Początkujący generał
Moderator: Hoax
Ciezko jest zlozyc grywalna armie skladajaca sie tylko z 1 klanu. Klany sie musza mieszac, taka jest zasada hordowych armii: duzo i zroznicowanie. Wszystko sie jakos musi uzupelniac, kazdy klan pelni jakas funkcje w armii (najlepsza funkcja kazdego skavena to smierc ), dzieki temu armia potrafi sobie poradzic z kazdym wrogiem, mimo braku elitarnych jednostek.
Skryre uwielbiam za szalona i smiercionosna ale jakze nieobliczalna technologie,
Eshin za to, ze sa masowymi zabojcami z glupimi pomyslami
Prestilens za to, ze smierdza strasznie co wroga do smierci doprowadza
a moulderow nie lubie, ze wzgedu na kaszaniaste ogry i bezuzytecznych herosow tego klanu jest mi najbardziej zal...
Skryre uwielbiam za szalona i smiercionosna ale jakze nieobliczalna technologie,
Eshin za to, ze sa masowymi zabojcami z glupimi pomyslami
Prestilens za to, ze smierdza strasznie co wroga do smierci doprowadza
a moulderow nie lubie, ze wzgedu na kaszaniaste ogry i bezuzytecznych herosow tego klanu jest mi najbardziej zal...
1. Mają 6 ruchu , ale brak pancerza sprawia, że trudno nimi dojść, a nawet jak im się to uda, to mało zrobią z siłą 3. Można się nimi pobawić na jakąś armie goblinów
2. WS-6, BS-5 S-4, T-4, W-2, I-8, A-3, LD-8
Jak masz fuksa - potrafi ubić jakiegoś silnego herosa, a jak pecha - to tracisz sporo pkt (zresztą tak wygląda sama gra skavenami ). Według mnie bardzo fajny heros, przynajmniej gdy gra się na tajne rozpiski. Czasami powoduje miły grymas na twarzy przeciwnika
2. WS-6, BS-5 S-4, T-4, W-2, I-8, A-3, LD-8
Jak masz fuksa - potrafi ubić jakiegoś silnego herosa, a jak pecha - to tracisz sporo pkt (zresztą tak wygląda sama gra skavenami ). Według mnie bardzo fajny heros, przynajmniej gdy gra się na tajne rozpiski. Czasami powoduje miły grymas na twarzy przeciwnika
master assassin z eshinu albo spec char death master snikch to dopiero zabijacy :>
assassin to heros osobliwy do zadań specjalnych i często jego umiejętności nie idą w parze z zadaniami do jakich jest wykorzystywany... i tu nasuwa się pytanie jak Wy wykorzystujecie assassina... scout czy hidden a może jeszcze inaczej i z jakim uzbrojeniem? jakiego typu przeciwników wybieracie na swoje potencjalne ofiary...? s sumie to było już sporo na ten temat w temacie eshinowym ale... skoro padło już takie pytanie
assassin to heros osobliwy do zadań specjalnych i często jego umiejętności nie idą w parze z zadaniami do jakich jest wykorzystywany... i tu nasuwa się pytanie jak Wy wykorzystujecie assassina... scout czy hidden a może jeszcze inaczej i z jakim uzbrojeniem? jakiego typu przeciwników wybieracie na swoje potencjalne ofiary...? s sumie to było już sporo na ten temat w temacie eshinowym ale... skoro padło już takie pytanie
Raz postanowiłem wystawić go normalnie na mojej krawędzi z warp gwiazdkami i przeteleportowałem prosto przed paszcze smoka Chyba nie wbił nawet jednej rany, ale co tam
A normalnie wystawiam go w oddziale clanratów z gougerem, ewentualnie z weeping blade'm (na orc&goblin). Bardzo lubię wystawić go na HE, bo tylko to potrafi uderzyć przed nimi, a to czasem wkurza przeciwnika
Moja ocena assasina:
+fajny, klimaciarski, czasem potrafi namieszać (jak zabije jakiegoś kozackiego hero, czy kilku szarżujących kawalerzystów)
-drogi, zajmuje slota hero
Moja ocena 8/10 :]
A normalnie wystawiam go w oddziale clanratów z gougerem, ewentualnie z weeping blade'm (na orc&goblin). Bardzo lubię wystawić go na HE, bo tylko to potrafi uderzyć przed nimi, a to czasem wkurza przeciwnika
Moja ocena assasina:
+fajny, klimaciarski, czasem potrafi namieszać (jak zabije jakiegoś kozackiego hero, czy kilku szarżujących kawalerzystów)
-drogi, zajmuje slota hero
Moja ocena 8/10 :]
Nie chodzi o to by nimi dojść, tylko żeby odgiąć nimi szarżę...WhiteWolf pisze:1. Mają 6 ruchu , ale brak pancerza sprawia, że trudno nimi dojść, a nawet jak im się to uda, to mało zrobią z siłą 3. Można się nimi pobawić na jakąś armie goblinów
Ostatnia bitwa z HE. Assasin dostał warp-gwiazdki i zastrzelił dragonmaga, jego smoka oraz lorda ze stardragona. Stardragonowi została 1 ranka. Dokonał tego podczas 3 tur ostrzału, kiedy wielkie bydlaki były wbite w kloc (ponad 30 modeli) clanratów. Clanraty ostatecznie po 3 turach zwiały, kiedy zostało ich mniej niż 7 (fear & outnumber), gdyby nie to facio zagwiazdkowałby do końca tego smoczura.
