Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
to że w tej rozpie nic nie ma, ok 6 ze slaanesha jest spoko, ale to jedyny dobry czar, te fasty spadają od czegokolwiek, shaggot to porażka...
Nie wiem na jakie pairingi ta rozpa jest dobra, ale na euro tego nie widzę....
Na He spoko... ale już takie de, demony, cokolwiek z odpornością na psychologie... Breta.... marudy konne są fajne ale opierać na nich rozpe i na herosach z vanguardem....
Nie wiem na jakie pairingi ta rozpa jest dobra, ale na euro tego nie widzę....
Na He spoko... ale już takie de, demony, cokolwiek z odpornością na psychologie... Breta.... marudy konne są fajne ale opierać na nich rozpe i na herosach z vanguardem....
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
nikt mu nie każe robic vanguarda w przód , może zrobić w bok i tym zamieszac szyki wrogowi. a 6tka na demony nie działa? letery i tancerki mają t3.? shagot to jest operacja czarna tarcza żeby za szybko fasty nie wyparowały. na brete na przykład jest ten czar co robi iluzje i można wtedy wpasc od boczku. staram sie wynaleźć plusy tej rozpy.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Ale ja doskonale wiem, że da się tym zagrać, wszystkim się da, nawet parę taktyk u mnie w głowie powstało, tylko w dalszym ciągu jest to dużo słabsze od mojego buildu czy chocby chosenowego
A to jednak są mistrzostwa świata
A to jednak są mistrzostwa świata
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Puppet mocna rzecz ja bym zostawił. Zamienił bym maruderów na kolejnych warriorów. Na tych pierwszych mark of tzeentch zbędny. Rydwany są daremne (może lepij shrainy, a za trolle, maga i rydwan z bohatera dać choseni ale jak uważasz). BSB by sie przydał.
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
Chodziło mi o dwa klocki maruderów a nie jeden duży. Rydwany jak tam juz chcesz (tylko brak marszu boli). BSB by sie przydeł jednak.
Edit. Chodziło mi o klocki warriorów.
Edit. Chodziło mi o klocki warriorów.
Ostatnio zmieniony 22 lip 2011, o 21:39 przez Rogal700, łącznie zmieniany 1 raz.
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
daj prosze link do tych rozp.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Rozbić maruderów na 2 klocki to nie problem , tylko pomyślałem , że z GW jak są to i tak w starciu zanim zaatakują to akurat 4 rząd padnie i wszystkie 3 rzędy pozostałe zaczną kosić jak na maruderów
Edit:
Od razu dam do oceny rozpiskę na 2800 pkt
2800 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 380.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 185.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Conjoined Homunculus [20.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Exalted Hero of Khorne @ 305.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour; Shield
Sword of Striking [30.0]
Enchanted Shield [15.0]
1 Chaos Chariot of Khorne @ [130.0] Pts
Mark of Khorne; Frenzy
2 Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Chaos Warrior Crew @ [0.0] Pts
Halberd; Heavy Armour
1 Chaos Chariot of Khorne @ 150.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy
2 Chaos Steed @ [0.0] Pts
2 Chaos Warrior Crew @ [0.0] Pts
Halberd; Heavy Armour
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
29 Chaos Warriors of Tzeentch @ 531.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
29 Chaos Marauders of Khorne @ 241.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Shield; Standard
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
19 Chosen of Tzeentch @ 525.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Wailing Banner [50.0]
1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2792.0
Tutaj są wasze ulubione ołtarze połączone z chosen'ami tzeentcha
Edit:
Od razu dam do oceny rozpiskę na 2800 pkt
2800 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 380.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 185.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Conjoined Homunculus [20.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Exalted Hero of Khorne @ 305.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour; Shield
Sword of Striking [30.0]
Enchanted Shield [15.0]
1 Chaos Chariot of Khorne @ [130.0] Pts
Mark of Khorne; Frenzy
2 Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Chaos Warrior Crew @ [0.0] Pts
Halberd; Heavy Armour
1 Chaos Chariot of Khorne @ 150.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy
2 Chaos Steed @ [0.0] Pts
2 Chaos Warrior Crew @ [0.0] Pts
Halberd; Heavy Armour
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
29 Chaos Warriors of Tzeentch @ 531.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
29 Chaos Marauders of Khorne @ 241.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Shield; Standard
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
19 Chosen of Tzeentch @ 525.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Wailing Banner [50.0]
1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2792.0
Tutaj są wasze ulubione ołtarze połączone z chosen'ami tzeentcha
Chodziło mi o dwa klocki warriorów (mój bład wybacz) np. 2x18 z zestawie z halkami i shieldami są mega mocni.
