![Drool =P~](./images/smilies/eusa_drool.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Chciałbym tą 8. Mogliby może troszkę uprościć rozgrywkę żeby można było grać większymi armiami i coś zmienić żeby duże kloce piechoty miały sens.
Zgadzam się, tylko że jakby byla 3xdroższa to nikt by jej nie brał patrz Kawa z rare VC albo Gralle.To że są lepsze wybory to osobna sprawa ale te oddziały są za drogie i za latwo schodzą. Bolce, canony, duża kuźnia- to boli a nie chcemy przecież żeby Nagle przestala się pojawiać kawaleria, tylko żeby było różnorodnie, dlatego licze na jakieś ograniczenia z poziomu RB anie ABKosa pisze:Jakby taki kawalerzysta kosztowal ze 3x tyle co piechota to byloby myślę ciekawiej. Mówie z pkt widzenia HE, 2x SM\WL\PG to 1 dragon prince, ale jakbym mógl wystawić 3 kolesi i jednego konika, naprawdę bym się bardziej zastanawial i pewnie wolalbym piechote. Jazda ma niesamowity klimat, jest świetna i nie wyobrażam sobie rozpiski bez oddzialu kawaleri, ale niech ta kawaleria będzie droga, także możnaby bylo sobie pozwolić na jeden oddzial, który to ma przechylać szalę zwycięstwa![]()
Szkoda,że nie może gonićja na imperium się nie znam ale jest chyba taki fajny banner dający plusy do szeregów taki klocek może mieć 10do combata
ja tez sie nie znam, ale wiem ze jakby faktycznie byl fajny to by go ludzie wystawialimarcinmysz pisze:ja na imperium się nie znam ale jest chyba taki fajny banner dający plusy do szeregów taki klocek może mieć 10do combata
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Sporo tego, ale ok, lecimy...Torgill pisze:
3. Wycofanie się w dobrym porządku.
Oddział, który przegrał walkę i przewyższa ponad dwukrotnie liczebnie swojego przeciwnika (czyli zazwyczaj stosuje się to wobec kawalerii) może wycofać się w dobrym porządku. Rozstrzyga się to tak samo jak ucieczkę, tyle że oddział na jej zakończenie dokonuje darmowego reforma. Nie wywołuje paniki wśród sąsiednich oddziałów. Oddział taki można gonić, ale jego przegonienie oznacza tylko że został ponownie zaszarżowany, a nie zniszczony. Oddziały drilled mogą wycofać się niezależnie od liczebności swojej i przeciwnika.
4. Mur tarcz. Strzelanie od frontu do rankowej piechoty, wyposażonej w tarcze podlegałoby -1 do trafienia. (mogłoby to dotyczyć tylko pewnej grupy oddziałów, mającej umiejętność shieldwall albo "phalanx".)
5. Piki - ASF wobec przeciwników z krótszą bronią (czyli nie wyposażonych w piki) i +1 do siły przeciw kawalerii - czyli coś co akurat mają DoW, tyle że Dow pikemen są trochę za drodzy w porównaniu z ich innymi jednostkami. Ewentualnie można wprowadzić zasadę, iż kawaleria nie może szarżować od frontu oddziałów pikinierów (czyli taka pike of remas) - w WH dotyczy to np. greckiej i macedońskiej falangi.
6. Szybki marsz. Oddziały w kolumnach (czyli nie szersze niż 3 ludzi w szeregu) mogą poruszać się potrojonym ruchem (czyli przy Mv 4 mogą ruszyć się 12 cali).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.