
Przecież to się kupy nie trzyma ani logiki.
I co jeśli rzucę na spaloną szarżę 6 a szarżowałem na 3 caly bo miałem 1 pkt pary to co kur... jadę więcej niż miałem pary. Chyba kur... na luzie. Żenada
Moderator: #helion#
Znaczy się, że skoro czołg jest rydwanem, to może gonić uciekający oddział na 3k6 - tak? Sytuacja adekwatna do ww. Co w takim razie z wygenerowanymi punktami pary? Totalna głupota.Voodoo pisze:Uściślenia sędziowskie pisze:Czołg palący szarżę
Jeśli steam tank pali szarżę, rzucamy 3k6 (poniewaz jest rydwanem) i wybieramy najwyższy
wynik k6, by określić na ile cali jedzie
Nie, zasady czołgu zabraniają mu gonić i overrunować.Siena pisze:Znaczy się, że skoro czołg jest rydwanem, to może gonić uciekający oddział na 3k6 - tak?
Stanowią też, że 1 punkt pary pozwala poruszyć się o 3 cale. Według tego uściślenia paląc 3 calową szarżę mogę maksymalnie poruszyć się czołgiem o 6 cali, mimo że mam wygenerowany jedynie 1 punkt pary.Voodoo pisze:Nie, zasady czołgu zabraniają mu gonić i overrunować.Siena pisze:Znaczy się, że skoro czołg jest rydwanem, to może gonić uciekający oddział na 3k6 - tak?
Voodoo pisze:Nie, zasady czołgu zabraniają mu gonić i overrunować.Siena pisze:Znaczy się, że skoro czołg jest rydwanem, to może gonić uciekający oddział na 3k6 - tak?
Jesli kapłan dedzi to bryczka pomyka bez niego, lecz nie mozna uzywac speli z Lighta.wychwa pisze:
Aaa i drugie pytanie donośnie furmanki . Co się z nią dzieje jak spadnie kapłan.
Ten akapit nie jest już aktualny, został zmieniony w aktualnej erracie na:Siena pisze:Ponadto w AB napisane jest, że jeśli pali szarżę, to porusza się na maksymalną, zadeklarowana odległość.
Nie ma tu nic o ruchu po spalonej szarży.Steam Tank, Movement phase
Change to “Each SP allows you to move the Steam Tank 3".
To charge with a Steam Tank, first declare the charge as
normal, and then specify how many SP you are using to charge
with. The charge range of the Steam Tank is equal to 3" per SP
that is spent. In addition, each SP spent on the charge adds D3
to the number of Impact Hits inflicted by the Steam Tank in
the Close Combat phase. Note that you do not add the roll of
2D6 to the charge range when a Steam Tank charges, and that
the target unit may make a charge reaction as normal.”
Bo FAQ tego nie zmienia...scoutmaster pisze:z tego co rozumiem to zmieniono mu zasady przez FAQ a w FAQ nie ma słowa że nie może gonić ani overanować
skoro pali szarżę jak chariot to goni jak chariot
A ile osób w LS gra Empire?#helion# pisze:ale bzdura, tym bardziej że starą wykładnię śmiało mogli zastosować w Polhammerze, nic by się nie zmieniało, ale ktoś uznał, że to przegięcie i należy kulnąć jak za Chariot...żal
Deklaracja ilości używanych punktów pary jest przed deklaracjami szarż, wiec nie możesz zmienić ilości punktów pary w momencie redirecta.rob pisze:pytanie: czy po takim redirekcie można ponownie zadeklarować ilość punktów pary przeznaczoną na dojazd? czy musimy redirektować w coś co było w zasięgu szarży jednostki która zrobiła flee? np: w odległości od czołgu 6 cali stoi sobie he orzełek natomiast 12 cali od czołgu, nieco po prawej, lecz w forward arc, jest inna jednostka elfów na którą redirect leci po ucieczce orła - zadeklarowałem 2 punkty pary do orła czy po redirekcie mogę zadeklarować 4 punkty pary (które mam na czołgu) aby dojechać do tej jednostki oddalonej 12 cali?