Początkujący.... (Pytania/Pomoc)
Re: Początkujący....
Jeśli mam 3 magów z tym samym lorem - 2 x lv1 i 1 x lv 4 i rzucam na czary, i najpierw rzucam na małych, a potem na dużym, to co się dzieje, jeśli duży wyrzuci to samo co ma już wylosowane z któryś z małych? Przerzucam czy wybieram, czy jak?
1. Czy Hellblaster ma daleki zasięg, czy podczas rzutów na trafienie ignoruje kary dalekiego zasięgu?
2. Jeśli rzucam regrowth na pegazy (mają 2W) i rzucę że regeneruję 3 woundy to mi wraca jeden pegaz pełen i jeden na jednej ranie, czy tylko jeden pełen?
Mile widziana szybka odpowiedź, bo pytania wynikły podczas gry która właśnie się toczy
2. Jeśli rzucam regrowth na pegazy (mają 2W) i rzucę że regeneruję 3 woundy to mi wraca jeden pegaz pełen i jeden na jednej ranie, czy tylko jeden pełen?
Mile widziana szybka odpowiedź, bo pytania wynikły podczas gry która właśnie się toczy
temat do pytan o zasady jest gdzie indziej
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 6#p1115856
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 6#p1115856
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Co prawda nie gram Imperium, ale:
AB str 48
"To fire the hellblaster volley gun, select a target according to the normal rules for shooting..."
Więc liczysz karę za daleki normalnie.
A co do pegazów, to opis regrowth mówi, że szeregowe modele o liczbie żyć większej niż jeden musisz tylko uleczyć jeden model do końca zanim zaczniesz uleczać kolejny. Czyli wróci Ci jeden pełen pegaz i jeden na jednym woundzie c:
AB str 48
"To fire the hellblaster volley gun, select a target according to the normal rules for shooting..."
Więc liczysz karę za daleki normalnie.
A co do pegazów, to opis regrowth mówi, że szeregowe modele o liczbie żyć większej niż jeden musisz tylko uleczyć jeden model do końca zanim zaczniesz uleczać kolejny. Czyli wróci Ci jeden pełen pegaz i jeden na jednym woundzie c:
DE turniejowo (W/D/L)
12/4/10
Nowe DE turniejowo (W/D/L)
8/3/3
12/4/10
Nowe DE turniejowo (W/D/L)
8/3/3
Pytanie o najbardziej uniwersalna armię na turniej singlowy, która i dlaczego?
- WoCH
- DoCH
- Ogry
- WoCH
- DoCH
- Ogry
Witam,
Po kilku latach przerwy od WFB nachodzą mnie myśli co by nie powrócić do grania.
Ominęła mnie praktycznie cała 8 edycja toteż nie kumam obecnych trendów w armiach i stylu w jakim się nimi gra.
Byłbym bardzo wdzięczny za krótkie ale rzetelne wprowadzenie lub chociaż charakterystykę takich armii jak DE, lizaki, VC, Imperium, TK, Bretka.
Jeśli to pytanie na dniach pojawiło się gdzieś lub jest osobny wątek to poproszę o linka
Po kilku latach przerwy od WFB nachodzą mnie myśli co by nie powrócić do grania.
Ominęła mnie praktycznie cała 8 edycja toteż nie kumam obecnych trendów w armiach i stylu w jakim się nimi gra.
Byłbym bardzo wdzięczny za krótkie ale rzetelne wprowadzenie lub chociaż charakterystykę takich armii jak DE, lizaki, VC, Imperium, TK, Bretka.
