Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ward na wizardzie jest bardzo rzadko potrzebny. Jak bedzie siedzial cicho w regimencie piechoty to nic mu sie nie stanie od strzelania magii. A jesli juz cos dojedzie w hth z nim, to i tak ma przesrane czy to z wardem czy tez nie (oczywiscie sa odstepstwa od tej reguly, ale generalnie trzeba tak grac aby nikt sie do niego nie dorwal). Armia spoko pozatym. Moze jeszcze tylko zamiast capitana, dalbym warrior priesta, a BSB wsadzilbym na konika.

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

ja osobiscie nie wierze że save 5+ uratuje mi maga wiec olewam;)

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Moim przeciwnikom ward na 5+ wychodzi zawsze, mi nigdy :)

Awatar użytkownika
Wych
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wych »

No w sumie fakt, ze jak mnie dorwie to i tak zrobi z dupy jesien sredniowiecza. Wiec ten DS jest godny przemyslenia.
BSB nie za bardzo chce wrzucac na konia bo ta rozpiska jest w sumie szykowana do wersji na 2,25k, gdzie dochodzi dodatkowy klocek swordsmanow, wiec koles sie bardziej przyda w piechocie.
Warrior priest wogole do mnie nie przemawia, moze i bylby przydatny, ale jakos tak klimatycznie lipnie wtedy wychodzi.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ale teraz charakterzy siedzacy na koniku w regimencie piechoty nie moga byc zestrzeleni, wiec nic nie tracisz, a zyskujesz: wiecej sv, dodatkowy atak od konia, i wiecej mobilnosci u BSB.

Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Post autor: Wrubel »

karlee bardzo dobrze ci podpowiada, BSB do piechoty i tak wejdzie ( 7 ed :wink: ) a uzyskujesz dzięki temu dodatkowe +2 do sv, z full platem BSB ma wtedy sv na 2+ , a to już ogromna różnica. no i większą możliwość ucieczki w razie czego.

Awatar użytkownika
Wych
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wych »

A widzisz o tej zasadzie nie wiedzialem (rany, rany, co sie dzieje, rok czlowiek nie gra a tu takie zmiany ;P).
W sumie BSB i tak ma Sv na 1+, ale sadzajac go na koniku moglbym dac mu 2+ z re-rollem, no i faktycznie mam wieksze mozliwosci ucieczki.
Dzieki :D

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Moje 2250 na Tinki Winki.


1 Arch Lector of Sigmar @ 286 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]

War Altar

1 Warrior Priest of Sigmar @ 156 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Sword of Might [15]
Dawn Armour [35]

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

5 Knightly Orders @ 178 Pts
Standard; Musician;1 Preceptor @ [16] Pts

5 Knightly Orders @ 178 Pts
Standard; Musician; 1 Preceptor @ [16] Pts

5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician

29 Greatswords @ 426 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician

1 Count's Champion @ [12] Pts

7 Detachment - Archer @ [56] Pts
8 Detachment - Halberdiers @ [40] Pts

3x Great Cannon @ 300 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 7

Models in Army: 80


Total Army Cost: 2247

Awatar użytkownika
Wych
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wych »

Wiesz, nie znam zasad turnieju i nie wiem co jest punktowane, ale takich kilka luznych uwag :)
-Nie lepiej dac lectorowi jakas magiczna zabawke zamiast VHS?? Chyba az tak bardzo nie przyda sie typkowi ktory w sumie nie rzuca sie na smoki itp. A nawet jesli to +2S czyni go juz calkiem sympatycznym. Ewentualnie pierscionek z boundem - przy tej ilosci magii na pewno sie przyda
-troche duzo tych GS - ponad 400 pkt w jednym klocku to spore ryzyko - imho 25 to max (tym bardziej ze nie masz BSB z griffon banner)
-nie wiem co maja robic lucznicy jako detachment, no chyba ze premiuja ich zasady turnieju :D
-sprobowal bym jakos wykminic pkt na warbanner dla jednego klocka KO (albo lepiej banner od daemon slayer), bo w sumie poza tymi GS nie masz za bardzo czym przywalic w HtH w jakis solidny klocek.

Nie sugeruj sie mna za bardzo, bo serio dawno nie gralem i nie znam terazniejszych realiow :wink:

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ja w sumie mam identyczne zdanie jak mój przedmówca.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Demon jest mało powany na taki oddział...nie przydaje sie za bardzo...gosc sie na smoki rzucac morze spokojnie z tym lusterkiem ale tez na swoim mam SoP , VHS, i AoMI...

Faktem jest ze jak juz jest sztandar w rycerzach to niech bedzie magiczny bo jakis fast ich zamorduje z boku

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Oto moja wersja na 2 koła, pierwsza rozpa ktora zrobilem po polsku!!! Sam uwazam ze co niektore smiesznie brzmi, ale...


