

Moderator: JarekK
8ed dodała thunderstompy jako monsterowi, które nie korzystają z żadnych zasad specjalnych, LS głosowała, że również z giftowych zasad.Spirit Swallower pisze:The Daemon gains one wound for each unsaved wound it causes in close combat. This may not take the Daemon beyond its starting number of wounds
Jeśli jesteś magiem w CC lub coś i stoisz na rogu, to jest taka możliwośćbela16 pisze:A to nie tak, że skoro jest to "direct "damage" to musi być w strefie przedniej i nie może być rzucony w walczącą jednostkę, więc trudno położyć templarke, tak aby nie dotykała tego oddziału.
Jest errata na stronie:DragoMir pisze:Tak chce sie upewnić, nie ma żadnej erraty pozwalającej rzucić 0 nurgla do walki?
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
Do thunder/stompów żadnych zasad nie dodajemy= nieFumijako pisze:Może kolejne głupie pytanie, ale gdy SkullCrushersi szarżują, to do stompali liczy się +1 S ?
jestem ślepy! Jakoś zdołałem nie zauważyć, że dyskusja na ten temat była zaraz przed moim postem...DragoMir pisze:Tak chce sie upewnić, nie ma żadnej erraty pozwalającej rzucić 0 nurgla do walki?
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
czyli że jak? Jeśli np postać zda, a jednostka nie, to jednostka dostaje k6, czy dalej jak przy strzelaniu? A jeśli zarówno postać, jak i jednostka nie zda, to 2k6 dla jednostki jak przy strzelaniu, czy k6 w jednostkę i k6 w postać?Azurix pisze:Jak nie ma zapisu i jest to zwykły test to na najwyższym w modelu, a w przypadku dwuczęściowego modelu każdy na swojej statystyce.