9th Age - WDG ogólnie
Moderator: JarekK
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Re: 9th Age - WDG ogólnie
Nie, boundspell rzucasz z 2/3 kości na 4/8+ dispelluje przeciwnik a tokeny płacisz za możliwość rzucenia;)
2 tokeny za samo rzucenie wiekszej wersji, a ze hera wdg wymaga sama z siebie kolejnych tokenow dla jakiegokolwiek efektu za s5 zaplacisz lacznie 5. Niestety nie specjalnie się to opłaca. :/Aku. pisze:Czy żeby rzucić z battleshrina pociski hellfire ze zwiększona siłą muszę zapłacić tylko 3 Soul Tokeny czy raczej 3 ST+ 1 ST za każdą dodatkowe +1S, np: 6 ST za 2d6 z s5 ?
Mogliby zrezygnowac z dwoch castingow i zwyczajnie dac opcje zwiekszenia sily za tokeny (z jednoczesnym zmniejszeniem zasiegu jesli to problem).
Ja kminiłem 2 hellupy (zanim ogarnąłem brak stompów). Stawiasz przeciwnikowi znacznik na flance jego deploya jakieś 6" od krawędzi a drugi 9,(9)" przed oddziałem warriorów z bannerem speeda. W ten sposób, jak przeciwnik nie zabezpieczy (przynajmniej 1 dużym lub dwoma małymi oddziałami) tego znacznika, to teleportujesz mu hordę warriorów na flankę dość niedaleko jego armii. Jak zabezpieczy w 1 fazie magii stawiasz 2 znaczniki w jego deployu z drugiej strony i w drugiej turze już na pewno ma horde warriorów na flance.
Tylko ten patent kosztuje cię 760 pkt, które nawet nie ma szansy się spłacić w cc.
Tylko ten patent kosztuje cię 760 pkt, które nawet nie ma szansy się spłacić w cc.
nie lepiej postawić na początku gry znacznik blisko strefy wyetsaiwenia przeciwnika i w swojej 1 magii, znacznik +- na środku, tak by dało się na niego wejść w turze 2---> teleportujemy się wielkim najlepiej deathstarem na boczek/ flanę przeciwnika, a sam hellmaw idzie do cc dalej. pytanie tylko czy warto za 380 pts.. hmm
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Moim zdaniem pomysł fajny, ale słaba mechanika.JarekK pisze:Masz rację... No to tym bardziej bez sensu brać te hellcannony, bo warriorzy z M5 czy bannerem +3/15 marszu dojdą tak samo szybko jak się teleportują.
Powinno dać się szarżować przez portale. To by były jajca
Pomysł bardzo fajny tylko słabo zaprojektowany. Zmiany jakie bym dał to:
1. Hellcanon powinien być gigantic beastem
2. Każdy hellcannon powinien kłaść znacznik przed bitwą
3. Kolejne znaczniki można stawiać gdziekolwiek na stole
Zamiast 3 można zmniejszyć koszt do 300-330 lub dodać unbreakable.
1. Hellcanon powinien być gigantic beastem
2. Każdy hellcannon powinien kłaść znacznik przed bitwą
3. Kolejne znaczniki można stawiać gdziekolwiek na stole
Zamiast 3 można zmniejszyć koszt do 300-330 lub dodać unbreakable.
Na 9th Age dodali dziś nowy Scroll z miniarmią Barbarzyńców Askalndu do gier bardziej domowych niż turniejowych. Bardzo klimatyczna sprawa: https://www.the-ninth-age.com/filebase/ ... load/1469/
Dodałem Asklanderów do Army Buildera 2.2, jako wariant WDG
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
Ciekawe jak będzie z dopuszczalnością na turniejach. Z chęcią zobaczyłbym coś takiego na stole
-
- Wałkarz
- Posty: 91
Jeśli dobrze zrozumiałem, to podręcznik jest traktowany jako "casual", nie będzie posiadał rewizji i balansowania a więc praktycznie zerowe szanse na wykorzystanie w turniejach.Offspringman pisze:Ciekawe jak będzie z dopuszczalnością na turniejach. Z chęcią zobaczyłbym coś takiego na stole
Chyba, że dobry wujo org pozwoli.