Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Bardzo fajny oddział. Nie dość że odginaczka to skirmish i strzeladło. Postaw takich w lesie zboostuj sygnaturką z bestii i nawet coś ugrają.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
No może tak ;]
Panowie chciałbym się was poradzić co wziąć na parówkę z krasiami. 1200 na głowę bez lordów. Ogólnie mam taki plan że ja wezmę głównie strzelanie, (2 x rakietnica i armatka) do tego 30 flagusi, ksiadz dla krasi , mag lvl 2 z 15 halabardami i 2x5 milicjantów , 10 huntsmanów, i coś jeszcze a kraśki głównie piechotę i magiczna klopa i może armatka. Wiadomo inżynierki też będą.
Nie mam doświadczenia w parówkach także czekam na wszelkie rady. Na razie mamy coś takiego .
Wyszło coś takiego i powiem wam że też mi się to bardziej podoba;] Co do dispela to ja miałem niszczarkę u siebie na magu ale teraz mam dispela zwykłego u runsmitha ;] /wiekszy kloc halabard u mnie no i lepsza klopa i runy u krasi.
Empire Army
1 Warrior Priest of Sigmar @ 135.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Sword of Might [15.0]
Luckstone [5.0]
1 Battle Wizard @ 100.0 Pts
Magic Level 2
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail
39 Halberdiers @ 270.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
2ndWeapon
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
2ndWeapon
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 1200.0
1200- Dwarfs Army
1 Runesmith @ 104.0 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
Runic Talisman [25.0]
Rune of Spellbreaking
1 Thane @ 135.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [25.0]
Master Rune of Gromril
Runic Weapon [20.0]
Rune of Cleaving
29 Warriors @ 325.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Veteran @ [10.0] Pts
34 Warriors @ 375.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Veteran @ [10.0] Pts
10 Rangers @ 110.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour
1 Grudge Thrower @ 150.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [55.0]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [15.0] Pts
Light Armour
3 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
Models in Army: 79
Total Army Cost: 1199.0
Panowie chciałbym się was poradzić co wziąć na parówkę z krasiami. 1200 na głowę bez lordów. Ogólnie mam taki plan że ja wezmę głównie strzelanie, (2 x rakietnica i armatka) do tego 30 flagusi, ksiadz dla krasi , mag lvl 2 z 15 halabardami i 2x5 milicjantów , 10 huntsmanów, i coś jeszcze a kraśki głównie piechotę i magiczna klopa i może armatka. Wiadomo inżynierki też będą.
Nie mam doświadczenia w parówkach także czekam na wszelkie rady. Na razie mamy coś takiego .
Wyszło coś takiego i powiem wam że też mi się to bardziej podoba;] Co do dispela to ja miałem niszczarkę u siebie na magu ale teraz mam dispela zwykłego u runsmitha ;] /wiekszy kloc halabard u mnie no i lepsza klopa i runy u krasi.
Empire Army
1 Warrior Priest of Sigmar @ 135.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Sword of Might [15.0]
Luckstone [5.0]
1 Battle Wizard @ 100.0 Pts
Magic Level 2
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail
39 Halberdiers @ 270.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
2ndWeapon
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
2ndWeapon
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 1200.0
1200- Dwarfs Army
1 Runesmith @ 104.0 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
Runic Talisman [25.0]
Rune of Spellbreaking
1 Thane @ 135.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [25.0]
Master Rune of Gromril
Runic Weapon [20.0]
Rune of Cleaving
29 Warriors @ 325.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Veteran @ [10.0] Pts
34 Warriors @ 375.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Veteran @ [10.0] Pts
10 Rangers @ 110.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour
1 Grudge Thrower @ 150.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [55.0]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [15.0] Pts
Light Armour
3 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
Models in Army: 79
Total Army Cost: 1199.0
thx. Krasiom zmniejszyłem ten klocek 35 warriorsów na 30 i dodałem 5 do rangersów.
2400 Pts Juro
1 Arch Lector of Sigmar 325 Pts
General; War Altar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Hammer of Judgement [25]
The Crimson Amulet [20]
1 Wizard Lord 240 Pts
Magic Level 4 Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragon Helm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Battle [15]
1 Captain 133 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Talisman of Endurance [30]
Biting Blade [5]
1 Master Engineer 65 Pts
1 Battle Wizard 110 Pts
Magic Level 1 Lore of Light
Seal of Destruction [45]
13 Free Company 73 Pts
Sergeant
30 Halberdiers 170 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Detachment – Free Company [25]
30 Halberdiers 170 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Detachment – Free Company [25] Pts
30 Flagellant 300 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Steam Tank 300 pts
Pierwsza Moja rozpiska dlatego wszelkie komentarze będą bezcenne i mam nadzieje że przede wszystkim legalna i nic nie przekręciłem
1 Arch Lector of Sigmar 325 Pts
General; War Altar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Hammer of Judgement [25]
The Crimson Amulet [20]
1 Wizard Lord 240 Pts
Magic Level 4 Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragon Helm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Battle [15]
1 Captain 133 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Talisman of Endurance [30]
Biting Blade [5]
1 Master Engineer 65 Pts
1 Battle Wizard 110 Pts
Magic Level 1 Lore of Light
Seal of Destruction [45]
13 Free Company 73 Pts
Sergeant
30 Halberdiers 170 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Detachment – Free Company [25]
30 Halberdiers 170 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Detachment – Free Company [25] Pts
30 Flagellant 300 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Steam Tank 300 pts
Pierwsza Moja rozpiska dlatego wszelkie komentarze będą bezcenne i mam nadzieje że przede wszystkim legalna i nic nie przekręciłem

