Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
+ 1 do casta te czary z hevena maja duży casting value, nie wiem czy tez nie zacznę grac na takim zestawie magów tym bardziej że gram na kawie i przeżuty 1 by mi się bardzo przydały. Rozpiska bardzo mi się podoba myślę że tylko z drewnianymi elfami może mieć problem
tylko jeśli nie trafię komety, żeby wykurzyć je z rogu stołurafixator pisze:... myślę że tylko z drewnianymi elfami może mieć problem

nie trafiłem na "waszego" przedstawicielaPiotr pisze:Yyy, chyba nie grałeś nigdy z kompetentnym graczem WE...#helion# pisze:tylko jeśli nie trafię komety, żeby wykurzyć je z rogu stołurafixator pisze:... myślę że tylko z drewnianymi elfami może mieć problem

EDIT:
skomentuj Piotrze rozpę, jeżeli jest cokolwiek do, przecież nie będziemy się przerzucać argumentami co do armii lub pacyn

Jestem pewien, że mógłbyś przewidzieć moje komentarze...#helion# pisze: skomentuj Piotrze rozpę, jeżeli jest cokolwiek do, przecież nie będziemy się przerzucać argumentami co do armii lub pacyn

- brak magii life do leczenia czołgu
- brak niszczarki i złodziejki
- inżynier jest bez sensu
Jestem bardzo ciekaw, jak sprawdzi Ci się magia niebios. Sam nigdy jej nie użyłem, ale parę razy dała mi popalić...
Ponadto, zastanawiam się, czy odginaczki z milicji mają rację bytu w erze slosa?
mają w takiej ilości; testowałem je już kilkakrotnie, na krasie te oddzialiki są boskie, bo przeciwnik nie ma czym ich potraktować, jeżeli wjeżdża klockiem, ja robię flee, potem drugie, ewentualnie odginam, zabawa rodem jak z lizaków, tanie jest to badziewie, dość manewrowe, nadąża/nie spowalnia reszty armii no i te magiczne 15 ataków, które daje radę nawet ze skinkami o odginaczkach VC-tów nie wspominając
heaven ma tą zaletę, że dobrze radzi sobie z przeciwnikami, którzy stoją i na coś czekają, vide krasie, czasem woch, leśniaki; potrafi mocno poturbować śmietnik u przeciwnika i ma naprawdę porażającą siłę w pociskach; ja miałem wiecznie problem z lataczami, od kiedy gram na heavenie to latacze naprawdę boją się tego, przez co wchodzi light; najważniejszy bonus to bardzo duży zasięg pocisków, komety i Urana, przy sporym uderzeniu, chain lightning jak przeskakuje, też "zwiększa" zasięg; dla mnie to dodatkowa artyleria dalekiego zasięgu; można jeszcze rzucić re-rolle 1, bo działa nie tylko na maszyny ale również na magię
life, niszczarka, złodziej, to już Twój gust; na niszczarce na Ojro nie gram, złodziej mi się nie sprawdza (jak Ty rzucasz te 4+ to ja nie wiem
), inżynier dla odmiany zawsze mi pomaga przy mortarach i bardzo rzadko wysadzają się
heaven ma tą zaletę, że dobrze radzi sobie z przeciwnikami, którzy stoją i na coś czekają, vide krasie, czasem woch, leśniaki; potrafi mocno poturbować śmietnik u przeciwnika i ma naprawdę porażającą siłę w pociskach; ja miałem wiecznie problem z lataczami, od kiedy gram na heavenie to latacze naprawdę boją się tego, przez co wchodzi light; najważniejszy bonus to bardzo duży zasięg pocisków, komety i Urana, przy sporym uderzeniu, chain lightning jak przeskakuje, też "zwiększa" zasięg; dla mnie to dodatkowa artyleria dalekiego zasięgu; można jeszcze rzucić re-rolle 1, bo działa nie tylko na maszyny ale również na magię

life, niszczarka, złodziej, to już Twój gust; na niszczarce na Ojro nie gram, złodziej mi się nie sprawdza (jak Ty rzucasz te 4+ to ja nie wiem

