nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
Moderator: misha
Re: nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
po ile jest ten master necro? dzieki za odpowiedzi
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
lord:
Vamp lord - 220
Master necro - 165
Strigoi King - 260
Hero:
Necros - 65
vamp - 105
Wight King - 85
Wraith - 60
Bansee - 95
Core:
Zombie - 3 (20+)
Szkiele - 5 (10+)
Ghule - 10 (10+)
Wolfy - 8 (5-20)
Special:
Cart - 90
Gwardia - 11 (10+)
Black Knight - 21 (5+)
Crypt Horror - 38 (3+)
Fellbats - 16 (2+)
Bat swarm - 35 (2+)
Spirit Host - 45 (1-10)
Hexy - 30 (5-10)
Vargeisty - 46 (3+)
Rary:
Vargulf - 175
Bloodzi - 50 (4+)
Wraithy - 50 (3-10)
Coach - 195
Terrorgeist - 225
Engine - 220
Ceny oczywiście gołe...
Mounty:
- Vamp lord barded nightmare - 24
- Master Necro barded nightmare - 20
- hero necro nightmare - 15
- hero vamp barded nightmare - 16
- Wight King Skeletal steed - 12
- Hellsteed - 30
- Abyssal Terror - 120
- Zombie Dragon - 245
- Covern Throne - 230
Vamp lord - 220
Master necro - 165
Strigoi King - 260
Hero:
Necros - 65
vamp - 105
Wight King - 85
Wraith - 60
Bansee - 95
Core:
Zombie - 3 (20+)
Szkiele - 5 (10+)
Ghule - 10 (10+)
Wolfy - 8 (5-20)
Special:
Cart - 90
Gwardia - 11 (10+)
Black Knight - 21 (5+)
Crypt Horror - 38 (3+)
Fellbats - 16 (2+)
Bat swarm - 35 (2+)
Spirit Host - 45 (1-10)
Hexy - 30 (5-10)
Vargeisty - 46 (3+)
Rary:
Vargulf - 175
Bloodzi - 50 (4+)
Wraithy - 50 (3-10)
Coach - 195
Terrorgeist - 225
Engine - 220
Ceny oczywiście gołe...
Mounty:
- Vamp lord barded nightmare - 24
- Master Necro barded nightmare - 20
- hero necro nightmare - 15
- hero vamp barded nightmare - 16
- Wight King Skeletal steed - 12
- Hellsteed - 30
- Abyssal Terror - 120
- Zombie Dragon - 245
- Covern Throne - 230
Ostatnio zmieniony 13 sty 2012, o 23:57 przez Bastor, łącznie zmieniany 1 raz.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ciekawe co ma ów Żul-king, ze go tak wycenili ? Hate-a ? Frenzy ? KB ?
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Jak dla mnie i na tej i na tej bo Zachariasz jest nadal w sprzedaży na podstawce 50x50 - jakiego masz, takim graszBastor pisze:Na dużej, ch... - tej samej co terrorDrwal pisze:a ten zombie dragon jest na tej w ch.. dużej podstawce tak jak terror gej czy mozna uzywać tej spod starego zachariasa?

Ale nie ma żadnej broni i całe S4Soulferin pisze:Dla mnie to śmieszne ze kolo kosztuje tyle co zwykły ogr a ma T5 i regenkę na 5+ a tak na prawde przy mortisie na 4+...Bastor pisze: Crypt Horror - 38 (3+)
Przeżywalne to to jest, przyznam

