9th Age - WDG ogólnie
Moderator: JarekK
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
@JareKK A w drugiej turze combatu jesteś szarżujący? To nie zapomnij sobie dodać bonusów z lancy
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Ale jakaś śmieszna 5 typów, która sobie by ustała na stubborni, może sobie stać na zdrowie. Daj ten aspekt na czymś co wypłaca dużo hitów.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
WDG raczej chcesz zaczynać, więc szarżujesz w 6tej i jest spora szansa że przeciwnik w następnej straci scoring. Po testach wyszło że to najlepszy fawor (i najdroższy).JarekK pisze:Sprytne. To teraz chcesz zaszarżować, utrzymać się w combacie i w 2 turze skasować scoring wygrywając combat. Coraz bardziej skomplikowany ten plan
@Barbara - pewnie jest tak, że nie wiem o czymś co w połączeniu z tym markiem jest dobre. Na razie wygląda ten konkretny mark średnio. Kiedyś był taki item co się zwał "Siren Song". Z czymś takim to by było kozackie. Albo z oddziałem, który w 1 turze ma stubborn a w 2 się z jakiegoś powodu odpala i morduje wszystko co się rusza.
Trzeba pamiętać, że w tej grze wygranie scenariusza to jak stare 6DP.
Mark dający re rolle na dany oddział jest wg mnie jednym z lepszych, tak samo kasujacy Scoring ( battle focus jest zawsze )
W połączeniu to z itemem który nakazuje wystawienie danego unitu na samym początku, bomba. Ten podręcznik nie splyca gry do samego zabijania. Wiele elementów
Mark dający re rolle na dany oddział jest wg mnie jednym z lepszych, tak samo kasujacy Scoring ( battle focus jest zawsze )
W połączeniu to z itemem który nakazuje wystawienie danego unitu na samym początku, bomba. Ten podręcznik nie splyca gry do samego zabijania. Wiele elementów
Jak cos usuwa scoring to jest zajebiste. Musi miec warunki do realizacji inaczej byłoby bezcenne jakby to było np na herosi, vs który zawsze jest steadfast a CC ma szanse iloscia atakow i wypornoscia wygrywac, to bedzie sztos.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
900 punktów core w WDG:
24 warriorów z halkami fcg z jakąś magiczną szmatą
Wystawieni 3x8, 41 ataków z OS5, Agi4, S5, AP2.
Hot or not?
24 warriorów z halkami fcg z jakąś magiczną szmatą
Wystawieni 3x8, 41 ataków z OS5, Agi4, S5, AP2.
Hot or not?
Nadal 4 move? jak tak to raczej dalej meh
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Jeśli do rozpy wciśniesz scorujące MSU ze specjali to dla mnie hot.swieta_barbara pisze:900 punktów core w WDG:
24 warriorów z halkami fcg z jakąś magiczną szmatą
Wystawieni 3x8, 41 ataków z OS5, Agi4, S5, AP2.
Hot or not?
Elita z corów jest fajna.
Jakieś ciekawe kminy w WDG? Każde podforum rasowe coś tam dyskutuje a tu cisza Jak tam się Wam podoba nowa armia?
Mysle ze nie jest najgorzej.
W herosach jest w czym wybierać. Da się złożyć ciekawych bohaterów, a zmiany w tabelce wsa i bronich (pairedy!) zdecydowanie na korzysc. Duzy szagot bardzo fajny, szczegolnie z enczantowanymi klamkami. DP ciekawy. Barbarzynca taki sobie, ale moze miec sens z duza chimera pod dupa - trzebaby to dokladnie zbadac. Lord grubas jest chyba najmniej ciekawy i nie widze dla niego zastosowania.
Core wygląda spoko: wiekszy oddział worków lub jakieś minmalne scoringi, fajne śmieci (5 fallenów, 8 psów) za przywoite punkty - slowem nie jest źle.
W specjalach piesze czosnki wydaja sie fajni, ci na karakanach chyba jednak wciaz za drodzy. Rycki dupy nie urywaja, nie jestem osobiscie przekonany do pomyslu z dwurakami na nich. Dragon ogry tez zyskaly, ale troche boli brak re-rolla ld. Spawny, a szczegolnie ten duzy raczej slabe. Szrajn fajny, ale wlasciwie wymusza rozpe na chaos armourach.
Szagot trzyma przywoity poziom, bardzo ciekawy wydaje mi sie tez nowy gigant.
Moim zdaniem da sie z tego zlozyc solidny monstertruck. Obecnie ide w kierunku takiej rozpiski:
duzy szagot, pairedy z +2ini i +2ws
dp
maly alchemik
mieszanka workow, fallenow i psow w core
karakany i dogry z pairedami w specach
gigsony i szagot w rarze
W herosach jest w czym wybierać. Da się złożyć ciekawych bohaterów, a zmiany w tabelce wsa i bronich (pairedy!) zdecydowanie na korzysc. Duzy szagot bardzo fajny, szczegolnie z enczantowanymi klamkami. DP ciekawy. Barbarzynca taki sobie, ale moze miec sens z duza chimera pod dupa - trzebaby to dokladnie zbadac. Lord grubas jest chyba najmniej ciekawy i nie widze dla niego zastosowania.
Core wygląda spoko: wiekszy oddział worków lub jakieś minmalne scoringi, fajne śmieci (5 fallenów, 8 psów) za przywoite punkty - slowem nie jest źle.
W specjalach piesze czosnki wydaja sie fajni, ci na karakanach chyba jednak wciaz za drodzy. Rycki dupy nie urywaja, nie jestem osobiscie przekonany do pomyslu z dwurakami na nich. Dragon ogry tez zyskaly, ale troche boli brak re-rolla ld. Spawny, a szczegolnie ten duzy raczej slabe. Szrajn fajny, ale wlasciwie wymusza rozpe na chaos armourach.
Szagot trzyma przywoity poziom, bardzo ciekawy wydaje mi sie tez nowy gigant.
Moim zdaniem da sie z tego zlozyc solidny monstertruck. Obecnie ide w kierunku takiej rozpiski:
duzy szagot, pairedy z +2ini i +2ws
dp
maly alchemik
mieszanka workow, fallenow i psow w core
karakany i dogry z pairedami w specach
gigsony i szagot w rarze
Bana mu poproszę!
Wg mnie zrobili naprawdę fajny book. Za czasów GW nie było takiego.
Dla klimaciarzy można grać na wszystkim, armia bez Warriorow też ma jakiś sens, bsb barbarzyńca wychodzi dość tanio.
Odstaje wg mnie tylko chosen chariot który ciągle ma 6/6 mv. Chociaż, WDG dostali dostęp do popychaczki
Wg mnie zrobili naprawdę fajny book. Za czasów GW nie było takiego.
Dla klimaciarzy można grać na wszystkim, armia bez Warriorow też ma jakiś sens, bsb barbarzyńca wychodzi dość tanio.
Odstaje wg mnie tylko chosen chariot który ciągle ma 6/6 mv. Chociaż, WDG dostali dostęp do popychaczki
kiedy premiera dzis miala byc .. wiadomo o ktorej godzinie?