Beast Herd 9th Age czyli Kozy dziewiątej ery

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pablo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 114
Lokalizacja: Łódź

Re: Beast Herd 9th Age czyli Kozy dziewiątej ery

Post autor: Pablo »

Własnie jestem po pierwszej grze grałem na na bsb na rydwanie ,mag na rydwanie, minosek , 3 potworkach 4 rydwanach,duzym odziale gorów i 3 ambushe i odginaczki udało mi sie wygrac 13-7 :)
-odczucia co do gry to ze jest mniej strzelania i potworki sa jeszcze lepsze :)
-szamanizm jest spoko zwłaszcza 6 :D
-cygor tez jest super słaba siła ale cos tam rozwala
-szaman na rydwanie teraz wydaje mi sie to must poniewaz mozna sie niezle pokarac na wysadzeniu (widziałem na własne oczy :D)
-duzy kolcek gorów polecam niby nie pasuje do koncepcji małych odziałow ale mi robił gre na wysokie elfy oczywiscie ze szmatka plus 1 s na ture :) wystarczy totem 3 do ini i jest mega ;) i az miało jak sword masters topnieja :D

i teraz mam pytanie bo mam dylemat brac lorda na rydwanie za minsoka bedzie tanszy i na dodatek liderka 9 i moze starczy na cos jeszcze ???:)
ktos grał na innych domenach magi ???
ogolnie gra na nowe zasady jak dla mnie duzy props za to co zrobili na prawde dobrze sie gra mega graty ;)

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Jakiś pomysł na 1.3?

magami ciągle gardzę, więc zabranie taniego dispell scrolla boli. Trudno, wejdzie aether icon w końcu.

potanili bestigory - ciągle do mnie nie przemawiają - wezmę na drużynówkę, ale na singla ich nie widzę -
@Kołata - dajmy im bodyguard względem jakiegoś ambushującego bohatera (bo beastlord nie ambushuje) w następnym drafcie. Fajnie by było :)

potanili minosy - myślę ciągle nad taktycznymi trójeczkami z AHW, ale się nie mieszczą. Jak żyć, jak klepać rozpę....

zwiększenie limitu core do 20% - dla mnie bez znaczenia. I tak zawsze przekraczałem limit. Pewnie dwa klepiące klocki gorów wejdą do ambusza zamiast jednego.

Zakaz trzeciej gorgony - tu mnie krew zalała, mówiąc bardzo delikatnie. Generalnie na trzech gorgonach udało mi się zagrać jeden turniej i to bez jakichś wielkich sukcesów. Ale prawie (bardzo prawie, o mały włos, o jedno kliknięcie w sklepie internetowym) bym kupił trzecią. To jest lekkie robienie ludzi w narząd. Nie wadziłoby mi jakieś absurdalne ograniczenie, żeby dało się wystawić trzecią tylko w funowych buildach, ale nie całkowity ban. Chciałbym mieć poczucie, że nie będę co kwartał klął, że wydałem bez sensu kasę, bo teraz nie można, a było można, bo można co innego, czego nie będzie wolno za pół roku ;)

A u Was?

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

szczerze mówiąc nie mam dokładnej koncepcji.
jednak magia w pewnym sensie kusi. jeden mag się wciśnie.

2 gorgony mi wystarczą, chociaż zastanawiam się nad troszkę inną koncepcją na 2 klockach bestigorów i 2 cyklopach.
trzeba przetestować i tyle. wcześniej czy później uda się coś dobrego złożyć :wink:

Awatar użytkownika
Pablo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 114
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Pablo »

Tak jak pisze Bombaj szkoda ze nie ma 3 gorgon super sie grało ale było to troche przegiete ;)
co do bestigorów to nadal tak jak Bombaj jestem nastawiony na nie niby tansze ale to i tak za drogo wychodzi jak na srednią piechote
co do 20 w corach to spoko i tak prawie zawsze je wypełniałem z nadwyzka :D
cyklopy masakra nie ma co grac probowałem ale lipa bo po co takie modele skoro twoja armia chce wejść jak najszybciej w kombat :P i strzelaja słabo
ostatnio gram na dużej ilości rydwanów i mega dobrze mi sie tym gra :) pierwsze co przyszło mi na myśl w 1.3 to te 3 rydwanów w corach i będe sie w tym kierunku ogrywał wydaje mi sie bardzo sytą opcja te rydwany :) sam fakt ze przeciwnik musi zabic 3 rydwany czyli cały odział zeby dostac pkt juz sprawia mnie w optymizm i wkur.... przeciwników :D

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

A to nie jest teraz tak ,że potrzebujesz nabić +75% woundow ( wcześniej liczyły się modele ) by dostać połowę pkt.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Hejka

wielki życiowy dylemat przed drużynówką w zielonkach. Dwie rozpy, dwie koncepcje, czas, żeby poćwiczyć - ledwo na jedną. Poratujcie radą

