Sorry za słownictwo, jeśli coś jest, ale przeklejam po prostu z klubowego forum.Wojtuś pisze:1 Archmage @ 315.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Khaine's Ring of Fury [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Noble @ 129.0 Pts
Halberd; Longbow; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
16 Archers @ 180.0 Pts
Longbow; Musician; Champion
15 Archers @ 170.0 Pts
Longbow; Musician; Champion
23 Phoenix Guard @ 420.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician; Champion
Razor Standard [45.0]
27 White Lions of Chrace @ 431.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; Standard; Musician; Champion
Banner of the World Dragon [50.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2400.0
Coś takiego, mega mi się podoba. Zapomniałem, że dałem łuk na BSB.
1 Bitwa Klops 3 kloce, 1 dla magow, magowie, pumba
Najebany jeszcze Dziczek zapomniał mi wziąć ludków z auta, ale Klops zaoferował pomoc. Najebany jeszcze Gniewko uparcie podawał inny adres, jednak gdy się już udało znaleść ludki mogłem grać, ale z klopsem, bo długo jechaliśmy.
Najebany jeszcze ja dałem ciała. Puściłem feniksa żeby trzymał i powoli wyżynał jeden z 3ch klocków, drugi przypadł WL, którzy stanęli tak, że jakby Klops chciał szarżować to miałby cały stać w lesie. A trzeci przypadł całemu strzelaniu, magii i PG, którzy mieli rozkręcić to najszybciej i pomóc WL, jakby jeszcze jacyś zostali.
No i jakoś tak w drugiej turze wrzuciłęm chyba tylko obszarowy przerzut gał. (WL, 3 bolce, wszystkie łuki, PG i jakieś fasty) a jako, że wszystko było na bliskim to jakoś mi się zapomniało strzelić. Nie kłóciłem się z Klopsem bo raz, że był miły i mnie podrzucił po ludki, dwa, że mu spuszczałem wpierdol i bez tego. Jednak grając najebany zapomniałem o absurdalnych akcjach i stabilności, feniks się złamał, WL dostali szarżę n przód i na bok. Później jeszcze lajtowo bym uratował punkty, gdyby łuki doszły na 5+ w kant bestigórów (tych co się bili z PG) szarża, górka, rana. Brak steadfasta, a jeszcze wtedy wygrywalem CC z tymi cieciami i mógłbym się dossać do magów. 0:20
Palma hańby dla mnie, achievment done.
2. Krasnal Ogry Kudłacza
Krasnal to początkujący gracz, 20:0
3. Uadzia 4lvl metal, lord na orle 2+ ward, 2x10 driad, 2x łuki, wildzi, 2 orły, wardancerzy, drzewo, hoda, 2lvl fire scroll, bound i jeszcze pewnie dużo więcej. A 2x waye
Bitwy na WE są u mnie ciężkie, a zwłaszcza na nowe WE. Ale sobie przemyślałem i wyznaczyłem każdemu oddziałowi zadanie. To nie działa tak, ze pokonujesz kloce do cc, dossysasz się do herosów i na nich łapiesz punkty. Drzewo dostało obstrzał, wbiło się w PG i dostało kontrę WL, stało baaardzo długi. Fenix poleciał flanką, wpadł w łuki, poleciał po następne na drugą flankę z BSB i 2lvl, zapestkowany w końcu. Bolce waliły po śmietniku, ale nic nie robiły. Orły zabiłem z atrybutu z heavena. Kometami wyganiałem do mnie ten śmietnik. Prawa flanka to łuki i bolec na driady, 2x waye, i tamte łuki z herosami. Ja byłem pierwszym szeregiem na górce, resztą za, więc się strzelać mogłem. Gdy driady doszły pod górkę zszedłem z niej i wypaliłem im kometę, na ponad 12 do mnie i w nie później było na 5/6" ale nie trafiła. W końcu stwierdził, że uki to za mało i poszedł po łuki z herosami, więc te łuki co były za mało zaszarżowały je od boku i zabiły. Gdzieś mi się przeteleportowali wardancerzy koło herosów, ale ich szachowałem, spierdoliłęm z LoSa, jednocześnie Wildzi dobieli do mojej krawędzi, to im wypaliłem salwę z rerollem 1, stand and shoota i ataki. W końcu rozrąbałem drzewca i WL pobiegli po driady, a P po Wardancerów po obrocie. WL zabili, PG zabili i dostali teo ciecia na orle. Zwinąłem się w szeregi i standardowo - jeden do hita i ld. Ale z atrybutu mu zadałem 2 rany, więc PG nie mieli jak nabić CR, a tamten przykulał i mi ich pogonił. -.- Nie miałem LD, bo mag i łuki biegli za uciekającą z tych dancerów czarką.
12:8
4 Szmaja diabeł slanesha, bsb, mag na koniu death, 3 wózki nurgla, 3 fasty, helupa 6 rycerzy nurgle, 4 jurki
Słabe czary miałem, bo chaina, 0, 1, 3, ani piorunów, ani komety.
Zacząłem fasty zaczynają mielić po fastach, bolce po rydwanach. Na chaina scroll. 3 bolce w jeden rydwan, 3 rany. Feniks za obel na środku, żeby helupa nie widziała, a kontrował cały środek.
Szmaja schował ranny rydwan za górką, Jurasy do tyłu, bo mieli WL naprzeciwko. Demon pod ten sam obel, żeby bolców nie dostał, rycerze nieśmiało, BSB po mojej prwawej flance tez koło tego obela.
Na BSB przygotowałem niespodziankę, PG i łuki z champem sobie stanęli pod kątem prostym zasłaniając tym samym szarże w inne cele. Ale nie miałem jak dać łukom LD, bo zasięgi, czy coś tam potrzebowałem, a byłem w jeziorze i się ciężko tegowało. Mag z bsb chyba do WL wskoczył, żeby zasięg mieć, a bsb, by 10 ld, jakby helupa wpadła na dobry pomysł tam walnięcia. Jakieś tam strzelanie, Szmaja chaina zbija, a inne czary są z dupy na niego. BSB zaryzykował swoją głową szarże w te łuki i przepchnął, co mu uratowało łeb i mi zaczęło mieszać po bolcach i łukach z herosami. PG więc poszli po prawej stronie obela, WL po lewej wyganiać diabła zza obela, a Feniks na górkę za którą siękitrał rydwan, tak żeby kontrować rycki, widziać helkę, wyganiać diabła, mieć +1 za szarżę z górki i dostać helupę mógł.
Jurki wybiegły, bo WL się nie patrzyli, 1 wózek wpadł w PG, diabeł się schował na hard cover za tym kombatem, rycki swift i z losa fenia. BSB zjadł fasta. Wózek ustał.
Ja odwracam się do jurków WL, ustawiam fasta, żeby ich złapać, feniks leci na pomoc, jakby diabeł i/lub bsb powpadali na durne pomysły. Wciskam pierwszego chaina w diabła, skaczę na rydwan wCC z PG i na fasta zaszarżowanego od boku przez orła, ale nie skoczyło. Diabeł został na ranie, bo (nie zranił się dwa razy z miscasta na 3+, ale za to ten miscast zabił małego maga. Rydwan siadł, Jurki dostały - 1 hit i ld, ale na 7 zdały, zdały swifta i zaczęły spierdalać znowu, a WL na ifce random movement dostali. |Diabeł zaczął spierdalać, a bsb zjadł cośtam.
Nalewej flance zabiłem fasta i rydwan obstrzałem. Jurki uciekły, feniks znowu nic nie widzi (słabo nim zagrałem) a szmaja zaczął uciekać wszystkim i się wbił BSB w tył łuków z herosami. W ostatniej turze wcisnąłem drugiego chaina (przez helupę do DP musiałem skakać) i zabiłem tego DP, ale wysadziłem sobie maga, i wystarczająco łuków, żeby BSB tzenncha zajebał mi ich i jeszcze mojego BSB z bonusem z CC, resztka PG nie zdała paniki, helupa wbiła sięw fenia na 1 ranie (miałą -1 to hit) i krasnal mi go zabił. I strasznie dużo punktów w ostatniej straciłem.
5 Myzu Doch
Niezastosowanie się do taktyki, czyli niezabijanie much od pierwszej tury, tylko pokuszenie się na canon spowodowało, to że muchy mi się przejechały po bolcu na lewej flance panikując jakiegoś fasta i łuki, ratowanie łuków z herosami przed tymi muchami kosztowało sporo wsiłku i energii, zrobiłem to w sumie w całkiem pomysłowy sposób, ale feniks przez to nie pomógł WL napierdlalać bestii i plagusów z ciągle regeną 3+ i 6T i nie zdąrzyłem zjeść GUO. W tej bitwie zrobiłem takiego babola, że się nie przyznam.
14:6 tylko, co traktować można jako przegraną, a przegrać w sumie mogłem do zerał łądnie, wystarczyłoby trochę niefarta.
Brak przeciwnikow z topu, słabe wyniki, ale z mojej gry w sumie jestem zadowolony, a z rozpy tym bardziej, dorzuciłem tylko drugiego championa na łuki.
Dla mnie najdroższy master ever mimo free spania i dojazdu za 35 zł w dwie mańki.
Rozpiski Elfów 8 ed. (od maja 2013)
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Rozpiski Elfów 8 ed. (od maja 2013)
Nie wiem, gdzie raporty wrzucać. Jako, że z rozpą to wkleję tu:
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
1) Bitwa Jarekk i DFArchmage @ 280.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven;
Dispel Scroll [25.0]
Khaine's Ring of Fury [25.0]
Golden Crown of Atrazar [10.0]
1 * Noble @ 157.0 Pts
Halberd; Dragon Armour; Battle Standard
Reaver Bow [25.0]
Potion of Strength [20.0]
Charmed Shield [5.0]
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
18 Archers @ 210.0 Pts FCG
27 White Lions of Chrace @ 431.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; FCG
Banner of the World Dragon [50.0]
25 Phoenix Guard @ 450.0 Pts
Halberd; Heavy Armour;FCG
Razor Standard [45.0]
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
Solidny corner złożony z 2 flame cannonów, 2 cannonów, 2 hord warriorów oraz hordy ironbreakerów.
Ward save na gwardii na 4+ to tak jakby był na 6+ i do linii krasi dochodzi ich garstka, choć próbowałem łączonej szarży nimi i silverów w warriorów mocno uszczuplonych z magii i ostrzału, jednak gwardia rzuca 1,2 za szarże, od tego momentu odwrót i próba kitrania punktów (przeżywa 2 feniksów). W międzyczasie udaje mi się posadzić 2 komety, które raczą spaść dopiero w 5 turze, gdzie juz jest za pozno na gwałtowniejsze ruchy elfów, ale zabierają ze sobą wszystkie 4 maszyny.
Wynik 12:8 dla mnie + rozkaz
2) Leoh i VC
Dla odmiany ja bunkruję się w narożniku, bo mam bardzo słabo ograne wampiry i jakiś ogólny respekt dla tej armii.
Ogarniamy sobie wzajemnie śmietniki, ale główne klocki nie dochodzą ostatecznie do walki. Cały czas sie zastanawiam, czy gdybym ja zagral ofensywniej to by się to opłaciło czy nie. Duzo punktów zyskalem przez spaloną czasie vargheistów w bolca w efekcie czego zatrzymaly sie 1" przed silverami. Oni w szarży z boostami z heavena wbijają kosmiczną ilość ran i koniec konców sypią ten oddział. W efekcie skupienia kości na tych czarach nie dispeluje D&D z luków i nie zdaję terrora od szarży wrightów i za stól.
W ostatniej turze była szansa wyrównania wyniku, ale z chain lightinga zabijam tylko 2 wrighty i zostaje 1 lub 2 modele tylko.
Wynik 9:11 dla Leoha + rozkaz
3) Voodoo (tak?) i WoCH
Bitwę można podsumować tak: szedł, szedł, doszedł, utrzymałem i zabiłem. Nie wyszedł mi trochę plan, bo przez 2 tury wbiłem tylko 2 rany w chimere i jakies pojedyncze rany na rydwanach w efekcie czego przyjąłem chimerę i rydwan w gwardię - ustałem na steadfaście, skontrowałem lwami, które zabiły rydwan, uwolniły się z combatu i zreformowały frontem do demona, bsb i dywanu.
