Diablo III
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: Diablo III
Nowy build - i juz nawet jordan nie jest kluczowy.
364 elemental dps monk na swiecie. Jak dorwe godzine czarownic to jeszcze bedzie lepiej.
http://www.diabloprogress.com/hero/ziem ... har/843748
364 elemental dps monk na swiecie. Jak dorwe godzine czarownic to jeszcze bedzie lepiej.
http://www.diabloprogress.com/hero/ziem ... har/843748
Gratz Ziemko nie jest łatwo monkiem wykręcić takie wyniki w dmg
Praca nad główną klasą popłaca, wielu ludzi ucieka na alty dzień po tym gdy złoży set.
Co do gry i zmian z detalami i screenami wymienionych na :
http://www.diablofans.com/
zdecydowanie na plus oceniam zapowiedzi wprowadzenia:
- nowej lokacji w 3 akcie - barbarzyńskich ruin z nowymi typami stworów
- losowych map na lokacjach typu Pola Niedoli, skończy się bieg po schemacie
- nowych, potrzebnych w sezonach jak i sc/hc typów goblinów
- nowy ciekawy Rift Guardian Rat King
- poprawienia gęstości stworów w głębokich riftach
- nowej opcji wskrzeszenia w głębokich riftach
- możliwej opcji osłabienia istot z 4 i 5 aktu w riftach
- zmian pylonów, ten nowy szybkości jest ciekawy
- zapowiedź ulepszenia mighty weapons oraz legend bez dodatkowych pasywek (tzw lepszych rare)
- nowe defensywne legendarne klejnoty zmienią obraz HC (zwłaszcza ten z olbrzymim bonusem do odporności)
Nowa wersja Uber Legendarnych przedmiotów: linearny wzrost oznaczający co innego na pancerzach i na broniach
dodanie sobie 160 siły/ wita i trochę resa na naramiennikach brzmi dość symbolicznie
przy broni zadającej ponad 30% więcej obrażeń (zwiększenie różnych cech) - jako bazie dla obrażeń skilli.
Stare, klasyczne wersje Pieca, TF, Odyna, Maximusa będą już niewiele warte...
http://media-diablofans.cursecdn.com/at ... aximus.png
Ancient Reaper's Wraps na screenie. Starożytne, 30% zboostowane wersje przedmiotów z craftu?
barbarzyńcy grający pod WW będą jak somalijskie plemiona z buszu uzbrojone w broń laserową
Whirlwind zadający 300% więcej obrażeń celom objętym trwającym 3 razy dłużej rendem.
Skull Grasp dający 441% więcej obrażeń wirnikowi.

Praca nad główną klasą popłaca, wielu ludzi ucieka na alty dzień po tym gdy złoży set.
Co do gry i zmian z detalami i screenami wymienionych na :
http://www.diablofans.com/
zdecydowanie na plus oceniam zapowiedzi wprowadzenia:
- nowej lokacji w 3 akcie - barbarzyńskich ruin z nowymi typami stworów
- losowych map na lokacjach typu Pola Niedoli, skończy się bieg po schemacie
- nowych, potrzebnych w sezonach jak i sc/hc typów goblinów
- nowy ciekawy Rift Guardian Rat King
- poprawienia gęstości stworów w głębokich riftach
- nowej opcji wskrzeszenia w głębokich riftach
- możliwej opcji osłabienia istot z 4 i 5 aktu w riftach
- zmian pylonów, ten nowy szybkości jest ciekawy
- zapowiedź ulepszenia mighty weapons oraz legend bez dodatkowych pasywek (tzw lepszych rare)
- nowe defensywne legendarne klejnoty zmienią obraz HC (zwłaszcza ten z olbrzymim bonusem do odporności)
Nowa wersja Uber Legendarnych przedmiotów: linearny wzrost oznaczający co innego na pancerzach i na broniach
dodanie sobie 160 siły/ wita i trochę resa na naramiennikach brzmi dość symbolicznie
przy broni zadającej ponad 30% więcej obrażeń (zwiększenie różnych cech) - jako bazie dla obrażeń skilli.
Stare, klasyczne wersje Pieca, TF, Odyna, Maximusa będą już niewiele warte...
http://media-diablofans.cursecdn.com/at ... aximus.png


barbarzyńcy grający pod WW będą jak somalijskie plemiona z buszu uzbrojone w broń laserową
Whirlwind zadający 300% więcej obrażeń celom objętym trwającym 3 razy dłużej rendem.
Skull Grasp dający 441% więcej obrażeń wirnikowi.

- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
To jest właśnie imho największy idiotyzm. Dropisz coś rzadkiego - choćby Piec i jutro wchodzi Ci "ulepszenie", zgodnie z którym akurat ten piecyk jest już nic nie wart, bo trzeba szukać nowej wersji... Durne to totalnie...Zaklinacz Kostek pisze:http://eu.battle.net/d3/pl/forum/topic/12617763072 - tekstowa relacja z BlizzCon. Po szybkim przejrzeniu najbardziej rozczarował mnie fakt, że Blizz nie ma zupełnie pomysłu na legendy. Zwiększanie statystyk bez zmian w systemie będzie prowadziło jedynie do tego, że zamiast 1,5kk DMG standardem będzie 3kk.
Piec rzekłeś? Piec nareszcie wypadł, ze skrzynki na zwykłym T6 rifcie - ale dopiero teraz gdy wiadomo że będą uberpiece
3,446 DPS
1183-1434 Fire dmg
10% DMG
1109 Str
1063 Vitality
48% w elity
miał bardzo małe DPS początkowo to dolosowałem 10%, ciągle brak było socketa
ale po 10 minutach rifta wypadła jak na życzenie 16 ta kostka, trochę przegięte to.
a poprzedniego wieczora Taskery mi się nawet zacne udały:
49% pasywki
7 attack speed
49 crit damage
9,5 crit chance
633 siły
użyłem dziś ich razem z gemem 25 lvl pod pety i dobrą 3,6 k dps halabardą pod Barbarzyńcę Summonera
3 starożytnych
2 klony z vaxo amuletu
4 krowy z halabardy
i muszę Przeprosić, myliłem się
powtarzając bez dokładnego przetestowania obiegowe opinie
krowy jednak działają z taskerami , gemem 25 lvl petowym i w niezłym gearze. Podczas ataków odniosłem wrażenie że Krowy pojawiają się szybciej niż demon z maximusa. Prędkość dwuręcznej halabardy razem z bonusami z gearu wynosiła 1,51 podczas testu.
Same krowy elitę - cel wyzwania biły (razem z klonami z Vaxo przystunowanymi w koncowym okresie gdy krowy znikły) 10 sekund. Hity po 9-12- 18 mil.
Problem z krowami to dosc długi cd między przyzwaniami, były one obecne przy mnie przez 1/6 czasu.
Drugi minus to że dość wolne były i Starożytni oraz Klony zawsze je wyprzedzali blokując przejście i zmuszając do wolnego
obchodzenia ich przed atakiem.
Z halabardą i krowami na zwykłym T6 rifcie traciłem jedynie 2 minuty czasu w stosunku do sprawdzonego TF i Odyna.
Dziękuję Cookie oraz Nathaniel za pomoc w blyskawicznym wbiciu gemu pod pety.
3,446 DPS
1183-1434 Fire dmg
10% DMG
1109 Str
1063 Vitality
48% w elity
miał bardzo małe DPS początkowo to dolosowałem 10%, ciągle brak było socketa
ale po 10 minutach rifta wypadła jak na życzenie 16 ta kostka, trochę przegięte to.
a poprzedniego wieczora Taskery mi się nawet zacne udały:
49% pasywki

7 attack speed
49 crit damage
9,5 crit chance
633 siły
użyłem dziś ich razem z gemem 25 lvl pod pety i dobrą 3,6 k dps halabardą pod Barbarzyńcę Summonera
3 starożytnych
2 klony z vaxo amuletu
4 krowy z halabardy
i muszę Przeprosić, myliłem się

