Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
kocham polskie nazwy 
Khuman rozmawiamy o bestiach tak ? to nie filozofuj bardzo cie proszę
hehe
W zasadach PF jest info że można mieć jedno i drugie dzięki 2x1 w teście PF. Mieczyk dający frenzy też nie likwiduje PF, ale zakładałem że kolega pytał o zasady armijne a tu wiemy jak jest
buziak :*
W zasadach PF jest info że można mieć jedno i drugie dzięki 2x1 w teście PF. Mieczyk dający frenzy też nie likwiduje PF, ale zakładałem że kolega pytał o zasady armijne a tu wiemy jak jest
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ee. tam 
w PF jest napisane że jak rzucisz 2x1 dostajesz freanzy, i pisze że jak wcześniej przegrałeś CC to i tak dostajesz frenzy, nic nie ma wspomnianego przy PF o tym że jak masz frenzy z jakiej kol wiek innej umiejętności frenzy, to nie masz PF
AB mam po polsku bo mnie zachwyciły nazwy ( np.: mosiężny buhaj ) wiec jeśli dalej twierdzisz że jest inaczej proszę przytocz cytat właściwej wersji, który mówi o tym wszystkim przy PF, bo raczej to znajduje się przy slaughter coś tam
w PF jest napisane że jak rzucisz 2x1 dostajesz freanzy, i pisze że jak wcześniej przegrałeś CC to i tak dostajesz frenzy, nic nie ma wspomnianego przy PF o tym że jak masz frenzy z jakiej kol wiek innej umiejętności frenzy, to nie masz PF
AB mam po polsku bo mnie zachwyciły nazwy ( np.: mosiężny buhaj ) wiec jeśli dalej twierdzisz że jest inaczej proszę przytocz cytat właściwej wersji, który mówi o tym wszystkim przy PF, bo raczej to znajduje się przy slaughter coś tam
HAHAHA Khuman no przecież przyznałem ci racje jak masz Frenzy dzięki PF (2x1) albo frenzy z miecza to oczywiści masz PF i tu nikt nie mówi że jest inaczej.
Ale złapałeś mnie na błędzie - konflikt PF vs Frenzy jest w zasadach Slaughterer's call a nie bloodgreed
I sprawdziłem jeszcze rozpiskę Car2na i przeoczyłem tam "berserker sword" byłem przekonany że pyta o frenzy rozdawane przez dombulla a nie "zwykłe" frenzy.
Także peace and love ... jak to mówią: "każdy o czym innym jak to bywa w domu rodzinnym", ważne że sprawa sie wyjaśniła.
Ale złapałeś mnie na błędzie - konflikt PF vs Frenzy jest w zasadach Slaughterer's call a nie bloodgreed
I sprawdziłem jeszcze rozpiskę Car2na i przeoczyłem tam "berserker sword" byłem przekonany że pyta o frenzy rozdawane przez dombulla a nie "zwykłe" frenzy.
Także peace and love ... jak to mówią: "każdy o czym innym jak to bywa w domu rodzinnym", ważne że sprawa sie wyjaśniła.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Oi,
Mosiezny Buhaj? Wspaniale!
Szykuje sie wenetrzna liga, ustawilismy sobie poziom punktow na 1800. Dosc nietypowy format, nie da sie sciagnac rozpisek znikad! Mi przypadl zaszczyt grania Bestiami. Na razie armia sie maluje/skleja, ale docelowo ma wygladac tak:
1 Doombull @ 343.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying
Ram Horn Helm
Dawn Stone
Uncanny Senses
Gnarled Hide
1 Wargor @ 109.0 Pts
Heavy Armour
Enchanted Shield
Dragonbane Gem
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
30 Gor Herd @ 255.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
20 Gor Herd @ 175.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
9+1 Ungor Raiders @ 69.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
6 Harpies @ 84.0 Pts
Scout
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll
1 Spawn of Chaos @ 55.0 Pts
Total Army Cost: 1800.0
Jeszcze jest chwilka czasu, by cos zmienic, wiec jesli widzicie kardynalne bledy to smialo.
Zarys jest taki, rydwany ogarniaja lekkie rzeczy, Razorgorowy moze sie pokusic nawet o cos wiekszego, zwlaszcza jesli bedzie to kombinowa szarza z Doombullem. Byk jest niezwyciezony w walce. Prawie jak Bloodthirster. Ma wady, ale jest fajny.
Gory moga pojsc do kombatu, drugi oddzial (ten 20 szt.) bedzie wychodzil w ambushu, albo ma zajac wieze, jeslibysmy taki scenariusz grali.
W raidersach siedza dwaj szamani. Herdstone daje mi dobra faze magii i moze zrekompensowac brak lorda maga. Wybralem death dla snajperek. Na takie male punkty herosi nie beda mieli duzo WSv. Soulblight to prawie jak Wildform, powinien pozwolic powalczyc gorom. No i w lidze bede Lizardmeni, Orkowie, hydry, Hellcannon, wiec Purple Sun sie przyda.
