
Diablo III
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: Diablo III
Straszny glass cannon jestes, ale z drugiej strony ty tylko wiezyczki rozstawiasz 

Coś za coś 

Najnowszy plik do Army Builder 2.2c: http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 9732380.abGrolshek pisze:Obyś w piekle Slaanesza za pasywnego robił.
skrócona tabelka ze zdolnościami elit oraz wykazem redukcji od walki / dystansowej/ elit - część działa a część nie (dodano też mantry mnicha):
http://www.diablofans.com/forums/diablo ... -mechanics
dodatkowo nad tabelką jest edytowany link do tematu uberNerda o nicku :Nagash z us. forum gdzie przedstawione są dłuższe i dokładniejsze badania na ten temat:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12673259125
dokładna, szersza tabela zaczyna się w drugim poście tematu
warto przeczytać ten dłuższy opis choćby z uwagi na dokładną charakterystykę zasięgu, sposobu i czasu działania każdego magicznego efektu elit.
np ulubione przez Barbarzyńców całego świata ogniste łańcuchy aplikują dmg 10 razy w ciągu sekundy, zaś promień lasera( arcane enchanted=arcane sentry odpalany jest przez 2 sekundy, ma zasięg 25 yards po czym 10 sekund zajmuje mu pełen obrót
spora grupa graczy nie zwraca uwagi na to że nawet po zejściu z ognistej lub trującej plamy postać dostaje jeszcze damage over time
Lektura blizzardowych hotfix notes z ostatnich tygodni wykazuje że zdecydowana większość problemów przedstawionych w tabeli jest nimi nadal.
Ostatni większy patch wprowadził wiele nowych rzeczy, nie było jednak czasu zająć się ich mechaniką i dopracowaniem choćby efektów jak graficzne skutki stada wieżyczek plujących czarami i bardzo mocno spowalniających grę na starszych kartach graficznych.
http://www.diablofans.com/forums/diablo ... -mechanics
dodatkowo nad tabelką jest edytowany link do tematu uberNerda o nicku :Nagash z us. forum gdzie przedstawione są dłuższe i dokładniejsze badania na ten temat:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12673259125
dokładna, szersza tabela zaczyna się w drugim poście tematu
warto przeczytać ten dłuższy opis choćby z uwagi na dokładną charakterystykę zasięgu, sposobu i czasu działania każdego magicznego efektu elit.
np ulubione przez Barbarzyńców całego świata ogniste łańcuchy aplikują dmg 10 razy w ciągu sekundy, zaś promień lasera( arcane enchanted=arcane sentry odpalany jest przez 2 sekundy, ma zasięg 25 yards po czym 10 sekund zajmuje mu pełen obrót
spora grupa graczy nie zwraca uwagi na to że nawet po zejściu z ognistej lub trującej plamy postać dostaje jeszcze damage over time
Lektura blizzardowych hotfix notes z ostatnich tygodni wykazuje że zdecydowana większość problemów przedstawionych w tabeli jest nimi nadal.
Ostatni większy patch wprowadził wiele nowych rzeczy, nie było jednak czasu zająć się ich mechaniką i dopracowaniem choćby efektów jak graficzne skutki stada wieżyczek plujących czarami i bardzo mocno spowalniających grę na starszych kartach graficznych.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
32 greater rift jako physical WW barb
A wy jak sobie radzicie? Chwalić się wszyscy!


Po czystym WW na dwóch 1h oraz ww/ EQ na dwóch 1h przyszedł czas na raekora/ww na 2h
z własnymi modyfikacjami skilli i pasywek - jest fajniej, prościej i odporniej na lagi
Dzięki wspólnej grze z wizardem oraz uprzejmości Cookiego
mam ten amulet
na barbie w wersji trifecta:
http://us.battle.net/d3/en/item/moonlight-ward
pasywka hitująca wrogów w promieniu 15 yards z potrójną siłą dwuraka jest
Teamowe rifty w Klanie będą już łatwiejsze:
Monka tanka zrobilem, 74 cooldown reduction,
1600 resow , 48-80 mil toughness, serenity, heal i aktywna aura do resów co chwilę lecą,
monk trzyma elity do walki wręcz we freezie - ma azurewrath, zimne rękawice i aoe atak azmrażający.
Z Ziemkiem, Cookie Monsterem oraz Okoniem zrobiliśmy 33, w 34 nieco zabrakło przez 2 poziomy pustawych jaskiń.
Jako protest wobec dyktatury marudera złożyłem Dh ubraną w full set bonusy: natalki, aughilda i blackthorna
Jest Twarda, fajnie zamraża grupy wrogów deszczem i ciekawie się nią gra
Oczywiście suma zadawanych obrażeń jest ułamkiem maruderowej.
z własnymi modyfikacjami skilli i pasywek - jest fajniej, prościej i odporniej na lagi

Dzięki wspólnej grze z wizardem oraz uprzejmości Cookiego

na barbie w wersji trifecta:
http://us.battle.net/d3/en/item/moonlight-ward
pasywka hitująca wrogów w promieniu 15 yards z potrójną siłą dwuraka jest

