Czy oby na pewno tak można??

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Tia... dodaj do tego fear, immuna to psychology, niebrejkowalność, najlepsze popychaczki w grze, brak miscasstów, czary zawsze wychodzą, skorpiony i swarmy. Nie marudź każda armia ma mocniejsze i słabsze strony. Może ja zaraz zacznę płakać, że moi magowie sami się zabijają? Wracając do meritum:

Reform w wężyk i następnie zwinięcie szeregów JEST WAŁEM dostępnym dla każdego, ale TK wychodzącym lepiej i należy go ukrócić.

I będę przy tym obstawał.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Gdyby TK mieli by ruszać się tyle co każda piechota w WFB to mogli by maszerować
gdyby tk mieliby miec zakazane ziwkeszanie frontu po refomie mieli by to jasno napisane albo w zasadzie ikony alb w faqu jakims...

Awatar użytkownika
Miszczu
Chuck Norris
Posty: 429

Post autor: Miszczu »

Hobbit ja nie marudzę..
Pokazuje ze ten niby boost jest scile zwiazany z pewnymi ograniczeniami tej armi.

i mocnao przekoloryzowaleś.
Popychaczki są przecietne. Dla przykładu WE maja lepsze.
Czary wchodzą zawsze i bez miskastów, ale wiekszy potencjal magiczny ma nie jedna armia. Zarówno jesli chodzi o ilośc kostek jak i sama silę czarów.
Prpblem w tym ze poza magia armie te maja niezły potencjał w walce.

Gdyby TK nie czarowaly (co tak ci sie wydaje przegięte) to nie maiły by nic do powiedzenia na stole. To naprawde wywarzony podręcznik czego nie mozna powiedzieć o Demonach wampirach czy DE.

ale dość tych dysput. Ty bedziesz zawsze tupał nogą, bo ja moge a ty nie (czysta zawiść). A ja bedę kazał Ci, wskazać gdzie łamię zasady w moich sztuczkach.
I dopuki bedziesz sie opirał na odczuciach, pozostane guchy na te argumenty/uwagi.

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Minerzy też nie łamią zasad wychodząc w sznurku, slingowanie fanatyków też nigdzie nie łamie zasad, czy uważasz te zagrania za fair?

Czysta zawiść? W Opolu nie ma gracza TK, a na turnieje jeżdżę sporadycznie, więc osobistego interesu w tym nie mam. Ale będe się upierał, że używanie change formation na wężykach w celu zyskania na ruchu JEST WAŁEM niezależnie czy robi je gracz TK, dwarfów czy skavenów.

A jeśli uważasz, że twoja magia jest zła to zagraj sobie bitwę na 8k :) 15 DS w schodzi w 2 tury, a potem TK robi co chce.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

Hobbit pisze: a na turnieje jeżdżę sporadycznie, więc osobistego interesu w tym nie mam.
więc się nie wypowiadaj skoro na turnieje nie jeździsz.
IMO wyszedł faq który pozwala na takie a nie inne zagrania, no i trudno nie trzeba siedzieć teraz 2x więcej na forum i pisac bzdurnych postów jakie to jest przegięte zwałowane i wogóle tylko się przystosować.

Awatar użytkownika
Miszczu
Chuck Norris
Posty: 429

Post autor: Miszczu »

he he he :D No to się ubawiłem po pachy.

Rzeczywiscie jak spojrzymy na format 8k.. Cofam wszystko mam najlepsza armie na świecie.

A prosiłem bez głupich argumentów.

Ps. a spojrzałeś na format poniżej 2k (ok 70% turniejów) i potencjał tej magii, którą zatrzymuje jeden cadii.

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Hobbit po mojej korekcie pisze:
Reform w wężyk i następnie zwinięcie szeregów W ŻADNYM WYPADKU NIE JEST WAŁEM TYLKO CZYMŚ CZEGO INNI GRACZE NIE LUBIĄ bo dostępne dla każdego, ale TK wychodzi to lepiej i należy to ukrócić.
Proszę poprawiłem Twój post i teraz ma więcej sensu i bardziej zgodny z tym co się przewija w niektórych postach. :P :P :P
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
ZiMny
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ZiMny »

Zniszczyłeś Muker :lol2:
Obrazek

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

To ja mam takie pytanie... Czy tocząc bitwy będziecie mieć komuś za złe wychodzenie minersami w wężyku, wypuszczanie fanoli przez gobasy (w sposób opisany wyżej) i tym podobne "legalne" zagrania? Jeśli nie widzicie w tym problemu to spoko, można tak grać(jeśli ktoś taką grę lubi). W przeciwnym razie to po prostu czysta hipokryzja...

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Miszczu pisze: i mocnao przekoloryzowaleś.
Popychaczki są przecietne. Dla przykładu WE maja lepsze.
.
zartujesz prawda?
jesli nie to pozwol ze cos wyjasnie...
jest to czar 6 poziomu.
najpierw go trzeba wylosowac potem "tylko" rzucic 11 na 3 kostkach...

policz sobie o ile lepsza jest Twoja popychaczka ktora:
ma kazdy licz
automatycznie wychodzi bez grozby miscasta [ straty maga ]
srednio 2-3 razy na ture rzucasz na oddzial ktory chcesz...

dalej jesli porownamy armie to Twoj heros [ prince ] przy moich to pancerne puszki! T5 i h armour to cos co moi tylko z opowiadan ludowych znaja...
Ty mozesz wiekszosc czarow pociskowych wpuscic [ w koncu zawsze masz mozliwosc powrotu ] dla mnie kazdy taki czar to grozba nawet straty unitu...

tak wiec prosze bez pustych porownan bo to mija sie z celem...

shino przeciez faq do WE pozwala mi na wyteleportowanie sie z combatu... no przeciez skoro opieramy sie na faq-ach to chyba niw wybiorczo...?

nie jestem jednak pewien co do walku ze zwyklymi klockami i dodawaniu szeregow... w RB zdaje sie ze jest napisane ze za 50% ruchu mozna dodac lub odjac maxymalnie jeden szereg a za caly ruch dwa...
tak wiec to chyba by zalatwialo walek z goblinami i fanatykami...?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

dalej jesli porownamy armie to Twoj heros [ prince ] przy moich to pancerne puszki! T5 i h armour to cos co moi tylko z opowiadan ludowych znaja...
Ty mozesz wiekszosc czarow pociskowych wpuscic [ w koncu zawsze masz mozliwosc powrotu ] dla mnie kazdy taki czar to grozba nawet straty unitu...
heavy armour? ten za 40 pkt magicznych itemow czy 35? bo zwyklego ha ta armia nie ma... poza tym zauwaz, ze armia tk ni ma ani warda 3+ ani drugiego warda 3+ ani smoka ani driad chodzacych w skirmishu ani wildow latajacych 18" nawet po lasach ani drzewa, ktroe jest caly czas dosc dobrym modelem
shino przeciez faq do WE pozwala mi na wyteleportowanie sie z combatu... no przeciez skoro opieramy sie na faq-ach to chyba niw wybiorczo...?
to ja wlasnie sie ciebie o to pytam :>

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

bigpasiak pisze:nie jestem jednak pewien co do walku ze zwyklymi klockami i dodawaniu szeregow... w RB zdaje sie ze jest napisane ze za 50% ruchu mozna dodac lub odjac maxymalnie jeden szereg a za caly ruch dwa...
tak wiec to chyba by zalatwialo walek z goblinami i fanatykami...?
Nie ta edycja :) W 7 podczas change formation możesz dodać/odjąć do 5 modeli do/od pierwszego ranku.

Cały myk polega na tym, że ten ruch jest całkowicie zgodny z zasadami movmentu.

