Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach
Moderator: misha
Nie jest to dla mnie zbyt jasneSzaman pisze:abbyssal terror to dawny winged nightmare. jedyna nowoscia jesli chodzi o wierzchowce - uwaga: uchylam rabka tajemnicy - jest Hellsteed, czyli latajaca najtmara.
Czyli jak rozumiem hellstead to zwykły nightmare, czyli undeadowy konik ze zdolnością lotu? A może jest bardziej pakerny? Kto może go brać?
Powiedz jeszcze proszę, czy staty/zasady się nie zmieniły na lataczu (abbysal horror).
Hmm a zatem i miło i niemiło trzeba złamać unit od boku czy tyłu i wypłacić masę ataków ...pytanie czy do tego d6 za rankę ataków można mieć maksymalnie 3d6(max 3 ranki służące rozliczeniom) czy np nawet 10 d6:p...idźmy dalej tym tropem przy ws 2 trafialiśmy zwyklasów na 4-ki teraz na 5-tki bez championa to słabiutkie 5 ataków bez szans na złamanie nawet 2 rank kuszników od przodu ...kuszole oddają na 3 i na 3 z 5 zombi styknie się 7 kuszoli nie pomogą nawet ranki.. reasumując ASF od carta za bardzo nie pomoże zombim które klimatycznie staną się tylko masą blokujacą...chociaż hmmm nie można podobno wstawić w takie zombie bohatera ale jakby w rytm marszu zombie isc obok wypasionym wampirkiem z 5 powiedzmy atakami ukrytym w klocuszku 10 szkieli....zombie atakują nasz wampierz wyszarżowuje ze szkieli i nabija CR'a a szkiele osłaniają nasze boki przed czymś co może pójść w pomoc wrogowi... oj będzie ciekawie dużo strategii i ciężkiego myślenia hehe miała być armia dla dzieci a będzie dla poważnie dumających......no i słów kilka w gestii vargulfa ...zapowiada się podstawowy rar z niego...
EDIT : To ile Vargulf bedzie miał MV...? bo to nie jest potwierdzone
EDIT : To ile Vargulf bedzie miał MV...? bo to nie jest potwierdzone
Ostatnio zmieniony 14 sty 2008, o 19:07 przez Wilqu, łącznie zmieniany 1 raz.
_________________
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
Podobaja mi sie te stwory.
Varghulf niema flanek i tylu co oznancza ze zawsze wali face to face...jeszcze tylko US5 by sie przydalo i bylo great:)
Abbyssal Terror interesi mnie bardzo - bardzo lubialem wsadzac na dawnego Winged Nightmare podrasowanego BD Counta i siac postarch Ciekawe jak ten gosc bedzie sie mial do tego starego?
Hellstead to fajny pomysl, szybka, mobilna jednostka na ktora (mam nadzieje) malym kosztem bedzie mozna wsadzic jakiegos czarujacego herosa i heja!
Zombie powiem szczerze podobaja mi sie...zawsze uzywalem ich jako zapychaczy, ochrone na flankach itp. i jakos zbytnio na ich mozliwosci walki nie liczylem, to samo bedzie teraz mimo zmian statow. Podoba mi sie ta zasada o uciekajacych od combatu z nimi...choc z drugiej strony za czesto to chyba te zombie nic nie beda w walce lamac
Varghulf niema flanek i tylu co oznancza ze zawsze wali face to face...jeszcze tylko US5 by sie przydalo i bylo great:)
Abbyssal Terror interesi mnie bardzo - bardzo lubialem wsadzac na dawnego Winged Nightmare podrasowanego BD Counta i siac postarch Ciekawe jak ten gosc bedzie sie mial do tego starego?
Hellstead to fajny pomysl, szybka, mobilna jednostka na ktora (mam nadzieje) malym kosztem bedzie mozna wsadzic jakiegos czarujacego herosa i heja!
Zombie powiem szczerze podobaja mi sie...zawsze uzywalem ich jako zapychaczy, ochrone na flankach itp. i jakos zbytnio na ich mozliwosci walki nie liczylem, to samo bedzie teraz mimo zmian statow. Podoba mi sie ta zasada o uciekajacych od combatu z nimi...choc z drugiej strony za czesto to chyba te zombie nic nie beda w walce lamac
Nom bardzo mi się podoba ten latający konik. Będzie on pewnie w stylu pegaza, i co najważniejsze nie będzie large targetem.
Czyli mam rozumieć, że ten Abbyssal terror to będzie zamiennik winged nightmary? Mam nadzieje, że może dostanie jakiegoś save'a może chociaż 5+.
Zombie jak dla mnie to znikną ze stołów, bynajmniej dla mnie. Powiem tylko jedno: Wielkie gówno. Z takimi statami to oni powinni kosztować po 0,5 punkta. Jestem ciekawy, jak wpadnie tam w nich 7 wardancerów, którzy trafiają ich na 3+ i ranią na 2+. Teraz to nie będzie dobryu bloker bo ma 2T, a to boli bardzo
A.. Szaman czy możesz zdradzić czy ten latający stwór ma jakiegoś save?
Czyli mam rozumieć, że ten Abbyssal terror to będzie zamiennik winged nightmary? Mam nadzieje, że może dostanie jakiegoś save'a może chociaż 5+.
Zombie jak dla mnie to znikną ze stołów, bynajmniej dla mnie. Powiem tylko jedno: Wielkie gówno. Z takimi statami to oni powinni kosztować po 0,5 punkta. Jestem ciekawy, jak wpadnie tam w nich 7 wardancerów, którzy trafiają ich na 3+ i ranią na 2+. Teraz to nie będzie dobryu bloker bo ma 2T, a to boli bardzo
A.. Szaman czy możesz zdradzić czy ten latający stwór ma jakiegoś save?
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
No i zapomnialem dodac ze nowy Wight King moze byc swietnym herosem, u mnie Wight Lord czesto goscil w armii, jesli tylko nie podniosa mu zbytnio ceny bo statystyki zapowiadaja sie przednio
-
- Wałkarz
- Posty: 65
Nie podniecaj się, pewnie będzie miał zasadę ZombieChaoschild pisze:No i zapomnialem dodac ze nowy Wight King moze byc swietnym herosem, u mnie Wight Lord czesto goscil w armii, jesli tylko nie podniosa mu zbytnio ceny bo statystyki zapowiadaja sie przednio
"They may choose from either invocation of nehek (heals wounds), danse macabre, and one other, and they always have raise zombies which casts on a 4+ and raises d6+4 zombies."
Czy Nekromanta po przyznwaniu dajmy na to 7 zombi, może tym samym czaerm na 4+ d6+4 zombiaki to tego samego oddziału dorobić?
Czy Nekromanta po przyznwaniu dajmy na to 7 zombi, może tym samym czaerm na 4+ d6+4 zombiaki to tego samego oddziału dorobić?
A ja zombiaków na pewno będę używał, skoro dalej będzie można je wskrzeszać pod samym nosem wroga. Fanatycy? Wskrzesić nieco mięcha. Jako że nie mamy typowych uciekających fastów to odciągania szarż, to zombiaki przydadzą się do wskrzeszania pod nosem wroga (pod wpływem frenzy lub nie).
No minimalny unit to wystawienia to raczej co innego niż minimalna ilość wskrzeszona. Nie wiem jak to teraz będzie wyglądało, ale teraz można wystawiać oddziały po 10+ zombie, a przy wskrzeszeniu potrzeba minimum modeli do utworzenia nowej jednostki.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Pomyliłeś. Była po prostu zasada, że minimum 5 modeli można wskrzesić jako nowy unit; zombie byli 10+.
