o zasadach VC - czyli nowa edycja i zmiany z tym związane
Moderator: misha
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
A czy według Was sensowna jest taka opcja: olewamy magię (bierzemy tylko caddy'ego) i nastawiamy się na walkę, przy okazji starając się oszczędzać punkty na herosach, w zamian dopakowując oddziały do walki (przede wszystkim Black Knights i GG). Mnie się takie VC podobają, ale czy to grywalne?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Średnio grywalne. Za magię i tak płacisz, na 2K ciężko jest nie mieć 7 kostek powera. Więc czemu nie podkręcić do 9+bound? Koszt niewielki.
ja ma, ale chwalic sie nie bedeMłody pisze: To niech mi ktoś złozy przegięty roster.

roster bardzo silny, 50% latwiejszy w prowadzeniu niz stare VC...
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Nie wiem, czy będzie jakaś uniwersalna przegięta rozpiska VC.
Natomiast zwykłych przegietych jest całkiem sporo, chociaż wydaje mi się, że trzeba się trochę nakombinować zanim się złoży coś sensownego.
Natomiast zwykłych przegietych jest całkiem sporo, chociaż wydaje mi się, że trzeba się trochę nakombinować zanim się złoży coś sensownego.
a jak rozumiecie dzialanie 5tego czaru, czy na machine wojenna zazdziala jesli rzuce ze nei idzie w obsluge tylko np dzialo??
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Na poniżej 2000 zawsze wystarczały dwa core unity.
Jeśli zaś chodzi o czar nr 5, to wysysa woundy z dział. Nie ma to jak "machine spirit".
Jeśli zaś chodzi o czar nr 5, to wysysa woundy z dział. Nie ma to jak "machine spirit".
a jak to jest z black knightami i wampirem do nich dolaczonym? tez dostaje eatheral movement?
"Nigdy nie oszukuję i nie kradnę. Nie noszę także cylindra do płaszcza i nie wcinam bananów idąc ulicą, bo dżentelmen nie robi żadnej z tych rzeczy. Zrobiłbym jedno tak samo niechętnie jak drugie – bo jedno i drugie jest sprawą harmonii i dobrego smaku".
Helsteed ma w swoich zasadach wypisane tylko undead i fly.
Czy z tego wynika, że jako latacz podlega zasadom skirmiszu i ma US1?
(nie jest liczony jako flying cavalry, mimo, że jest latającym konikiem ;P)
Czy z tego wynika, że jako latacz podlega zasadom skirmiszu i ma US1?
(nie jest liczony jako flying cavalry, mimo, że jest latającym konikiem ;P)
Ale smok i pegaz nie mają 1 rany....
Myślę że trzeba by się tu kierować zapisem z 7 strony rulebooka odnośnie tego że wierzchowce wielkości konia z 1 raną chodzą na podstawkach kawaleryjskich. Podciąganie hellsteada pod skirmish to dla mnie trochę naginanie dziurawych zasad.
Myślę że trzeba by się tu kierować zapisem z 7 strony rulebooka odnośnie tego że wierzchowce wielkości konia z 1 raną chodzą na podstawkach kawaleryjskich. Podciąganie hellsteada pod skirmish to dla mnie trochę naginanie dziurawych zasad.

flajer na jakimkolwiek mouncie po prostu nie moze wejsc do oddzialu i koniec.
swoja droga jest mounted wiec ma US 2, nie jest piechota i nie wchodzi do domku itp
swoja droga jest mounted wiec ma US 2, nie jest piechota i nie wchodzi do domku itp
Hmm ja tam myślałem też o rozpie na lordzie 4lvl + 2PD, który sobie lata na hellsteedzie i do tego 3 Wight kingi wsadzone w 2 Oddziały BK
Bohaterzy wtedy nie wychodzą tak drogo no i mam 8 PD, którymi można trochę poczarować.
Tak offtopowo to jak jest z wampirami? Czy mogą one przerzucać czary, które nie wyszły? Bo kiedyć coś o tym było mówione, a booka jeszcze nie mam, żeby sprawdzić
Bohaterzy wtedy nie wychodzą tak drogo no i mam 8 PD, którymi można trochę poczarować.
Tak offtopowo to jak jest z wampirami? Czy mogą one przerzucać czary, które nie wyszły? Bo kiedyć coś o tym było mówione, a booka jeszcze nie mam, żeby sprawdzić
moga rzucac czry numer 0, 1 i 2 tak dlugo jak im na to starcza mocy.