Kilka pytań początkującego v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
Napisze ktoś jak działa hit&run? Nie mam przy sobie podr a potrzebuje wiedzieć
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
nie mam 100% pewnosci ale w WFB chyba nie ma takiej zasady.
to jest zasada z czterdziestki.
no chyba, ze chodzi o jakas zagrywke
to jest zasada z czterdziestki.
no chyba, ze chodzi o jakas zagrywke
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Była pod-zasada lekkiej kawalerii pod taką nazwą, więc może dalej jest. Chodziło chyba o to, że lc automatycznie zbiera się po zadeklarowaniu ucieczki w reakcji na szarżę.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Warhawki u WE mają taką zasadę. Polega ona na tym, że w turze w której szarżowały po przegranym cc automatycznie uciekają, ale nie wzbudzają panik, nie mogą być gonione i automatycznie się zbierają jak tylko uciekną. Jeśli natomiast cc wygrają to jeszcze przed breakiem przeciwnika decydują czy zostają w cc czy z niego "uciekają".
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
u Lizaków terradony coś podobnego miały, ale nie wiem jak to wygląda teraz
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
2 punkty na poziom domku.
Miałem tą dyskusję z Lidderem na jednym z turniei - polski RB mówi (zasady "hold your ground"), że jak masz bsb w zasięgu to "możesz", a angielski że "musisz". Jako obowiązującą wykładnię wskazał angielską wersję.Dydu pisze:Edit.
Czy BSB zmusza mnie do przerzutu, czy jeżeli nie chcę to mogę nie przerzucać?
Można zadeklarować reakcję na ruch abominacji, który okazuje sie byc szarżą?
WL zadeklarowali flee na szarżę, czy abominacje wjeżdzając w nie automatycznie je wybija, czy oni robią normalnie flee (bo hold juz nie moga)?
WL zadeklarowali flee na szarżę, czy abominacje wjeżdzając w nie automatycznie je wybija, czy oni robią normalnie flee (bo hold juz nie moga)?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Przeczytaj RB na temat szarż z random movementu .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Nie miałem FAQ pod ręką, a wydawało mi się, że to było zmienione.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Witam,
Niedawno kupiłem Wyspę Krwi i teraz, w przerwach pomiędzy malowaniem figurek, pogrywamy sobie z dziećmi. Niestety nie wszystko jest jeszcze dla nas jasne. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć
1/ Czy po swoim ruchu oddział łuczników może strzelać?
2/ Czy po ruchu mag może rzucać zaklęcia?
3/ Jak liczyć zasięg szarży? Jeżeli szczury mają ruch = 5, to ich szarża to 5+2K6, czy tylko 2K6, czyli może być mniejsza od ruchu?
Z góry dzięki
Prodi
Niedawno kupiłem Wyspę Krwi i teraz, w przerwach pomiędzy malowaniem figurek, pogrywamy sobie z dziećmi. Niestety nie wszystko jest jeszcze dla nas jasne. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć
1/ Czy po swoim ruchu oddział łuczników może strzelać?
2/ Czy po ruchu mag może rzucać zaklęcia?
3/ Jak liczyć zasięg szarży? Jeżeli szczury mają ruch = 5, to ich szarża to 5+2K6, czy tylko 2K6, czyli może być mniejsza od ruchu?
Z góry dzięki
Prodi
Pozdrawiam
Prodi
Prodi
Jasne! Dobrze trafiłeś, ten temat jest dedykowany właśnie dla tych graczy, co dopiero zaczynają zabawę z WFB.Niedawno kupiłem Wyspę Krwi i teraz, w przerwach pomiędzy malowaniem figurek, pogrywamy sobie z dziećmi. Niestety nie wszystko jest jeszcze dla nas jasne. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć
1. tak, chyba że maszerowali. Wtedy nie.
2. Tak, nawet jak maszeruje.
3. zasięg szarży to M+2k6 (M+3k6 i dwa najwyzsze wyniki w przypadku jednostek z zasadą swiftstride)
pozdrawiam
Furion
Mag może praktycznie zawsze czarować, nieważne co się dziwnego dzieje/działo z jego oddziałem.
Jedynym ograniczeniem jest fakt "ucieczki" (flee) tego oddziału z magiem (albo samego maga), oraz tabela ze strony 180 RB.
Jedynym ograniczeniem jest fakt "ucieczki" (flee) tego oddziału z magiem (albo samego maga), oraz tabela ze strony 180 RB.
Life's a game with save and load features disabled.
może, zdarzenia są niezależne, tak samo może czarować a później może walczyć wręcz
Ostatnio zmieniony 3 mar 2013, o 20:15 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A