Co do rozpiski na 2,8. Wywal maruderów zmniej warriorów i z uzyskanych ptk daj kolejny klocek warriorów ew powieksz maruderów. Generałem niech będzie mag, a klepacza daj jako BSB. Zmieniłbym też ustawienie przedmiotów na bohaterach. Klepaczowi daj Talisman of Preservation bo jest za miękki, oraz Bitting blade żeby eterki go nie blokły. Dużemu magowi daj Armor of Destiny. Na magu nurgla dał bym tree eye of tzeentch (ale jak kto woli) i zmnienił bym lore bo lore of nurgle żadko sie sprawdza. Jak wystawiasz warriorów tzeentch to bez halek tylko shieldy wtedy z savem na +3 i wardem +5 są wstanie dużo znieść. Maruderów najlepiej wystawiać około 30-40 z cepami i MoK są tani i mocni. Moim zdaniem brakuje ci triche śmieci (2x5 psów styknie).
A co do ołtarzy za niedługo sam je polubisz (ich boosty zmieniają wynik prawie każdej walki)
Co do rozpiski na 2,8. Wywal maruderów zmniej warriorów i z uzyskanych ptk daj kolejny klocek warriorów ew powieksz maruderów. Generałem niech będzie mag, a klepacza daj jako BSB. Zmieniłbym też ustawienie przedmiotów na bohaterach. Klepaczowi daj Talisman of Preservation bo jest za miękki, oraz Bitting blade żeby eterki go nie blokły. Dużemu magowi daj Armor of Destiny. Na magu nurgla dał bym tree eye of tzeentch (ale jak kto woli) i zmnienił bym lore bo lore of nurgle żadko sie sprawdza. Jak wystawiasz warriorów tzeentch to bez halek tylko shieldy wtedy z savem na +3 i wardem +5 są wstanie dużo znieść. Maruderów najlepiej wystawiać około 30-40 z cepami i MoK są tani i mocni. Moim zdaniem brakuje ci triche śmieci (2x5 psów styknie).
A co do ołtarzy za niedługo sam je polubisz (ich boosty zmieniają wynik prawie każdej walki)
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
Witam, generałów północy!
Po dłuższej przerwie od WFB(od 6 Ed) chciałbym wrócić do gry
. Wybór nowej armii padł na WoCh.
Armia ma być nurglowa, z domieszką "czystych" jednostek.
Po przejrzeniu AB i RB, wysmarowałem taką rozpiskę i pod nią chciałbym dopiero kupować figurki.
Jako że jestem "wtórnym analfabetą" w Młotkowym świecie, przejrzyjcie ją i podzielcie się opinią i sugestiami.
Błogosławiony Bohater 200 pts.
tarcza[5];
marka nurgla[20];
żrąca posoka[15];
miecz potęgi[20];
talizman przetrwania[30];
Czarownik 175pts.
marka nurgla [20];
paraliżujący ryk [20];
2x dispel 2x[25];
14 Wojowników 333 pts.
halabardy, tarcze, pełny CG
marka nurgla [30]
proporzec wściekłości[35]
30 Marud 170 pts.
cepy, pełny CG
10 Marud 50 pts.
cepy
5 Konnych Marud 76 pts.
oszczepy, muzyk
5 Psów 30 pts.
5 Psów 30 pts.
5 Konnych Wojowników 325 pts.
pełny CG
marka nurgla [30]
sztandar gniewu [45]
1 Pomiot Chaosu 55 pts.
1 Pomiot Chaosu 55 pts.
całość: 1499/1500 pts.
Bohater idzie do pieszych Worriorów. Mag do najbliższego lasu, albo ma się chować gdzieś za dużym klockiem Maruderów.
Po dłuższej przerwie od WFB(od 6 Ed) chciałbym wrócić do gry

Armia ma być nurglowa, z domieszką "czystych" jednostek.
Po przejrzeniu AB i RB, wysmarowałem taką rozpiskę i pod nią chciałbym dopiero kupować figurki.
Jako że jestem "wtórnym analfabetą" w Młotkowym świecie, przejrzyjcie ją i podzielcie się opinią i sugestiami.
