Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
u właśnie po to mam 3xDps
ja mam tylko 10 WL FCG z SoB i Leoc - na razie w fazie testów
ja mam tylko 10 WL FCG z SoB i Leoc - na razie w fazie testów
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Nie do końca. Kośćmi mocy rozprasza się tylko podczas swojej tury magii.
Załużmy, że rzucasz na klocek krasi plomienie feniksa. Bierzsz 3 kości, rzucasz i masz 4,6,6. Czar wchodzi z ifką, krasie nie mogą go dispelować. Kończysz swoją turę, zaczyna się tura krasi. Krasie wykonują swoją faze ruchu, a następnie, w fazie magii mogą użyć kostek mocy dz zdispelowania płomieni feniksa. Jako, że nie mają żadnych czarodzieji, biorą 2 kostki z puli i próbują wykulać 11. Raczej im się to nie uda.
Po skończeniu tury krasi ty wykonujesz swoją. dochodzisz do fazy magii, wypłacasz każdemu krasiowi hit z s4, a następnie decydujesz, czy kończysz diałanie czaru. Jeśli nie, wtedy reszta czarodzieji rzuca swoje czary. Po skończeniu przez ciebi fazy magii, gracz krasi może próbować rozproszyć płomienie feniksa, używając do tego kostek rozproszenia, których nie zużył na rozpraszanie innych czarów.
Wniosek: opłaca się rzucać na klocki krasi płomienie feniksa. Najlepiej z BoH
Załużmy, że rzucasz na klocek krasi plomienie feniksa. Bierzsz 3 kości, rzucasz i masz 4,6,6. Czar wchodzi z ifką, krasie nie mogą go dispelować. Kończysz swoją turę, zaczyna się tura krasi. Krasie wykonują swoją faze ruchu, a następnie, w fazie magii mogą użyć kostek mocy dz zdispelowania płomieni feniksa. Jako, że nie mają żadnych czarodzieji, biorą 2 kostki z puli i próbują wykulać 11. Raczej im się to nie uda.
Po skończeniu tury krasi ty wykonujesz swoją. dochodzisz do fazy magii, wypłacasz każdemu krasiowi hit z s4, a następnie decydujesz, czy kończysz diałanie czaru. Jeśli nie, wtedy reszta czarodzieji rzuca swoje czary. Po skończeniu przez ciebi fazy magii, gracz krasi może próbować rozproszyć płomienie feniksa, używając do tego kostek rozproszenia, których nie zużył na rozpraszanie innych czarów.
Wniosek: opłaca się rzucać na klocki krasi płomienie feniksa. Najlepiej z BoH
Jasne, pitka jest nieporównywalnie lepsza na krasie. Klocki, maszyny kowadło, wszystko to spada jak złoto Poza tym, popychaczka też jest niezła
Teraz sobie przypomnałem, że może zdispelować RiP scrolem więc to jednak nie jest aż tak dobry pomysł.zaczyna się tura krasi. Krasie wykonują swoją faze ruchu, a następnie, w fazie magii mogą użyć kostek mocy dz zdispelowania płomieni feniksa. Jako, że nie mają żadnych czarodzieji, biorą 2 kostki z puli i próbują wykulać 11. Raczej im się to nie uda.
nie zapominajcie o kuźni
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
A kraśki to mają w ogóle kości mocy startowe?
I sold my soul for rock'n roll
nie ma napisane że nie mają to znaczy że mają;)
co myślicie o SM ?
bo mi się wydaje że są niedoceniani na rzecz WL i nawet PG
co myślicie o SM ?
bo mi się wydaje że są niedoceniani na rzecz WL i nawet PG
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Problemem SM, oprócz podatności na ostrzał, jest fakt, że jeśli splewią rzut w kombacie(mało trafią, mało zranią), przegrywają i uciekają. Jak dla mnie istnieją tylko w formie 7 z muzykiem. Większe klocki zwyczajnie sie nie opłacają.
Pitka lepszanie zapominajcie o kuźni
kuznia ma losowe 2k6 wiec taka pewna nie jest, a pitka wssysa az milo. Pozatym jak ty rzucisz pitke na maszynki np albo kowadelko, + mamy jeszcze inne przydatne czary jak popychaczka, 3d6 s1 no AS, ranimy na 6 ale ostatnio tak mi sie 6 dobrze rzucaja, ze np wagonik 7 BK zdjelem tym =)
RiP'ów po tym jak zaczęły działać skrollem dispelować nie można, z tego co mi wiadomo.Andrzej pisze: Teraz sobie przypomnałem, że może zdispelować RiP scrolem
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Więc jak to ma się do tego:
Shino pisze:nie scrolem mozna dispelowac ripy tylko od razu jak zostaly rzucone. pozniej juz nieAves pisze:nie po tym jak go zdispelowales, tj nie w tej samej fazie, potem juz tak, nawet w fazie CC, jest faq o zakleciu wchodzacym w innej fazie niz magia, i jest powiedziane ze jezeli masz cokolwiek czym mozesz zdispelowac to mozesz tego uzyc, poza DD ktorych poza faza magii nie ma
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Relosu pisze:ale na coy mamy zazwyczaj wyjebanga, specjale mamy fajniejsze, no moze jak by silversi byli w corach i mieli do wyboru barding lub bez, ojezu co to by byla za jazda, co to by byl za cor.
to co tutaj napisałeś to coś w stylu:
ach.... gdyby DP mieli S4
albo
Lord HE był magiem 1lvl-u....
piękne rzeczy tylko w bajkach
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
nie widzę powodu do narzekania na Silverhelmsy, skoro reszta armii jest bambucia!
He to jedna z lepsiejszych armii, silverzy dużo w niej nie zmienią...
He to jedna z lepsiejszych armii, silverzy dużo w niej nie zmienią...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
silverów to ja bym ...
nigdy nimi nie grałem
nigdy nimi nie grałem
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą