Nikt nie powiedział, że są afrykańske tylko, że tak brzmiąswieta_barbara pisze:To są bogowie. Część bogów jest kobietą.MikiChol pisze:To chyba nie są bogowie, bo 2 postać musiałaby być kobietą xD
A imiona Bogów nie są afrykańskie, wzięli je z sanskrytu.
T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
- Slayer Zabójców
 - Masakrator
 - Posty: 2332
 - Lokalizacja: Oleśnica
 
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Pisałem o tych postaciach na filmiku. Jeśli tam są ukazane arty bogów to wynika, że Kuulima jest kobietą z brodąswieta_barbara pisze:To są bogowie. Część bogów jest kobietą.MikiChol pisze:To chyba nie są bogowie, bo 2 postać musiałaby być kobietą xD
- Slayer Zabójców
 - Masakrator
 - Posty: 2332
 - Lokalizacja: Oleśnica
 
Według mnie to są raczej arty wojowników z markami poszczególnych bóstw - ale trzeba przyznać, że arty są świetne! Ten pierwszy art jest mega 
 Jedynie szkoda, że nazwy bogów tak skopane...
            
			
									
									
Kuulima i Nukuja zdecydowanie brzmią afrykańsko, ale być może brzmią one tylko tak dla nas, a dla osób mówiących innym językiem ojczystym tak nie jest.
W VC jest banner of Zagvozd, widziałem osoby piszące, że nazwy tej nie mogą wymówić, a dla nas jest banalna. Ot takie językowe niuanse.
            
			
									
									W VC jest banner of Zagvozd, widziałem osoby piszące, że nazwy tej nie mogą wymówić, a dla nas jest banalna. Ot takie językowe niuanse.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
						- Slayer Zabójców
 - Masakrator
 - Posty: 2332
 - Lokalizacja: Oleśnica
 
Nazwy tych bogów brzmią bardziej jak nazwy bogów z południa, a nie z północy - liczyłem, że T9A team chociaż trochę wspomoże się mitologią nordycką w tym aspekcie.debelial pisze:Kuulima i Nukuja zdecydowanie brzmią afrykańsko, ale być może brzmią one tylko tak dla nas, a dla osób mówiących innym językiem ojczystym tak nie jest.

- Dancaarkiiel
 - Falubaz
 - Posty: 1053
 
pls don'tEltharion pisze:Widać kto nadzoruję ten projekt xD 100% poprawności politycznej

Tak jeszcze dodam że mark lenistwa (czyli tam wg nich Favour of Nukuja) to majstersztyk. Elegancko oddaje lenistwo  
  
 
Chociaż wydaje mi się ze ciężko tego użyć bo jak nie maszerujemy to ruszamy się jak żółw, nie szarżujemy to nas szarżują a to z obecnym +1 do inicjatywy dal szarżującego raczej kiepskie rozwiązanie, a na normalnie ta zasada działa w 2 turze cc gdzie woch jak czegoś nie posprząta w 1 to jest ciepło.
            
			
									
									Chociaż wydaje mi się ze ciężko tego użyć bo jak nie maszerujemy to ruszamy się jak żółw, nie szarżujemy to nas szarżują a to z obecnym +1 do inicjatywy dal szarżującego raczej kiepskie rozwiązanie, a na normalnie ta zasada działa w 2 turze cc gdzie woch jak czegoś nie posprząta w 1 to jest ciepło.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
						Klaudel pisze:Ciapke za skomplikowane te marki jak na moj gust.
Savar moze zrobic niezla kariere. Cold blooded na wdg i demonach - tego jeszcze nie grali
Favour of Vanadra też ma ogromny potencjał. Ciekawe czy Duże Demony dalej będą gołe (ubogim armory) z samymi aspektami....
Przecież krótkie są, zwykle jedna linijka tekstu i nara.
            
			
									
									
- swieta_barbara
 - habydysz
 - Posty: 14649
 - Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
 
Dwie korekty:Stan pisze:To jest to ułatwienie gry? 7 zasad do zapamiętania zamiast 4? I to na dodatek 7 dlugich zasad zamiast po prostu +1 do hita.
- marków miałeś wcześniej 13: 4 wdg, 4 chosenów, 4 demonów, 1 father chaos - czyli obecnie o 6 mniej.
- zamiast +1 do hita miałeś tak naprawdę: +1 do hita od przodu, nie możesz robić flee, nie możesz dołączać magów.
Kołata pisze:Filmik miażdży klimatem!![]()
![]()
A favory trzeba potestowac. Na pierwszy rzut oka dość oryginalne. Ciekawe co się będzie najlepiej sprawdzać. Na rydwanach Nukuja spoko, bo nie maszeruja. To będą niezłe czołgi..
Ciekawe czy na rydwanach będzie można dawać marki :/
- wind_sower
 - Masakrator
 - Posty: 2294
 
+1 Teraz jest chyba lepiej to spamietać, o ile nie bedzie za dużo zasad specjalnych na jednostkach współdziajacych z favorami.swieta_barbara pisze:Dwie korekty:Stan pisze:To jest to ułatwienie gry? 7 zasad do zapamiętania zamiast 4? I to na dodatek 7 dlugich zasad zamiast po prostu +1 do hita.
- marków miałeś wcześniej 13: 4 wdg, 4 chosenów, 4 demonów, 1 father chaos - czyli obecnie o 6 mniej.
- zamiast +1 do hita miałeś tak naprawdę: +1 do hita od przodu, nie możesz robić flee, nie możesz dołączać magów.
Maluję dla Perfectly Painted Studio! 
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
						https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Z wochem chyba zawsze tak było. Jedyna duża zmiana, to jest zmiana WS'a i trafiania się.JimMorr pisze:Trochę mnie 'stackowanie' modyfikatorów niepokoi... Cibaresh walczący ze szczurami zbrojnymi w broń ręczną i tarcze, w okolicach dzwonu, na które rzucono Know Thy Enemy... kto kogo na co trafia robi się nieco za rozbudowane.

