2400 Chaos Euro
Re: 2400 Chaos Euro
na jakie armie są słabsi ?
Knighci nie mają nie oddawać - oni mają zdobywać pkt , razem z resztą armi szczególnie z dyskowcem współpracują dobrze
Chosenów z magami przecież nie chcesz do combatu puszczać więc po co Ci tak drogi klocek przy krawędzi ?
Knighci nie mają nie oddawać - oni mają zdobywać pkt , razem z resztą armi szczególnie z dyskowcem współpracują dobrze
Chosenów z magami przecież nie chcesz do combatu puszczać więc po co Ci tak drogi klocek przy krawędzi ?
T
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Na wszystkie elfy (HE - WL, WE i DE - KB), na kraski (organy miazdza), na WoCh (brama), na szczury (WLC), na orki (DD), na lizaki (salki + withering) no i uniwersalnie na wszystkie armie z brzytwa albo metalem. Tak mniej wiecej analiza.
WL łapie się dyskiem z DE racja w 100% - KB karci mocno ale są na to sposoby, np hero z odp na KB i przyjmujemy hydre na flanke : ] (banner , warbanner, bsb) kloc gwardi łapie dysk a warrirorzy napieprzają się z witchkami, z WE nie ma lipy knighci dają rade bdb z racji magicznych ataków i można puścić je w lancy - 3/3/3 wtedy każde elfickie ścierwo nawet od boku się odbija , Kraśków jest tyle co kot napłakał ale w tej edycji nie wjade w zasięg na dłużej niż ture : P (albo zdejme z dysku) , WoCh i brama lolz kto gra na tzeentchu jeszcze ? combo salkowe brzmi grubo ale obawiałbym się bardziej dużo skinkowych odginaczek : P i 6 koxów na bok
1+ sv 6+ ward + blessing daje rade imo (czasem kulne te 11-12 ; ) i wtedy z każdym można się nasuczać )
ale jak widać taki warhammer na forum uprawiany nie ma sensu bo żal : ) jeszcze troche turów będzie na 2400 to najwyżej pozbęde się tych knightów ale póki co bdb im idzie
1+ sv 6+ ward + blessing daje rade imo (czasem kulne te 11-12 ; ) i wtedy z każdym można się nasuczać )
ale jak widać taki warhammer na forum uprawiany nie ma sensu bo żal : ) jeszcze troche turów będzie na 2400 to najwyżej pozbęde się tych knightów ale póki co bdb im idzie
T
Nie pozbywaj się knightów. Kilka edycji juz nimi gram i zawsze byli mocarni jak nie wiem co. Bez żadnych upgrejdów typu sztandary magiczne, rzucone nań czary czy wsparcie herosa i tak są najmocniejszą ciężką kawalerią w WFB. Teraz jeszcze zyskali w stosunku do brety bo ten 1 cal MV to nic jak się rzuci 3k6 w miarę przeciętnie. Blood knighci bez wampirow i szmat magicznych przy chaośnikach to chude mazgaje .
Marki chaosu dają im taką przewagę, że nawet nie ma ich do czego porównać, jedynie slaanesh słabuje obecnie przy zasadzie Will of chaos i przerzutach z bsb. Ja mam ich zawsze co najmniej 6 w rozpach od 10 lat. Zawsze
Pakerni choseni miękną przy mobilności rycerzy.
Marki chaosu dają im taką przewagę, że nawet nie ma ich do czego porównać, jedynie slaanesh słabuje obecnie przy zasadzie Will of chaos i przerzutach z bsb. Ja mam ich zawsze co najmniej 6 w rozpach od 10 lat. Zawsze
Pakerni choseni miękną przy mobilności rycerzy.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
jeśli chodzi o porównanie chosenów z rycerzami, to jednak imo choseni wypadają dużo lepiej
tak jak Barbara pisał rycerze są słabsi na kilka armii, a choseni są po prostu uniwersalni na każdą
rycerze mają dużo ciężej ze wszystkim co wali bez save, a z tym osobiście spotykam się b.często [szczególnie krasie z organkami/cannonami/innym strzelaniem; doom divery] czy wspomniane wcześniej KB.
Już nawet zwykłej hordy czegokolwiek z GW można nie przetrwać i przez to rycerze tracą dużo zastosowań w porównaniu do chosenów
oczywiście są szybcy i ogólnie dobrzy, ale ja stawiałbbym jednak chosenów z przodu
tak jak Barbara pisał rycerze są słabsi na kilka armii, a choseni są po prostu uniwersalni na każdą
rycerze mają dużo ciężej ze wszystkim co wali bez save, a z tym osobiście spotykam się b.często [szczególnie krasie z organkami/cannonami/innym strzelaniem; doom divery] czy wspomniane wcześniej KB.
Już nawet zwykłej hordy czegokolwiek z GW można nie przetrwać i przez to rycerze tracą dużo zastosowań w porównaniu do chosenów
oczywiście są szybcy i ogólnie dobrzy, ale ja stawiałbbym jednak chosenów z przodu
lolz porównujesz to strasznie na sucho i na papierze a nie bierzesz pod uwage faktu że knighci umożliwiają mi wystawienie 2 exaltedów na konikach - gdzie bezpiecznie mogą dojechać do wroga a później wyskoczyć na cowboye, na inne armie nawet od początku mogą jeździć solo ale nigdy bym ich nie mógł brać bez knightów bo nie miałbym gdzie ich schować i byłbym skazany na dyskowców , a dyskowiec bsb nie może flee dawać i ogólnie jak da mu się warda to nic fajnego się nie wsadzi.. natomiast drugi dyskowiec byłby bez fajnego warda zupełnie...
: ]
poprostu knighci są bardziej ofensywni i gra się nimi INACZEJ...
: ]
poprostu knighci są bardziej ofensywni i gra się nimi INACZEJ...
T
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Czemu dyskowiec BSB nie moze dawac flee?
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
pewnie, że może, BSB ginie tylko po niezdanym brejku
ja gram na dyskowcu na preserwation, charmed schield i rzyganiu i całkiem dobrze hula
poza tym na drugi dysk armour of destiny i filakteria, jeśli chodzi o maga dużego
Ty jak widzę wolisz grać na dużym klepaczu, ale ward 3+ i save 3+ z schieldem też jest imo w porządku
ja gram na dyskowcu na preserwation, charmed schield i rzyganiu i całkiem dobrze hula
poza tym na drugi dysk armour of destiny i filakteria, jeśli chodzi o maga dużego
Ty jak widzę wolisz grać na dużym klepaczu, ale ward 3+ i save 3+ z schieldem też jest imo w porządku
Grałem wczoraj przeciw tej kawalerii. IMO niewiele ustępuje chosenom. Owszem, w kilku przypadkach będzie słabsza (choć nie zaliczyłbym do tego krasi - są odporniejsi na organy i katapki z racji lepszego sv oraz tego, że mniej tur będą narażeni na ostrzał. Choseni traktowani kowadłem co turę nie dojdą w ogóle do combatu...) ale przeciwko każdej armii mają jedną zaletę nad chosenami - mobilność. A ta przydaje się zawsze.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
To wałujesz przeciwnika bo armour of destiny jest za 50 a filakteria za 10 : ]
imo słaba opcja 3+ sv to stanowczo za mało na dysku (on ma 2 rany!)
mi jeden dysk wystarcza tak naprawde ( tak wiem że może dawać flee - chodziło mi o to że bsb nie może uciekać z combata więc jako dyskowiec lepszy jest nie BSB)
mobilny autobus z dwoma kierowcami którzy mogą wyskoczyć- gdy jakiś gang skinkowych motocyklistów zbiera się żeby pobruździć- jest czymś na czym dobrze mi się gra : ]
imo słaba opcja 3+ sv to stanowczo za mało na dysku (on ma 2 rany!)
mi jeden dysk wystarcza tak naprawde ( tak wiem że może dawać flee - chodziło mi o to że bsb nie może uciekać z combata więc jako dyskowiec lepszy jest nie BSB)
mobilny autobus z dwoma kierowcami którzy mogą wyskoczyć- gdy jakiś gang skinkowych motocyklistów zbiera się żeby pobruździć- jest czymś na czym dobrze mi się gra : ]
T
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
limit jest 100 przecieżgerald_tarrant pisze: poza tym na drugi dysk armour of destiny i filakteria, jeśli chodzi o maga dużego
przecinek w złym miejscu mnie zmylił : P, duży mag na dysku to coś czym grałem w 7ed kiedy PD nie były losowe - w 8ed jak brać dużego to szkoda 50 pkt na magu dużym żeby tracić go na warda lepiej żeby był pieszo w klocku poprostu bo inaczej koniec limitu i lord stubborniarz nie wejdzie na dysku .. w dodatku lord mag z 3+sv .... strach strach strach (a nawet 4+ bo magowi nie dasz tarczy zwykłej)
T
Duży mag mi nie pasi. Na Babice potestuje drugiego dyskowca i zobaczymy czy będzie klawiej:
Chaos Lord of Tzeentch 370
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Shield
Talisman of Preservation
Crown of Command
Stream of Corruption
Sword of Might
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch 216
Mark of Tzeentch; Shield; Battle Standard; Barding
Bitting Blade
Bronze Armour of Zhrakk
Talisman of Endurance
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch 199
Mark of Tzeentch; Flail; Shield
Armour of Destiny
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer 185
Lore of Death; Magic Level 2
Third Eye of Tzeentch
Infernal Puppet
Favour of the Gods
5 Chaos Warhounds 30
5 Chaos Warhounds 30
21 Chaos Warriors of Khorne 437
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Shield;
FCG
Rapturous Standard
30 Chaos Marauders of Khorne 200
Mark of Khorne; FCG; Flail
8 Chaos Knights of Tzeentch 395
Mark of Tzeentch
Standard, Musician
War Banner
Chaos Warshrine 130
Hellcannon 205
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2397
Chaos Lord of Tzeentch 370
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Shield
Talisman of Preservation
Crown of Command
Stream of Corruption
Sword of Might
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch 216
Mark of Tzeentch; Shield; Battle Standard; Barding
Bitting Blade
Bronze Armour of Zhrakk
Talisman of Endurance
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch 199
Mark of Tzeentch; Flail; Shield
Armour of Destiny
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer 185
Lore of Death; Magic Level 2
Third Eye of Tzeentch
Infernal Puppet
Favour of the Gods
5 Chaos Warhounds 30
5 Chaos Warhounds 30
21 Chaos Warriors of Khorne 437
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Shield;
FCG
Rapturous Standard
30 Chaos Marauders of Khorne 200
Mark of Khorne; FCG; Flail
8 Chaos Knights of Tzeentch 395
Mark of Tzeentch
Standard, Musician
War Banner
Chaos Warshrine 130
Hellcannon 205
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2397
T
po co drugi mag ? rzucam snajperke z 6ciu i z tylu co zostanie drugą snajperke (jak mam) albo inny czar z deatha ( w deathie wszystkie poza jednym są fajne) dodatkowo znam czary przeciwników w LoSie więc na co kości przeznaczyć będzie... ładowanie więcej pkt w magi byłoby fajne (jakiś mały czarownik ognia ze scrollem) ale z czego?
T
Karli, trzecie oko daje znajomość czarów maga przeciwnika w losie. Jest na co wydać kości. A jak nie ma losa, to z defa też przywali.
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
zniszczyło mnieKarli pisze:A to w takim razie charaszo
Piąty Mroczny Bóg
Chaos Lord of Tzeentch 370 (2+sv 3+ward)
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Stream of Corruption [20.0]
Sword of Might [20.0]
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch 216 (odp na KB, poison,psyche, ward 4+ sv 1+ )
Mark of Tzeentch; Shield; Battle Standard; Barding
Bitting Blade
Bronze Armour of Zhrakk
Talisman of Endurance
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch 195 (sv 1+, ward na 2+ 3+/6+)
Mark of Tzeentch; ; Shield
Dragon Helm, Trickster Shard,
Golden Eye of Tzeentch
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer 185
Lore of Death; Magic Level 2
Third Eye of Tzeentch
Infernal Puppet
Favour of the Gods
5 Chaos Warhounds 30
5 Chaos Warhounds 30
21 Chaos Warriors of Khorne 437
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
FCG
Rapturous Standard
27 Chaos Marauders of Khorne 185
Mark of Khorne; FCG; Flail
8 Chaos Knights of Tzeentch 415
Mark of Tzeentch
FCG;War Banner
Chaos Warshrine 130
Hellcannon 205
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2400
Taką rospą jade do białego, sprawdza się dobrze nawet mimo iż wałowałem się i sam przeżucałem swoje udane wardy z trickster sharda : ]
jest jeszcze jedna rzecz nad jaką się zastanawiam
wywalam trickster sharda i daje odp na maga od deatha/nurgla (+automatyczne zdawanie statystyk) i zostaje mi 5pkt na maraudera/magiczny mieczyk . Nie moge tego zrobic teraz mimo ze pkt na magu są bo zostało mi 4pkt na bohaterów do rozdzielenia : ]
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Stream of Corruption [20.0]
Sword of Might [20.0]
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch 216 (odp na KB, poison,psyche, ward 4+ sv 1+ )
Mark of Tzeentch; Shield; Battle Standard; Barding
Bitting Blade
Bronze Armour of Zhrakk
Talisman of Endurance
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch 195 (sv 1+, ward na 2+ 3+/6+)
Mark of Tzeentch; ; Shield
Dragon Helm, Trickster Shard,
Golden Eye of Tzeentch
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer 185
Lore of Death; Magic Level 2
Third Eye of Tzeentch
Infernal Puppet
Favour of the Gods
5 Chaos Warhounds 30
5 Chaos Warhounds 30
21 Chaos Warriors of Khorne 437
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
FCG
Rapturous Standard
27 Chaos Marauders of Khorne 185
Mark of Khorne; FCG; Flail
8 Chaos Knights of Tzeentch 415
Mark of Tzeentch
FCG;War Banner
Chaos Warshrine 130
Hellcannon 205
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2400
Taką rospą jade do białego, sprawdza się dobrze nawet mimo iż wałowałem się i sam przeżucałem swoje udane wardy z trickster sharda : ]
jest jeszcze jedna rzecz nad jaką się zastanawiam
wywalam trickster sharda i daje odp na maga od deatha/nurgla (+automatyczne zdawanie statystyk) i zostaje mi 5pkt na maraudera/magiczny mieczyk . Nie moge tego zrobic teraz mimo ze pkt na magu są bo zostało mi 4pkt na bohaterów do rozdzielenia : ]
T