Rozpa 1: "Stabilizator"
Unnamed4500 Pts - Beast Herds Army

1 Beast Lord @ 474.0 Pts
General; Beast Axe; Heavy Armour
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
Dark Rain [80.0]
Hardened Shield [10.0]

1 Beast Chieftain @ 366.0 Pts
Beast Axe; Shield; Battle Standard; Totem
Armour of Destiny [90.0]

3 Raiding Chariot @ 370.0 Pts

2 x Gortach @ 2 x 430.0 Pts

2 x Beast Giant @ 2 x 320.0 Pts

22 Wildhorn Herd @ 398.0 Pts
Paired Weapons; Throwing Weapons; Veteran Magic Standard; Musician; Champ; Ambush
Gleaming Icon [10.0]

10 Wildhorn Herd @ 140.0 Pts
Throwing Weapons; Ambush

2 x 5 Gargoyles @ 2 x 140.0 Pts

2 x 1 Razortusk Herd @ 2 x 100.0 Pts

30 Longhorn Herd @ 765.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Aether Icon [55.0]

Models in Army: 77

Total Army Cost: 4493.0
Klocek Bestigorów, stubborn, trzyma środek stołu (lub flankę), reszta kręci się wokół niego. Ambush do smaku, odginaczki. Boli mnie tylko jeden duży totem, a nie wiem, jak uskubać punkty. Dwóch Gigusiów i dwóch Gorgon nie oddam :)


Druga rozpa - ryzyko, zabawa i monster-hero-hammer
Unnamed4500 Pts - Beast Herds Army

1 Beast Lord on Razortusk Chariot @ 690.0 Pts
General; Hunting Call; Beast Axe; Light Armour; Shield
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
Bluffer's Helm [80.0]
Crown of Horns [20.0]

1 Beast Chieftain on Chariot @ 477.0 Pts
Beast Axe; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Greater Totem Bearer
Dark Rain [80.0]
Dragonfire Gem [15.0]

1 * Minotaur Chieftain @ 470.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Greater Totem Bearer
Aaghor’s Flayed Hide [100.0]

2 x 1 Gortach @ 2 x 430.0 Pts

2 x 1 Beast Giant @ 2 x 320.0 Pts

25 Wildhorn Herd @ 500.0 Pts
Paired Weapons; Throwing Weapons; Veteran Magic Standard; FCG; Ambush; Totem: Blooded Horn Totem [0.0]
Banner of the Wild Herd [50.0]

3 x 10 Wildhorn Herd @ 3 x 140.0 Pts
Throwing Weapons; Ambush

5 Gargoyles @ 140.0 Pts

3 x 1 Razortusk Herd @ 3 x 100.0 Pts

Models in Army: 66

Total Army Cost: 4497.0
Trzech klepaczy, potwory, odginaczki, kupa ambusha do wprowadzenia maksymalnego zamieszania. A później kombinowane szarże. Boli kiepski scoring oraz brak jakiejkolwiek antymagii.


Jak grać, Kozłolordzi i Bykonapieracze?

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Gleaming Icon bez sensu jak masz nowy Banner of Discipline. Trochę droższy, ale o niebo lepszy.
W 1 rozpie dałbym totemy na championach, żeby była jakakolwiek szansa na przepchnięcie ważnego buffa na największe kloce piechoty.

Ale która lepsza to nie powiem, bo nie są za bardzo w moim stylu :P

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Ja brałbym ambush na gigantach, wydaje się cholernie mocny i to za śmieszne 30/model.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Niby tak, ale jak z bazy masz vanguard to ten ambush nie jest oczywistym wyborem. Zwłaszcza, że możesz mieć pecha i nie rzucić tego 3+ na wyjście od razu. Wtedy wyłazisz w 3 turze, a szarżujesz dopiero w 4. A po vanguardzie jak chcesz to masz niemal pewną szarżę w 2 turze.

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

też tak do tego podchodziłem. Wolę pewny vanguard niż niepewny ambush. Gdybym jednak grał na 3 gigusiach, to może jeden ... :)

A przy okazji, pytanie o hunting calla bo jest dość nieprecyzyjnie napisane imo
Gigant może ambushować od pierwszej kolejki? Nie jestem pewien czego dotyczy "such units", czy tych mogących ambushować, czy tych mogących ambushować i posiadających pack tactics.
Swoją drogą to komu jak komu, ale feral houndom to by się to pack tactics właśnie w kontekście hunting calla przydało :)

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Tylko jednostki z wpisaną zasadą Pack Tactics korzystają z Hunting Calla.

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Na Zielonki zgłoszonych jest dwóch Kozło-generałów. Kto wziął kózki? Ja jadę na klocki bestigorów ze stubbornem. Później wkleję rozpe. Wklej też swoją :)

Awatar użytkownika
Pablo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 114
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Pablo »

dziwne bo ja tez jadę z bestiami :D to co Kołata ciebie nie bedzie :shock: ???

