
8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania
jak w zasadach tego specialnego ruchu i w rodzaju broni. a ten ruch to ruch 

Bo ja wiem? wykonuje się go przed bitwą "before either side has taken a turn" - dlatego wydaje mi się, że nie powinien wpływać na strzelanie, ale tylko tak mi się wydaje, bo np. podjadę Vanguardem, przeciwnik wylosuje zaczynanie, będzie się ruszał itd, a potem moja tura i mój fast jest po ruchu? Dziwne i bez sensu, ale to właśnie WFB
-1 do strzelania masz gdy ruszysz sie w danej turze. Vanguard pozwala na ruch, ale nie jest to ruch w 1 turze. Nie masz wiec zadnego -1 do strzelania. Jesli ktos Ci bedzie chcial wmowic, ze jest inaczej to zapytaj go kiedy sie ruszyles, a kiedy zaczeliscie grac a potem pokarz mu modyfikatory do strzelania 

Dzięki Lidder za sensowną odpowiedź. Na zdrowy rozum tak mi się wydawało, ale jak wiadomo common sense ma niewiele wspólnego z battlem, choć twórcy deklarują inaczej
albo mój i ich działają inaczej
Z drugiej strony to dalej nie wiem co zrobić z outrideremi, dawać im barding czy nie? Z bardingiem save lepszy, ale nie są fast, za to fast już nie strzela 360 więc czy fast z zasadą move-or-fire ma sens?


Z drugiej strony to dalej nie wiem co zrobić z outrideremi, dawać im barding czy nie? Z bardingiem save lepszy, ale nie są fast, za to fast już nie strzela 360 więc czy fast z zasadą move-or-fire ma sens?
Jeśli chcesz by mogli strzelić w 1 turze (vanguard) to lepiej nie dawać, niestety później może się różnie potoczyć i może się okazać, że ten krzywy +1 save uratowałby ich przed np. paniką.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Anyone pliss?debelial pisze:Anyone?debelial pisze:Mam takie pytanko - rzuciła mi się w oczy kiedyś dyskusja na temat tego, czy specjalne efekty sztandarów (jak armour piercing, flaming attacks) kumulują się z efektami magicznych broni - słyszałem że nie, czyli jak ktoś używa magicznej kosałki, to ignoruje wpływ sztandarów. Czy coś takiego ma miejsce? Czy tylko coś mi się pokiełbasiło?
Drugie pytanie: jak rozumiem sztandarowy armii pozwala zwierzoludziom przerzucać testy Primal Fury?

Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
debelial pisze:Czy coś takiego ma miejsce?
swieta_barbara pisze:Nie.
debelial pisze:Czy tylko coś mi się pokiełbasiło?
Dzięki za precyzyjną odpowiedźswieta_barbara pisze:Nie.

Wiemy że maszyny nie mogą szarżować a czy obsługa danej maszyny może ?
Chodzi mi czy np. syrenką można wyciągnąć obsługantów tak aby zaszarżowali ?
Na Stompe i Thunderstope nie działa ASF, AP, zmodyfikowana siła itp ?
Chodzi mi czy np. syrenką można wyciągnąć obsługantów tak aby zaszarżowali ?
Na Stompe i Thunderstope nie działa ASF, AP, zmodyfikowana siła itp ?
Daemons, X-Wing & Black Tea
Załoganci to tylko woundy, a nie osobne modele. Typ jednostki "warmachine" zawiera jeden model, który jest traktowany jako całość. Na załogantów nie można w jakikolwiek sposób oddziaływać.Remx pisze:Wiemy że maszyny nie mogą szarżować a czy obsługa danej maszyny może ?
Chodzi mi czy np. syrenką można wyciągnąć obsługantów tak aby zaszarżowali ?
Ataki ze Stomp/Thunderstomp nie podlegają żadnym specjalnym zasadom danej jednostki.Remx pisze:Na Stompe i Thunderstope nie działa ASF, AP, zmodyfikowana siła itp ?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Czyli keeper nie może sie leczyć ze stompa?Mac pisze:Ataki ze Stomp/Thunderstomp nie podlegają żadnym specjalnym zasadom danej jednostki.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nic nie wplywa na (thunder)stompy. FAQ
Czyli z tego wychodzi że HE Foe Bane mieczyk (D3 woundy na modele o W2+) działa na maszyny?Mac pisze: Załoganci to tylko woundy, a nie osobne modele. Typ jednostki "warmachine" zawiera jeden model, który jest traktowany jako całość. Na załogantów nie można w jakikolwiek sposób oddziaływać.
nie. W walce atakujes zalogantow pojedynczo. Tzn. foe bane dziala tylko na cascet i altar delfowyMarek15 pisze:Czyli z tego wychodzi że HE Foe Bane mieczyk (D3 woundy na modele o W2+) działa na maszyny?Mac pisze: Załoganci to tylko woundy, a nie osobne modele. Typ jednostki "warmachine" zawiera jeden model, który jest traktowany jako całość. Na załogantów nie można w jakikolwiek sposób oddziaływać.
A kowadło?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned