Kohortex 3-4.01.09 Master w Bydgoszczy
czyli nie ma Balancing Patcha? wogóle, null, zero. nawet dla ogrów?
nawetJose pisze:czyli nie ma Balancing Patcha? wogóle, null, zero. nawet dla ogrów?
bleee...
czyli przyjezdzam z klajmatyczna rozpa zeby obalic pare piw na dalekich stolach.
czyli przyjezdzam z klajmatyczna rozpa zeby obalic pare piw na dalekich stolach.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
spokoGajowy pisze:nawetJose pisze:czyli nie ma Balancing Patcha? wogóle, null, zero. nawet dla ogrów?
Przy braku BP i R przydaloby sie jednak zabronic triplowania speciali.Ale do was nalezy decyzja.
3 unity po 6 flesh houndow na te pkt beda wzbudzac niesmak nie mowiac o zaburzeniach w rozgrywce. 3 5tki Chaos Knightow tez beda mocne.DP tez ale nie jak te 2 wczesniej wymienione przypadki.
3 unity po 6 flesh houndow na te pkt beda wzbudzac niesmak nie mowiac o zaburzeniach w rozgrywce. 3 5tki Chaos Knightow tez beda mocne.DP tez ale nie jak te 2 wczesniej wymienione przypadki.
Scenariusze:
1 Pitched Battle
Nic więcej nie trzeba dodawać?
Przed grą gracze rzucają jedną kostką K6, wygrywający rzut wybiera strona/zaczynanie i rozpoczyna wystawianie armii. Strefa wystawiania to 12’’ od krawędzi stołu, odległość między armiami to minimum 24’’. Gra trwa 6 tur lub do momentu, kiedy na stole zostają tylko figurki jednego z graczy (te, które pogoniły przeciwnika za stół też się liczą) lub wszystkie oddziały jednego z graczy są uciekające lub martwe.
2 Pendant of Kaeleth – czyli invert.
Przedmiot ten dorwał krasnoludki kowal run i pokręciło mu się trochę z magicznymi bajerami, co za tym idzie w tej bitwie…….
Zaczynanie i rozstawianie jak w PB tylko, że przegrywający ma prawo wyboru i zaczyna rozstawianie, a nie wygrywający. W fazie magii wszystkie naturalne 1 to 6 i na odwrót, tyczy się to wszystkich rzutów w fazie magii, bez względu na to, co to za rzuty i czego się one tyczą. Z racji tego, że wszystko jest odwrotnie WE nie mają dodatkowego lasu.
3 Death Hag Approaches – inaczej wiedźma ekhm tentego HOSTESSA.
Kobiety w naszym życiu są ważne, często nawet nazywane naszą szlachetniejszą połową, jedna taka będzie się kręcić po sali i być może będzie miała jakieś pomocnice . Na imię ma Agnieszka i powinna być całkiem widoczna, sami zobaczycie dlaczego…..
Zaczynanie jak w PB. Każdy z graczy może poprosić żonę Gajowego o przerzut 1 kostki (nawet scatter lub misfire) 1 raz w ciągu całej bitwy nawet taki, którego nie wolno przerzucać, ten rzut zostaje i nie można go w żaden sposób modyfikować ani zmieniać – zamieniać itp.
4 Magiczny Talizman
Walka toczy się na ziemi blisko miejsca gdzie znajduje się grób wielkiego króla, ma on przy sobie swój największy skarb, który działa na całe pole bitwy, a mianowicie…
Zaczynanie jak w PB. Każdy ward jakikolwiek by nie był i skądkolwiek by nie pochodził, działa dokładnie tylko na niemagiczne ataki, tyczy się również Regeneracji. W tym scenariuszu WE nie maja dodatkowego lasu.
5 AP
W niedziele trzeba leczyć kaca, wymiociny trolli maja no save, u nas atak dobrze nie będzie chyba więc….
Zaczynanie jak w PB. Każdy atak, który pochodzi z broni (nie z rąk, macek ani ataki wierzchowców) ma zasadę Armour Piercing, jeśli jednostka posiada już tę zasadę nic się nie zmienia. W tym scenariuszu WE nie maja dodatkowego lasu.
6 Pitched Battle
1 Pitched Battle
Nic więcej nie trzeba dodawać?