Błogosławiony Bohater 200 pts.
tarcza[5];
marka nurgla[20];
żrąca posoka[15];
miecz potęgi[20];
talizman przetrwania[30];
Czarownik 175pts.
marka nurgla [20];
paraliżujący ryk [20];
2x dispel 2x[25];
14 Wojowników 333 pts.
halabardy, tarcze, pełny CG
marka nurgla [30]
proporzec wściekłości[35]
30 Marud 170 pts.
cepy, pełny CG
10 Marud 50 pts.
cepy
5 Konnych Marud 76 pts.
oszczepy, muzyk
5 Psów 30 pts.
5 Psów 30 pts.
5 Konnych Wojowników 325 pts.
pełny CG
marka nurgla [30]
sztandar gniewu [45]
1 Pomiot Chaosu 55 pts.
1 Pomiot Chaosu 55 pts.
całość: 1499/1500 pts.
Bohater idzie do pieszych Worriorów. Mag do najbliższego lasu, albo ma się chować gdzieś za dużym klockiem Maruderów.
Heretic pisze:A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
w lesie bezpieczny nie bedzie, poczytaj o lasach. nie mozesz powtarzac skroli. gienkowi daj warda na 4 i mieczyk za 5 pkt. moze do tego ~ strumien deprawacji~ na pedantowcow dobre i na haje. skoro mag sie chowa to moze nie dokrzyczec. wywal krzyk. pomioty teraz nie graja za bardzo. wywal czempa z najtow. za spwany powiekszysz marudy do 30. o a najlepiej woje zwieksz bo tych paru smutaskow to slaba opcja. nurgl sie dobrze kombuje z shadowem ale do tego potrzebny jest duzy mag. pozdrawiam kolege klimaciarza.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
Wykminiłem coś w stylu hordowego chaosu 
Lord na dysku, ward, stubborn, zianie,halabarda,
BSB na dysku, arm. of destiny(ward), roar, halabarda,
Mag 1lvl nurgla, trzecie oko, puppet,
mag 1lvl, śmierć, homokulus,+1PD,
40 khorn maruderzy, dwuraki, sztandar, muzyk
40 khorn maruderzy, dwuraki, sztandar, muzyk
23 warriors khorn, halabardy, flejmingi
23 warriors khorn, halabardy, +1MV
5 fast flaile
5 fast flaile
i myślę że będize działać...dyskacze skaczą i ogarniają śmietniki od jakiejś 3 tury wbijają się w tyły, boki itp.
fasty to odginaczki robią swoje,
warriorsi walczą, ale z motyką na słońce nie, czekają zachowawczo na herosów,
maruderzy robią wjazd we wszystko co trzeba czymś zająć lub to z czym mają szanse rzeczywiście wygrać...
magowie mają po snajperce i starają się uszczuplać herosów przeciwnika, myślę też że jakąś tam kawalerie czy inne paro woundowe rzeczy mogą zmiękczać, a jak będzie słabo z zasięgiem dla nurglity (18") to trzecie oko i rzucam sobie jakieś brzytwy itp.
co myślicie?

Lord na dysku, ward, stubborn, zianie,halabarda,
BSB na dysku, arm. of destiny(ward), roar, halabarda,
Mag 1lvl nurgla, trzecie oko, puppet,
mag 1lvl, śmierć, homokulus,+1PD,
40 khorn maruderzy, dwuraki, sztandar, muzyk
40 khorn maruderzy, dwuraki, sztandar, muzyk
23 warriors khorn, halabardy, flejmingi

23 warriors khorn, halabardy, +1MV
5 fast flaile
5 fast flaile
i myślę że będize działać...dyskacze skaczą i ogarniają śmietniki od jakiejś 3 tury wbijają się w tyły, boki itp.
fasty to odginaczki robią swoje,
warriorsi walczą, ale z motyką na słońce nie, czekają zachowawczo na herosów,
maruderzy robią wjazd we wszystko co trzeba czymś zająć lub to z czym mają szanse rzeczywiście wygrać...
magowie mają po snajperce i starają się uszczuplać herosów przeciwnika, myślę też że jakąś tam kawalerie czy inne paro woundowe rzeczy mogą zmiękczać, a jak będzie słabo z zasięgiem dla nurglity (18") to trzecie oko i rzucam sobie jakieś brzytwy itp.
co myślicie?
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
jestem w pracy to nie sprawdze, ale byłem przekonany że 18, no ale jak reszta? coś konstruktywnego prosze:D
imo przez 1 poziomy na magach za trudny masz i cast i dispell
Jak juz chcesz tak grać to wrzuć na klepaczy chociaz tarcze + magiczne bronie
Jak juz chcesz tak grać to wrzuć na klepaczy chociaz tarcze + magiczne bronie
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.