Wszystkie te 3 szarże doszły i zaczęliśmy kulać. zabilem rydwan, demon został na ostatniej ranie a bsb skurczybyk nawet nie draśnięty. Ja niestety stracilem kadrę w tym duelu, ale co ture wygrywalem kombat.
Gwardia w koncu wykonczyła chimerę, ale zostało mi 7 modeli, wiec straty znaczne.
Pierwszy raz bolec wykazal się skutecznością bo pojedynczym strzałem na bliskim zasięgu zdjąłem herosa na demonic mouncie z rerollem save'ów.
Koniec koncow wyczyściłem stół oprócz demona który stal na ranie 1 i bsb, tracąc jednak dużo pkt samemu.
16:4 dla mnie + rozkaz
4) bitwa
Rzuciłem na break'a 6,6 w combacie z budzikiem i w efekcie dość mocno się spóźniłem, bo wieczornym balowaniu
5) Bitwa Dydu WE
Duzo się działo, duże straty po obu stronach i wyszedł remis. Dydu musisz sam przyznać, że moje rzuty na wiele nie pozwalały...podczas gdy twoje 12-kostkowe fazy magii byly mega ciężkie
Swoją drogą, w tej bitwie pierwszy raz straciłem gwardię.
10:10 + rozkaz
Ostatecznie 26 miejsce, jak wyzej juz wspomnialem. Z perspektywy gracza impreza jak najbardziej na plus, organizacyjnie wszystko stykało, ciastka, woda, soki, pełen bajer.
tutajWojtuś pisze:Nie wiem, gdzie raporty wrzucać. Jako, że z rozpą to wkleję tu:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=20&t=4373
Arcy - ward 4+. bound 2d6 s4, scroll
BSB - 1+ reroll, slomka
Hero na koniu - MR2, Ironcurs, charm shield
17 SH fcg
2x 5 fast
26 WL - BotWD
23 PG - dyscyplina
2 bolce
fenix
1 bitwa - Woch Mlodego, Diabel, BSB, hero, 3 rydwany, shrine, psy, marudy z duzym i malym magiem, chimera.
w pierwszej turze diabel melduje sie 4" przed moja armia, chimera flanka, wiec cofam sie i czekam na tuby, bolce warduje diabel ;(. Szybka bitwa, niewiele sie udalo zrobic, w 2 turze chimera szarzuje z WL, 2 tury cc dalej niema lewkow z BSB i magiem. Mlody kula maks atakow i Tstompow, poczym wszystko rani . Do ostatniej tury trzymaja sie tylko SH z herosem ale ostatecznie brykaja... 0-20
2 bitwa - niemoge sobie przypomniec z kim i jaka armia, wynik 7-13
3 bitwa - VC 10 cryptow, 2x male ghule, klepacz bez redfury, duzy necro, mortis, basie, jakies smieci
pierwsze 2 tury ustawiam sie na szarze w male pany z generalem, przeciwnik boostuje sie z magii, w 3 nieudaje mu sie nic wrzucic wiec szarzuje kawa i fenixem w kloc z generalem, po 2 cc vvampir siada, lewki dobijaja 2gi oddzial ghuli, na koniec zjadam duze pany. 20-0
4 bitwa Voodoo z wochem, takim samym jak Mlody, przebieg bitwy w sumie podobny, tylko ze w 1 turze siada kombo na IF i misfirze z heleny lol! na kawe z BSB i herosem wiec gram bez 700 pkt. Troche szachow, ostatecznie trace lorda z miscasta i bez LD splywaja lewki i cala reszta... 0-20
5 bitwa - Emp na lighcie. gleboki warzywniak, w cc niechce wchodzic bo jesli przeciwnik rzuci dobrze na magie to splyne w ture. stoje sobie w rogu i czekam na blad, trace fasty i bolce, zabijam smieci i jakis kowbojow tanich. w 5 turze przeciwnik ma pecha i niedochodzi halabardami na 5+ w moja kawe, wiec kontruje kawa i fenixem, wygrywam 11-9
ostatecznie 61 miejsce, bardzo slabo, rozpa sie nie sprawdzila, nie smiga tak jak bym chcial, poporostu za malo bolcy, za male klocki, zbedy heros...
BSB - 1+ reroll, slomka
Hero na koniu - MR2, Ironcurs, charm shield
17 SH fcg
2x 5 fast
26 WL - BotWD
23 PG - dyscyplina
2 bolce
fenix
1 bitwa - Woch Mlodego, Diabel, BSB, hero, 3 rydwany, shrine, psy, marudy z duzym i malym magiem, chimera.
w pierwszej turze diabel melduje sie 4" przed moja armia, chimera flanka, wiec cofam sie i czekam na tuby, bolce warduje diabel ;(. Szybka bitwa, niewiele sie udalo zrobic, w 2 turze chimera szarzuje z WL, 2 tury cc dalej niema lewkow z BSB i magiem. Mlody kula maks atakow i Tstompow, poczym wszystko rani . Do ostatniej tury trzymaja sie tylko SH z herosem ale ostatecznie brykaja... 0-20
2 bitwa - niemoge sobie przypomniec z kim i jaka armia, wynik 7-13
3 bitwa - VC 10 cryptow, 2x male ghule, klepacz bez redfury, duzy necro, mortis, basie, jakies smieci
pierwsze 2 tury ustawiam sie na szarze w male pany z generalem, przeciwnik boostuje sie z magii, w 3 nieudaje mu sie nic wrzucic wiec szarzuje kawa i fenixem w kloc z generalem, po 2 cc vvampir siada, lewki dobijaja 2gi oddzial ghuli, na koniec zjadam duze pany. 20-0
4 bitwa Voodoo z wochem, takim samym jak Mlody, przebieg bitwy w sumie podobny, tylko ze w 1 turze siada kombo na IF i misfirze z heleny lol! na kawe z BSB i herosem wiec gram bez 700 pkt. Troche szachow, ostatecznie trace lorda z miscasta i bez LD splywaja lewki i cala reszta... 0-20
5 bitwa - Emp na lighcie. gleboki warzywniak, w cc niechce wchodzic bo jesli przeciwnik rzuci dobrze na magie to splyne w ture. stoje sobie w rogu i czekam na blad, trace fasty i bolce, zabijam smieci i jakis kowbojow tanich. w 5 turze przeciwnik ma pecha i niedochodzi halabardami na 5+ w moja kawe, wiec kontruje kawa i fenixem, wygrywam 11-9
ostatecznie 61 miejsce, bardzo slabo, rozpa sie nie sprawdzila, nie smiga tak jak bym chcial, poporostu za malo bolcy, za male klocki, zbedy heros...
Hejka, poniżej moje rozkminki. Która wydaje Wam się najciekawsza, najmocniejsza?
Pomóżcie plis, bo muszę na czymś się skupić i ogrywać, a na testy wiele okazji nie mam:)
Według mnie, i patrząc też na powyższee masterowe, to chyba 2, ale też jej jeszcze nie miałem kiedy przetestować;) Jak nie, to może 4. Trójeczką pewnie rzeczywiście byłyby problemy w graniu, ale może by się nauczyło te koniki rozkręcać;) A 1, bazowa, którą też mi się fajnie ostatnio grało:)
1. Chyba najbardziej różnorodna. Dwóch magów, kałboj na orle i standardy
Pomóżcie plis, bo muszę na czymś się skupić i ogrywać, a na testy wiele okazji nie mam:)
Według mnie, i patrząc też na powyższee masterowe, to chyba 2, ale też jej jeszcze nie miałem kiedy przetestować;) Jak nie, to może 4. Trójeczką pewnie rzeczywiście byłyby problemy w graniu, ale może by się nauczyło te koniki rozkręcać;) A 1, bazowa, którą też mi się fajnie ostatnio grało:)
1. Chyba najbardziej różnorodna. Dwóch magów, kałboj na orle i standardy
2. Zdjęty mag i kałboj, a w zamian pełny oddział phoenix guardów.1 Archmage @ 270.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Death
Earthing Rod [25.0]
Khaine's Ring of Fury [25.0]
1 Mage @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Noble @ 176.0 Pts
Dragon Armour; Battle Standard; Ithilmar Barding; Elf Steed
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Noble @ 182.0 Pts
Dragon Armour; Great Eagle
Golden Crown of Atrazar [10.0]
Star Lance [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
28 White Lions of Chrace @ 444.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; FCG
Banner of the World Dragon [50.0]
3x1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 210.0 Pts
5 Sisters of Avelorn @ 70.0 Pts
Bow of Avelorn; Light Armour
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
10 Silver Helms @ 260.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Ithilmar Barding
16 Archers @ 170.0 Pts
Longbow; Musician
2x5 Ellyrian Reavers @ 170.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2390.0
3. Qnie i fenie, czyli rozpa z klepaczami na kawaleryjskim speedzie1 Archmage @ 270.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven
Khaine's Ring of Fury [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 176.0 Pts