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
Dokladnie, min. ilosc w jednostce niemiala nic do czaru wskrzeszania, gdzie jak kolega przypomnial musialo powstac min 5 wojakow.
Zombie nadal beda bardzo uzyteczne, w szczegolnosci w armii piechotnej (jesli beda jakies kawaleryjskie ). Miecho armatnie zawsze bylo w cenie
Zombie nadal beda bardzo uzyteczne, w szczegolnosci w armii piechotnej (jesli beda jakies kawaleryjskie ). Miecho armatnie zawsze bylo w cenie
Ja takze zombiakow bym nie przekreslal. I wlasnie domalowuje swoja 25tke na turnieje
Wczesniej i tak nie wystawialem ich do innego celu niz trzymanie nekromantow. Teraz jesli plotka o niemoznosci dolaczenia charakterow do zombikow sie potwierdzi, to nie bede ich wogole wystawial pewnie. Ale za to wskrzeszanie 5-10 zombikow na power level 4 to jest zajebista sprawa. Mozna bedzie ten czar bez problemu rzucac 2 koscmi, i mamy pewnosc ze ZAWSZE powstanie ten oddzialek do odginania szarz, blokowania STanka, szarż na maszyny, na lucznikow, skautow i inne tego typu badziewie. Oczywiscie ze moga przegrac nawet z obsluga maszyny, ale mozna ich bedzie dowskrzeszac bardzo latwo :]
Reszta armii bedzie u mnie pewnie wygladac podobnie do tego co jest teraz,z takimi modyfikacjami:
- wypadna z niej tylko ghoule
- bedzie wiecej wampirkow
- dwa wargulfy (pewnie, choc okaze sie dopiero po podaniu calego info, bo rownie dobrze moze sie okazac ze typ ma 4T lub jakas inna wade go dyskwalifikujaca)
Tylko jak to zmiescic punktowo, skoro wampirki beda drozsze, BK beda drozsze za eteryczny ruch, i bunkier szkieletowy bedzie drozszy... heh, zobaczymy.
Wczesniej i tak nie wystawialem ich do innego celu niz trzymanie nekromantow. Teraz jesli plotka o niemoznosci dolaczenia charakterow do zombikow sie potwierdzi, to nie bede ich wogole wystawial pewnie. Ale za to wskrzeszanie 5-10 zombikow na power level 4 to jest zajebista sprawa. Mozna bedzie ten czar bez problemu rzucac 2 koscmi, i mamy pewnosc ze ZAWSZE powstanie ten oddzialek do odginania szarz, blokowania STanka, szarż na maszyny, na lucznikow, skautow i inne tego typu badziewie. Oczywiscie ze moga przegrac nawet z obsluga maszyny, ale mozna ich bedzie dowskrzeszac bardzo latwo :]
Reszta armii bedzie u mnie pewnie wygladac podobnie do tego co jest teraz,z takimi modyfikacjami:
- wypadna z niej tylko ghoule
- bedzie wiecej wampirkow
- dwa wargulfy (pewnie, choc okaze sie dopiero po podaniu calego info, bo rownie dobrze moze sie okazac ze typ ma 4T lub jakas inna wade go dyskwalifikujaca)
Tylko jak to zmiescic punktowo, skoro wampirki beda drozsze, BK beda drozsze za eteryczny ruch, i bunkier szkieletowy bedzie drozszy... heh, zobaczymy.
w teorii... ale nie tym samym czarem. teraz inwokacja to jest leczenie. wskrzesic nowy oddzial moze tylko raise the dead.Heinrich pisze:"They may choose from either invocation of nehek (heals wounds), danse macabre, and one other, and they always have raise zombies which casts on a 4+ and raises d6+4 zombies."
Czy Nekromanta po przyznwaniu dajmy na to 7 zombi, może tym samym czaerm na 4+ d6+4 zombiaki to tego samego oddziału dorobić?
"I fart in your general direction"