Razorgory sa unwersalne, spawn moze byc fajny, do ochrony tylow przed skautami, chociaz 2d6 nie nastraja optymistycznie. Najwyzej go wymienie na kolejnego razarogora. Harpie dalem jako skautow, zeby zajmowaly przeciwnikowi dogodne miejsca.
Tak to widze.
Mosiezny Buhaj? Wspaniale!
Szykuje sie wenetrzna liga, ustawilismy sobie poziom punktow na 1800. Dosc nietypowy format, nie da sie sciagnac rozpisek znikad! Mi przypadl zaszczyt grania Bestiami. Na razie armia sie maluje/skleja, ale docelowo ma wygladac tak:
1 Doombull @ 343.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying
Ram Horn Helm
Dawn Stone
Uncanny Senses
Gnarled Hide
1 Wargor @ 109.0 Pts
Heavy Armour
Enchanted Shield
Dragonbane Gem
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
30 Gor Herd @ 255.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
20 Gor Herd @ 175.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
9+1 Ungor Raiders @ 69.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
6 Harpies @ 84.0 Pts
Scout
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll
1 Spawn of Chaos @ 55.0 Pts
Total Army Cost: 1800.0
Jeszcze jest chwilka czasu, by cos zmienic, wiec jesli widzicie kardynalne bledy to smialo.
Zarys jest taki, rydwany ogarniaja lekkie rzeczy, Razorgorowy moze sie pokusic nawet o cos wiekszego, zwlaszcza jesli bedzie to kombinowa szarza z Doombullem. Byk jest niezwyciezony w walce. Prawie jak Bloodthirster. Ma wady, ale jest fajny.
Gory moga pojsc do kombatu, drugi oddzial (ten 20 szt.) bedzie wychodzil w ambushu, albo ma zajac wieze, jeslibysmy taki scenariusz grali.
W raidersach siedza dwaj szamani. Herdstone daje mi dobra faze magii i moze zrekompensowac brak lorda maga. Wybralem death dla snajperek. Na takie male punkty herosi nie beda mieli duzo WSv. Soulblight to prawie jak Wildform, powinien pozwolic powalczyc gorom. No i w lidze bede Lizardmeni, Orkowie, hydry, Hellcannon, wiec Purple Sun sie przyda.
Razorgory sa unwersalne, spawn moze byc fajny, do ochrony tylow przed skautami, chociaz 2d6 nie nastraja optymistycznie. Najwyzej go wymienie na kolejnego razarogora. Harpie dalem jako skautow, zeby zajmowaly przeciwnikowi dogodne miejsca.
Tak to widze.
O frenzy i jego znoszenie pytalem bo zapomnialem sobie ,ze to doomek/gorek zdejmuje PF z oddzialow wchodzac w nie.
Ale wlasnie takie frenzy z beastlorda/wargora robi miazge +1A (immunka) + PF (re-roll)
szczegolnie jesli mamy te ataki z S6
Latajacy doomek niby taki se ,ale wlasnie chodzilo mi o szybkie dojscie do przeciwnika , 3 oddzialy harpii moga wydatnie pomoc na niezbyt mocne oddzialy. itd
Ale wlasnie takie frenzy z beastlorda/wargora robi miazge +1A (immunka) + PF (re-roll)
Latajacy doomek niby taki se ,ale wlasnie chodzilo mi o szybkie dojscie do przeciwnika , 3 oddzialy harpii moga wydatnie pomoc na niezbyt mocne oddzialy. itd
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
zamiast spawna bym dał 5 harpi jak urwiesz gdzie pkt. to też w scoucie
a tak to dość ciekawa, tylko nie masz za bardzo uderzenia w CC po za doombullkiem, bo gory nie przebiją się przez jak nie zbuffujesz czy debuffujesz, o tyle +1S +1T jest do przodu że od strzelania nie spadają tak a po drugie to 0 czyli byś miał 2 takie na turę do tego -1to hit i trudny terna na 1/2 jest sytym czatem, a na hydrę czy hellcannon może być Amberspear duża wersja
a tak to dość ciekawa, tylko nie masz za bardzo uderzenia w CC po za doombullkiem, bo gory nie przebiją się przez jak nie zbuffujesz czy debuffujesz, o tyle +1S +1T jest do przodu że od strzelania nie spadają tak a po drugie to 0 czyli byś miał 2 takie na turę do tego -1to hit i trudny terna na 1/2 jest sytym czatem, a na hydrę czy hellcannon może być Amberspear duża wersja
Oi,Malagor pisze:bez BSB ?
Oczywisice BSB jest niezwykle wazny. Primal Fury na Gorach, paniki, w dodatku daje Ld 8 do Speerit Leech. Poprawiam.
A wiec wylatuje Spawn. Zostalo mi 30 pkt. Albo dorzuce troche modeli gorow, albo wrzuce pieski.
Za pieskami przemawia to, ze to ladne modele i bede mial wymowke by je kupic!