Lance; Dragon Armour; Battle Standard; Ithilmar Barding; Elf Steed
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Potion of Strength [20.0]
27 White Lions of Chrace @ 431.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; FCG
Banner of the World Dragon [50.0]
23 Phoenix Guard @ 420.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Razor Standard [45.0]
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
3x1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 210.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
10 Silver Helms @ 260.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Ithilmar Barding
16 Archers @ 170.0 Pts
Longbow; Musician
2x5 Ellyrian Reavers @ 170.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
Models in Army: 94
Total Army Cost: 2397.0
4. W odróżnieniu do powyższej, na konikach tylko fasty. Za to znowu po oddziale lionów i guardów, a w tych drugich generał Antek. Dzięki temu dwa oddziały walczące z wardem na magię 2+, do tego bsb i mag na 4+.1 Prince @ 273.0 Pts
General; Heavy Armour; Ithilmar Barding; Elf Steed
Giant Blade [60.0]
Dawnstone [25.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Noble @ 161.0 Pts
Lance; Dragon Armour; Battle Standard; Ithilmar Barding; Elf Steed
Enchanted Shield [5.0]
Golden Crown of Atrazar [10.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Archmage @ 327.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life; Ithilmar Barding; Elf Steed
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Amulet [30.0]
Khaine's Ring of Fury [25.0]
2x1 Frostheart Phoenix @ 480.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
8 Dragon Princes of Caledor @ 272.0 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; FCG; Ithilmar Barding
Banner of Eternal Flame [10.0]
7 Dragon Princes of Caledor @ 233.0 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; FCG; Ithilmar Barding
14 Silver Helms @ 352.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Ithilmar Barding
2x5 Ellyrian Reavers @ 170.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
5 Ellyrian Reavers @ 80.0 Pts
Spear; Light Armour
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2398.0
1 * Anointed of Asuryan @ 305.0 Pts
General; Halberd; Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Blade of Leaping Gold [70.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Noble @ 147.0 Pts
Halberd; Light Armour; Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Archmage @ 285.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Book of Hoeth [55.0]
Golden Crown of Atrazar [10.0]
24 Phoenix Guard @ 435.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Razor Standard [45.0]
27 White Lions of Chrace @ 431.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; FCG
Banner of the World Dragon [50.0]
2x1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 140.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
3x5 Ellyrian Reavers @ 255.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
17+16 Archers @ 350.0 Pts
Longbow; Musician
Models in Army: 104
Total Army Cost: 2398.0
Panowie, powoli gramy wszyscy tym samym, nie ukrywam, że rozpiska śmiga ładnie, ale ciagle trzeba dążyć do czegoś lepszego.
Może jakieś niekonwencjonalne buildy czy złożenia herosów?
Ja musze tak obrobić rozpiskę, żeby mi wszedł feniks, 3 bolce i 6 sióstr, te magiczne i ogniste ataki cholera są mi potrzebne, po masterze w poznaniu widze zapotrzebowanie na to
Może jakieś niekonwencjonalne buildy czy złożenia herosów?
Ja musze tak obrobić rozpiskę, żeby mi wszedł feniks, 3 bolce i 6 sióstr, te magiczne i ogniste ataki cholera są mi potrzebne, po masterze w poznaniu widze zapotrzebowanie na to
Ty to sobie wrzuć MRa na arcego...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Ja będę szedł teraz w herosów, myślę że jest w nich jakiś potencjał, przede wszystkim na koniach są bardzo mobilni. Ale i tak sporo osób widzę że wystawia jakiegoś gostka ze star lancą na koniu albo na orzełku więc nie wiem na ile to jest odkrywczeGalharen pisze:Panowie, powoli gramy wszyscy tym samym, nie ukrywam, że rozpiska śmiga ładnie, ale ciagle trzeba dążyć do czegoś lepszego.