Jeśli to pytanie na dniach pojawiło się gdzieś lub jest osobny wątek to poproszę o linka
wypowiem się jako gracz VC
-armia ofensywna, oparta na magii
-śmierć generała=sypanie armii(jeżeli inny mag posiada domenę wampirów to można powstrzymać armię od dalszego rozkładu)
-generał musi być magie
-w tej armii faktycznie jedyną jednostką która się umie bić porządnie jest wampir(jako jedyny model potrafi robić cuda bez wsparcia magii)
-armia składająca się z piechoty i monstrualnej piechoty
-armia maszeruje tylko w 12" od generała
-możliwość kilku ciekawych kombinacji
-jedyny atak zasięgowy po za magia to krzyki które opierają się na zdawaniu modyfikowanej wartość LD i biją bez Sejwa
-dużym plusem jest możliwość wskrzeszania
-jednostki raczej słabe
-wszechobecny strach+niezłomność+odporność na psychologię=zasada nieumarły
-można wybierać pomiędzy domenami wapiryczną i śmierci(wampir może mieć jeszcze magię cienia), można wykupić umiejętność wampirkowi, że będzie mógł wybrać dowolną z 7 podstawowych domen magii(nie można wybrać domeny życia)
-fajne modele
-armia liczebna i raczej droga
tyle
-armia ofensywna, oparta na magii
-śmierć generała=sypanie armii(jeżeli inny mag posiada domenę wampirów to można powstrzymać armię od dalszego rozkładu)
-generał musi być magie
-w tej armii faktycznie jedyną jednostką która się umie bić porządnie jest wampir(jako jedyny model potrafi robić cuda bez wsparcia magii)
-armia składająca się z piechoty i monstrualnej piechoty
-armia maszeruje tylko w 12" od generała
-możliwość kilku ciekawych kombinacji
-jedyny atak zasięgowy po za magia to krzyki które opierają się na zdawaniu modyfikowanej wartość LD i biją bez Sejwa
-dużym plusem jest możliwość wskrzeszania
-jednostki raczej słabe
-wszechobecny strach+niezłomność+odporność na psychologię=zasada nieumarły
-można wybierać pomiędzy domenami wapiryczną i śmierci(wampir może mieć jeszcze magię cienia), można wykupić umiejętność wampirkowi, że będzie mógł wybrać dowolną z 7 podstawowych domen magii(nie można wybrać domeny życia)
-fajne modele
-armia liczebna i raczej droga
tyle
Dzięki za odpowiedź o VC, można pominąć podstawowe zasady, zdziwiłbym się gdyby nagle wampiry straciły odporność na psychologie po 4 latach czy też przestawały się sypać po zabiciu wampira
a jak stoją turniejowo? czy są różnorodne jeżeli chodzi o możliwość GRYWALNYCH złożeń?
a jak stoją turniejowo? czy są różnorodne jeżeli chodzi o możliwość GRYWALNYCH złożeń?
Cześć! Jestem nowy w tym światku! Gram na co dzień w Maszynę i Hordy ale zastanawiam się poważnie nad zaczęciem przygody z WFB.
Zastanawiam się nad 2 armiami: demony i wojacy chaosu. Wiem że należy kierować się wyglądem figurek ale mnie bardziej interesuje moc armii (bo podobają mi się oby dwie ), która jest mocniejsza i jaka jest specyfikacja prowadzenia do boju?
Z góry dzięki!
Zastanawiam się nad 2 armiami: demony i wojacy chaosu. Wiem że należy kierować się wyglądem figurek ale mnie bardziej interesuje moc armii (bo podobają mi się oby dwie ), która jest mocniejsza i jaka jest specyfikacja prowadzenia do boju?
Z góry dzięki!
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Nie są topową armią, turniejowy standard to zazwyczaj Monstrous Cavalry wspierane hardkorowym naporem magicznym (dzięki Cascetowi i Hierotitanowi), który przebija się przez większość antymagii i strzelaniem z katapult. Armia według mnie trudna w grze, bardzo powolna i mało manewrowa, nie wybaczająca absolutnie żadnych błędów. Ma jednakowoż przepiękne, klimatyczne modele (ach, w końcu ją wybrałem, nieprawdaż? ) i sporo ciekawych zasad specjalnych. Może być bardzo perfidna i chamska dla przeciwnika, który niezbyt ogarnia co dzieje się z parkiem maszynowym, który zgarnia "Light of Death" albo jak działają Sepulchral Stalkers na monstrous cavalry lub samotnych bohaterów.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Lizaki już wyszły. Spadły z poziomu armii przegiętej do poziomu armii sesnownej. Za miesiąc przycinają w tym guście DE i nastaje okres powszechnej szczęśliwości.
Zajrzyj do działu rozpisek na podforum lizaków, co rozpa to inna i wszystkie mają potencjał. Przede wszystkim nie ma już kohort skinków z kroxami na stołach, bo można bić po tych ostatnich w walce przez skinki. Na 2400 nie uświadczysz też dwóch slannów. Zyskały potworki testujące inicjatywę na I skinków i biorące dzięki FAQ LD od slanna na potrzeby snajperek LD z deatha. Poprawili kowbojów, armia dostała też genialnych kowbojów na latających gadach w dwóch wydaniach. No i kroxy mają znowu S7.
Generalnie to złożysz zarówno super monster truck, jak i piechotę ze wsparciem, a także porno skinkowisko. Nawet rozpy kawaleryjskie dzięki wsparciu lore of beast z skinków shamanów uświadczysz.
Generalnie to złożysz zarówno super monster truck, jak i piechotę ze wsparciem, a także porno skinkowisko. Nawet rozpy kawaleryjskie dzięki wsparciu lore of beast z skinków shamanów uświadczysz.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.