Włócznia Myrmidii
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Re: Włócznia Myrmidii
Po Wroclawiu ostatecznie przekonalem sie do trojek demigryfow, sa niesamowite. Bardzo pozytywnie zaskoczyl tez czolg w bitwie z Fischem i Jackiem kasujac obu BSBkow. Pod demigryfy idealnie dzialal beast, natomiast denerwuja odginaczki, dlatego na drugi lore heavens. IC nie mieli jakichs niesamowitych wyczynow, ale raczej solidnie robili swoje i powoli umierali. Koniecznie chce potestowac huraganum, bo widze moc, a poza tym mam spoko pomalowany model
Zabraklo 20 punktow na kose dla ksiedza i shielding dla duzego czarodzieja, chociaz moglbym zrzucic poziom z beasta, bo i tak siara na 3 kosciach sygnature glownie. Mam wrazenie, ze juz dosc podobna rozpe publikowalem w tym temacie, ale moze mi sie wydawac.
Arch Lector on Warhorse: General; Enchanted Shield; Obsidian Lodestone @ 178.0 Pts
BSB on Warhorse: Full Plate Armor; Great Weapon; Dragonhelm; Dawnstone @ 148.0 Pts
Captain on Imperial Pegasus: Full Plate Armor; Warrior Bane; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 126.0 Pts
Wizard Lord: Magic Level 4; Lore of Heavens @ 200.0 Pts
Wizard: Magic Level 2; Lore of Beast; Dispel Scroll @ 125.0 Pts
13 Knights of the Inner Circle: FCG; Standard of Discipline @ 370.0 Pts
2x10 Archers: Marksman @ 160.0 Pts
2x5 Archer Detachment @ 70.0 Pts
3x3 Demigryph Knights @ 522.0 Pts
Great Cannon @ 120 Pts
Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Zabraklo 20 punktow na kose dla ksiedza i shielding dla duzego czarodzieja, chociaz moglbym zrzucic poziom z beasta, bo i tak siara na 3 kosciach sygnature glownie. Mam wrazenie, ze juz dosc podobna rozpe publikowalem w tym temacie, ale moze mi sie wydawac.
Arch Lector on Warhorse: General; Enchanted Shield; Obsidian Lodestone @ 178.0 Pts
BSB on Warhorse: Full Plate Armor; Great Weapon; Dragonhelm; Dawnstone @ 148.0 Pts
Captain on Imperial Pegasus: Full Plate Armor; Warrior Bane; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 126.0 Pts
Wizard Lord: Magic Level 4; Lore of Heavens @ 200.0 Pts
Wizard: Magic Level 2; Lore of Beast; Dispel Scroll @ 125.0 Pts
13 Knights of the Inner Circle: FCG; Standard of Discipline @ 370.0 Pts
2x10 Archers: Marksman @ 160.0 Pts
2x5 Archer Detachment @ 70.0 Pts
3x3 Demigryph Knights @ 522.0 Pts
Great Cannon @ 120 Pts
Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Na ile to punktów? 2400?
Cóż jak dla mnie nie jest to najmocniejsza rozpiska którą widziałem. Fajne Lory, ale Podział Corów i brak bunkra dla magów jest słabym pomysłem. Do tego Arch Lector, który nic właściwie nie ma, za te punkty zdecydowanie więcej robi kolejne 3 demigryfy. Tylko 1 canon stawia cię w bardzo niedobrej pozycji (tak wiem jeszcze steam tank) przy walkach z czymkolwiek innym mającym maszyny, szczególnie, że masz całkiem sporo wystawień. MR masz na konnicy więc twoim magowie latają bez najmniejszej ochrony magicznej, a sama antymagia nie jest w Imperium najmocniejszym punktem programu. Jak dla mnie rozpa do przemyślenia.
Cóż jak dla mnie nie jest to najmocniejsza rozpiska którą widziałem. Fajne Lory, ale Podział Corów i brak bunkra dla magów jest słabym pomysłem. Do tego Arch Lector, który nic właściwie nie ma, za te punkty zdecydowanie więcej robi kolejne 3 demigryfy. Tylko 1 canon stawia cię w bardzo niedobrej pozycji (tak wiem jeszcze steam tank) przy walkach z czymkolwiek innym mającym maszyny, szczególnie, że masz całkiem sporo wystawień. MR masz na konnicy więc twoim magowie latają bez najmniejszej ochrony magicznej, a sama antymagia nie jest w Imperium najmocniejszym punktem programu. Jak dla mnie rozpa do przemyślenia.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Mi się bardzo podoba, wszystko jest w miarę tanie, wszystko do czegoś służy, mi też się nie podoba jedno działo ale z tego co widzę wszystko tu jest upchane co do pkt. Tę armię łatwo punktować ale co z tego skoro tu prawie wszystko kosztuje w okolicach 200 pkt. Ilość wystawień też zajebista, nie trzeba stać wszystkim w rogu tylko robić sobie 2 albo 3 samo działające części armii.
ja daję plusa.
ja daję plusa.
