Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Czy figsy GW - war eagle i great eagle bardzo sie od siebie różnią wielkością?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
W tym czasie przeciwnik osacza to, co u nas swoje pkt kosztuje, bohow trzyma w klocach i jak ma malo smieci, to nie daje rady wyjsc na +. Jeden ciezki klocek dam rade potrzymac alterem ze stubbornem jak podrzuce obok bsb, ale w tym czasie chetnie bym zapolowal na drugi. Koszt 15 EG z fcg bez bannera to 210 pkt, nie tragedia. 20 z banner of midwinter jako idealny bloker co prawda juz 320, za to nie wymaga bsb. W kij drogo jak na takie statsy, ale z drugiej strony pozwala na zatrzymanie panoszacej sie hordy. Gadam bzdury czy jednak komus sie sprawdza? ;dtak wyglada sytuacja welfow.. ;] strzelamy, odginamy, a potem wpadamy z kilku stron. lapiemy punkty na lekkich jednostkach, tak zwanych smieciach i bohaterach. ciezko jest ubic cale kloce.
Z tego co widziałem to raczej TAK - Great Eagle jest chyba wielkości tego modelu z HE, a War Eagle jest naprawdę "mały" bo chyba nawet w porównaniu z naszymi jastrzębiami wychodzi cienko. Ja mam tylko war eagla więc jak go porównuje do tych HE to taki pokurcz wychodziSoulferin pisze:Czy figsy GW - war eagle i great eagle bardzo sie od siebie różnią wielkością?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Czy postać (np. Mag) z talizmanem "Dragonbane Gem - 2+ Ward vs Flamming Attacks" kiedy dołączy się do oddziału Treekinów to wardy na flamming obejmują również Treekiny czy tylko Maga ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Thx ... kminię dalej co zrobić z tymi nieszczęsnymi Treekinami ;/Abaddon pisze:Nadal tylko na maga
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
W zwiazku z olsnieniem dotyczacym "powszechnego konsensusu" magicznych tarcz dla bsb mam ochote zagrac takim na orzelku, z shield of ptolos i dawnstone - wystarczy nie wystawiac sie pod maszynki no armor save, na inny ostrzal calkowicie odporny, za to moze samotnie rozbijac strzelaczy/maszynki, grapeshot niestraszny 5a s4, stomp, +1 za banner i mozna sie lac.
Testowal ktos?
Testowal ktos?
Kilka pytań (może odpowiedzi czasami oczywiste), które nasunęły mi się wczoraj podczas analizowania RB i mojej rozpiski:
1) Flaming Attacka budzą Fear tylko w walce wręcz ? Nie ma czegoś takiego jak Strach od ostrzału ???
2) Transformation of Kadon - jak z ranami zadanymi potworowi jak wróci do postaci czarodzieja ? Ile w końcu przechodzi na niego ?
3) Kiedy przeciwnik może rozproszyć czar typu RiP ???
4) Kiedy najlepiej się transformować w tego potwora ? Jak się jest w oddziale czy lepiej wyjść i gdzieś w samotności ? Grał ktoś na tym ???
5) Jak czarodziej wykonał ruch - potem była przemiana to czy potwór może strzelać ???
6) Czy Treesinging jako pocisk ma niegraniczony zasięg ? Jedynie trzeba go widzieć w LoS ?
7) W AB do WE jest napisane, że mają Ward Save 6+ oraz MR(1). Czy to się kumuluje ? Czy jest to tosamo czyli ochrona magiczna na 6+ ? Jakoś się zakręciłem
1) Flaming Attacka budzą Fear tylko w walce wręcz ? Nie ma czegoś takiego jak Strach od ostrzału ???
2) Transformation of Kadon - jak z ranami zadanymi potworowi jak wróci do postaci czarodzieja ? Ile w końcu przechodzi na niego ?
3) Kiedy przeciwnik może rozproszyć czar typu RiP ???
4) Kiedy najlepiej się transformować w tego potwora ? Jak się jest w oddziale czy lepiej wyjść i gdzieś w samotności ? Grał ktoś na tym ???
5) Jak czarodziej wykonał ruch - potem była przemiana to czy potwór może strzelać ???
6) Czy Treesinging jako pocisk ma niegraniczony zasięg ? Jedynie trzeba go widzieć w LoS ?
7) W AB do WE jest napisane, że mają Ward Save 6+ oraz MR(1). Czy to się kumuluje ? Czy jest to tosamo czyli ochrona magiczna na 6+ ? Jakoś się zakręciłem
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Odpiszę jak ja to rozumiem, mam nadzieję, że gafy nie walnę.
1. Ogniste ataki same z siebie nie dają fear, skąd to wziąłeś Wojtek?
2. Nie przechodzą.
3. W swojej fazie magii, musi mieć tyle lub więcej niż wymagana liczba do rzucenia czaru.
4. Kiedy Ci odpowiada w danej chwili.
5. Zobacz jak masz zionięcie w podręczniku.
6. Walisz gdzie i jak chcesz (do lasu) nie ma zasięgu i LoS.
7. Mają Wardancerzy i Wildzi, bo o nich Ci na bank chodzi, warda od wszystkiego na 6+, od niemagicznych ataków, wildzi mają warda na 5+, a od magii kumulują się tatuaże i MR(1) i dzięki temu ward wynosi 5+.
Poprawcie jak coś pomyliłem, mam nadzieję, że więcej pomogłem niż pomieszałem.
Więcej grzechów nie pamiętam, pzdr.
1. Ogniste ataki same z siebie nie dają fear, skąd to wziąłeś Wojtek?
2. Nie przechodzą.
3. W swojej fazie magii, musi mieć tyle lub więcej niż wymagana liczba do rzucenia czaru.
4. Kiedy Ci odpowiada w danej chwili.
5. Zobacz jak masz zionięcie w podręczniku.
6. Walisz gdzie i jak chcesz (do lasu) nie ma zasięgu i LoS.
7. Mają Wardancerzy i Wildzi, bo o nich Ci na bank chodzi, warda od wszystkiego na 6+, od niemagicznych ataków, wildzi mają warda na 5+, a od magii kumulują się tatuaże i MR(1) i dzięki temu ward wynosi 5+.
Poprawcie jak coś pomyliłem, mam nadzieję, że więcej pomogłem niż pomieszałem.
Więcej grzechów nie pamiętam, pzdr.
Jacku w opise zasady jest, że wywołują strach u War Beasts, Cavalry i ChariotsJacek_Azael pisze:Odpiszę jak ja to rozumiem, mam nadzieję, że gafy nie walnę.
1. Ogniste ataki same z siebie nie dają fear, skąd to wziąłeś Wojtek?
Chodzi o WD czyli mają Ward Save na 5+ dzięki kumulacji WSave 6+ i MR(1) jak dobrze rozumiem ?Jacek_Azael pisze: 7. Mają Wardancerzy i Wildzi, bo o nich Ci na bank chodzi, warda od wszystkiego na 6+, od niemagicznych ataków, wildzi mają warda na 5+, a od magii kumulują się tatuaże i MR(1) i dzięki temu ward wynosi 5+.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Wojtku :
1. Zarówno w strzelaniu jak i walce wręcz działa zasada płonących ataków. Czyli de facto w walce wręcz wzbudzasz strach w odpowiednich jednostkach.
3. Jeśli nie rozproszysz od razu po rzuceniu to w dowolnej fazie magii następującej po tej w której został rzucony czar czy to swojej (wtedy kostki mocy używasz jako kości rozproszenia RB. 36 2 kolumna 3 akapit) czy przeciwnika . Uwaga jest tam kruczek dotyczący nieudanego rozproszenia w swojej fazie magii
1. Zarówno w strzelaniu jak i walce wręcz działa zasada płonących ataków. Czyli de facto w walce wręcz wzbudzasz strach w odpowiednich jednostkach.
3. Jeśli nie rozproszysz od razu po rzuceniu to w dowolnej fazie magii następującej po tej w której został rzucony czar czy to swojej (wtedy kostki mocy używasz jako kości rozproszenia RB. 36 2 kolumna 3 akapit) czy przeciwnika . Uwaga jest tam kruczek dotyczący nieudanego rozproszenia w swojej fazie magii
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, o 12:04 przez katerek, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Dzięki @Katerku tak myślałem. Ten kruczek to znaczyłby, że jak nie rozproszy to już nie czaruje tym magiem ??? Acha i dodaje się lvl maga przy tym ?katerek pisze:Wojtku :
3. W dowolnej fazie magii następującej po tej w której został rzucony czar czy to swojej (wtedy kostki mocy używasz jako kości rozproszenia RB. 36 2 kolumna 3 akapit) czy przeciwnika . Uwaga jest tam kruczek dotyczący nieudanego rozproszenia w swojej fazie magii
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Opis czaru w RB mówi inaczej, czy jakaś errata to zmieniła ?Jacek_Azael pisze:Odpiszę jak ja to rozumiem, mam nadzieję, że gafy nie walnę.
2. Nie przechodzą.
W AB mam napisane, że "18 cali więc nie wiem skąd taka interpretacja ? Jakaś errata ? (tzn napisane jest na przesuwanie na "18 cali ale to dotyczy całego czasu, czyli również magicznego pocisku strzelającego w oddział "dotykający/stojący" w lesie)Jacek_Azael pisze:Odpiszę jak ja to rozumiem, mam nadzieję, że gafy nie walnę.
6. Walisz gdzie i jak chcesz (do lasu) nie ma zasięgu i LoS.
Jak dla mnie sensowne i logiczne.
Strzelanie pociskiem bez zasięgu, bez pola widzenia ?? IMBA
Magic resistance poprawia Ward Save ale od magii .... zwykłe ataki bronimy według Ward Save 6+ (wardancers)Jacek_Azael pisze:Odpiszę jak ja to rozumiem, mam nadzieję, że gafy nie walnę.
7. Mają Wardancerzy i Wildzi, bo o nich Ci na bank chodzi, warda od wszystkiego na 6+, od niemagicznych ataków, wildzi mają warda na 5+, a od magii kumulują się tatuaże i MR(1) i dzięki temu ward wynosi 5+.
Poprawcie jak coś pomyliłem, mam nadzieję, że więcej pomogłem niż pomieszałem.
Więcej grzechów nie pamiętam, pzdr.
W przypadku magii 5+
Ponowne moje zapytanie. Czy jest na to errata ?
Ja uczyłem się zasad według RB i napisane jest według moich spostrzeżeń tak jak napisałem wyżej.
Jeśli jest inaczej to przepraszam za zamieszanie, i prosiłbym o sprostowanie jeśli żyję w niewiedzy
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.