Jeszcze można go wystawić jako samobójce z brass orbem przy odrobinie szczęścia zabija slannów czy krasnaludzkich lordów na kowadle.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Assasin ogólnie nie jest zły, co prawda brakuje mu troche do dark elfickiego (chodź punktowo podobnie wychodzi), ale daje rade. Jak go wystawiam to tylko z gwiazdkami. Może sporo krwi napsóć i to dodatkowy dość pewny strzał w coś dużego. Co do wystawienia to zależy. Jak jest dogodne miejsce to odrazu w scoucie. A jak nie to w oddziale nawet nie hidden.
Jego minusy:
jest miękki i trzeba bardzo uważać na niego
Jego plusy:
jak się dobrze zagra to to potężny boost w tej armii
Niestety zawsze mam dylemat, assasin czy bsb ze stormem...
Jego minusy:
jest miękki i trzeba bardzo uważać na niego
Jego plusy:
jak się dobrze zagra to to potężny boost w tej armii
Niestety zawsze mam dylemat, assasin czy bsb ze stormem...
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne
Ja myślałem o takim oddziale za jakieś 120-150 pkt, więc trochę to drogie na odginanie szarżM.T. pisze:Nie chodzi o to by nimi dojść, tylko żeby odgiąć nimi szarżę...WhiteWolf pisze:1. Mają 6 ruchu , ale brak pancerza sprawia, że trudno nimi dojść, a nawet jak im się to uda, to mało zrobią z siłą 3. Można się nimi pobawić na jakąś armie goblinów
Chciałem kiedyś pograć rozpiską typu 2xclan, 2x30 giant rat z herosami (jeden z bands of power, a drugi z warp amuletem i things-catherem), 2x3 ogry, swarmy + jakieś pierdoły, ale ostatecznie nie chciało mi się grać na chamskie proksy Ktoś kiedyś próbował grać czymś w tym stylu?
Kiedyś kolega DE asassinem ubił lorda chaosu (staro edycyjnego oczywiście )Necromanter pisze:Assasin ogólnie nie jest zły, co prawda brakuje mu troche do dark elfickiego
dobra opcja jest MM z Skavenbrewem i do RO jak dostaną frenzy to już nie panikują od strzału czy zasłaniających ich runnerów którzy uciekają spod szarży
najbardziej boli w nich to że takie duże i drogie jak na szczury a ucieka szybko
co do GR dobre są takie po 1-2paki do zapychania przy rozstawianiu oraz do odginania szarż można się pokusić o 4-5paczek wtedy mamy tani kloc tylko brak sztandaru boli najbardziej
najbardziej boli w nich to że takie duże i drogie jak na szczury a ucieka szybko
co do GR dobre są takie po 1-2paki do zapychania przy rozstawianiu oraz do odginania szarż można się pokusić o 4-5paczek wtedy mamy tani kloc tylko brak sztandaru boli najbardziej
graty są calkiem fajną i czasem ciekawą opcją. tylko warto je wystawić z 3RO dodatkowo oraz MM. wtedy wszystko ma rerole psychy. do tego stormbaner (i wtedy można sie pokusic o 2x3RO, poważnie:P). z warlordem RO dostają 7LD, fajna opcja. bez warlorda mogą dostać frenzy, też niezapomniane przeżycia:P równeż fajną opcją jest frenzy na graty.. nagle sie okazuje że mamy 20A S3 z nich bo poganiacze też frenzy dostają;)
i odkryłem jakiś czas temu jeden myczek. giantraty są najsolidniejszą jednostką szczurów do trzymania seera/magów. nie mają freenzy jak monki więc szarżować nie muszą a i jeszcze flee jeśli trzeba zrobią a do tego niedaleko MM mamy na nich rerol panik i terrorów;) LD9 z rerolem? naaaajs:)
no i opcja wylecenia 28osobowym klocem gratów przed armię na flance.. te 4" dalej. koleś jak chce mieć zasieg szarży kawalerią na reszte naszych unitów to musi podejść nam w zasieg szarży gratów co się może dla niego średnio skończyć. albo podejdzie asekuracyjnie na mniej żeby graty nie miały zasięgu.. to jest te 16" od reszty. no i wycofamy sie o te 1-2" i zyskujemy turę;]
skavenbrew mozna dac 4-5 RO np z warlorda a potem przeniesc go do kloca (jeśli mamy lorda który i tak stoi z tyłu i ma wolne punkty).
te jednostki nie są złe ale trzeba nimi trochę pograć, opanować je i zbudować pod nie cześć armii. moulder, storm, seer i warlord dają im sporo możliwoiści.