WOW!
Doczytałem teraz VanHelsa:
Casting 6+, augment, 12" zasięgu. Jednostka na którą został rzucony dostaje reroll Hitów w HtH do następnej fazy magii.
DODATKOWYM EFEKTEM jest to, że jeśli nie jest w tym momencie w HtH - może się ruszyć do 8".
A to oznacza, że wchodzą OBA EFEKTY!
Raise Dead ma zasięg do 18".
Na 9+ przyzywa 2d6+3 zombie.
Jeśli chcemy szkielety (w tej samej ilości) - casting wzrasta do 14+
Nowy unit CAŁY musi być w zasięgu czaru i minimum 1" od innych jednostek, budynków i impassable terenów.
Może być zwrócona w dowolnym kierunku i formacji pod warunkiem że front MA CO NAJMNIEJ 5 MODELI
Czyli koniec z przyzywaniem kresek...
No i jak się wczytać w lore atributes - to jest to jedyny sposób na leczenie herosów.
Dodatkowo LA nie zadziała na zwykłe wojo - bo to leczy model, który wskazujemy a nie unit...
Doczytałem teraz VanHelsa:
Casting 6+, augment, 12" zasięgu. Jednostka na którą został rzucony dostaje reroll Hitów w HtH do następnej fazy magii.
DODATKOWYM EFEKTEM jest to, że jeśli nie jest w tym momencie w HtH - może się ruszyć do 8".
A to oznacza, że wchodzą OBA EFEKTY!
Raise Dead ma zasięg do 18".
Na 9+ przyzywa 2d6+3 zombie.
Jeśli chcemy szkielety (w tej samej ilości) - casting wzrasta do 14+
Nowy unit CAŁY musi być w zasięgu czaru i minimum 1" od innych jednostek, budynków i impassable terenów.
Może być zwrócona w dowolnym kierunku i formacji pod warunkiem że front MA CO NAJMNIEJ 5 MODELI
Czyli koniec z przyzywaniem kresek...

No i jak się wczytać w lore atributes - to jest to jedyny sposób na leczenie herosów.
Dodatkowo LA nie zadziała na zwykłe wojo - bo to leczy model, który wskazujemy a nie unit...
@Bastor Jak wygląda sytuacja nightshourda możesz rzucić dokładny opis główna kwestia czy to light armor / czy daje +1 do sava druga kwestia, czy daje base to base ASL i brak bonusów do broni / czy atakującym właściciela
EDIT: Druga rzecz możesz potwierdzić czy zerówką nie można leczyć mountów i bohaterów?
EDIT: Druga rzecz możesz potwierdzić czy zerówką nie można leczyć mountów i bohaterów?
To nie kwestia zerówki - tylko generalnej zasady armii (Resurrecting fallen warriors). I jest tam ewidentny zapis:
"Unless specifically stated otherwise, spells and magic items that restore lost Wounds cannot heal Characters or their mounts"
Czyli - tylko Hunger i Lore atributes zostają...
Co do Nightshrouda:
Magic armour. (Necromancers can wear Nightshroud)
The Nightshroud adds +1 to the bearer's armour save.
Futhermore, enemy models in base contact with the wearer lose all Str bonuses conferred from normal or magical weapons, and have the ASL special rule.
"Unless specifically stated otherwise, spells and magic items that restore lost Wounds cannot heal Characters or their mounts"
Czyli - tylko Hunger i Lore atributes zostają...
Co do Nightshrouda:
Magic armour. (Necromancers can wear Nightshroud)
The Nightshroud adds +1 to the bearer's armour save.
Futhermore, enemy models in base contact with the wearer lose all Str bonuses conferred from normal or magical weapons, and have the ASL special rule.
Bastor pisze:Niestety JEST pancerzem.Urban pisze:daje +1 nie będąc pancerzem,
ALS i brak premii tylko w B2B
Reszta się zgadza.
Ale chyba można dokupywac zbroje herosą więc jest to wciąż syta opcja.
Armia zaczyna mi sie bardziej podobac - ilosc mozliwych buildów jest wrecz zaskakujaca.
@Śmiechu - nie zadziała ta opcja.
Jest zasada, że jeśli kupujesz herosowi magic armour - to ona ZASTĘPUJE zwykłą zbroję jaką on posiada (rb, str.174)
Wychodzi więc na to, że należy go traktować jak zwykły light armour...
Co do możliwych buildów - bezapelacyjnie jak narazie najbardziej uniwersalny book 8ed.
Jest zasada, że jeśli kupujesz herosowi magic armour - to ona ZASTĘPUJE zwykłą zbroję jaką on posiada (rb, str.174)
Wychodzi więc na to, że należy go traktować jak zwykły light armour...

Co do możliwych buildów - bezapelacyjnie jak narazie najbardziej uniwersalny book 8ed.