A co sądzicie o moim tworze ? (jak na razie jestem z niego całkiem zadowolony - 12 z Wochem 18 z BoCH i niestety 2 z ogrami ale nie miałem czym tego ugryźć)
1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord @ 255.0 Pts
Magic Level 4 SHADOW
Seal of Destruction [45.0]
1 Battle Wizard @ 95.0 Pts
Magic Level 1 FIRE
Rod of Power [30.0]
1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 98.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Biting Blade [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
27 Free Company @ 160.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
39 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
39 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
31 Greatswords @ 350.0 Pts
Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 152
Total Army Cost: 2399.0
1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord @ 255.0 Pts
Magic Level 4 SHADOW
Seal of Destruction [45.0]
1 Battle Wizard @ 95.0 Pts
Magic Level 1 FIRE
Rod of Power [30.0]
1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 98.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Biting Blade [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
27 Free Company @ 160.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
39 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
39 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
31 Greatswords @ 350.0 Pts
Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 152
Total Army Cost: 2399.0
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
W komentowanej rozpie nie ma Hellstorma.tilt112 pisze:Kocham go. Robi z Rakietnica miazge. Choc teraz bedzie problem ... SLOSPiotr pisze:#helion# pisze:
- inżynier jest bez sensu
Przy okazji - rakietnica to nie to samo wyrzutnia rakiet. Rakietnica to urządzenie sygnałowe (strzelające racami)
fire i shadow to nie jest dobra kombinacja na ogry; właściwie tylko pitka nadaje się do eliminacji, S4 na wszystkich pociskach w fire to dość słaby deal, jedyne co mogłeś poczarować to jakieś obniżarki i wtedy dopiero pociski, dość mocne uzależnienie od dobrej magii (heaven tutaj właśnie góruje, każdy pocisk jest dość bolesny dla ogrów); kompletnie żadnych odginaczek w rozpie (po co aż 28-osobowy bunkier w to miejsce masz 13 + 3x5 detka), to tak jakby wystawić maszyny na talerzu dla piesków i te biedne hordy na pastwę kawy lub irongutów; nie mając lighta i birony, GS-y są po prostu biedne w takim starciu; jeżeli zameniłbyś Helstorma na mortar (niestety ten pierwszy jest dużo słabszy na ogry ze względu na duży T i małą liczbę modeli) miałbyś czwartą detkę
jak przebiegła bitwa??
jak przebiegła bitwa??
Po co aż 28 ? bo muszę cory zapchać a detki się nie liczą do corów
Na ogry faktycznie słaba kombinacja lorów jednak rozpa nie jest podstawiana na ogry
Light nie jest taki potrzebny na tych GSów
Shadow skutecznie zwiększa ich wartość bojową a nawet jak coś nie pójdzie to jest altar
do ogarniania śmiecia mam pegaza a jak się już parę razy przekonałem detkami grac nie umiem i w ostatnich bitwach nie odczułem ich braku (no może z ogrami ale i tak kloc Ironów by się do mnie w końcu dowlekł)
Rospiska przeciwnika to: kloc ironów mag z deathem i takim śmiesznym czymś co za każde trafienie tracę lvle mały mag z koroną BSB 2x 4 morfangi 2x3 ogry 2x pieski 2x działo
Bitwa wyglądała tak ze zanim doszedł do mnie morfangami to je skutecznie z dział uszczupliłem . Działami się schował za obeliskiem więc nie było jak strzelać do nich. JA się ustawiłem w rogu. Śmieci szachowałem do ostatniej tury pegazistą (tylko jeden piesek mi uciekł i zabił działo). Powracając do morfangów to 2 pozostałe z jednego oddziału przyjąłem GSami a 3 z drugiego zaszarżowałem altarem . Zabiłem jednego on mi fartem nic nie zrobił i zwiał. Działa przeciwnika fartem nie zabiły mojego jedynego dział które je widziało i stracił jedno swoje ). Pozostałe morfangi zjadłem halabardami . Kloc ironow powoli przetrawił resztę GSów . Potem popełniłem błąd szarżując na Ironów halabardami bo włazłem w las i nie miałem sf
. Potem to już tylko zjadł klocek z magami i działo i rakietnice . NA dobry koniec pegazista dostał kulkę z działa i się złożył 

Na ogry faktycznie słaba kombinacja lorów jednak rozpa nie jest podstawiana na ogry

Light nie jest taki potrzebny na tych GSów
Shadow skutecznie zwiększa ich wartość bojową a nawet jak coś nie pójdzie to jest altar

do ogarniania śmiecia mam pegaza a jak się już parę razy przekonałem detkami grac nie umiem i w ostatnich bitwach nie odczułem ich braku (no może z ogrami ale i tak kloc Ironów by się do mnie w końcu dowlekł)
Rospiska przeciwnika to: kloc ironów mag z deathem i takim śmiesznym czymś co za każde trafienie tracę lvle mały mag z koroną BSB 2x 4 morfangi 2x3 ogry 2x pieski 2x działo
Bitwa wyglądała tak ze zanim doszedł do mnie morfangami to je skutecznie z dział uszczupliłem . Działami się schował za obeliskiem więc nie było jak strzelać do nich. JA się ustawiłem w rogu. Śmieci szachowałem do ostatniej tury pegazistą (tylko jeden piesek mi uciekł i zabił działo). Powracając do morfangów to 2 pozostałe z jednego oddziału przyjąłem GSami a 3 z drugiego zaszarżowałem altarem . Zabiłem jednego on mi fartem nic nie zrobił i zwiał. Działa przeciwnika fartem nie zabiły mojego jedynego dział które je widziało i stracił jedno swoje ). Pozostałe morfangi zjadłem halabardami . Kloc ironow powoli przetrawił resztę GSów . Potem popełniłem błąd szarżując na Ironów halabardami bo włazłem w las i nie miałem sf


Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Unnamed2000 Pts - Empire Army
1 Arch Lector 206.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
The Crimson Amulet [20.0]
1 Wizard Lord o 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30.0]
1 Battle Wizard 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 118.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]
Luckstone [5.0]
Sword of Battle [15.0]
1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
1 Master Engineer @ 67.0 Pts
Light Armour
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Archer Detachment @ [40.0] Pts
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Archer Detachment @ [40.0] Pts
15 Halberdiers @ 79.0 Pts
Musician
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 119
Total Army Cost: 2000.0
Taki pomysł na Łódzki turniej z modeli które aktualnie mam zrobione. Detki łuczników bo łatwiej się reformują i co najważniejsze nie dorobiłem się jeszcze hordy free company na detki.
Myślę czy by nie zamienić części artylerii na jakiś strzelców czy kawalerię.
Maga lighta i heavena testuje od niedawna i jest to combo którego właśnie potrzebowałem. -1 do hita i -1 do ld sprawiają, że często moje halabardy są trafiane na 5+/6+ i to nawet przez warriorów chaosu.
Dzięki temu tracę mało i udaje się wygrywać starcia. 
1 Arch Lector 206.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
The Crimson Amulet [20.0]
1 Wizard Lord o 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30.0]
1 Battle Wizard 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 118.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]
Luckstone [5.0]
Sword of Battle [15.0]
1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
1 Master Engineer @ 67.0 Pts
Light Armour
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Archer Detachment @ [40.0] Pts
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Archer Detachment @ [40.0] Pts
15 Halberdiers @ 79.0 Pts
Musician
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 119
Total Army Cost: 2000.0
Taki pomysł na Łódzki turniej z modeli które aktualnie mam zrobione. Detki łuczników bo łatwiej się reformują i co najważniejsze nie dorobiłem się jeszcze hordy free company na detki.

Myślę czy by nie zamienić części artylerii na jakiś strzelców czy kawalerię.
Maga lighta i heavena testuje od niedawna i jest to combo którego właśnie potrzebowałem. -1 do hita i -1 do ld sprawiają, że często moje halabardy są trafiane na 5+/6+ i to nawet przez warriorów chaosu.


Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Mi też SLOS nie robi problemu, tylko czasami jak zaczynam nie bardzo mam do czego strzelać. Górki do nieba dają więcej możliwości chowania oddziałów podatnych na ogień artyleryjski ale za to unity nie blokują LoSa co mnie się osobiście bardzo podoba. Wracając do twojego pytania wszystko zależy od ustawienia terenu. na patelni SLOS bostuje maszyny ale jak masz na środku stołu 2 górki i jakiś impas to robi się nieciekawie.
Ostatnio zmieniony 8 lut 2012, o 12:28 przez r@fix, łącznie zmieniany 1 raz.
Bziam. Bardzo fajna rozpiska. Chociaż brakuje w niej jakiegoś solidnego blokera vide Czołg/Flagusie.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Dzx, jeśli potrzebuje blokera to robię reformę halabard na 5x8 i trzymamy się na steadfaście.
Jak wejdą boosty z magii to są prawie nie do ruszenia.
Jeśli uda mi się przed turniejem zakupić box milicji i go skleić to wtedy mam pomysł na 3 hordy, 2x 40 halabard i 30 GSów jako taki bloker.
Za steam tankiem nie przepadam. Jasne czasem jest nie do zabicia ale równie dobrze można zabić go jednym czarem.
Flagusów to mam tylko 6 więc wyłącznie do "klimatycznej" kreski się nadają.

Jeśli uda mi się przed turniejem zakupić box milicji i go skleić to wtedy mam pomysł na 3 hordy, 2x 40 halabard i 30 GSów jako taki bloker.
Za steam tankiem nie przepadam. Jasne czasem jest nie do zabicia ale równie dobrze można zabić go jednym czarem.
Flagusów to mam tylko 6 więc wyłącznie do "klimatycznej" kreski się nadają.

Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Mi SLOS szkodzi głównie z powodu pegaza - nie mogę go już schować przed maszynkami za tankiem czy KO co skutkuje tym że jeśli trafię na pechowy stół to mogę go stracić w 1 turze bez możliwości jakiejkolwiek obrony 
