Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Havelock »

Hoeth pisze: A teraz mam małe pytanie, co jeszcze dokupić to mojej armi. Oto co posiadam:
20 archers
20 spearmens
20 swordmasters FCG
5 phoenix guard FCG
3 bolce
5 ellyrianów konwertowani z sh
tiranoc chariot
3 magów z buta
noble na koniu i z buta
Prince na smoku

Myślę jeszcze o zakupie 5-7 dragonek FCG, bolca, pg. Może jeszcze się zastanowię nad orzełkami i WL.
Czemu się pytasz co dokupywać jak to co masz i to co chcesz to już prawie wszystko co jest dostępne? :)
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Jak dla mnie to na "dzień dobry" WL.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

to zakup sobie łuczników i DP oraz zestawik Noblów i duuuuuużo farbek
brązowy : P3 chyba najlepszy
2 odcienie niebieskiego (regal i enchanted)
2 odcienie czerwonego (blood i gore)
żółty
Boltgun na zbroje
shining/burnished gold
Dwarf Bronz
jakiś zielony na podstawki
Skull white
Chaos Black
liquid gold: red gold - 20 zł za buteleczke ale zajebista farba na zdobienia, jak kupujesz w cytadeli warto tam poprosić z tej samej serii coś na zbroje
czarny podkład w sprey'u

no i to by było na tyle
razem 160 + 36 = 200 zł na farbki
jak bym o czymś zapomniał to mnie poprawcie

paletę warto zrobić z plastikowych opakowań po fixach albo z płyt CD
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3750
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

Część tych farbek jusz mam bo brete malowałem ale do blood reda mam mieszane uczucia strasznie źle się go nakłada.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
Zbik666
Chuck Norris
Posty: 433
Lokalizacja: Danzig SNOT

Post autor: Zbik666 »

Nakladaj na białym podkładzie, kryje 100 razy lepiej :)

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

mi na każdym zajebiście wygląda
swoją drogą ja tylko łuczników mam na biało ;) a tak to armia z Fortecy zmierzchu :twisted: :twisted: Mr. Devil
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Gorek
Wałkarz
Posty: 63

Post autor: Gorek »

Opyla się grać na fuzji Smok/Mag??
Ja myślę nad takim czymś smok/mag Mag 2lvl koń Mag 2 lvlna piech.
I czy mag może Mag puszczać czary gdy smok walczy??

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Gorek pisze:Opyla się grać na fuzji Smok/Mag??
Ja myślę nad takim czymś smok/mag Mag 2lvl koń Mag 2 lvlna piech.
I czy mag może Mag puszczać czary gdy smok walczy??
??

Chodzi Ci o dragon mage'a czy arcymaga na smoku? Bo ten pierwszy to megaplewa, na tym drugim nie grałem, wiec nie wiem.

Co do smoka w walce, jeśli bestia jest w walce, to mag też jest w walce. Czyli obowiązują go normalne ograniczenia rzucania czarów z walki, np. nie może rzucać magic missile'i itd.

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

Co się zwyczajowo kupuje na początek do HE?? To pytanie może było już zadawane w różnej formie, ale że jestem nowy to jeszcze się słabo orientuję, więc sorry.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

No na początek to AB :wink: Proponuje bolce, łuczników, white lionów (wiem mają brzydkie figurki, wole tych z poprzedniej edycji), no i dragon princów. No i oczywiście maga i nobla...
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

Co to bolce:D? A Pheonix Guardzi? Nie są fajniejsi od lionsow? Nobla muszę mieć pieszo i konno tak? Bo jak mi spadnie z konika to leżę:P A rydwany jak?

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Jab pisze:No na początek to AB :wink: Proponuje bolce, łuczników, white lionów (wiem mają brzydkie figurki, wole tych z poprzedniej edycji), no i dragon princów. No i oczywiście maga i nobla...
Poprzedniej edycji czyli której? Bo o ile mi wiadomo to WL są jednymi z najstarszych spośród aktualnych figurek HE :lol2:

Bolec= Reapeter Bolt Thrower
Co do phoenixów to zależy od preferencji chociaż większość woli WL ze względu na stubborn i S6 dzięki czemu mogą się odgryźć gdy są zaatakowani. Nie da się zestrzelić konia spod jeźdźca, ale w boxie i tak masz obie wersje- pieszą i konną.

Awatar użytkownika
Zbik666
Chuck Norris
Posty: 433
Lokalizacja: Danzig SNOT

Post autor: Zbik666 »

Do wmiare standardowej rozpiski HE na poczatek trzeba kupic bplca White lionow i lucznikow bo te 3 jednostki sa zawsze :) a reszta to juz w zaleznosci od TWoich preferencji :)

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Wl nie zawsze są
wole jazdę - DP
2 bolce to podstawa (najlepiej 4)
6 DP a najlepiej 11
Noble na koniku
2 magów
i orzełek
jakaś lekka kawa

z ciężką piechotą HE to ja bym uważał
poproxuj lepiej i zobacz czym ci się lepiej gra ;)
polecam PG do gry magiczno-defensywnej jak i ofensywnej
SM ale tylko 5-6 z muzykiem i to najwyżej jeden oddział - kiepscy strasznie są -
Wl każdy lubi i docenia ale mie jakoś nigdy do rozpiski nie pasowały
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Imo piechota w HE dzięki ASF to podstawa. DP są ok ale niestety nie radzą sobie z klocuszkami przeciwnika. DP musi rozjechać w 1 uderzeniu bo później kaplica.

WL są najbardziej uniwersalni (stubborn, S6, niezły save na ostrzał), dokładamy SoB, BSB z BB i mamy morderczy oddział ;)
SM - zbyt podatni na ostrzał mimo kilku zalet
PG - bazują na static CR, co sprawia, że aby byli efektywni trzeba ich sporo wystawić a to powoduje, że oddział staje się strasznie drogi
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

hero na rydwanie z great weapon bije +2 czy +1 S?

Chmuruś
Chuck Norris
Posty: 462

Post autor: Chmuruś »

@Proch +1 do S

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

szkoda.. a próbował ktoś kiedyś zagrać by do 14 WL wpakować maga 1 lvl z RoF i nobla z RB? ciekawe... moze sie skuszę na coś takiego :D

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Ukalez pisze: PG - bazują na static CR, co sprawia, że aby byli efektywni trzeba ich sporo wystawić a to powoduje, że oddział staje się strasznie drogi
Albo stoją i generują kostki
nie wszystko do walki trzeba pchać
Proch pisze:hero na rydwanie z great weapon bije +2 czy +1 S?
Imo +2
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Zwolin pisze:
Proch pisze:hero na rydwanie z great weapon bije +2 czy +1 S?
Imo +2
a wg zasad jest +1S.
Obrazek

Zablokowany