Teamowe rifty w Klanie będą już łatwiejsze:
Monka tanka zrobilem, 74 cooldown reduction,
1600 resow , 48-80 mil toughness, serenity, heal i aktywna aura do resów co chwilę lecą,
monk trzyma elity do walki wręcz we freezie - ma azurewrath, zimne rękawice i aoe atak azmrażający.
Z Ziemkiem, Cookie Monsterem oraz Okoniem zrobiliśmy 33, w 34 nieco zabrakło przez 2 poziomy pustawych jaskiń.
Jako protest wobec dyktatury marudera złożyłem Dh ubraną w full set bonusy: natalki, aughilda i blackthorna
Jest Twarda, fajnie zamraża grupy wrogów deszczem i ciekawie się nią gra
Oczywiście suma zadawanych obrażeń jest ułamkiem maruderowej.
Solo 34 poziom grifta. Raz się udało a raz trafiły się cztery paczki elit w tunelu i z paskudnymi affixami.
Najnowszy plik do Army Builder 2.2c: http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 9732380.abGrolshek pisze:Obyś w piekle Slaanesza za pasywnego robił.
Solo nie gram, bo nie lubie
Jakbym mial robic to mysle ok 31-33. Dzik mi wczoraj fajna roze wiatrow i cudownie mi sie z amu kombi. Holy monk ma juz 1,6 mln dmg bez buffow i bez sunwuko, a przy tym. 1,5 k resow z aura, 700k zycia i ok 22mln tafa 


- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Ja tam myslę, że przy dobrych wiatrach 29 poziom bym obleciał. Ostatnio do skończenia solo 30 rifta zabrakło mi niecałej minuty. Wszystko jednak zależy też od map...
Od map i od twardości mobków ;P Jak Ci się strafią Kaci z V aktu + Kafary + skrzydlaci zabójcy to może być ciężko a jak szkielety + wypaczone matki to jest easy ;p
Najnowszy plik do Army Builder 2.2c: http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 9732380.abGrolshek pisze:Obyś w piekle Slaanesza za pasywnego robił.
Szczerze to na U6 zabicie Maltaela jest mega ciezkie - szczegolnie wszystkie postacie melee. Mialem niezly team (paragony po 400-500) z dobrym dpsem - za 3ecim razem go dojechalismy dopiero.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
What? Maltael na T6 pada w 1,5 minuty solo. Cieżkie to było miesiąc po wyjściu RoSa, teraz jedynym wyzwaniem są GR.Ziemko pisze:Szczerze to na U6 zabicie Maltaela jest mega ciezkie - szczegolnie wszystkie postacie melee. Mialem niezly team (paragony po 400-500) z dobrym dpsem - za 3ecim razem go dojechalismy dopiero.

- Cookie Monster
- Łysy oszukista
- Posty: 1710
Jak wyżej, teraz z ciekawości go zabiłem na t6 w 1:13. A to,że biegałem do okoła niego to inna sprawa:D
Komentuję to co widzę na zdjęciach. Jeśli chcesz żeby ludzie oceniali Twoje prace to licz się z krytyką.
Więcej wszystkiego:http://lysymaluje.blogspot.com/
Więcej wszystkiego:http://lysymaluje.blogspot.com/
Ja chyba muszę spróbować ile mi to zajmie 

Najnowszy plik do Army Builder 2.2c: http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 9732380.abGrolshek pisze:Obyś w piekle Slaanesza za pasywnego robił.
Slayer Zabójców pisze:What? Maltael na T6 pada w 1,5 minuty solo. Cieżkie to było miesiąc po wyjściu RoSa, teraz jedynym wyzwaniem są GR.Ziemko pisze:Szczerze to na U6 zabicie Maltaela jest mega ciezkie - szczegolnie wszystkie postacie melee. Mialem niezly team (paragony po 400-500) z dobrym dpsem - za 3ecim razem go dojechalismy dopiero.
Idzcie w 4ke jak bez problemow zrobisz szacun.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Maltael zadaje tyle samo dmg nie wazne w ile osób go klepiesz, jedynie ma więcej hp, także bez różnicy 


pytanie do barbarzyńców
jakich pasywnych skilli używacie? mam wrażenie, że tutaj mógłbym więcej wyciągnąć z obecnego buildu.
U mnie jest Weapons Master, Superstition, Animosity i Berserker Fury.

U mnie jest Weapons Master, Superstition, Animosity i Berserker Fury.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Wiesz to zależy jakim buildem grasz, ja grając na leapquake + ww używałem Potęga ziemi + Bezwzględność + Żądza krwi + Zabobony, teraz grając physical ww używam Rozjuszenie + Żądza krwi + Zabobony + Bez przebaczenia. Według mnie w każdym buildzie podstawa to Żądza krwi (chyba, że nie używasz fury spenderów
) oraz Zabobony (Podnosi Toughness oraz generuje fury).


- Zaklinacz Kostek
- Falubaz
- Posty: 1346
- Lokalizacja: In Stahlgewittern
Niezależnie od buildu zawsze mam Żądzę Krwi i Zabobony. Mam duży sentyment do Mistrza Broni, bo w "tani" sposób podbija DPS.
Czwarta pasywka to już rotacja - jak nie grałem na IK/EQ miałem Bez Przebaczenia lub Potęgę Ziemi dla generacji furii. Grając ze starymi oni generują mi furię, więc mam teraz testowo Rozjuszenie i fajnie się gra, praktycznie stały bonus do siły w riftach i griftach.
Czwarta pasywka to już rotacja - jak nie grałem na IK/EQ miałem Bez Przebaczenia lub Potęgę Ziemi dla generacji furii. Grając ze starymi oni generują mi furię, więc mam teraz testowo Rozjuszenie i fajnie się gra, praktycznie stały bonus do siły w riftach i griftach.
Lest we forget:

