nad zmianą shrina i chosenów na kawe, molocha dla generałą (tylko troche to nie opłacalne na 1500).
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
Grałem parówkę ostatnio właśnie ze skavenami. Na 3 gry w dwóch już w pierwszej rundzie byliśmy wrogami i magia wchodziła w nas jak złoto...Rogal700 pisze:A co myślicie o paringu ze skavenami wtedy z rozpiski znika mag w wskakują grassanci ew. więcej warriorów. Myslałem też nad zmianą shrina i chosenów na kawe, molocha dla generałą (tylko troche to nie opłacalne na 1500).
no to ja sie pochwale, grałem z bretą, były 2 duże czarki z bestią i lajfem, bsb, duże grale, duuża lanca , jedna malutka, 2 treby, duuże pegazy, jakieś łuki x 2.
wszystko zjedzone, paradoksalnie magowie prawie nic nie poczarowali.
ale kowboj dostaje jednak korone
wszystko zjedzone, paradoksalnie magowie prawie nic nie poczarowali.
ale kowboj dostaje jednak korone

kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
pomocy ! nie mam pomysłu na skaveny wcale a wcale 
gramy z kumplem narazie bitewki małe 1250 -1500 i poprostu nie ma uja na niego, stały skład jego to kółko, latara, 5-6 jezzaili , dwa bloczki szturmoszczurów i jeden slavów, ratlinguna , warpfire thrower. Jak do tego podejść ? ze skavenami jeszcze nie wygrałem ani razu bo zanim dojde to znika mi 3/4 armii. Może ktos rzuci jakiś pomysł na to ?

gramy z kumplem narazie bitewki małe 1250 -1500 i poprostu nie ma uja na niego, stały skład jego to kółko, latara, 5-6 jezzaili , dwa bloczki szturmoszczurów i jeden slavów, ratlinguna , warpfire thrower. Jak do tego podejść ? ze skavenami jeszcze nie wygrałem ani razu bo zanim dojde to znika mi 3/4 armii. Może ktos rzuci jakiś pomysł na to ?
Duży oddział warriorów z blasted standarem i markiem Tzeentcha powinien dojść bez większych strat (ward 4+ na ataki w fazie strzelania), do tego sporo śmieci (psy, konni maruderzy). Jakiś bohater na dysku z wardem na 4+ (nawet 3+), chyba że używa tego itemka co uniemożliwia latanie - wtedy na koniku lub wierzchowcu Slaanesha. Do tego oddział dragon ogrów (odporni na latarkę) lub trolli (regeneracja). Oddział pieszych marud w dużej ilości. Jakiś czarodziej do kompletu.sarssk pisze:pomocy ! nie mam pomysłu na skaveny wcale a wcale
gramy z kumplem narazie bitewki małe 1250 -1500 i poprostu nie ma uja na niego, stały skład jego to kółko, latara, 5-6 jezzaili , dwa bloczki szturmoszczurów i jeden slavów, ratlinguna , warpfire thrower. Jak do tego podejść ? ze skavenami jeszcze nie wygrałem ani razu bo zanim dojde to znika mi 3/4 armii. Może ktos rzuci jakiś pomysł na to ?
Zasadę o odporności na błyskawice zniesiono. Co do składu generalnie się zgadzam, chodziaż dragon ogry/trolle są na te punkty po cholerę. Co do maga to polecam tanią wersję: lvl 1 wizard, bez marka i third eye of tzeentch (facet cię będzie kosztować marne 110 pkt).
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Chaos Lord of Khorn @400
General
shield
Sword of Might [20]
Armor of Destiny [50]
dawnstone [25]
Juggernautch [50]
strumień deprawacji [20]
Soccered of tzeentch @200
lore of tzeentch;lvl2
infernall puppet [35]
three eye of tzeentch [25]
Exaltet hero of Khorn @200
BSB
Talisman of preservation [45]
charmed shield [5]
15 chosens of Khorn @420
FCG;halbards;shields
Walling banner[50]
favored of gods [5]
20 warriors of khorn @440
FCG;Halbard;shield
Gorejący sztandar [40]
5 warhouds @30
5 warhouds @30
32 grassants of Khorn @210
FCG;GW
5 knights of nurgel @315
FCG
Banner of Rage [35]
1 warshrine of tzeentch @150
1 hellcannon @205
points:2600
Taka kpina na 2600. Powiekszyłbym chosenów ale brakuje figsów ( tak samo drugiego shrina). Jedynym ograniczeniem jest brak możliwości dania piętna tzeentch choseną.