Przed grą gracze rzucają jedną kostką K6, wygrywający rzut wybiera strona/zaczynanie i rozpoczyna wystawianie armii. Strefa wystawiania to 12’’ od krawędzi stołu, odległość między armiami to minimum 24’’. Gra trwa 6 tur lub do momentu, kiedy na stole zostają tylko figurki jednego z graczy (te, które pogoniły przeciwnika za stół też się liczą) lub wszystkie oddziały jednego z graczy są uciekające lub martwe.
2 Pendant of Kaeleth – czyli invert.
Przedmiot ten dorwał krasnoludki kowal run i pokręciło mu się trochę z magicznymi bajerami, co za tym idzie w tej bitwie…….
Zaczynanie i rozstawianie jak w PB tylko, że przegrywający ma prawo wyboru i zaczyna rozstawianie, a nie wygrywający. W fazie magii wszystkie naturalne 1 to 6 i na odwrót, tyczy się to wszystkich rzutów w fazie magii, bez względu na to, co to za rzuty i czego się one tyczą. Z racji tego, że wszystko jest odwrotnie WE nie mają dodatkowego lasu.
3 Death Hag Approaches – inaczej wiedźma ekhm tentego HOSTESSA.
Kobiety w naszym życiu są ważne, często nawet nazywane naszą szlachetniejszą połową, jedna taka będzie się kręcić po sali i być może będzie miała jakieś pomocnice . Na imię ma Agnieszka i powinna być całkiem widoczna, sami zobaczycie dlaczego…..
Zaczynanie jak w PB. Każdy z graczy może poprosić żonę Gajowego o przerzut 1 kostki (nawet scatter lub misfire) 1 raz w ciągu całej bitwy nawet taki, którego nie wolno przerzucać, ten rzut zostaje i nie można go w żaden sposób modyfikować ani zmieniać – zamieniać itp.
4 Magiczny Talizman
Walka toczy się na ziemi blisko miejsca gdzie znajduje się grób wielkiego króla, ma on przy sobie swój największy skarb, który działa na całe pole bitwy, a mianowicie…
Zaczynanie jak w PB. Każdy ward jakikolwiek by nie był i skądkolwiek by nie pochodził, działa dokładnie tylko na niemagiczne ataki, tyczy się również Regeneracji. W tym scenariuszu WE nie maja dodatkowego lasu.
5 AP
W niedziele trzeba leczyć kaca, wymiociny trolli maja no save, u nas atak dobrze nie będzie chyba więc….
Zaczynanie jak w PB. Każdy atak, który pochodzi z broni (nie z rąk, macek ani ataki wierzchowców) ma zasadę Armour Piercing, jeśli jednostka posiada już tę zasadę nic się nie zmienia. W tym scenariuszu WE nie maja dodatkowego lasu.
6 Pitched Battle
nie to żebym narzekał, zrobicie jak chcecie... ale brak balancing patcha i ograniczenia magii? Nie czaję, zasady ostatniego lokalu były dobra, po co je zmieniać?
Zaczyna mi sie nie chciec robic czegokolwiek wokol tego mastera. Najpierw jedni marudza potem drudzy... Zastanowcie sie ludzie nad swoja postawa, bo mi rece opadaja - znajduje czas zeby zajac sie masterem , a mam go bardzo malo obecnie , a wy tak trujecie... Zasady nie ulegaja i nie ulegna juz zmianie. Neich kazdy wezmie demony albo vc i nie marudzcie.
zasady nie ulegna zmianie, ani scenariusze, ani ocena malowania. tak juz bedzie, co postanowilismy z Ziemkiem napisane jest w 1 poscie tego tematu.
wiem ze jestem poddenerwowny, czytaj post wyzej.
nic sie nie zmieni, nie ma BP ai restricted, o czym piszemy juz od 2 stron tego tematu
nic sie nie zmieni, nie ma BP ai restricted, o czym piszemy juz od 2 stron tego tematu
niedopisana, wydawala nam sie logiczna
Spoko Gajowy, nie chcę żadnych zmian, ani was nie krytykuję. Po prostu się zapytałem. Nie śledziłem ostatnich stron rozmowy, ale pamiętam, że wcześniej chyba pisaliście inaczej. Mniejsza z tym, przyjmuję do wiadomości, że nie ma BP+R (wcale mi to nie przeszkadza). Mam nadzieję, że do zobaczenia 3/01/09 w Bydgoszczy. Pozdro.
Zgłaszam się.