PS MM w RO nie jest dobrym pomysęłm bo MUSI siedzieć w tylnym ranku i tracimy jego potencjał bojowy (jak bidny by on nie był to z 3A S6 i np 4+wardem da sie nim grać). jak ktoś lubi brassorba to też można.. ma 6M wiec dość mobilny. może też służyć do wyszarżowywania z klocka na coś słabszego czy być teleportowanym (3warda od shootinu mu dać+dwuraka, niech się koleś o maszyny martwi.. tymbardziej jak storm działa)
i odkryłem jakiś czas temu jeden myczek. giantraty są najsolidniejszą jednostką szczurów do trzymania seera/magów. nie mają freenzy jak monki więc szarżować nie muszą a i jeszcze flee jeśli trzeba zrobią a do tego niedaleko MM mamy na nich rerol panik i terrorów;) LD9 z rerolem? naaaajs:)
no i opcja wylecenia 28osobowym klocem gratów przed armię na flance.. te 4" dalej. koleś jak chce mieć zasieg szarży kawalerią na reszte naszych unitów to musi podejść nam w zasieg szarży gratów co się może dla niego średnio skończyć. albo podejdzie asekuracyjnie na mniej żeby graty nie miały zasięgu.. to jest te 16" od reszty. no i wycofamy sie o te 1-2" i zyskujemy turę;]
skavenbrew mozna dac 4-5 RO np z warlorda a potem przeniesc go do kloca (jeśli mamy lorda który i tak stoi z tyłu i ma wolne punkty).
te jednostki nie są złe ale trzeba nimi trochę pograć, opanować je i zbudować pod nie cześć armii. moulder, storm, seer i warlord dają im sporo możliwoiści.
PS MM w RO nie jest dobrym pomysęłm bo MUSI siedzieć w tylnym ranku i tracimy jego potencjał bojowy (jak bidny by on nie był to z 3A S6 i np 4+wardem da sie nim grać). jak ktoś lubi brassorba to też można.. ma 6M wiec dość mobilny. może też służyć do wyszarżowywania z klocka na coś słabszego czy być teleportowanym (3warda od shootinu mu dać+dwuraka, niech się koleś o maszyny martwi.. tymbardziej jak storm działa)
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
ale M im do 5 spada więc tracą swój największy atut.
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
- Die for Emperor
- Mudżahedin
- Posty: 263
- Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE
Nie ma jak odgrzać temat/pobawić się w nykrumancyję
Poszukuje usilnie armii z którą mógłbym wrócić do Battla (poprzednia, TK, poszła w cholere) i tearz padło na Skaveny.
Jako że pewnie zacznę od mniejszych punktów (np 1200) to czy mniej więcej ten zestaw da mi chwilę radochy przy stole czy raczej mnie zdołuje?:
Warlock Engineer – warp blades, condenser, accumulator, storm daemon
Warlock Engineer – warp blades, condenser, accumulator
Warlock Engineer – warp blades, condenser, accumulator
25 Clanrats – music – ratling
25 Clanrats – music – ratling
25 Clanrats – music – ratling
3 Poisoned Globardiers
4 Poisoned Globardiers
9 Jezzails
5 Gutter Runners, tunelling, poison
Równe 1,2k Skryre. Warlocki do klocków, PG do wkurzania przeciwnika, GR do wychodzenia i rozwalania maszynek/umierania w tunelach, ratlingi + jezzy...hmm... do strzelania?
Poszukuje usilnie armii z którą mógłbym wrócić do Battla (poprzednia, TK, poszła w cholere) i tearz padło na Skaveny.
Jako że pewnie zacznę od mniejszych punktów (np 1200) to czy mniej więcej ten zestaw da mi chwilę radochy przy stole czy raczej mnie zdołuje?:
Warlock Engineer – warp blades, condenser, accumulator, storm daemon
Warlock Engineer – warp blades, condenser, accumulator
Warlock Engineer – warp blades, condenser, accumulator
25 Clanrats – music – ratling
25 Clanrats – music – ratling
25 Clanrats – music – ratling
3 Poisoned Globardiers
4 Poisoned Globardiers
9 Jezzails
5 Gutter Runners, tunelling, poison
Równe 1,2k Skryre. Warlocki do klocków, PG do wkurzania przeciwnika, GR do wychodzenia i rozwalania maszynek/umierania w tunelach, ratlingi + jezzy...hmm... do strzelania?
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...
'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'
'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'
Po pierwsze nie widzę w tej rozpisce niewolników zastanów się czy chcesz grać bez najlepszej szczurzej jednostki... W końcu za 40 pkt masz kloc 20 i tak wielkie możliwości.
Druga sprawa, to strasznie nudna ta twoja rozpiska, taki standard zerżnięty, z któregoś z forumowych PG.
Druga sprawa, to strasznie nudna ta twoja rozpiska, taki standard zerżnięty, z któregoś z forumowych PG.
- Die for Emperor
- Mudżahedin
- Posty: 263
- Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE
Wiem że to wyjatkowo noobowskie pytanie ale do czego przydają się slavy? Klocek 20 za 40pkt to nic ale oni są tacy... cieńcy? Chyba tylko jako wabik dla szarż wrogów...
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...
'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'
'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'