General
shield
Sword of Might [20]
Armor of Destiny [50]
dawnstone [25]
Juggernautch [50]
strumień deprawacji [20]
Soccered of tzeentch @200
lore of tzeentch;lvl2
infernall puppet [35]
three eye of tzeentch [25]
Exaltet hero of Khorn @200
BSB
Talisman of preservation [45]
charmed shield [5]
15 chosens of Khorn @420
FCG;halbards;shields
Walling banner[50]
favored of gods [5]
20 warriors of khorn @440
FCG;Halbard;shield
Gorejący sztandar [40]
5 warhouds @30
5 warhouds @30
32 grassants of Khorn @210
FCG;GW
5 knights of nurgel @315
FCG
Banner of Rage [35]
1 warshrine of tzeentch @150
1 hellcannon @205
points:2600
Taka kpina na 2600. Powiekszyłbym chosenów ale brakuje figsów ( tak samo drugiego shrina). Jedynym ograniczeniem jest brak możliwości dania piętna tzeentch choseną.
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
Mam pytanie: co ci daje piątka najtów? Coś robią, czy tylko odwracają uwagę?
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
To mój pierwszy post więc witam wszystkich!
Rozpoczynam swoją przygodę z Bitewnym Młotkiem i potrzebuję ludzi ogarniętych do krytycznej oceny mojej rozpiski.
2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 340.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour
Enchanted Shield [15.0]
Biting Blade [5.0]
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Nurgle @ 175.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Battle Standard
Rapturous Standard [20.0]
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 190.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Black Tongue [50.0]
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 155.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Blood of Tzeentch [30.0]
38 Chaos Marauders of Nurgle @ 245.0 Pts
Mark of Nurgle; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
38 Chaos Marauders of Nurgle @ 245.0 Pts
Mark of Nurgle; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
37 Chaos Marauders of Nurgle @ 240.0 Pts
Mark of Nurgle; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
No Mark
1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
No Mark
5 Trolls @ 225.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 149
Total Army Cost: 2400.0
Myśl przewodnia jest tej rozpiski jest taka: Boostowanie przy pomocy Warshrine'ow powinno być najbardziej efektywne w przypadku dużych oddziałów.
Czy to ma ręce i nogi?
Czy na maruderów lepiej użyć mark Tzeentch'a?
Czy lorda-czołg nie lepiej zastąpić lordem magiem i zredukować rozpiskę o jednego maga?
Czy w rozpisce nie brakuje jakiegoś mocarnego klocka?
Pozdrawiam,
Zangetsu
Rozpoczynam swoją przygodę z Bitewnym Młotkiem i potrzebuję ludzi ogarniętych do krytycznej oceny mojej rozpiski.
2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 340.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour
Enchanted Shield [15.0]
Biting Blade [5.0]
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Nurgle @ 175.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Battle Standard
Rapturous Standard [20.0]
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 190.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Black Tongue [50.0]
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 155.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Blood of Tzeentch [30.0]
38 Chaos Marauders of Nurgle @ 245.0 Pts
Mark of Nurgle; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
38 Chaos Marauders of Nurgle @ 245.0 Pts
Mark of Nurgle; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
37 Chaos Marauders of Nurgle @ 240.0 Pts
Mark of Nurgle; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
No Mark
1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
No Mark
5 Trolls @ 225.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 149
Total Army Cost: 2400.0
Myśl przewodnia jest tej rozpiski jest taka: Boostowanie przy pomocy Warshrine'ow powinno być najbardziej efektywne w przypadku dużych oddziałów.
Czy to ma ręce i nogi?
Czy na maruderów lepiej użyć mark Tzeentch'a?
Czy lorda-czołg nie lepiej zastąpić lordem magiem i zredukować rozpiskę o jednego maga?
Czy w rozpisce nie brakuje jakiegoś mocarnego klocka?
Pozdrawiam,
Zangetsu
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
zamiast 2ch psów można by dać mark tzeentha na schrinach
poza tym na bsb lepiej nie dawać magicznego banneru, tylko jakąś ochronę [najlepiej warda]
zastanowiłbym się też nad magią slanesha, bo imo obsysa
poza tym na bsb lepiej nie dawać magicznego banneru, tylko jakąś ochronę [najlepiej warda]
zastanowiłbym się też nad magią slanesha, bo imo obsysa