Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Pacek »

Oczywiście, że wyłącznie na 6. 48 strona podręcznika angielskiego, zasada "pestilens blessing". Nieźle Cię zwałowano w takim razie :)
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Awatar użytkownika
Mr. Hyde
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Koszalin Zad Trolla
Kontakt:

Post autor: Mr. Hyde »

Mam pytanie od stosowania storm bannera i warpstorm scrolla, jak użyje sztormówki i powiedzmy że w odległości 15 cali stoi jakiś dragon i warpstorm scroll jakimś cudem nie zostanie rozproszony to smok normalnie oberwie k6 trafień z siłą 6 czy jako że storm banner niweluje umiejętność latania smokowi nic nie będzie (i jak smok obrywa to może oberwać też jeździec czy nie z racji tego że ni posiada umiejętności latania)?? Jeśli takie pytanie padło to sorry i proszę o podanie jeszcze raz odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

sztajgerland pisze:smok normalnie oberwie k6 trafień z siłą 6
tak
sztajgerland pisze:i jak smok obrywa to może oberwać też jeździec
tak, normalnie się rozlosowuje
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Mr. Hyde
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Koszalin Zad Trolla
Kontakt:

Post autor: Mr. Hyde »

Dobra dzięki ale i tak mnie to dziwi że nie lata o obrywa

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

SB mu nie zabiera zdolności lot, po prostu zakazuje jej chwilowo używać.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Twoja-Stara
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Twoja-Stara »

Pacek pisze:pytanie odnośnie skitterleap i LD:

1. Mam oddział slavów z warlockiem. oddział dostaje terror i ucieka. Czy w następnej turze magii, jeśli oddział bedzie dalej uciekał, mogę wyteleportować warlocka z oddziału innym magiem, np. seerem? oczywiście jest on w zasięgu, czar wchodzi itp..

2. Analogiczna sytuacja - oddział z WI ucieka. Liderkę zdaję na 2+1 za muzyka (bzaowa slavów), czy na 5+1 z muzyka (liderka bohatera - warlocka)?

1.tak możesz go przeteleportować ale nadal ma panike i musi ją zdać jeśli nie zda ucieka w kierunku najblizszej krawędzi stołu a na 5ld czasem trudno zdać chyba że dasz go 12' od gencia.

2.tak dokładnie jak mówisz w drugiej części zdania zawsze zdajesz na największe ld w oddziale i dodajesz do niego ranki itd.
Powrót WE

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

Nie mieszaj, a poczytaj zasady.

Kiedy uciekasz nie masz ranków, zdajesz tylko na czystym LD, jedyne co może ci pomóc to muzyk oddziałowy, który dodaje +1.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mr. Hyde
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Koszalin Zad Trolla
Kontakt:

Post autor: Mr. Hyde »

Ej w nowej edycji czyli 25% lordowie i jak wystawiam dzwon to popychaczka raczej nie zalicza się do tych punktów tylko do core ??

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

tak, przecież to zupełnie odrębny oddział.
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Awatar użytkownika
Mr. Hyde
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Koszalin Zad Trolla
Kontakt:

Post autor: Mr. Hyde »

No racja tak pomyślałem po prostu

Szambonur Ponury
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: Szambonur Ponury »

1. Czy giant raty maja support attacks? Przy opisie war beasts w rb nic o tym nie ma, tylko nie wiem czy dlatego ze wb nie maja support attacks czy dlatego ze maja dokladnie takie same jak infantry.

2. Czy liczba atakow z extra ranki w gratach to 1/model jak przy support attacks czy tez moze byc wiecej atakow od pojedynczego grata (przy death frenzy albo sqweelu)

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

1. Mają.
2 Tylko 1A z supporting attack.

kszyhu
Chuck Norris
Posty: 378
Lokalizacja: kraina wolnego rynku

Post autor: kszyhu »

czy szczury gdy dostają steadfasta, to dodają do liderki bonus za rangi?

Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Burgund »

Pytanie:
Jakiego save ma kowadlo potraktowane 11-12 z skavenskiego dzwonu?

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

mallaki pisze:Pytanie:
Jakiego save ma kowadlo potraktowane 11-12 z skavenskiego dzwonu?
IMO 4+ bo nie ma zapisku że sejwy są pomijane.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Arbiter Elegancji pisze:IMO 4+ bo nie ma zapisku że sejwy są pomijane.
4+ jeśli Runelord nic sobie nie wykupi - z tarczą jest to już 3+, a może mieć też łatwo 2+ lub 1+.
Ponadto, 11-12 z dzwonu jest zaliczana do "ranged magical attacks"? Jeśli tak to również uruchamia się 4+WS (Jeśli Runelord nie wykupił sobie takiego lub mniejszego).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

Czy włócznie dla Clanratów są niezbędne i do czego służą w VIIIed ??? bo w końcu się nie dowiedziałem :(:( No i jeśli moi Clanraci mają HW i tarcze to jak to sprytnie rozegrac żeby mieli włócznie?

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Nie nie są niezbędne i działają dokładnie tak jak działały wcześniej, tzn. możesz atakować jednym szeregiem więcej.
No i jeśli moi Clanraci mają HW i tarcze to jak to sprytnie rozegrac żeby mieli włócznie
jeśli to clanraci z 6ed. to możesz im poobcinać HW zaraz przy dłoniach, wywiercić dziurę a później włożyć w nią pomalowaną włócznie.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Burgund »

Powiedzmy ze mam assasina z potion of strenght. Potke moge wypic tylko na poczatku tury. Assasin moze ujawnic sie na pocztku tury lub w fazie combatu. Ale kiedy ujawni sie w fazie kombatu, to potki juz wypic nie moze. Pytanie: czy moge wipic potke na poczatku tury, kiedy jeszcze assasin nie jest ujawniony? Czy by moc uzyc potki, musze sie ujawniac na poczatku tury?

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Chyba tak. Tylko to trzeba zrobić tak aby przeciwnik tego nie widział np. powiedzieć że coś (np. wypicie potka przez assasina) zapisujesz na początku tury na kartce i zakryć ją, a w fazie kombatu kartkę odkryć i ujawnić assasina w tym samym czasie.

ODPOWIEDZ