Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Zwolin »

u właśnie po to mam 3xDps ;)
ja mam tylko 10 WL FCG z SoB i Leoc - na razie w fazie testów
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Mortipher
"Nie po to jadę"
Posty: 350
Lokalizacja: Będzin / Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Mortipher »

mam pytanie tylko się nie śmiejcie ..jak karasie rozpraszają czary pozostające w grze? Bo jeśli się nie mylę to takie rozprasza się kościami mocy tak?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nie do końca. Kośćmi mocy rozprasza się tylko podczas swojej tury magii.

Załużmy, że rzucasz na klocek krasi plomienie feniksa. Bierzsz 3 kości, rzucasz i masz 4,6,6. Czar wchodzi z ifką, krasie nie mogą go dispelować. Kończysz swoją turę, zaczyna się tura krasi. Krasie wykonują swoją faze ruchu, a następnie, w fazie magii mogą użyć kostek mocy dz zdispelowania płomieni feniksa. Jako, że nie mają żadnych czarodzieji, biorą 2 kostki z puli i próbują wykulać 11. Raczej im się to nie uda.
Po skończeniu tury krasi ty wykonujesz swoją. dochodzisz do fazy magii, wypłacasz każdemu krasiowi hit z s4, a następnie decydujesz, czy kończysz diałanie czaru. Jeśli nie, wtedy reszta czarodzieji rzuca swoje czary. Po skończeniu przez ciebi fazy magii, gracz krasi może próbować rozproszyć płomienie feniksa, używając do tego kostek rozproszenia, których nie zużył na rozpraszanie innych czarów.

Wniosek: opłaca się rzucać na klocki krasi płomienie feniksa. Najlepiej z BoH :)

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

ja tam wole pitke, a noz widelec nie zda lookouta i incjatywy lord w klocku ironow i odrazu w dupe =) nop i w klocki ironow to to jest idealne, I2 tyklo i nie ma AS od tego.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jasne, pitka jest nieporównywalnie lepsza na krasie. Klocki, maszyny kowadło, wszystko to spada jak złoto :) Poza tym, popychaczka też jest niezła :)
zaczyna się tura krasi. Krasie wykonują swoją faze ruchu, a następnie, w fazie magii mogą użyć kostek mocy dz zdispelowania płomieni feniksa. Jako, że nie mają żadnych czarodzieji, biorą 2 kostki z puli i próbują wykulać 11. Raczej im się to nie uda.
Teraz sobie przypomnałem, że może zdispelować RiP scrolem #-o więc to jednak nie jest aż tak dobry pomysł.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

no wlasnie + to ze krasie maja t4 wiec ranimy na 5 a potem maja jeszcze tego swojego sava dosyc sporego, pita 100razy lepsza.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

nie zapominajcie o kuźni ;)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

A kraśki to mają w ogóle kości mocy startowe?
I sold my soul for rock'n roll

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

nie ma napisane że nie mają to znaczy że mają;)

co myślicie o SM ?
bo mi się wydaje że są niedoceniani na rzecz WL i nawet PG
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Problemem SM, oprócz podatności na ostrzał, jest fakt, że jeśli splewią rzut w kombacie(mało trafią, mało zranią), przegrywają i uciekają. Jak dla mnie istnieją tylko w formie 7 z muzykiem. Większe klocki zwyczajnie sie nie opłacają.
nie zapominajcie o kuźni ;)
Pitka lepsza :)

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

kuznia ma losowe 2k6 wiec taka pewna nie jest, a pitka wssysa az milo. Pozatym jak ty rzucisz pitke na maszynki np albo kowadelko, + mamy jeszcze inne przydatne czary jak popychaczka, 3d6 s1 no AS, ranimy na 6 ale ostatnio tak mi sie 6 dobrze rzucaja, ze np wagonik 7 BK zdjelem tym =)

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Andrzej pisze: Teraz sobie przypomnałem, że może zdispelować RiP scrolem
RiP'ów po tym jak zaczęły działać skrollem dispelować nie można, z tego co mi wiadomo.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

mozna, przeciwnik moze nasze RiP'y scrollowac w swojej turze magii.

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Więc jak to ma się do tego:
Shino pisze:
Aves pisze:nie po tym jak go zdispelowales, tj nie w tej samej fazie, potem juz tak, nawet w fazie CC, jest faq o zakleciu wchodzacym w innej fazie niz magia, i jest powiedziane ze jezeli masz cokolwiek czym mozesz zdispelowac to mozesz tego uzyc, poza DD ktorych poza faza magii nie ma
nie scrolem mozna dispelowac ripy tylko od razu jak zostaly rzucone. pozniej juz nie
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

no to troche sprzeczne z tym co barbarossa mi powiedzial w bialym.

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Że tak na trochę inny temat co sądzicie o spearmenach??? Według mnie dają radę. Walą z 3 szeregów. Jak na HE to tani jak barszcz...
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

ale na coy mamy zazwyczaj wyjebanga, specjale mamy fajniejsze, no moze jak by silversi byli w corach i mieli do wyboru barding lub bez, ojezu co to by byla za jazda, co to by byl za cor.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Relosu pisze:ale na coy mamy zazwyczaj wyjebanga, specjale mamy fajniejsze, no moze jak by silversi byli w corach i mieli do wyboru barding lub bez, ojezu co to by byla za jazda, co to by byl za cor.

to co tutaj napisałeś to coś w stylu:

ach.... gdyby DP mieli S4
albo
Lord HE był magiem 1lvl-u....

piękne rzeczy tylko w bajkach
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

nie widzę powodu do narzekania na Silverhelmsy, skoro reszta armii jest bambucia!
He to jedna z lepsiejszych armii, silverzy dużo w niej nie zmienią...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

silverów to ja bym ...
nigdy nimi nie grałem
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Zablokowany