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

No niestety nie :cry: :cry:

Zobaczymy się, mam nadzieję, za miesiąc na Bazyliszku.

Pochwalcie się rozpami przynajmniej tutaj. Ciekaw jestem co wykombinowaliście :)

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Hejka

rozpa na Zielonki
1 Beast Lord @ 494.0 Pts
General; Beast Axe; Heavy Armour; Shield
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
Crown of Autocracy [70.0]
Dragonscale Helm [30.0]

1 Beast Chieftain @ 366.0 Pts
Beast Axe; Shield; Battle Standard; Greater Totem Bearer
Armour of Destiny [90.0]

1 Minotaur Chieftain @ 480.0 Pts
Frenzy; Beast Axe; Greater Totem Bearer
Aaghor’s Flayed Hide [100.0]

2 x 1 Gortach @ 430.0 Pts

2 x 1 Beast Giant @ 320.0 Pts

29 Longhorn Herd @ 741.0 Pts FCG
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Aether Icon [55.0]

3 Raiding Chariot @ 370.0 Pts

3 Raiding Chariot @ 370.0 Pts

11 Wildhorn Herd @ 174.0 Pts
Paired Weapons; Throwing Weapons; Ambush

Models in Army: 48

Total Army Cost: 4495.0
Rozpa w opcji "stabilizator". Dwa vanguardujące giganty jako "odginaczki" o "antyodginaczki", test potrójnych rydwanów w corach jako "zabezpieczenia tyłów", klocek longhornów ze stubbornem z lorda "nieśmiertelnika", minos "kowboj", gorgonki do urywania głów i innych członków, jeden bidny ambush do smaku.

Nie zmieściły się odginaczki, świnki, pieski, gargulce - trudno - zapłacę za to pewnie słoną cenę, ale cóż.

Rozpa dedykowana tylko pod drużynówkę, na singla bym się czymś takim nie pchał.

Awatar użytkownika
Pablo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 114
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Pablo »

1 Beast Lord 654
General; Beast Axe; Heavy Armour; Shield
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
Crown of Horns 20
Dragonscale Helm [30.0]
Hunting Call 40
Sword of Strength,30
Razortusk Chriot Mount 180

1 Beast Chieftain @ 462.0 Pts
Beast Axe; Shield Heavy armour; Battle Standard; Greater Totem Bearer
Sprout of Rebirth 80
Raiding Chariot Mount

1 Soothsayer (455pts)
3x May add up to 3 learned spells, May become Wizard Master,
Shamanism, Soothsayer Staff, Wizard
Raiding Chariot Mount 30

Wildhorn Herd (566pts)
Paired Weapons,Champion,Standard Bearer 38x Wildhorn
Blooded Horn Totem 20
Banner of the Wild Herd 50

Gargoyles (140pts)
5x Gargoyle

Razortusk Herd (100pts)

1 Raiding Chariot @ 130.0 Pts

1 Raiding Chariot @ 130.0 Pts

1 Raiding Chariot @ 130.0 Pts

1 Raiding Chariot @ 130.0 Pts

2 x 1 Gortach @ 430.0 Pts

1 Jabberwock (320pts)

3 x Ambushing Wildhorn Herd (140pts)
Throwing Weapons, 10x Wildhorn

wiem magia mnie boli ale jakos musze dac rade :)
reszta zobaczymy wydaj mi sie okey :D

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

40 gorów, ożesz, man! To ta moja 30 wygląda biednie :) trzymam kciuki! Kozy górą! :)

Awatar użytkownika
Pablo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 114
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Pablo »

Powiem Ci ze z tottemem do iniciatywy robią się bardzo groźni ;) ale w sumie wiem ze jest to klocek toporny ale jakoś dobrze mi się na nim gra zobaczymy jak pójdzie :D
I jak Kołata ty pewnie mialeś w planach wogole inna rozpe :D ???

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Oczywiście, w zasadzie to wspólną częścią naszych rozp jest 2x gortach :D Trzeba przyznać, że to solidny wybór.
A tak w ogóle to przykładowo ja nadal wystawiam odginaczki :P No i ostatnio w każdej rozpie mam centaury. I druida na wypasie. Ale poza tym to wszystko się zmienia. Bawię się i testuję różne oddziały od corów po rary.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

http://privateerpress.com/files/product ... 16_WEB.jpg

Panowie, przejdzie mi to za gortaty? nie lubie krowiej czesci fluffu :D

Ewentualnie doombull na rydwanowej podstawce? Wszyscy pamietamy feniksy furiona wiec moze tu tez bedzie luz :D

Ewentualnie jakis turbo tani zamiennik? Gigus z rogami :D ?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