Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Solider »

Kopyt pisze:... A co do armora to boje się balist a wiem ze będzie ich trochę
Z tym pancerzem,to właśnie lepiej wyjdziesz jak skorzystasz z rady. Ja myślę o daniu lektorowi talisman of endurance (30 pts), czyli ward 5+, w ten sposób masz za 40-45 pts (na oko, bo nie mam booka przy sobie) sv 1+ i ward 5+, a nie 1+ i ward 6+, lepiej?
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

@ medzik

1.Daj sobie spokój z tą koroną - do niczego ci się nie przyda.
2.Daj Charm Shilad na papie
3.wywal kusze! weź łuki.
4.magiczna broń na pegazie musi być
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

PiotrB pisze:@ medzik

1.Daj sobie spokój z tą koroną - do niczego ci się nie przyda.
2.Daj Charm Shilad na papie
3.wywal kusze! weź łuki.
4.magiczna broń na pegazie musi być
Ad. 1 a to nie daje Stuborna całemu oddziałowi, jeżeli Hero ma koronę?
Ad. 2 no nie wiem, czy nie lepiej na pegaza, bo lubią w niego strzelać, jak leci do wrogich maszyn,
Ad. 3 cały czas się nad tym zastanawiam
Ad. 4 to racja

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

daje i co z tego ?:)
Kto jest ważniejszy papa czy pegaz?
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

PiotrB pisze:daje i co z tego ?:)
Kto jest ważniejszy papa czy pegaz?
No mogę przytrzymać teoretycznie mocniejszy klocek, a nie zwieje szybko - przemyślę sprawę korony, tym bardziej, iż magiczna broń przydałaby się na pegazie.

Co do CS na papie, to obniży z automatu mu savea, a przecież ma warda, poza tym do tej pory pegaz właśnie świetnie mi się sprawdzał w tej konfiguracji jako niszczyciel maszyn, na ogół brany przez nie w pierwszej kolejności za cel.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

medzik pisze:No mogę przytrzymać teoretycznie mocniejszy klocek, a nie zwieje szybko
Z Hold the line ,przerzutami ,Save 1+ to teoretycznie i tak mała szansa ,że uciekniesz ,bo jeśli już coś ma Cię doprowadzić do sytuacji ,kiedy będą np"dwie jedynki" i kiedy Stubborn naprawdę się przyda to wtedy raczej z takiej liczby rycerzy nikt nie przeżyje :)
medzik pisze: ...na ogół brany przez nie w pierwszej kolejności za cel.
naprawdę masz co najmniej 4 lepsze cele do ostrzału niż pegazista ,a jeśli dobrze nim zagrasz to rzadko kiedy ktoś będzie mógł do niego strzelać. Poza tym masz 3 działa ,więc mogą się wypchać z turbo ostrzałem :mrgreen: (no chyba ,że DW)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Oto moja nowa rozpiska, już na nowe euro, którą zamierzam testować przed włocławskim masterem. Jutro wieczorem na ruszt wrzucam Lizaki, w czwartek potyczka z VC:
1 Arch Lector of Sigmar @ 223.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum
Enchanted Shield
Talisman of Endurance
Sword of Might

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 243.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll

1 Captain of the Empire @ 153.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone
Dragonhelm
Ironcurse Icon

1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonbane Gem
Helm of the Ratslayer
Biting Blade
Potion of Foolhardiness

5 Knightly Orders @ 110.0 Pts

5 Knightly Orders @ 110.0 Pts

14 Knights of the Inner Circle @ 425.0 Pts
FCG
Razor Standard

5 Demigryph Knights @ 320.0 Pts
Standard; Musician;
Banner of Eternal Flame

3 Demigryph Knights @ 174.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts

Models in Army: 39


Total Army Cost: 2396.0
Ogółem na Bazylu grałem w bardzo podobnej konfiguracji, z tym że nie było Razor Standard, a Banner of Discipline i Crown of Command na magu. Dodatkowo pegazista miał Sword of Striking, ale brakowało mu choć odrobiny wygaru - najchętniej wsadziłbym na niego Ogre Blade, ale nie będzie mi starczyło sensownie punktów. Lore of Light sprawdzało się świetnie, w połączeniu z modlitwami Arcylektora stanowi kombinację, która w combacie daje przeciwnikowi niezłą rozkminkę co powinien dispelowac. Zastanawiam się czy nie wsadzic na generała warda na 4+. Bo jednak mimo Van Horstmanna Killing Blowy i magiczne bronie NO AS potrafiły sprawic, że robiło mi się ciepło. Natomiast sam Van Horstmann zostaje, genialny przedmiot.

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Kordelas pisze:
medzik pisze:No mogę przytrzymać teoretycznie mocniejszy klocek, a nie zwieje szybko
Z Hold the line ,przerzutami ,Save 1+ to teoretycznie i tak mała szansa ,że uciekniesz ,bo jeśli już coś ma Cię doprowadzić do sytuacji ,kiedy będą np"dwie jedynki" i kiedy Stubborn naprawdę się przyda to wtedy raczej z takiej liczby rycerzy nikt nie przeżyje :)
to Hold the line działa również na kawę, o ja nieszczęsny do tej pory myślałem, że tylko na piechotę?