za mało masz Halabard w unitach, 40 to naprawdę względne minimum, poniżej to można wystawić ale swordsmanów/GS-ów, ale te chłopaki umierają naprawdę szybko
Ja zastanowiłbym się czy na pewno tak bardzo potrzebujesz w rozpie aż 3 great cannonów - nie lepiej byłoby poświęcić chociaż jednego w zamian za mortara lub hellstorma (mortar to zaledwie 75 pkt, więc będziesz miał zawsze pkt na parę halabard więcej)?

uwierz, cannonów nigdy za mało, a musi osłaniać (załatwić maszyny wroga wcześniej) czołg i Altar, przy okazji mają jeszcze jedną zaletę, zwiększają ilość potencjalnych celów dla przeciwnika 

?Panowie moglibyście zerknąć też na moją rozpę powyżej ?? do parówki z krasiami na 1200 ??
Hammer, mało przydatny przy zadaniach i możliwościach wózka; masz kroić wespół z lusterkiem przeciwnika a nie pieścić; trafisz na ogrzego Tyranta i młoteczek nic nie pomoże, tu jest potrzebna ta S6, a po drugie jest jednak duuuużo tańszy
Talizman, to fajna zabawka, ale trochę za droga jak na BSB i to co możesz w to miejsce wsadzić; bez tego facet i tak doskonale sobie radzi, a możesz go podrasować modlitwą z kapłana
inżynier jest ok, ale do plackowych maszyn, które mogą stać blisko siebie; cannony mają to do siebie, że muszą stać tak aby omiatać większość pola przed armią (w miarę możliwości za obeliskami, domkami również), co skazuje je na szersze wystawienie i bardziej na flankach (najczęściej); w praktyce dasz re-rolle tylko jednemu, góra dwóm co jest słabym dealem; ja już kilka bitew gram na ten przygłupi format 2k, z plackowych maszyn zrezygnowałem a wystawiam Kacpra, Melchiora i Balthazara (jakie piękne imionka dla cannonów
), i sprawdzają się dość dobrze bez inżyniera; skoro jest dobrze, to po co przepłacać
jeden flagus...jak zabraknie na coś jeszcze
niestety składanie armii w imperium to upychanie czegoś kosztem innych zabawek, najlepiej zostawiać patenty, które się sprawdzają (pancerny Pegaz, 40+ halabard, 3 cannony, to takie przykłady) i nie kombinować, no chyba, że zostanie te 15-20pts, ale wtedy i tak lepiej wsadzić detkę, lub Crimson amulet, czy inną dość potrzebną rzecz; i chyba tyle ode mnie
Talizman, to fajna zabawka, ale trochę za droga jak na BSB i to co możesz w to miejsce wsadzić; bez tego facet i tak doskonale sobie radzi, a możesz go podrasować modlitwą z kapłana
inżynier jest ok, ale do plackowych maszyn, które mogą stać blisko siebie; cannony mają to do siebie, że muszą stać tak aby omiatać większość pola przed armią (w miarę możliwości za obeliskami, domkami również), co skazuje je na szersze wystawienie i bardziej na flankach (najczęściej); w praktyce dasz re-rolle tylko jednemu, góra dwóm co jest słabym dealem; ja już kilka bitew gram na ten przygłupi format 2k, z plackowych maszyn zrezygnowałem a wystawiam Kacpra, Melchiora i Balthazara (jakie piękne imionka dla cannonów


jeden flagus...jak zabraknie na coś jeszcze

niestety składanie armii w imperium to upychanie czegoś kosztem innych zabawek, najlepiej zostawiać patenty, które się sprawdzają (pancerny Pegaz, 40+ halabard, 3 cannony, to takie przykłady) i nie kombinować, no chyba, że zostanie te 15-20pts, ale wtedy i tak lepiej wsadzić detkę, lub Crimson amulet, czy inną dość potrzebną rzecz; i chyba tyle ode mnie
Ja za to jesli wystawiam maszyny to w sporej ilosci. 2 dziala, 2 mozdzierze i rakietnica. Do tego 2 inzynierow. Rozstawiam to w dwoch roznych miejscach i dziele na dzialo plus 2 mortary i w drugim miejscu dzialo i rakiety. Sprawdza sie naprawde niezle, przeciwnik ma dwa powazne cele i musi zdecydowac na co isc, dziala widza sporo i co najwazniejsze bardzo czesto dotrwaja do konca bitwy. A z ta sila ognia w ture mozna spokojnie wyeliminowac odzial, moze nie calkowicie ale tak ze juz nam nie bedzie zagrazal. Na poczatku myslalem ze moze zamiast tego jakis odzial pieszy, ale jednak ta opcja u mnie sprawdza sie zdecydowanie lepiej.