Może jakieś niekonwencjonalne buildy czy złożenia herosów?
Ja musze tak obrobić rozpiskę, żeby mi wszedł feniks, 3 bolce i 6 sióstr, te magiczne i ogniste ataki cholera są mi potrzebne, po masterze w poznaniu widze zapotrzebowanie na to
Poza tym IMO też spory potencjał jest w MSU o którym mówiłeś dawno temu. Jakiś klockowy bloker też jest potrzebny, pytanie czy jeden nie wystarczy ?
Ja się teraz mocno skłaniam ku 2 oddziałom 9xSH w Corze.
Nie zmienia to faktu że rozpiska z Arcymagiem to ciężki orzech
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
podziele sie taka koncepcja
1 * Anointed of Asuryan @ 300.0 Pts
General; Halberd; Heavy Armour
Potion of Strength [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Strife [40.0]
Dawnstone [25.0]
1 Archmage @ 285.0 Pts
Magic Level 4; Lore of High Magic
Book of Hoeth [55.0]
Golden Crown of Atrazar [10.0]
1 Noble @ 150.0 Pts
Dragon Armour; Battle Standard
Khaine's Ring of Fury [25.0]
Shield of the Merwyrm [15.0]
Warrior Bane [5.0]
2x5 Ellyrian Reavers @ 2x85.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
2x5 Silver Helms @ 2x125.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Ithilmar Barding
14+1 Archers @ 180.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
27+1 White Lions of Chrace @ 409.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
27+1 White Lions of Chrace @ 444.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; Standard; Musician
Banner of the World Dragon [50.0]
3 Eagle Claw Bolt Thrower @ 3x70.0 Pts
Models in Army: 97
Total Army Cost: 2398.0
bez fenia, owszem jest dobry ale w wiekszosci paringow musi sie kitrac, czasem zrobi gre czasem nie. Za to mam ksiazke do ktorej srednio jestem przekonany ale poki co daje rade, bardzo brakuje scrolla, ale nie ma jak wcisnac.
Antek... poki co niezaszalal, na papierze wyglada fajnie w praktyce jakos mam pecha z nim, albo ginie (nawet z 3++), albo nie zabija...
Problem mam z BSB, ciezko go zlozyc na piechote, poki co jest taki niby do cc ale naprawde to splywa od byle gowna...
1 * Anointed of Asuryan @ 300.0 Pts
General; Halberd; Heavy Armour
Potion of Strength [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Strife [40.0]
Dawnstone [25.0]
1 Archmage @ 285.0 Pts
Magic Level 4; Lore of High Magic
Book of Hoeth [55.0]
Golden Crown of Atrazar [10.0]
1 Noble @ 150.0 Pts
Dragon Armour; Battle Standard
Khaine's Ring of Fury [25.0]
Shield of the Merwyrm [15.0]
Warrior Bane [5.0]
2x5 Ellyrian Reavers @ 2x85.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
2x5 Silver Helms @ 2x125.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Ithilmar Barding
14+1 Archers @ 180.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
27+1 White Lions of Chrace @ 409.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
27+1 White Lions of Chrace @ 444.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; Standard; Musician
Banner of the World Dragon [50.0]
3 Eagle Claw Bolt Thrower @ 3x70.0 Pts
Models in Army: 97
Total Army Cost: 2398.0
bez fenia, owszem jest dobry ale w wiekszosci paringow musi sie kitrac, czasem zrobi gre czasem nie. Za to mam ksiazke do ktorej srednio jestem przekonany ale poki co daje rade, bardzo brakuje scrolla, ale nie ma jak wcisnac.
Antek... poki co niezaszalal, na papierze wyglada fajnie w praktyce jakos mam pecha z nim, albo ginie (nawet z 3++), albo nie zabija...