Powaznie myslalem nad magia bestii. Rzeczywisice Wildform na Gorach cieszy. Podobnie klatwa Anarheria. Ukladalem jednak magie pod przeciwnikow na ktorych trafie w lidze:
WElfy: drzewiec, treekiny- Purple Sun, herosi wrazliwi na dwie snajperki. Gory powinny pociac lucznikow i nawet driady. Doombull niszczy wszystko. Magia bestii nie daje takiej elastycznosci. Gory sa lepsze w CC nawet bez Wildform. Szybki atak rydwanow, by skrocic ostrzal.
Lizardemeni: spam skinkow, solo Slann, stegadon i kroxy/saurusy plus salki. Tutaj Purple Sun to jedyna metoda na slanna. Spirit Leech na salki. Rzeczywiscie Wildform pomogl by w walce z Saurusami, ale juz nie przed ostrzalem skinkow.
WoCh: Rycerze, wojownicy, oltarz i hellcanon. Pewnie latajacy herosi. Tu nie mam pomyslu. zakladam, ze Buhaj (!) pokroi rycerzy, moze rzeczywiscie z Wildform gory moglyby sie pokusic o walke z wojownikami. W sumie to zalezy co zrobi oltarz.
DElfy. Snajperki na POKa, Purple Sun na Hydre. Soulblight da szanse gorom w walce z gwardia. Doom and Darkness moze zablysnac w walce ze spearelfami, zeby przelamac ich steadfast.
Skaveni. I znow snajperki moga pomoc w zdjeciu Seera. A Doom&Darkness w lamaniu niewolnikow. Wildform jest zbedny bo gory i tak kroja klanbraci Jeszcze nie wiem co z A-Bomba. Moze bedzie tylko Kolko
Orkowie: grozny przecwinik. Tutaj magia bestii bylaby lepszym wyborem zdecydowanie. Jakze epicko by wygladal boj zbuffowanych gorow z Savagami!
Na razie tylu sie graczy zglosilo. Tak mi sie wydaje, ze Death jest lepszy.
Ide robic podstawki pod razora
Oi,Dibo pisze:Na pewno do trzymania shamanów ... ja używam 2x10 ale oni do niczego innego nie służą.
dokladnie. Sa skirmiszerami, wiec maja minimalna oslone przed ostrzalem i moga szybko sie przemiescic. Moze uda sie ich nawet umiescic w lesie.
Swoja droga zastanawialiscie sie nad uzyciem Pierscienia z Kula Ognia? d6 to nie tak ekstra, ale: death magick nie ma magicznych pociskow, a maly pocisk moze pogonic jakas lekka kawalerie.
I jeszcze jedno, Standar of Discipline, nie wplywa na Spirit Leech, prawda?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
tak na niemodyfikowanym LD więc z 7 nie poszalejesz musisz rzucić o 2 więcej by zadać jedną ranęninjaska pisze: ale: death magick nie ma magicznych pociskow, a maly pocisk moze pogonic jakas lekka kawalerie.
I jeszcze jedno, Standar of Discipline, nie wplywa na Spirit Leech, prawda?
szczerze powiedziawszy i tak na te armie wolał bym beasta, bo wątpię by na 1800 wystawiał lordów bez osłony " snajperkowej " np. tacy warriorzy za 10pkt. odporność na death, skaveny ser ward z 4+wardem mały śmieć z MR 3+ ( o ile nie po prostu na dzwonie ) orcowie maja więcej LD i lizaki ( slan? ), nie mówiąc o T czy S, skink używa S i T stedzia, a orkowie czy warriorsi mają 4S i 4T więc średnio 3 hity na 4+ albo na 2+ ( lipnie ? ) nie mówiąc o demonach które będą miały warda na 4+ albo regenke
wolę PD marnować nawet na głupie +1S +1T by dać opór hellcannonowi czy elfickim luką
to moje skromne zdanie albo już shadow jak wolisz i przy heard stonie mogą stać szamani bo mają duży zasięg
a ten ring może się przydać, tylko wolał bym go kombić w beastem, ring w abdomke czy w hydrę + amberspear ( d6 W ) bez ewentualnej regenki czy na te fasty i dowalasz w nie 2d6 z 2S nie jest źle
Taki mój pomysł na Ojro:
Beastmen Army
1 Beastlord @ 239.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Sword of Might [20.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Dawn Stone [25.0]
Gnarled Hide [15.0]
Uncanny Senses [10.0]
1 Great Bray-Shaman @ 290.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Channeling Staff [15.0]
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Wargor @ 142.0 Pts
Shield; Battle Standard
Biting Blade [10.0]
Blackened Plate [20.0]
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
39 Ungor Herd @ 215.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
39 Ungor Herd @ 215.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
39 Ungor Herd @ 215.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
28 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
28 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 203
Total Army Cost: 2597.0
Beastmen Army
1 Beastlord @ 239.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Sword of Might [20.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Dawn Stone [25.0]
Gnarled Hide [15.0]
Uncanny Senses [10.0]
1 Great Bray-Shaman @ 290.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Channeling Staff [15.0]
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Wargor @ 142.0 Pts
Shield; Battle Standard
Biting Blade [10.0]
Blackened Plate [20.0]
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
39 Ungor Herd @ 215.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
39 Ungor Herd @ 215.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
39 Ungor Herd @ 215.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
28 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
28 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 203
Total Army Cost: 2597.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

