Nowy WoCh
Moderator: JarekK
Re: Nowy WoCh
ehhh w przeciwieństwie do naszych hell striderów demonetki na steedach sa itp i nie moga dac flee... a jak sie chce grac na crusherach to niestety odginaczki w duzej ilosci sa konieczne.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Odginaczki właśnie tak działają, że nie dają flee tylko w węzyku grzecznie przyjmują szarżę odginając wroga w pustą przestrzeń gdy chce gonić tą odginaczkę. Immune to psych daje takiego plusa, że nikt ich nie spanikuje i od terroru też nie uciekną.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Karli przeciez hellstraidersi maja mark slaanesha... Sa odporni na fear terror and panic i sami wzbudzaja fear
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
tak na 1000 ptk to calkiem fajna taka 3'ka misiakow 

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Przeprowadziłem symulacje kostkologiczną i wyszło, że 3 skullcrushery w walce z hordą krasnali warriorów nie dają rady bez boostów. Zabili 14 i zeszli (jednak te 6 ran okazało się za mało) ale po boostach ze shrinów (wyniki 6 i 8 czyli +1 sv i 3 mr) rozkręcili hordę w 4 tury.

a oni sami z siebie nie mają 1+ armour save? bo w RB jest zapis zdaje się, że nie można mieć poniżej tego coś mi świta
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Można, tylko działa to dokładnie tak samo jak 1+, więc nie robi nic wiecj, poza może łechtaniem twojego EGO
. Bo kombinacja chaos armoura, juggerów i tarczy w istocie daje im 0+ sv. ( 4+ dodać +3 i +1 )

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

no tak tylko jak wowczas są trafiani z S6 od GW to odejmujesz armour save od 1+ czy od 0+ 

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Czytaj to co napisałem powyżej. Od 1+ niestety.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

dzięki, różne sposoby widziałem
a moje zombi nie mają armour save w takich wartościach
to jestem nie obyty trochę


Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
czy któryś z Was otworzył już nowy box z jugerami
chciałbym dowiedzieć się czy muszę przebazować swojego



chciałbym dowiedzieć się czy muszę przebazować swojego

- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
wiem, jednak nie ma z tym pewności
EDIT: zerknąłem szybko jeszcze na hero na jugerku w finecaście i tam również jest opis 50x75
w związku z tym już chyba nie mam wątpliwości
EDIT: zerknąłem szybko jeszcze na hero na jugerku w finecaście i tam również jest opis 50x75

Tak, ale nadal jest on traktowany jak 1+.Lazur pisze:po booście ze shrine'a można uzyskać 0+ gdyż jest jasno napisane, że max od shrine'a to 0+
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()