Komentarz kudłatego i Furiona do ograniczeń ETC
Moderator: swieta_barbara
Re: Komentarz kudłatego i Furiona do ograniczeń ETC
No tak, bo z metalem to juz rady nie daja... Nigga plz.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Z moich doswiadczen pol na pol - niby tylko sily 4, ale za to 4 modele potrafia wyjebac 20 atakow z poisonem. Mozna kulnac 3 paly? Mozna. A wbic bestiom 3 rany? To juz sie trzeba postarac.
Siła bestii leży w tym, że mega wolno się je rozkręca, a jak dostaną +1 do hita i AP, lub przeciwnik obniżenie save'a to nagle się robi bardzo nie wesoło, a faza magii gdzie dostajesz obie obniżarki i blady wcale nie wymaga jakoś mega kostek. Jasne kowboja zabijają wolno, ale on im też niemal nic nie oferuje od siebie. Nie mniej jeżeli się okaże, że nie grają za bardzo z pewnością będzie je można luzować.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Bo jest drozszy, wiec juz nie mozna.
Bo ma efektywnie warda na 2,33+ , generalnie to fakt faktem ze w uwolnionym Compie powinno byc zablokowanie tylko połączenie 3 itemów, sam ward z okiem nie sprawia ze model jest niezabijalny, niemniej jest dużo bardziej przeżywalny niż typ z pendantem :p
kiedys ta armia miala inne mozliwosci i co innego oferowala.Spawn pisze:Kiedyś w wochu mozna było mieć lorda na dysku z wardem na 3+ i CoC. Dlaczego teraz nie?
Rownie dobrze mozna by powiedziec, ze ogry kiedys mialy +200 pkt. Czmeu teraz ich nie maja?
Spawn kiedyś nie miałeś w rozpie chimer, chariotów i skulków tylko piechotę i zanim ta doszła do combatu to ten lord miał szasnę spłynąć jak wbił się by przytrzymać jakiś klocek. A teraz to ture po nim do combatu dobijają się inne unity i to troszkę przy mocne jak na mój gust.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Bardzo słaby argument.Shino pisze:kiedys ta armia miala inne mozliwosci i co innego oferowala.Spawn pisze:Kiedyś w wochu mozna było mieć lorda na dysku z wardem na 3+ i CoC. Dlaczego teraz nie?
Rownie dobrze mozna by powiedziec, ze ogry kiedys mialy +200 pkt. Czmeu teraz ich nie maja?
+200 pkt odnosi się do całej armii.
Nagły zakaz CoC+ 3+warda dla danego modelu/kombinacji (która ani się nie zmieniła, ani nie potaniała, tylko blokuje DP).
IMO i tak DP>ten koleś, więc moim zdaniem banowanie tego to słaba opcja.
CoC+oko + 3+warda to już może być zbyt mocna opcja.
Release the Przemcio!
slabe to jest tylko to, ze nie widzisz korelacji w odniesieniu do poszczegolnych opcji z reszta armii. Ale mniej wiecej na tym opiera sie narzekanie na ograniczenia. Cos komus nie odpowiada, lub czesto nie rozumie ich genezy i dlatego one sa zle.
Chyba, ze uwazasz, ze +1 pd dla bestii np. jest tylko ze wzgledu na koszta szamanow a nie na ogolny zarys armii.
Chyba, ze uwazasz, ze +1 pd dla bestii np. jest tylko ze wzgledu na koszta szamanow a nie na ogolny zarys armii.
Kolejny filmik poczyniliśmy.
http://www.youtube.com/watch?v=eM2tt98f ... e=youtu.be
pozdrawiam
Furion
http://www.youtube.com/watch?v=eM2tt98f ... e=youtu.be
pozdrawiam
Furion
Za dużo gadania, za mało konkretów chłopaki. Chcecie wszystkim wmówić, że stworzenie idealnego AR wymaga jakiejś tajemnej wiedzy i wyższej matematyki.
Prawda jest taka, że liczy się doświadczenie, dobry pomysł i wyczucie. Jeśli mam być szczery, to na przykładzie CS, które stworzyliście wspólnie na 1200 punktów, widać, że Wam też trochę brakuje brakuje tych dwóch aspektów.
Przykład:
Ślepo ograniczyliście armię Lizzaków o 100 punktów i salkę. W tym samym drafcie OnG i HE dostały dodatkowe 100 punktów. Z doświadczenia wiem, że Lizz bez Slanna to armia średnia, nie korzystająca z najważniejszego jej atutu - kontroli stołu. Ograniczenie tej armii o 100 punktów przy jednoczesnym booście innych armii (które akurat na małe punkty zawsze sobie świetnie radziły) to doskonały przykład, że własne uprzedzenia potrafią sprowadzic na manowce.
Nie tędy droga.
Prawda jest taka, że liczy się doświadczenie, dobry pomysł i wyczucie. Jeśli mam być szczery, to na przykładzie CS, które stworzyliście wspólnie na 1200 punktów, widać, że Wam też trochę brakuje brakuje tych dwóch aspektów.
Przykład:
Ślepo ograniczyliście armię Lizzaków o 100 punktów i salkę. W tym samym drafcie OnG i HE dostały dodatkowe 100 punktów. Z doświadczenia wiem, że Lizz bez Slanna to armia średnia, nie korzystająca z najważniejszego jej atutu - kontroli stołu. Ograniczenie tej armii o 100 punktów przy jednoczesnym booście innych armii (które akurat na małe punkty zawsze sobie świetnie radziły) to doskonały przykład, że własne uprzedzenia potrafią sprowadzic na manowce.
Nie tędy droga.
W innym poście w innym temacie Furion wyjaśnił na czym polegaj tworzenie restrykcjiFisch pisze:Ślepo ograniczyliście armię Lizzaków o 100 punktów i salkę. W tym samym drafcie OnG i HE dostały dodatkowe 100 punktów.
Furion pisze:Finał będzie taki, że znowu będzie dokręcanie sobie bocznych kółek.
\/\
@Fisch. Gram an te restrykcje lizardmanami i nie czuję się jakbym był niesamowicie w dupie. Owszem nie mam tak dobrze jak na ETC co oczywiste, bo tam masz naprawdę ok przez to że zachód nie kmini lizaków, to co pograłem to tak mi się wydaje, że to armia w środku stawki, w dalszym ciągu mogąca walczyć. Wiadomo są lepsze ale są i gorsze.