Dokładnie.Tutajec pisze:Mi się bardzo podoba, wszystko jest w miarę tanie, wszystko do czegoś służy, mi też się nie podoba jedno działo ale z tego co widzę wszystko tu jest upchane co do pkt. Tę armię łatwo punktować ale co z tego skoro tu prawie wszystko kosztuje w okolicach 200 pkt. Ilość wystawień też zajebista, nie trzeba stać wszystkim w rogu tylko robić sobie 2 albo 3 samo działające części armii.
ja daję plusa.
Te 3 Demigryfów są super - dobre i tanie, normalnie.
Masa fajnych użytecznych rzeczy - naprawdę lubię to jak GW pisze ostatnio podręczniki!
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie chce wystawiac magow w KO - miscasty sa wtedy na maxa bolesne. Lucznicy moze faktycznie sa mieciutcy jak kaczuszki, ale za to sa dosyc mobilni i daja cannonowi jakas oslone przed np. terkami czy kotkami. Chociaz to zapewne jest do stestowania, byc moze halabardy albo wlocznie faktycznie bylyby lepsze.
Zamienic huragan na dzialo jest latwo, moge to zrobic w kazdej chwili, wiec chwilowo na bank bede chcial stestowac wozek.
edit.
cory moge np. zamienic na takie:
10 IC: fcg, dyscyplina @ 295
36 halabard: muzyk, sierzant @ 236
2x5 detki lukow @ 70
Waszym zdaniem lepsze niz to, co wsadzilem powyzej? Niewatpliwym bonusem jest oddzial piechoty do zajmowania domkow. Z minusow, trace troche manewrowosci na magach i 3 IC.
Zamienic huragan na dzialo jest latwo, moge to zrobic w kazdej chwili, wiec chwilowo na bank bede chcial stestowac wozek.
edit.
cory moge np. zamienic na takie:
10 IC: fcg, dyscyplina @ 295
36 halabard: muzyk, sierzant @ 236
2x5 detki lukow @ 70
Waszym zdaniem lepsze niz to, co wsadzilem powyzej? Niewatpliwym bonusem jest oddzial piechoty do zajmowania domkow. Z minusow, trace troche manewrowosci na magach i 3 IC.
Ja się obraziłem na halabardy jako klocek do trzymania magów. Prędzej czy później będziesz chciał, żeby się z kimś pobiły i wtedy ten mag to tylko stracone punkty. Łucznicy są naprawdę ok, choć dowolny latający cyrk Ci ich ściągnie bez problemu. No, ale na to radą jest co najwyżej mag w kawalerii, który ma po maksie wad. Ewentualnie pomyśl nad ~15 swordsmenami.
Maciek
Maciek
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
No i bardzo pieknie sie rozpa sprawdzila, drugie miejsce na turnieju wyglada sympatycznie, zwlaszcza, ze z Kalafiorem przegralem na male.
Zagralem mniej wiecej ta rozpa co powyzej, tyle ze wzialem Zabke na Bazyla.
I bitwa
Thain z Bretka klasyczna
Trace czolg i demigryfy, rozwalam wlasciwie wszystko, 20:0
II bitwa
Marian i WE na MSU
Marian sprytnie zagral, zasymulowal atak cala armia, a w trzeciej zaczal sie cofac, dlatego skonczylo sie na jakims mizernym 15:5
III bitwa
Krolik i DE na smoku i 2x ninja
Szczesliwie udaje sie z tub posadzic smoka z lordem, dzieki czemu tracac 2 klocki demisiow i czolg rozwalam Krolika az do PoKa, 18:2
Co sie sprawdzilo? Na pewno 2 tuby (zapomnialem spakowac huraganum i wzialem 2 tuby zamiast tego), ktore rozwalily lance z BSB i magiczka, 2 waywatcherow (ostatnich z klocka, 2 oddzielne strzaly), smoka z lordem i ninje. Nie sprawdzil sie maly mag beast - co prawda w ostatniej bitwie trzasnal dresiarza z duzej dzidy, ale to jego jedyne dokonania na tym turnieju, znacznie czesciej wolalem mielic kosci przez duzego maga. Poza tym przy tej ilosci bound spelli (zabka ma jeszcze 2), szkoda marnowac kosci na czar z beasta rzucany z 3/4 kosci - zwlaszcza, ze najczesciej jednak rzuca sie zerowe albo jedynke z heavensa.