Problemem jest to, że niektórzy traktują to jak szczyt geniuszu, a inni (like me) jako wykorzystanie błędu w zasadach.
Jeśli model piechoty która nie może maszerować w jednej turze przemieszcza się o 20'' to wg mnie coś z tym nie tak. Nie mówię o gobasach które podczas tury wyciągają ponad 32''.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

eee... znaczy ze kazdy rankowy unit w pierwszej turze potrafi byc gdzies powiedzmy ... wpizdu daleko po uprzednim wystawieniu sie tylem do wroga?

klocuszki 40 nocnikow nadchodza... 0_o

fajna ta gra sie robi... nie ma co...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

bigpasiak pisze:eee... znaczy ze kazdy rankowy unit w pierwszej turze potrafi byc gdzies powiedzmy ... wpizdu daleko po uprzednim wystawieniu sie tylem do wroga?

klocuszki 40 nocnikow nadchodza... 0_o

fajna ta gra sie robi... nie ma co...
Bokiem w linii, jest szybciej.
Robisz 1" wheela, ogon śmiga Ci pod deploya
turn za 1" w strone wroga
change formation za polowe i masz klocek z powrotem
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

trikk pisze:
bigpasiak pisze:eee... znaczy ze kazdy rankowy unit w pierwszej turze potrafi byc gdzies powiedzmy ... wpizdu daleko po uprzednim wystawieniu sie tylem do wroga?

klocuszki 40 nocnikow nadchodza... 0_o

fajna ta gra sie robi... nie ma co...
Bokiem w linii, jest szybciej.
Robisz 1" wheela, ogon śmiga Ci pod deploya
turn za 1" w strone wroga
change formation za polowe i masz klocek z powrotem
do ciebie na prawde nie dociera, ze tamto model wskazuje na realne przebycie dystansu przez model a nie oddzial? Oo

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

to znalem...
ale RAW jest poj...ny ... 0_o

dlaczego shino? przeciez model rusza sie tylko 1" [ mowimy o tym pierwszym ] ja zrobisz turna to pierwszy dalej jest na woim miejscu ale potem zmieniam formacje i wg Was za darmo bienie uformowac szeregi z kumplami ktorzy stoja powiedzmy 15 cali dalej...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

shino, outside model to model po zewnętrznej pierwszego szeregu? si
w wheelu masz, że oddział ruszył się tyle, ile zewnętrzny model, si?
W movie masz, że model nie może przekroczyć wartości ruchu.
Z tym, że przy manewrach nie liczy sie faktyczny pokonany dystans, bo manewry mają własne "koszta" ruchowe.
Robiąc wheela, nawet jeżeli ostatni model przeleci 20", to i tak liczy się, jakby ruszył się tyle, ile ten z 1 rzędu. Tak samo w reformie każdy model z 4M może się poruszyć 6", a i tak zostaje mu 2" ruchu, prawda?
Więc twoje argumenty o nie przekraczniu ruchu do mnie nie trafiają...


A co do tego, że chodzi o faktyczny dystans: Tam nie ma NIC o faktycznym dystansie, bo jak tak, to nie masz prawa zrobić reformy w kreskę, bo któryś TG przebędzie więcej niż 4"

A co do zwiększania ruchu:
Dobrze wiesz, że przy marszu i szarży masz podwojony zasięg, a przy flee i pursuit możesz zrobić 12" oddziałem z ruchem 4.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Miszczu
Chuck Norris
Posty: 429

Post autor: Miszczu »

A ja zadam krótkie pytanie.

Z kad przekonanie że autside to ten w pierwszym szeregu?
Dla mnie to raczej model najbardziej na zewnątrz podczas wykonywania manewru. Czyli model po przekątnej.
Nic na to nie wskazuje aby był to model w pierwszym szeregu.
A że tak było w poprzedniej edyzcji i nie chce sie nam przestawić na co innego (dużo swoją drogą logiczniejszego) to już inna bajka.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

To było już omawiane. Jankiel powiedział, że tak jest. Barb (chyba) to potwierdził. Myślę, że szafa też się zgodzi ;) Inaczej o wiele bardziej komplikuje to grę i zwarzywia klocki piechoty.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Miszczu
Chuck Norris
Posty: 429

Post autor: Miszczu »

Dlatego teraz klocki będą wheelować od tyłka strony :D

A poważniej, wydaje mi sie, że po poprzedniej edycji gdzie świat zamiatały ogony oddziałów, GW wpadło na pomysł zmiany zasady i wprowadziło właśnie ten "model zewnętrzny".

Jednak my się za bardzo przezwyczailiśmy do poprzedniego rozwiązania.

ODPOWIEDZ