Kampania listopadowa - Imperium Gier

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Romendakil
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Romendakil »

ksch pisze: Aha - stworzoną armię lub zreorganizowaną można jednak ruszyć.
Punkt ten jak dla mnie jest trochę kontrowersyjny.
Pomijając fakt, że brakuje mu realizmu (zwłaszcza przy tworzeniu nowej armii) , to przy braku bufora w postaci prowincji neutralnej, wymusza niejako taktykę agresywną na samym początku kampanii co w skrajnie niesprzyjających okolicznościach może doprowadzić do wyeliminowania gracza w ciągu 2-3 tur.

Awatar użytkownika
Raptor
Kretozord
Posty: 1990
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

Romendakil pisze:
ksch pisze: Aha - stworzoną armię lub zreorganizowaną można jednak ruszyć.
Punkt ten jak dla mnie jest trochę kontrowersyjny.
Pomijając fakt, że brakuje mu realizmu (zwłaszcza przy tworzeniu nowej armii) , to przy braku bufora w postaci prowincji neutralnej, wymusza niejako taktykę agresywną na samym początku kampanii co w skrajnie niesprzyjających okolicznościach może doprowadzić do wyeliminowania gracza w ciągu 2-3 tur.
życie...

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Nie sądzę, aby taki rodzaj gry opłacał się na początku. Natomiast stanie armiami sprawi, że kampania będzie iść jak krew z nosa. Czekam na kolejne głosy.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Romendakil
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Romendakil »

Jak dla mnie tylko taki się opłaca gdyż nie daje przeciwnikowi szansy na obronę, ale może coś mi umyka. Co do spowolnienia kampanii w przypadku stania armiami to na początku może być faktycznie wolno, ale przy większej ilości armii będzie to nie odczuwalne.

Edit:
Przy okazji przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz wymagająca przemyślenia:
Jak rozliczać gdy 2 armie spotkają się "przy granicy" tzn Armia1 wychodzi z prowincji A i idzie na prowincję B, w tym czasie armia 2 gracza wychodzi z prowincji B i idzie na prowincję A.
Jak rozwiązać tę sytuację w kwestii terenu i ewentualnego zwycięstwa?

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Do poniedziałku niech każdy wyśle do swojego "stołowego" swoje decyzje odnośnie fazy budowy. Potem pn-śr na ruchy.
Czy po rozbudowie, a przed ruchami dostaje sie jakies info czy i gdzie pojawiła sie nowo zrekrytowana armia przeciwnika?
Jesli tak to jak najbardziej nowo powstale armie moga sie ruszac. Jak nie to gra zmieni sie w zgadywanke kto i gdzie stworzy nowa armie i nas zaatakuje.

ponawiam pytania z mojego poprzedniego posta ;)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ogarne to wszystko w weekend :)

pozdro
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Romendakil
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Romendakil »

Charki pisze:Czy po rozbudowie, a przed ruchami dostaje sie jakies info czy i gdzie pojawiła sie nowo zrekrytowana armia przeciwnika?
Jesli tak to jak najbardziej nowo powstale armie moga sie ruszac. Jak nie to gra zmieni sie w zgadywanke kto i gdzie stworzy nowa armie i nas zaatakuje.
;)
Jest to niezłe rozwiązanie, które niestety spowoduje faktyczny podział tury na 2 części co oczywiście prowadzi do zwiększenia czasu potrzebnego do rozegrania tury.

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

No wiadomo, że stołowy musi ogłosić przed ruchami co wszyscy gracze zrobili. Charki ogarnij się ;-)
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Przepraszam juz nie bede :cry:

Ale jeszcze nei tym razem ;)
Po rozbudowie prowincji jest obowiazek "rozbudowy" armii tak zeby spelniala wymogi postawione przez nowy poziom prowincje?
Jesli nie ma kasy/nie chce rozbudowac to czy moge normalnie dzialac ta armią ?

Tak, wiem, jest to kolejne oczywiste pytanie ale dzisiaj moj mozg pracuje na 50% mocy tylko ;)

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

:shock: :shock: :shock: a jak myślisz Charki :roll:
Aha prowincję można rozbudować o jeden poziom na raz. Skład naszej armii (względnie naszych armii, jeśli ktoś jakąś dobuduje w pierwszej rundzie) należy przesłać do stołowego przed fazą ruchu. Ergo do poniedziałku.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Charki pisze: Tak, wiem, jest to kolejne oczywiste pytanie ale dzisiaj moj mozg pracuje na 50% mocy tylko ;)
Gdyby twój mózg kiedykolwiek pracował chociażby na 50% mocy to byłby sukces, a teraz nie udawaj ze to ogarniasz i jesteś pg tylko rób tam twoją małą armię bo niedługo wyginie.