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

medzik pisze:
to Hold the line działa również na kawę, o ja nieszczęsny do tej pory myślałem, że tylko na piechotę?
#-o #-o #-o no na kawe też ;)
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Po ciekawych podpowiedziach, odnośnie Hetery, postanowiłem przetestować taką rozpę - jutro 1 gra.
Magia Light.

9 Knights of the Inner Circle @ 270.0 Pts
Standard; Musician; Preceptor
Banner of Swiftness [15.0]

2X 5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician

10 Crossbowmen @ 130.0 Pts
Musician
5 Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts

4 Demigryph Knights @ 257.0 Pts
Standard; Musician; Demigryph
Gleaming Pendant [5.0]

2x 1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts

1 Arch Lector of Sigmar @ 354.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Charmed Shield [5.0]
Biting Blade [10.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord @ 233.0 Pts
Magic Level 4; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]

1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain of the Empire @ 128.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]

1 Captain of the Empire @ 123.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Relic Sword [10.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

Models in Army: 49


Total Army Cost: 2500.0

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Ja pierdziele, to 4 rozpa z kusznikami :) Ty musisz ich kochac:) Oni naprawde sa slabi jesli chodzi o turnieje, powiedz poco Ci oni?

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

kowaljl pisze:Ja pierdziele, to 4 rozpa z kusznikami :) Ty musisz ich kochac:) Oni naprawde sa slabi jesli chodzi o turnieje, powiedz poco Ci oni?
Zabunkruje w nich lub/i w detce inżyniera lub/i maga.
Bardziej jednak zależy mi oglądzie rozpy jako całości.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2013, o 20:40 przez medzik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

o 100% lepiej to zrobia włócznicy albo łucznicy :)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

medzik pisze:
kowaljl pisze:Ja pierdziele, to 4 rozpa z kusznikami :) Ty musisz ich kochac:) Oni naprawde sa slabi jesli chodzi o turnieje, powiedz poco Ci oni?
Zabunkruje w nich lub/i w detce inżyniera lub/i maga.
Bardziej jednak zależy mi oglądzie rozpy jako całości.
Piłeś coś :D :?:
A serio Łucznicy są najlepsi imo.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Kordelas pisze:o 100% lepiej to zrobia włócznicy albo łucznicy :)
grałem z łucznikami, i powiem wam, że lepiej mi się grało z kusznikami. Powód jest prozaiczny i może wydawać się głupi ale zauważałem, że gracze psychologicznie jakoś tak bardziej bali się kuszników, zwracali na nich uwagę, bo to zawsze ostrzeliwało choć nic w zasadzie nie robiło. Także mimo wszystko wolę kuszników od łuczników - szczególnie w defensywnej rozpie.
Zgadzam się jednak z poglądem, że łucznicy są ciekawsi i więcej mogą ale tak jak wyżej, psychologia też ma znaczenie.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Broń Cię Sigmarze przed nazywaniem tego psychologii w grze głupim powodem :!: :!: :!:
Ja masę bitew wygrałem i przegrałem przez psychologię 8)
Wprowadzanie w błąd (taktyczne ,a nie wał :) ) ,udawanie przegranego ,"niby" stracone pozycje... itp itd to jest bonus gier figurkowych :D
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

przeglądając AB pod kątem zasad dla Liddera i nowych graczy, znalazłem kilka ciekawych kwiatków; mortary i Helstorm są jeszcze słabsze niż były...bo...inżynier pozwala przerzucić tylko artylerkę;
modlitwy kapłana działają na detki w 3" (jakoś nie ogarnąłem tego wcześniej), a demiśki dostają od GM-a ITP :lol2:

i ciekaw jestem jak ma się KB na WH przeciewko np. GUO, który jest Large targetem i może być magiem (sic! re-roll to wound :mrgreen: )

EDIT: może to być dość ciekawe przeciwko Deamon Princowi w nowym Wochu, o ile uznają go za Deamonic :D
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

4x WH fajnie to mogą zdjąć ,ostatnio zdjąłem tak maga za około 300 pkt (klimatyczna bitwa ,ale mimo wszystko)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

#helion# pisze:i ciekaw jestem jak ma się KB na WH przeciewko np. GUO, który jest Large targetem i może być magiem (sic! re-roll to wound :mrgreen: )
Nijak, GUO jest monsterem, a kb nie działa na monstery.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

no niby tak, ale wyraźnie jest napisane, ma KB na konkretny model w armii przeciwnika :mrgreen: nie jest wyszczególniony trooptype, a wg podręcznika, KB jest na dany trooptype, a HKB jest na wszystko....więc??
trzeba by LS ruszyć w tej sprawie, niech się głowią :mrgreen:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

ODPOWIEDZ