krowy jednak działają z taskerami , gemem 25 lvl petowym i w niezłym gearze. Podczas ataków odniosłem wrażenie że Krowy pojawiają się szybciej niż demon z maximusa. Prędkość dwuręcznej halabardy razem z bonusami z gearu wynosiła 1,51 podczas testu.
Same krowy elitę - cel wyzwania biły (razem z klonami z Vaxo przystunowanymi w koncowym okresie gdy krowy znikły) 10 sekund. Hity po 9-12- 18 mil.
Problem z krowami to dosc długi cd między przyzwaniami, były one obecne przy mnie przez 1/6 czasu.
Drugi minus to że dość wolne były i Starożytni oraz Klony zawsze je wyprzedzali blokując przejście i zmuszając do wolnego
obchodzenia ich przed atakiem.
Z halabardą i krowami na zwykłym T6 rifcie traciłem jedynie 2 minuty czasu w stosunku do sprawdzonego TF i Odyna.
Dziękuję Cookie oraz Nathaniel za pomoc w blyskawicznym wbiciu gemu pod pety.
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Dzik - gratz Pieca - w końcu dropnął...
Kiedy to mają być te uberprzedmioty?
Kiedy to mają być te uberprzedmioty?
- Cookie Monster
- Łysy oszukista
- Posty: 1710
DZIKKU czy ktoś Ci nie mówił,że teraz piec poleci?:D
edit:cofam to o wohu:D W końcu go zobaczyłem i to dość mocnego:D
edit:cofam to o wohu:D W końcu go zobaczyłem i to dość mocnego:D
Komentuję to co widzę na zdjęciach. Jeśli chcesz żeby ludzie oceniali Twoje prace to licz się z krytyką.
Więcej wszystkiego:http://lysymaluje.blogspot.com/
Więcej wszystkiego:http://lysymaluje.blogspot.com/
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Skull grasp + Wrath of the Wastes i IK z Ancient IK kafarem(teraz Mighty weapony będą naprawdę Mighty:)) i Barb nie do zdarcia, nie wiem czy nie będzie najmocniejszą postacią ze wszystkich z takim złożeniem.
800% weapon dmg z ww + triple dmg WW z rendem dzięki WotW, starsi do niekończącej się furii i ten nowy Antyczny Kafar...
800% weapon dmg z ww + triple dmg WW z rendem dzięki WotW, starsi do niekończącej się furii i ten nowy Antyczny Kafar...

Baleful Remnant wydropiony, dzisiaj z Vocalem przeszlismy teamowo 34 szczelinke. Do zamkniecia 35 braklo doslownie 10 sekund, wiec kolejne podejscie jutro. Kurwa, ale te ludki przejebane na tych poziomach..
A, i kolejna kostka się dropła
Edit: resy bez zmian, za mnie walczy moja prywatna armia
A, i kolejna kostka się dropła

Edit: resy bez zmian, za mnie walczy moja prywatna armia

Spadajcie farciarze z tymi kostkami 

Fluffy nie trolluj, ja jestem odporny na Twoje glupie prowokacyjne hasla, ale wszystko ma swoje granice.
Zaczynam sie coraz mniej dziwic dlaczego Dzik tak zareagowal. Na bana trzeba sobie zasluzyc, ale jak sie nie uspokoisz to wiesz, zaraz edycja postow moze poleciec i nagle zaczniesz wielbic resy 

Idz lepiej sobie pograc Michal.
Chciałem sprawdzić czy ostrze anessazi kumuluje się z homukulusem i oczywiści prawidłowa odpowiedzi brzmi "nie". Nic dziwnego że WD to praktycznie set żniwiarza albo pet build pod kukri. A jak już mowa o kukri to nie mogę wydropić tego jeba...go nożyka
, ponad 400 paragon i nic, nawet z badziewnymi statami by mi się przydał. Tak samo jak maska jaremy, próbuję znaleźć lepszą, pierwszą zdobyłem u kadali, obecnie wydałem już kilkanaście tysięcy blood shardów i nic. Powinni dodać u kadali przedmioty klasowe jak i zwiększyć szanse na dropnięcie broni klasowych.


wysłałem PM z namiarami, mamy paru szamanków w ekipieeliah91 pisze:Ktoś chętny do gry? mój tag: Eliah#1706
Maska spadła o kategorię w tabeli dropu więc jest trudniej ale i tak pecha masz z taką ilością wydanych...
Twój Barb summoner jednak działa, krowy plus klony vaxo dają radę - z gemem i T&T, testowałem jakiś czas temu (wcześniej tu w temacie opisane)
Klan Border Princes rośnie, ostatnio dołączyli nowi gracze z szamanem i crusem.