Awatar użytkownika
slyslaysson
Mudżahedin
Posty: 230
Lokalizacja: Kraków

Post autor: slyslaysson »

Moim zdaniem: Armia zreorganizowana może się ruszyć (wszyscy wiedzą gdzie stała - nie będzie zaskoczenia). Armia nowo stworzona nie może się ruszyć (organizacja nowej jednostki trwa dłużej niż uzupełnienie już istniejącej).
Zastanawiasz się na wyborem studiów :?:
sprawdź:
----------------------------------
:idea: http://www.wnig.agh.edu.pl :idea:
----------------------------------

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

A mnie musicie z kampanii wypisac niestety bo ja grac czas mam tylko ew w sobotę i to jeszcze nie zawsze, opóźniałbym strasznie ze wszystkim więc wolę zrezygnować. Znajdzie się ktoś na pewno na moje miejsce. Pzdr

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

A ja juz mialem taką intryge :twisted:

no to co teraz stól nr 1?
czekamy na kogoś czy??
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Arbaal pisze:To weźcie CS z PGA. Na FCS ja nawet nie mam po co przychodzić.
Jeżeli dobrze zrozumiałem, to grasz demonami tak?
Demony na FCS to dalej jedna z najsilniejszych armii.

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Już Arbaal się do tego przekonał ;-) Duszyczka nawrócona.
Skaven - szkoda. Nie wiem co teraz zrobimy na pierwszym stole...
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Romendakil
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Romendakil »

Czyli mam rozumieć, że każda tura wygląda następująco:
1) Dochód:
2) Rozwój:
(Mail) Informacja od MG odnośnie rozbudowy poszczególnych graczy

3) Ruch:
(Mail) Informacja od MG odnośnie ruchów poszczególnych graczy i ewentualnych bitew.

Czyli de facto podział każdej tury na 2 części?

Jeszcze jedno pytanie techniczne odnośnie mapy:
Czy połączenia poszczególnych pól na mapie są przypadkowe czy odpowiadają rzeczywistości: tzn. czy można przejść z prowincji 8 do 9 (i analogicznie pozostałe prowincje).

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Jeżeli dobrze zrozumiałem, to grasz demonami tak?
Można to też wywnioskować z innego działu forum :wink:
Demony na FCS to dalej jedna z najsilniejszych armii.
Bo demony zawsze będą demonami :lol2:
Już Arbaal się do tego przekonał :Wink: Duszyczka nawrócona
No w nocy się dobrze myśli o takich rzeczach i wymyśliłem coś mądrego, tak przynajmniej myślę.
Nadal za to uważam że BSB który zabiera specjal i rare to absurd, GD zajmują o jeden rare za dużo. I w sumie tyle, reszta jest spoko. I tak to co powiem nic nie zmieni :wink:
Czyli mam rozumieć, że każda tura wygląda następująco:
1) Dochód:
2) Rozwój:
(Mail) Informacja od MG odnośnie rozbudowy poszczególnych graczy

3) Ruch:
(Mail) Informacja od MG odnośnie ruchów poszczególnych graczy i ewentualnych bitew.

Czyli de facto podział każdej tury na 2 części?
Ja napisałem jednego maila do MG w którym zawarłem jak chce wyglądać moja startowa armia na 600pkt(trzymaj się zasad budowy armii taka jaką może dać wioska bo ona jest na początku stolicą)
Następnie piszesz co zamierzasz zrobić ze swoimi 1k złota(możesz zbudować większą armią lub rozbudować prowincję)
Następnie wykonujesz ruchy o jedno pole.
W Pon MG powinien na forum oznajmić co kto zrobił i zobaczymy kto rozegra bitwy, kto zyska a kto straci :)
A mnie musicie z kampanii wypisac niestety bo ja grac czas mam tylko ew w sobotę i to jeszcze nie zawsze,
Ja też mam mało czasu ale nie zrezygnuje z kampanii :wink: chyba że nie będę za nią nadążał.

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Rommmendakil - przerwy między polami są przypadkowe.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

to jak? mam do dziś wyslać swoje ruchy czy czekamy na następną osobe???

zawsze mogę zająć wlosci Skavena :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