Zamiast 1 gorebulla wolalbym 2 shamich
Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Fajne zlozenie doomka na sv1+ z re-rollem , co daje praktycznie kontre za kazdym razem , o ile ktos nie bedzie miec duzej silki 
Zamiast 1 gorebulla wolalbym 2 shamich
Zamiast 1 gorebulla wolalbym 2 shamich
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. 2lvl na bray-shamanie
2. 1+Sv z re rollem nie jest zły ale nie wiem czy jest lepszy od 3+SV i 4+Warda, szczególnie przy maszynkach
3. zamiast trzech piątek ungorów wystawił bym dwie psów jedną ungorów
2. 1+Sv z re rollem nie jest zły ale nie wiem czy jest lepszy od 3+SV i 4+Warda, szczególnie przy maszynkach
3. zamiast trzech piątek ungorów wystawił bym dwie psów jedną ungorów
Buniek, on w minosach ma look-out-sir na 2+.
Kuman, myślałem Sword of Swift Slaying, Gnarled Hide, Ramhorn Helm, Talisman of Preservation, ale to po lidze. Nie chce rozpy zmieniać. Psów nie posiadam, a nie umiałbym użyć inaczej niż jako screen. Level... nie odczuwam takiej potrzeby.
Kuman, myślałem Sword of Swift Slaying, Gnarled Hide, Ramhorn Helm, Talisman of Preservation, ale to po lidze. Nie chce rozpy zmieniać. Psów nie posiadam, a nie umiałbym użyć inaczej niż jako screen. Level... nie odczuwam takiej potrzeby.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą.
Pewnie chodzi tez o to ,ze majac 1+(z re-rollem) w CC masz dodatkowy atak przy udanym ow save-ie , ktory nawet przy jakims -3 powinien dac rade. I powiedzmy ,ze srednio taki doomek moze miec dodatkowe 3-4 ataczki z S6 (a jakby tam byl bsb +1S to S7).Khumanor pisze: 2. 1+Sv z re rollem nie jest zły ale nie wiem czy jest lepszy od 3+SV i 4+Warda, szczególnie przy maszynkach
Podsumowujac doomek moze miec 6A +3/4A z helmu + 2/4A z brassa i to z S6/7.
A jakby tam jeszcze sygnaturke beast lore-a dostal ,albo +3S/A to nie wspomne
Ward 4+ jest fajny ,ale pkt drogi i na mniej pozwala w kombinacjach
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
nie przeczę ale bardzie stabilniejszy przy ciastkach i cannonach, coś za cośCAR2N pisze:Pewnie chodzi tez o to ,ze majac 1+(z re-rollem) w CC masz dodatkowy atak przy udanym ow save-ie , ktory nawet przy jakims -3 powinien dac rade. I powiedzmy ,ze srednio taki doomek moze miec dodatkowe 3-4 ataczki z S6 (a jakby tam byl bsb +1S to S7).Khumanor pisze: 2. 1+Sv z re rollem nie jest zły ale nie wiem czy jest lepszy od 3+SV i 4+Warda, szczególnie przy maszynkach
Podsumowujac doomek moze miec 6A +3/4A z helmu + 2/4A z brassa i to z S6/7.
A jakby tam jeszcze sygnaturke beast lore-a dostal ,albo +3S/A to nie wspomneOlewajac brassa mamy w wiekszosci re-rolla z asf co daje pewnie wiecej niz dodatkowe 2-4A bez re-roll to hit.
Ward 4+ jest fajny ,ale pkt drogi i na mniej pozwala w kombinacjach
No to jak ma siedzieć w minosach i ma lukałta to ok. Tylko, jak go dawć samotnie to gorzej. Ale to w taki razie co z gorebullami? Bo BSB sam chyba nie pójdzie to też do minosów? To dostaniemy klocek sa 1000pktów, w który całe strzelanie bedzie szło i dojdzie sam BSB i doombul i moze ze 2 minosy (chyba że armia bez strzelania).
Z tymi milionami ataków to może i ok, ale jak oberwie z S8 (naszczeście taki mają tylko herosi, albo jakaś abulba, ale do tego pewny nie jestem. Maszyn już nie liczę) to sejv 5+ z rerolem... no ale jak dojdzie do cc do będzie masakra...
Z tymi milionami ataków to może i ok, ale jak oberwie z S8 (naszczeście taki mają tylko herosi, albo jakaś abulba, ale do tego pewny nie jestem. Maszyn już nie liczę) to sejv 5+ z rerolem... no ale jak dojdzie do cc do będzie masakra...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. właśnie dlatego to jest z " dupy " bo ma się 1000 coś pkt. w jednym miejscu i na dodatek z frenzy czyli nie zbyt do ogarnięcia taktycznie, dlatego uważam że doomka powinno się składać jako samo pasącą się krówkę, przynajmniej u mnie się tak sprawdzabuniek11 pisze:No to jak ma siedzieć w minosach i ma lukałta to ok. Tylko, jak go dawć samotnie to gorzej. Ale to w taki razie co z gorebullami? Bo BSB sam chyba nie pójdzie to też do minosów? To dostaniemy klocek sa 1000pktów, w który całe strzelanie bedzie szło i dojdzie sam BSB i doombul i moze ze 2 minosy (chyba że armia bez strzelania).
Z tymi milionami ataków to może i ok, ale jak oberwie z S8 (naszczeście taki mają tylko herosi, albo jakaś abulba, ale do tego pewny nie jestem. Maszyn już nie liczę) to sejv 5+ z rerolem... no ale jak dojdzie do cc do będzie masakra...
