Wrzuta z przed miesiąca ciekawe jak do tego podejdzie LS.ETC FAQu
19.4. Q: Engine of Gods spell is Direct Damage. Does it only target units in the front arc?
A: No. It targets all enemies in range, even those in close ccombat.
Poradnik poczatkujacego lizaka
Moderator: Ziemko
Re: Poradnik poczatkujacego lizaka
Drodzy forumowicze
Fajna ciekawostka. Widać postanowili odnieść się dosłownie do opisu targetowania bounda z EoTG przy jednoczesnym pominięciu ograniczeń wynikających z klasyfikacji zaklęcia jako direct damage. W sumie analogiczny wording odnośnie zasad targetowania ma też czar Lorda Kroaka (The Deliverance of Itza), tylko że z racji tego, iż to special character, to rozciągnięcia tej interpretacji na niego na ETC FAQ nie znajdziemy..meiss pisze:Drodzy forumowicze
Wrzuta z przed miesiąca ciekawe jak do tego podejdzie LS.ETC FAQu
19.4. Q: Engine of Gods spell is Direct Damage. Does it only target units in the front arc?
A: No. It targets all enemies in range, even those in close ccombat.
LS, go boost Venerable Lord Kroak
A tu kolejna ciekawostka
https://docs.google.com/document/d/11F6 ... 3x6jmf8lk6
I link do pełnego ETC FAQ19.2. Q: Is the Bastiladon's Thunderous Bludgeon S10 attack always carried out?
A: Yes, but the +1 to hit only applies against enemies engaged by the rear.
https://docs.google.com/document/d/11F6 ... 3x6jmf8lk6
To akurat z ogonem bastiladona było raczej oczywiste, tak jak ich FAQ odnośnie predatory fighters i piranha blade'a. Ciekawostką jest dopiero ich interpretacja bounda EoTG.
A wracając do thunderous bludgeona, to moim zdaniem brakuje bastiladonowi wbudowanej zasady albo chociaż dodatkowo płatnego upgrade'a, który dawałby temu uderzeniu ogonem zasadę multiple wounds d3 lub killing blowa. Poprawiłoby to nieco jego użyteczność i byłoby całkiem sensowne - hit z mocarnym S10 powinien mieć możliwość zrobienia czegoś więcej, niż zadania w najlepszym wypadku pojedynczego wounda..
A wracając do thunderous bludgeona, to moim zdaniem brakuje bastiladonowi wbudowanej zasady albo chociaż dodatkowo płatnego upgrade'a, który dawałby temu uderzeniu ogonem zasadę multiple wounds d3 lub killing blowa. Poprawiłoby to nieco jego użyteczność i byłoby całkiem sensowne - hit z mocarnym S10 powinien mieć możliwość zrobienia czegoś więcej, niż zadania w najlepszym wypadku pojedynczego wounda..
W Batsidalionie podobają mi się tylko 2 rzeczy
Wygląd i solar engine
Pod pozostałymi względami uważam podobnie do Ciebie. To wybrakowany monster, z małym ruchem i miękki jak kaczuszka. Myślę jak nim grać z drugiej lini jako supportem.
Wygląd i solar engine
Pod pozostałymi względami uważam podobnie do Ciebie. To wybrakowany monster, z małym ruchem i miękki jak kaczuszka. Myślę jak nim grać z drugiej lini jako supportem.
Straszak, po prostu straszak z niezłym boundem. Pewnie, ostatnio w 2 turze jednym strzałem zniszczyłem nim mortis engine w środku armii przeciwnika ale na ogół to po prostu straszak. Ale potrafi się przydać, bo w mojej rozpie brakowało mi właśnie drugiego pewnego magicznego pocisku z S3+ (high magic, bo na heaven nie polegam, trzeba kulnąć piorun).
No i w ograniczony sposób wspiera, jakieś zombie bez wsparcia basiek czy slavy w kilka tur zmieli, ale wiadomo, że takiej piechoty na stołach jest mało.
No i w ograniczony sposób wspiera, jakieś zombie bez wsparcia basiek czy slavy w kilka tur zmieli, ale wiadomo, że takiej piechoty na stołach jest mało.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
1. Charmed shield ( jednorazowo ochroni Cię na +2)
2. Armor of destiny ( daje kowbojowi WSv +4)
3. Można dać Talisman of preservation ( WsV +4)
I zasadniczo tyle standardowych opcji. Można też ustawić jakiś wielo Woundowy model przed kowbojem, jak go armata nie zabije to dalej nie poleci;)
2. Armor of destiny ( daje kowbojowi WSv +4)
3. Można dać Talisman of preservation ( WsV +4)
I zasadniczo tyle standardowych opcji. Można też ustawić jakiś wielo Woundowy model przed kowbojem, jak go armata nie zabije to dalej nie poleci;)
NO i potencjalnie kawaleria z look out sir ( tak kawaleria i jej grywalnosc
hej wszystkim mam pytanie czy ancient stegadon ma 2 blow pipe ??czy ile bo nigdzie nie moge znalezc tego w booku ewentualnie poprosze o namiary strony na ktorej to znajde i ewentualne dokladniejsze wspolzedne. Oraz pytanie czy jezeli np wystawie slanna z mrs d3 i np ktos strzeli do mnie z magicznej armaty z magicznymi atakami to mamy od niego dodatkowego warda ??
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Magic Resistance nie chroni przed magicznymi atakami, tylko przed ranami otrzymanymi z zaklęć.
Ancient Stegadon ma 2x blowpipe. Każdy blowpipe ma mulitple shots (2k6). W jednej turze ancient stegadon strzela więc 4k6 strzałów z poisonem. Zasięg 18 cali.
Ancient Stegadon ma 2x blowpipe. Każdy blowpipe ma mulitple shots (2k6). W jednej turze ancient stegadon strzela więc 4k6 strzałów z poisonem. Zasięg 18 cali.
obstawialem ze ma x2 ale nie moglem nigdzie znalezc w booku ze ma x2 (w starym bylo jasno i wyraznie napisane przy anciencie ze ma x2 a tutaj no nie moge znalezc) jezeli ktos by mogl mi wskazac dokladniejsza pozycje (na wypadek jak by ktos sie na turnieju chcial klocic czy cos w tym guscie) byl bym niezmiernie wdzieczny
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !
AB, s. 45:kevinior pisze:obstawialem ze ma x2 ale nie moglem nigdzie znalezc w booku ze ma x2 (w starym bylo jasno i wyraznie napisane przy anciencie ze ma x2 a tutaj no nie moge znalezc) jezeli ktos by mogl mi wskazac dokladniejsza pozycje (na wypadek jak by ktos sie na turnieju chcial klocic czy cos w tym guscie) byl bym niezmiernie wdzieczny
Giant Blowpipe:Two giant blowpipes are affixed to an Ancient Stegadon's howdah.
Instead of firing another missile weapon in the Shooting phase, up to two Skink Crew may each fire a single giant blowpipe.
- daszkowy10
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli strzelając z wielkich słomek, odejmujemy 2 skinki? Czy nadal mogą strzelać z javelinów x5 + 4d6?
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
4d6 strzalow ale z minusem do trafienia z racji zasady multuple shots? Pytam bo caly czas gralem bez tego minusu lecz ktos ostatnio staral sie mnie uswiadomic ze waluje wiec rozwiac chcialem wszelkie niejasnosci...
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
No niestety, giant blowpipy mają zasadę Multiple Shots (2D6), a użycie tej zasady skutkuje poza zmasowanym ostrzałem także minusem do trafienia.lwieserce85 pisze:4d6 strzalow ale z minusem do trafienia z racji zasady multuple shots? Pytam bo caly czas gralem bez tego minusu lecz ktos ostatnio staral sie mnie uswiadomic ze waluje wiec rozwiac chcialem wszelkie niejasnosci...
W skrócie jeżeli chcesz strzelać dużymi dmuchawami i zachować poison, to musisz albo strzelać na krótki zasięg, albo Ancient Stegadon nie może poruszać się. Ewentualnie można rzucić na niego hand of glory Slannem, ale już nawet lepszym celem dla tego zaklęcia jest 10 skinków z blowpipe'ami.