Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: CAR2N »

Fajne zlozenie doomka na sv1+ z re-rollem , co daje praktycznie kontre za kazdym razem , o ile ktos nie bedzie miec duzej silki :mrgreen:
Zamiast 1 gorebulla wolalbym 2 shamich
WFB playing since 1994

buniek11
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: buniek11 »

No i co przyjedzie temu cudakowi 1+ z rerollem, jak oberwie z armaty, która mu wklepie 3-4 wundy, a jak przeciwnik będzie miał farta to go zabije, i nie będzie miał sejwa żadnego. Chyba, żeby go gdzieś wsadzić...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

1. 2lvl na bray-shamanie

2. 1+Sv z re rollem nie jest zły ale nie wiem czy jest lepszy od 3+SV i 4+Warda, szczególnie przy maszynkach

3. zamiast trzech piątek ungorów wystawił bym dwie psów jedną ungorów

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Buniek, on w minosach ma look-out-sir na 2+.

Kuman, myślałem Sword of Swift Slaying, Gnarled Hide, Ramhorn Helm, Talisman of Preservation, ale to po lidze. Nie chce rozpy zmieniać. Psów nie posiadam, a nie umiałbym użyć inaczej niż jako screen. Level... nie odczuwam takiej potrzeby.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Khumanor pisze: 2. 1+Sv z re rollem nie jest zły ale nie wiem czy jest lepszy od 3+SV i 4+Warda, szczególnie przy maszynkach
Pewnie chodzi tez o to ,ze majac 1+(z re-rollem) w CC masz dodatkowy atak przy udanym ow save-ie , ktory nawet przy jakims -3 powinien dac rade. I powiedzmy ,ze srednio taki doomek moze miec dodatkowe 3-4 ataczki z S6 (a jakby tam byl bsb +1S to S7).
Podsumowujac doomek moze miec 6A +3/4A z helmu + 2/4A z brassa i to z S6/7.
A jakby tam jeszcze sygnaturke beast lore-a dostal ,albo +3S/A to nie wspomne ;) Olewajac brassa mamy w wiekszosci re-rolla z asf co daje pewnie wiecej niz dodatkowe 2-4A bez re-roll to hit.
Ward 4+ jest fajny ,ale pkt drogi i na mniej pozwala w kombinacjach
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

CAR2N pisze:
Khumanor pisze: 2. 1+Sv z re rollem nie jest zły ale nie wiem czy jest lepszy od 3+SV i 4+Warda, szczególnie przy maszynkach
Pewnie chodzi tez o to ,ze majac 1+(z re-rollem) w CC masz dodatkowy atak przy udanym ow save-ie , ktory nawet przy jakims -3 powinien dac rade. I powiedzmy ,ze srednio taki doomek moze miec dodatkowe 3-4 ataczki z S6 (a jakby tam byl bsb +1S to S7).
Podsumowujac doomek moze miec 6A +3/4A z helmu + 2/4A z brassa i to z S6/7.
A jakby tam jeszcze sygnaturke beast lore-a dostal ,albo +3S/A to nie wspomne ;) Olewajac brassa mamy w wiekszosci re-rolla z asf co daje pewnie wiecej niz dodatkowe 2-4A bez re-roll to hit.
Ward 4+ jest fajny ,ale pkt drogi i na mniej pozwala w kombinacjach
nie przeczę ale bardzie stabilniejszy przy ciastkach i cannonach, coś za coś :P

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Co to są ciastka? Katapulty?
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

krusk pisze:Co to są ciastka? Katapulty?
tak... katapulty mortary i inne wynalazki z templatkami

ale jak to rozpa pod drużynówki to można by takich paringów uniknąć

buniek11
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: buniek11 »

No to jak ma siedzieć w minosach i ma lukałta to ok. Tylko, jak go dawć samotnie to gorzej. Ale to w taki razie co z gorebullami? Bo BSB sam chyba nie pójdzie to też do minosów? To dostaniemy klocek sa 1000pktów, w który całe strzelanie bedzie szło i dojdzie sam BSB i doombul i moze ze 2 minosy (chyba że armia bez strzelania).

Z tymi milionami ataków to może i ok, ale jak oberwie z S8 (naszczeście taki mają tylko herosi, albo jakaś abulba, ale do tego pewny nie jestem. Maszyn już nie liczę) to sejv 5+ z rerolem... no ale jak dojdzie do cc do będzie masakra...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

buniek11 pisze:No to jak ma siedzieć w minosach i ma lukałta to ok. Tylko, jak go dawć samotnie to gorzej. Ale to w taki razie co z gorebullami? Bo BSB sam chyba nie pójdzie to też do minosów? To dostaniemy klocek sa 1000pktów, w który całe strzelanie bedzie szło i dojdzie sam BSB i doombul i moze ze 2 minosy (chyba że armia bez strzelania).