2. z 8S masz SV na 6 z re rollem a nie na 5, dodatkowo nie spotykana S w dzisiejszych czasach bo 5S to już na prawdę dużo w tej ed. bo kawalerię ma praktycznie tylko bretonia i z rzadka warriorsi, a 6S to albo na herosach z jakąś MB albo z GW w regimentach, więc będziemy atakować pierwsi, jedyne co nam grozi to brzytwa na regimentach z 4I i więcej
dlatego uważam że bestie im mają więcej shadowa tym lepiej
No więc właśnie.
Tylko, że doombul "samopasący się" jak to ładnie określiłeś, bez warda umrze w 3 turze (a jak przeciwnik się postara to w 2). Piedyknie w niego z klopy/armaty, czy balisty, da mu po 3 rany od strzału i kaput.
Chciałbym was spytać, czy próbowaliście kiedyś zbudować latającego doombula? I jak się ew. sprawdza?
Tylko, że doombul "samopasący się" jak to ładnie określiłeś, bez warda umrze w 3 turze (a jak przeciwnik się postara to w 2). Piedyknie w niego z klopy/armaty, czy balisty, da mu po 3 rany od strzału i kaput.
Chciałbym was spytać, czy próbowaliście kiedyś zbudować latającego doombula? I jak się ew. sprawdza?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
samo pasący się dumek jest łatwy do ukrycia wystarczy górka czy obeliski, z ciastk tylko na hicie go się niszczy a tak to jest przeżywany, tylko problem z armatami, balisty też są do ominięcia a po drugie ranią na 3+
składałem takiego ale średnio byłem z niego zadowolony, do ma przeżywalność mobilność ale nie ma pierdolnięcia albo na odwrót, a to że lata nie jest aż takie kluczowe bo 6M to i tak dużo
wpadłem na ciekawą rozpiskę troszkę zgapioną z goblinów i TK
szczególnie te rydwany chyba 
składałem takiego ale średnio byłem z niego zadowolony, do ma przeżywalność mobilność ale nie ma pierdolnięcia albo na odwrót, a to że lata nie jest aż takie kluczowe bo 6M to i tak dużo
wpadłem na ciekawą rozpiskę troszkę zgapioną z goblinów i TK
taka typu mas impact bardzo mi się podobadoombull, dawn stone, ramhorn helm, gnarled hide, sword of might, heavy armor, shield
doombull, trollskin, sword of swift slaying, dragon gem, shield
gorebull, battel standar bearer, talisman of preservation, warrior bane, heavy armour, shield
gorebull, armour od destyny, shield, additional hand weapon
bray shaman, 2lvl, dispel scroll ( shadow )
39x gor, full command grup, additional hand weapon
3x truskgor chariot
3x razorgor chariot
ghorgona
2600
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
buniek11 pisze:Fajne, tylko troszę mało abulby...
Ale minosów ni ma to po cholere bsb jest minosem?!
1. co ? abulby ?
2. bo ma impacty, przeżywalność i pierdolnięcie, w tej rozpie im więcej impaktów tym lepiej
A propos lore-uf jeszcze , ostatnio wpadl mi w oko lore of death . Oczywiscie na shamim 4lvl (coby wylosowac te fajniejsze czary).
2. 12" 2D6 - sila celu = ilosc trafien na 4+ (no as) i to czar za 6+ , na jakis magow czy plewnych herosow S4(np imperium czy elfy) styka
3. 24" cel dostaje -1S/T (nawet bedac w walce) , koszt 9+ , taki zmiennik bestialskiego +1S/T (ta sama wartosc)
4. 24" -3Ld za 10+ , tez moze sie przydac w niektorych sytuacjach
5. 12" 2D6 - T celu = ilosc trafien na 2+ (no as) , jak cel przezyje ma glupote , 13+ koszt
sygnaturka tez moze byc fajna na pozbycie sie jakiegos 2W herosa/maga nisko Ld-kowego
2. 12" 2D6 - sila celu = ilosc trafien na 4+ (no as) i to czar za 6+ , na jakis magow czy plewnych herosow S4(np imperium czy elfy) styka
3. 24" cel dostaje -1S/T (nawet bedac w walce) , koszt 9+ , taki zmiennik bestialskiego +1S/T (ta sama wartosc)
4. 24" -3Ld za 10+ , tez moze sie przydac w niektorych sytuacjach
5. 12" 2D6 - T celu = ilosc trafien na 2+ (no as) , jak cel przezyje ma glupote , 13+ koszt
sygnaturka tez moze byc fajna na pozbycie sie jakiegos 2W herosa/maga nisko Ld-kowego
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
mało bo więcej nie trzeba mam zamiar zmiażdżyć wszystko zanim zacznie się rozpędzać z magii 
taki plan ale jak zadziała się okaże
choć mam drugą rozpiskę z gołą inną i też ciekawą ale ją zostawię w tajemnicy
death nigdy mnie nie kręcił... jakoś nie widzę zabardzo przydatności tego czaru w masowej formie
taki plan ale jak zadziała się okaże
choć mam drugą rozpiskę z gołą inną i też ciekawą ale ją zostawię w tajemnicy
death nigdy mnie nie kręcił... jakoś nie widzę zabardzo przydatności tego czaru w masowej formie
Świetna rozpa
podoba mi się.
Sam raczej bym tym nie zagrał, mam za słabe rzuty i temu ward na 4+ nie sprawdza mi się bez mocnego sejwa.
Sam raczej bym tym nie zagrał, mam za słabe rzuty i temu ward na 4+ nie sprawdza mi się bez mocnego sejwa.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą.