Kminie teraz jak zmiescic do rozpy huraganum, moze bedziecie mieli jakies dobre propozycje, chwilowo rozpa wyglada w ten sposob:
Arch Lector on Warhorse: General; Tormentor Sword; Enchanted Shield; Obsidian Lodestone @ 183.0 Pts
BSB on Warhorse: Full Plate Armor; Great Weapon; Dragonhelm; Dawnstone @ 148.0 Pts
Captain on Imperial Pegasus: Full Plate Armor; Warrior Bane; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 126.0 Pts
Wizard Lord: Magic Level 4; Lore of Heavens; Dispel Scroll @ 225.0 Pts
13 Knights of the Inner Circle: FCG; Standard of Discipline @ 370.0 Pts
28 Halberdiers: Sergeant; Musician @ 188.0 Pts
6 Archer Detachment @ 42.0 Pts
3x3 Demigryph Knights @ 522.0 Pts
2 Great Cannons @ 240 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
TOTAL: 2424
Moglbym przyoszczedzic na dawnstone na BSB (luckstone zamiast tego) i na kosie z ksiedza, albo probowac cos gruntownie zmienic w itemach na ksiedzu/BSB.
Zagralem mniej wiecej ta rozpa co powyzej, tyle ze wzialem Zabke na Bazyla.
I bitwa
Thain z Bretka klasyczna
Trace czolg i demigryfy, rozwalam wlasciwie wszystko, 20:0
II bitwa
Marian i WE na MSU
Marian sprytnie zagral, zasymulowal atak cala armia, a w trzeciej zaczal sie cofac, dlatego skonczylo sie na jakims mizernym 15:5
III bitwa
Krolik i DE na smoku i 2x ninja
Szczesliwie udaje sie z tub posadzic smoka z lordem, dzieki czemu tracac 2 klocki demisiow i czolg rozwalam Krolika az do PoKa, 18:2
Co sie sprawdzilo? Na pewno 2 tuby (zapomnialem spakowac huraganum i wzialem 2 tuby zamiast tego), ktore rozwalily lance z BSB i magiczka, 2 waywatcherow (ostatnich z klocka, 2 oddzielne strzaly), smoka z lordem i ninje. Nie sprawdzil sie maly mag beast - co prawda w ostatniej bitwie trzasnal dresiarza z duzej dzidy, ale to jego jedyne dokonania na tym turnieju, znacznie czesciej wolalem mielic kosci przez duzego maga. Poza tym przy tej ilosci bound spelli (zabka ma jeszcze 2), szkoda marnowac kosci na czar z beasta rzucany z 3/4 kosci - zwlaszcza, ze najczesciej jednak rzuca sie zerowe albo jedynke z heavensa.
Kminie teraz jak zmiescic do rozpy huraganum, moze bedziecie mieli jakies dobre propozycje, chwilowo rozpa wyglada w ten sposob:
Arch Lector on Warhorse: General; Tormentor Sword; Enchanted Shield; Obsidian Lodestone @ 183.0 Pts
BSB on Warhorse: Full Plate Armor; Great Weapon; Dragonhelm; Dawnstone @ 148.0 Pts
Captain on Imperial Pegasus: Full Plate Armor; Warrior Bane; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 126.0 Pts
Wizard Lord: Magic Level 4; Lore of Heavens; Dispel Scroll @ 225.0 Pts
13 Knights of the Inner Circle: FCG; Standard of Discipline @ 370.0 Pts
28 Halberdiers: Sergeant; Musician @ 188.0 Pts
6 Archer Detachment @ 42.0 Pts
3x3 Demigryph Knights @ 522.0 Pts
2 Great Cannons @ 240 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
TOTAL: 2424
Moglbym przyoszczedzic na dawnstone na BSB (luckstone zamiast tego) i na kosie z ksiedza, albo probowac cos gruntownie zmienic w itemach na ksiedzu/BSB.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ludzie malej wiary! Nie potraficie dostrzec geniuszu, gdy go widzicieKalesoner pisze:Dokładnie, to huraganam do mnie kompletnie nie przemawia.
Pewnie pojde za rada Piotra, akurat zrobia sie dodatkowe punkty na jakies bajery, w stylu luckstone dla ksiedza i lepsza kosa na pegazie. Szkoda, ze ksiadz nie moze nosic arcana, idealnie by mi pasowal z shieldingiem...
@Laik: sorry ziomus, ale Twoja armia jest tak niereprezentatywna, ze wszystkie uwagi odnosnie przydatnosci danej jednostki vs WE odbijaja sie od helmu sierzanta halabardnikow. WE maja tak przesrane z imperium (zwlaszcza takim jak moje, tj 3x3 kfc), ze nie potrafie sobie wyobrazic, jak mialbys ze mna grac - mam nadzieje, ze spotkamy sie na Bazylu, cobys mial szanse nauczyc mnie moresu
niezmiernie się cieszę że wszyscy mają takie podejścieswieta_barbara pisze:Twoja armia jest tak niereprezentatywna, ze wszystkie uwagi odnosnie przydatnosci danej jednostki vs WE odbijaja sie od helmu sierzanta halabardnikow.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.