Z tymi milionami ataków to może i ok, ale jak oberwie z S8 (naszczeście taki mają tylko herosi, albo jakaś abulba, ale do tego pewny nie jestem. Maszyn już nie liczę) to sejv 5+ z rerolem... no ale jak dojdzie do cc do będzie masakra...
1. właśnie dlatego to jest z " dupy " bo ma się 1000 coś pkt. w jednym miejscu i na dodatek z frenzy czyli nie zbyt do ogarnięcia taktycznie, dlatego uważam że doomka powinno się składać jako samo pasącą się krówkę, przynajmniej u mnie się tak sprawdza

2. z 8S masz SV na 6 z re rollem a nie na 5, dodatkowo nie spotykana S w dzisiejszych czasach bo 5S to już na prawdę dużo w tej ed. bo kawalerię ma praktycznie tylko bretonia i z rzadka warriorsi, a 6S to albo na herosach z jakąś MB albo z GW w regimentach, więc będziemy atakować pierwsi, jedyne co nam grozi to brzytwa na regimentach z 4I i więcej

dlatego uważam że bestie im mają więcej shadowa tym lepiej 8) niestety beast ma tylko 3 fajne czary ( 0, -1to hit, smok ) inne raczej okazjonalne z małym zasięgiem, a z shadowłem gory robią masakrę bo albo -T albo brzytwa, odpowieć na czołg i maszyny bo pitka czy na pestkowe strzelanie bo - do BS, nie wspominając o obniżaniu WS i I w CC, co daje możliwość braku re-rolla z ASF czy trafianie na 4+ a nie na 3+, albo po prostu atakowanie pierwszy

buniek11
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: buniek11 »

No więc właśnie.
Tylko, że doombul "samopasący się" jak to ładnie określiłeś, bez warda umrze w 3 turze (a jak przeciwnik się postara to w 2). Piedyknie w niego z klopy/armaty, czy balisty, da mu po 3 rany od strzału i kaput.

Chciałbym was spytać, czy próbowaliście kiedyś zbudować latającego doombula? I jak się ew. sprawdza?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

samo pasący się dumek jest łatwy do ukrycia wystarczy górka czy obeliski, z ciastk tylko na hicie go się niszczy a tak to jest przeżywany, tylko problem z armatami, balisty też są do ominięcia a po drugie ranią na 3+

składałem takiego ale średnio byłem z niego zadowolony, do ma przeżywalność mobilność ale nie ma pierdolnięcia albo na odwrót, a to że lata nie jest aż takie kluczowe bo 6M to i tak dużo

wpadłem na ciekawą rozpiskę troszkę zgapioną z goblinów i TK
doombull, dawn stone, ramhorn helm, gnarled hide, sword of might, heavy armor, shield

doombull, trollskin, sword of swift slaying, dragon gem, shield

gorebull, battel standar bearer, talisman of preservation, warrior bane, heavy armour, shield

gorebull, armour od destyny, shield, additional hand weapon

bray shaman, 2lvl, dispel scroll ( shadow )

39x gor, full command grup, additional hand weapon

3x truskgor chariot

3x razorgor chariot

ghorgona

2600
taka typu mas impact bardzo mi się podoba :twisted: szczególnie te rydwany chyba 8)

buniek11
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: buniek11 »

Fajne, tylko troszę mało magii...
Ale minosów ni ma to po cholere bsb jest minosem?!
Ostatnio zmieniony 3 lip 2011, o 17:39 przez buniek11, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

buniek11 pisze:Fajne, tylko troszę mało abulby...
Ale minosów ni ma to po cholere bsb jest minosem?!

1. co ? abulby ?

2. bo ma impacty, przeżywalność i pierdolnięcie, w tej rozpie im więcej impaktów tym lepiej 8)

buniek11
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: buniek11 »

a takie moje określenie na magie szamanów...

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

A propos lore-uf jeszcze , ostatnio wpadl mi w oko lore of death . Oczywiscie na shamim 4lvl (coby wylosowac te fajniejsze czary).

2. 12" 2D6 - sila celu = ilosc trafien na 4+ (no as) i to czar za 6+ , na jakis magow czy plewnych herosow S4(np imperium czy elfy) styka
3. 24" cel dostaje -1S/T (nawet bedac w walce) , koszt 9+ , taki zmiennik bestialskiego +1S/T (ta sama wartosc)
4. 24" -3Ld za 10+ , tez moze sie przydac w niektorych sytuacjach
5. 12" 2D6 - T celu = ilosc trafien na 2+ (no as) , jak cel przezyje ma glupote , 13+ koszt
sygnaturka tez moze byc fajna na pozbycie sie jakiegos 2W herosa/maga nisko Ld-kowego ;)
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

mało bo więcej nie trzeba mam zamiar zmiażdżyć wszystko zanim zacznie się rozpędzać z magii ;)

taki plan ale jak zadziała się okaże :D

choć mam drugą rozpiskę z gołą inną i też ciekawą ale ją zostawię w tajemnicy 8)

death nigdy mnie nie kręcił... jakoś nie widzę zabardzo przydatności tego czaru w masowej formie :P

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Death z shadowem o tyle fajnie by dzialal ,ze moznaby boostowac sie dodatkowymi PD-kami z udanych zranien by death magic :twisted: Wtedy mozna miec mniej shamich czy tez olac jakis przedmiot typu kamyk :P
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

eee.. dalej nie widzę większego sensu tego lora :P

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Świetna rozpa =D> podoba mi się.
Sam raczej bym tym nie zagrał, mam za słabe rzuty i temu ward na 4+ nie sprawdza mi się bez mocnego sejwa.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

ODPOWIEDZ