1 Kapłan Bitewny (Ciężki Pancerz, Tarcza, Miecz Potęgi) 111 pkt

1 Kapitan Imperium na Pegazie (Pełna Zbroja Płytowa, Tarcza, Lanca) 114 pkt

1 Czarodziej Bitewny na Koniu Bojowym poziom 2 (Różdżka Czarodzieja) 120 pkt

1 Czarodziej Bitewny poziom 1 (Zwój Rozproszenia) 90 pkt


20 Halabardników (chorąży, muzyk, sierżant) 120 pkt

20 Szermierzy (chorąży, muzyk, fechmistrz) 145 pkt

6 Rycerzy 138 pkt

10 Muszkieterów 80 pkt

10 Muszkieterów 80 pkt

10 Biczowników 100 pkt


19 Wielkich Mieczy (chorąży, muzyk, czempion hrabiego) 220 pkt

5 Rajtarów (Kirasjer) 97 pkt

1 Moździerz 75 pkt

1 Wielkie Działo 100 pkt


1 Piekielnik 110 pkt

1 Czołg Parowy 300 pkt



Pula kości mocy: 5 Pula kości rozproszenia: 5

Total cost: 2000 pkt Models in army: 116



Kapłan do GS mag na koniu licze ze wylosuje chociaz jeden mocny czar, podlacza sie do Knightow lapiac zasieg sypnie 4 koscmi albo sypie 3 a drugi 2 jakiegos fireball'a, tylko jeden scroll do uzycia w momencie krytycznym. Kapitan na pegazie robi swoje. Jedna flanke zabezpiecza kawaleria druga pruja fasty i ewentualnie jakies wsparcie ktorejs z piechoty. Do zatrzymania nasilniejszego przewidziany jest czołg, ale i GS potrafia tez przetrzymac wraz ze wsparciem halabardników czy idacy na rzez flagsi. Reszta strzela, jeden cannon ale jeszcze dodatkowo ten w ST, mozdzierz po piechcie strzelcy z helblaster'em jak chca. Co o tym myslicie? Moze i dobrym pomyslem byloby pozbyc sie flagsow i przez to uodpornic sie na magie czy ja wzmocnic, ale chce ich wystawic lubie ta jednostke noo... :P

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Chyba bardzo starałes sie zrobic armie z fluufstyl'a:D Po Polsku brzmi to wszystko strasznie a rozpiska jak na moj gust bardzo słaba...mag 1lev, Rycerze bez muzyka i championa, Halabardnicy to z marszu do poprawki...moździeż również... B. Mało przydatny...

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

No fakt, utworzona pod klimat, ale rzeczywiscie masz racje za cene flagsow mozna lepiej doladowac pare rzeczy, a zatem:

1 Arcykapłan Sigmara (Ciężki Pancerz, Zaklęta Tarcza, Miecz Potęgi) 161 pkt

1 Kapitan Imperium na Pegazie (Pełna Zbroja Płytowa, Tarcza, Lanca) 114 pkt

1 Czarodziej Bitewny poziom 2 (2* Zwój Rozproszenia) 150 pkt

1 Czarodziej Bitewny poziom 2 (Różdżka Czarodzieja) 110 pkt


20 Halabardników (chorąży, muzyk) 112 pkt

20 Szermierzy (chorąży, muzyk) 135 pkt

6 Rycerzy (seneszal, muzyk) 162 pkt

10 Muszkieterów 80 pkt

10 Muszkieterów 80 pkt


19 Wielkich Mieczy (chorąży, muzyk, czempion hrabiego) 220 pkt

5 Rajtarów 90 pkt

1 Moździerz 75 pkt

1 Wielkie Działo 100 pkt


1 Piekielnik 110 pkt

1 Czołg Parowy 300 pkt



Halabardnicy to zawsze tanie mieso armatnie 3 oddzialy piechoty + kawaleria + czolg to zawsze jest to cos do wystrzelania, po co wiec przeciwnik ma sypac po nich, zawsze znajdzie cos grozniejszego a oni moga jakis przecietny oddzial piechoty typu slavsy gobliny spokojnie zatrzymac. Kawaleria ma oczyscic flanke badz pozniej wpakowac sie i zrobic odsiecz na flanke wroga. Teraz magie uczynilem grozniejsza, do moratra wielu nie jest przekonanych, ale ja go lubie nie raz skosil polowe wrogiej piechoty ;) Gralem wczesniej na dwoch dzialach ale pomyslalem trzeba zaczac w koncu czegos nowego :] Fakt naszlo mnie zeby stworzyc armie charakterystyczna, inne Imperium niz zazwyczaj jest widziane, troche teraz rozpe poprawilem jest wydaje mi sie lepiej. Jest mnie duzo, mam czolg, magie ostrzal... Jeszcze tego nie testowalem, ale wkrotce to nastapi zobaczymy jak bedzie :]
Ostatnio zmieniony 4 lip 2007, o 00:53 przez Magnus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Amadeusz
Plankton
Posty: 4
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Amadeusz »

Gram od nie dawna Imperium i złożyłem sobie taką rozpiskę na 1500 :) . Czy ma jakieś wady????

* Warrior Priest of Sigmar =142
General;Barding;2ndWeapon; Heavy Armour; Warhorse
Sword of Battle +1At [15]
Talisman of Protection 6+ ward save [15]


* Warrior Priest of Sigmar =142
General;Barding;Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Sword of Battle +1At [15]
Talisman of Protection 6+ ward save [15]


Battle Wizard =150
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]


Great Cannon x3 = 300

Swordsmen x 25 full command = 215
Detachment - Halberdiers[50]

Swordsmen x 20 full command = 145

Knightly Orders x10 full command =290
The Steel Standard [20]

Knightly Orders x5=115

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Pierwsza sprawa to nie można mieć 2 takich samych herosów(dublowanie przedmiotów).
3 armaty to duuuużo punktów które mozna w łatwy sposób stracić.
10 konnych to za dużo(jednego tracisz i masz z głowy dodatkowy szereg).
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

zgodze sie z punktem a) ale b i c...
3 dziala to dobry pomysł...z 4 jest problem z rozstawieniem czasem ale wg mnie na 1500-2000 3 działa to dobry pomysł.
10 rycerzy nawet jak stracisz jednego to masz ciagle duzy US i mozesz łyknąc straty od ostrzału...jak oddziały są 5 osobowe to ich skutecznosc mocno spada po stracie 1 szt. Poza tym majac oddział 10 szt z Banner of Valour łatwiej chronic sie przed psychologią....

Awatar użytkownika
Wych
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wych »

@Magnus - kilka uwag ode mnie :)
Wydaje mi sie ze jesli juz bawimy sie w archlectora to koniecznie na oltarzu. Inaczej to juz duzo lepszy jest arcymag na 4 lvl i z jakims boundem.
Do halabardnikow nigdy nie mialem przekonania, miecznicy sa zdecydowanie lepsi, ale jesli bawimy sie w klimatyczna armie to ok :)
Koniecznie utnij gdzies pkt zeby dodac detachmenty - przynajmniej po 8 milicjantow do kazdego klocka piechoty. Uwierz mi zawsze sie sprawdzaja.
19 GS jest niby ok, ale chyba byloby nieco lepiej gdyby w rozpisce znalazlo sie 24, zawsze masz pewnosc ze wyjdzie ci ten bonus +3, a ze nie masz BSB to tym bardziej sie przyda.
Czolg na 7 edycje to imho strata punktow, ale jeszcze nie testowalem wiec nie chce sie wypowiadac.

@Amadeusz
To co mowi Reyki, czyli nie mozna dublowac przedmiotow, armaty max 2 (albo armata i mortar) i jesli kawaleria to albo 5-6, albo 12-15.
Dodalbym jeszcze do tego ze przydalby sie jakis fast (osobiscie wole outridersow, ale sprawa jest mocno indywidualna)

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

No tak, tylko ze nie mam praktycznie z czego uciac tyle pkt zeby wepchnac detacze, altanke czy zwiekszyc liczbe GS, no chyba ze bym usunal jakis oddzial ale tego nie chce... Ogolnie chcialem jedna piechote dac do pomocy GS, licze na to ze po to maja stubborna zeby nie zwiewali, maja jeszcze do walki wpsarcie kaplana ktory tez cos moze ubic hate'a dla wszystkich wiec tez dorobia to do wynikow, ewentualnie moge arcykaplanem dorzucic zeby byli unbreakable co czesto jest lekcewazone przez przeciwnikow a w nastepnej turze wpkowac sie pelna 20 piechoty na bok... Dlatego tez nie boje sie wynikow, bo jesli trafie na armie off z ostrzalem, to i tak pierwszym celem bedzie czolg a do combata dojdzie za nim sie go pozbedą. To co nasilniejsze mam zamiar przyjac czolgiem, kolejne silne GS + halabrdnicy, dalej kawa + hero na pegazie i jakis ostatek ewentualnie Swordami. No i tez mam potencjal magii i ostrzalu. Wazna kwestia jest tutaj odpowiednie rozstawienie. Jesli trafie natomiast na jakis deff to wymiana ognia + szybki manewr czolgu kawy i hero na pegazie. Wracam do battla po polrocznej przerwie i z nowa edycja postanowilem nieco zmienic moja koncepcje gry, chcialem jedynie przedstawic z jakiego wychodze zalozenia grajac ta rozpa, czy rzeczywiscie bedzie az tak salbo to sie przekonam na wlasnej skorze hehe

Awatar użytkownika
Wych
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wych »

Jak ja bym gral swoimi WE przeciwko czemus takiemu to pierwszy ostrzal zdecydowanie nie poszedl by na czolg, ale wlasnie na GS, lekka kawe i armatki. W kazdym razie do ST wybitnie nie jestem przekonany :) ewentualnie pozbyl bym sie hellki.
Nie podoba mi sie w tej rozpisce ze jest taka ni do ofensu ni do obrony. Desnsywne kraski, czy inne imperium po prostu cie wystrzelaja, a znowu jesli przyjdzie jakis kawaleryjski ofens to nie masz az tak duzej sily ostrzalu, zeby to zdjac.

Zablokowany