Problem mam z BSB, ciezko go zlozyc na piechote, poki co jest taki niby do cc ale naprawde to splywa od byle gowna...
jakoś słabo do mnie przemawia rozpa z elfickimi kowbojami
Semi porzuc ta kmine. Jak już ten Antek to leaping gold no i potka siły i enchanted. one turn fighter nie zadziała...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
a ten mieczyk za 70 pkt to taka roznice robi, doplacam 30 pkt za +1A i noAsv na 6, bieda...
Antek daje fajne boosty ale w cc to on mi sie w ogóle niesprawdza niestety, ale jeszcze poprobuje troche
Na dobra sprawe to ta potka ma tylko straszyc...
Jakies pomysly jak zlozyc BSB do tej rozpy?
Antek daje fajne boosty ale w cc to on mi sie w ogóle niesprawdza niestety, ale jeszcze poprobuje troche
Na dobra sprawe to ta potka ma tylko straszyc...
Jakies pomysly jak zlozyc BSB do tej rozpy?
bsb ma nie zginąć od byle strzału to w tym temacie bym pomyślał a tak to ma stać w 12" od WL żeby mieli przerzut jak nagle ci się 10 lub więcej na kostkach rzuci nic poza tym nie zdziałasz
Jak już płacisz za gościa 300 to dodać 30, żeby coś robił... Ten mieczyk to różnica rany no as na turę.
Taktyczne zastosowanie jużw wystawieniu. Demisie, jurki tam nie staną, czolg też. Na potke lajtowo.
Taktyczne zastosowanie jużw wystawieniu. Demisie, jurki tam nie staną, czolg też. Na potke lajtowo.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
To będzie często jedyna rana.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Co sądzicie o zmianach w celu złożenia poniższej rozpy?
Mag docelowo do PG, zamiast archerów. PG teraz zamiast AP -> MR1.
Zamiast 16 archerów -> 5 ER (musiał zejść też orzeł) i dodatkowych 4 SH
Usunięcie 3PG, dwóch bolców; orła -> +1 WL + Prince + Przerobiony BSB
Ma to szanse hulać, czy raczej zmiany kiepskie?
W grach zwykle łucznicy mi się nie sprawdzają. Kawalerią też kiepsko gram, ale może jak zwiększę jej siłę, to będzie lepiej... Szkoda bolców, orła i osłabienia PG. Ale może warto?
Z góry dzięki za opinie.
Mag docelowo do PG, zamiast archerów. PG teraz zamiast AP -> MR1.
Zamiast 16 archerów -> 5 ER (musiał zejść też orzeł) i dodatkowych 4 SH
Usunięcie 3PG, dwóch bolców; orła -> +1 WL + Prince + Przerobiony BSB
Ma to szanse hulać, czy raczej zmiany kiepskie?
W grach zwykle łucznicy mi się nie sprawdzają. Kawalerią też kiepsko gram, ale może jak zwiększę jej siłę, to będzie lepiej... Szkoda bolców, orła i osłabienia PG. Ale może warto?
Z góry dzięki za opinie.
1 Prince @ 256.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Ithilmar Barding; Elf Steed
Dragonhelm [10.0]
Ogre Blade [40.0]
Dawnstone [25.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Archmage @ 270.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Khaine's Ring of Fury [25.0]
1 Noble @ 170.0 Pts
Dragon Armour; Battle Standard; Ithilmar Barding; Elf Steed
Enchanted Shield [5.0]
Star Lance [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
28 White Lions of Chrace @ 444.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; FCG
Banner of the World Dragon [50.0]
20 Phoenix Guard @ 345.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Lichebone Pennant [15.0]
Heavy Armour
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
14 Silver Helms @ 352.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Ithilmar Barding; FCG
2x5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
5 Ellyrian Reavers @ 80.0 Pts
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2397.0
Lord koniecznie z S7, PG koniecznie z AP i w ilości 23+.
Gra to kwestia praktyki. Ja gram na 2x15 łuków i się świetnie sprawdzają. Całkiem dobrze strzelają a w CC ogarniają tez nie najgorzej.
Gra to kwestia praktyki. Ja gram na 2x15 łuków i się świetnie sprawdzają. Całkiem dobrze strzelają a w CC ogarniają tez nie najgorzej.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!