Pytania co do Vc

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania co do Vc

Post autor: misha »

w FAQ GW 1.3 nie wspomniano o tym chyba.
Coś kojarzę kwestię, że jeżeli czar z bound spell'a można recastować normalnie to jeśli jest w bound spellu to także, ale chętnie podeprę się linkiem.
Podrzuć Shinue :)
dzięki
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Było to już przerabiane. Niestety, BoA można recastować :(
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Thx ;)
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

pewno już gdzieś było...

Czy jak dam balefire spike dla vampira to będzie on miał te flaming ataki tylko wtedy gdy szarzuje czy tez w innych turach walki?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

będzie tylko bez premii do siły za szarżę
mag broń traktowana jest jak handweapon i musisz jej używać, więc imo tak
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Burack
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Burack »

Powiedzcie mi prosze od jakiej jednostki wampir na hellsteedzie dostanie look outa ?

Kawaleria?
Warbeast?
Duchy?

I jezeli w ogole :) to na ile ?

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Evilbeeing pisze:Powiedzcie mi prosze od jakiej jednostki wampir na hellsteedzie dostanie look outa ?

Kawaleria?
Warbeast?
Duchy?

I jezeli w ogole :) to na ile ?

Jak dla mnie od kawalerii, bo pomimo że hellsteed lata to jednak nadal jest modelem kawaleryjskim.

Awatar użytkownika
Burack
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Burack »

I wtedy ma 4+ w 3"

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Evilbeeing pisze:I wtedy ma 4+ w 3"
Tak :) A hit przechodzi na model z kawalerii jeśli zdasz.

Awatar użytkownika
Burack
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Burack »

Ok to dizeki :) bo troche mnie skarcily ostatnio trebusze :D

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Jak w tej edycji wypadają fell baty? W sumie dałem 4 w roozpie ale nie wiem jaki będzie tego efekt.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Ja tam je bardzo lubię.
Wystawiam dwie trójki i są dosyć soczyste.
Zawsze się znajdzie jakieś zadanie dla nich.
Obrazek

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Są imo konieczne. Poprzednio mieliśmy wilki, które służyły za bloker i odginanie szarży. Teraz, gdy wilki nie nadają się już do niczego ich rolę przejmują baty. Ponadto baty nieźle dają covera dla jednostek.. zwłaszcza dla rycerzy jeżeli są w rozpisce. 2x3 lub 2x4 to moim zdaniem mus w każdej rozpisce, a jeszcze lpeiej mieć 3 oddziały (na co jednak zwykle nie ma punktów).

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

August pisze:Są imo konieczne. Poprzednio mieliśmy wilki, które służyły za bloker i odginanie szarży. Teraz, gdy wilki nie nadają się już do niczego ich rolę przejmują baty.
Hmm... tak się zastanawiam co Ty plecisz. Wilki dalej spełniają swoją rolę. Są mega szybkie i służą jako dobry tani śmietnik do odginania... nie wiem jak Ty - ja wolę poświęcić 5 psów do odgięcia niż 3 baty...
Baty mają jedną zaletę, którą miały zawsze. Mogą zza oddziałów wylecieć w celu odgięć kolejnych klocków lub w celu ustawienia ich tak jak się to Tobie podoba.
Takie pytanie techniczne... jak Ty chcesz zrobić z batów blockera? Co one mogą zblokować? Jednego skinka?
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

5 wilków ma mniejszy front, niż 3 batów w skirmishu
moim zdaniem przy armiach strzelających baty są pierwszym celem ostrzału by nie dopadły maszyn, ale innych zastosowań raczej nie widzę :)
szarża czegokolwiek mocniejszego lub z rankami na 3 baty lub 5 wilków kończy się tak samo

@Daw jak mają szeroki front to jedynie co by mogły zblokować to jakieś dużo podstawkowe figsy typu DoomWheel, Abomkę, Tanka, tak żeby musiał iść w konkretnym kierunku, no i jak powiedziałeś skinki :) hehe

@August jak ty Baty wykorzystujesz?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Baty jak dla mnie są teraz o wiele lepsze niż psy do odginania szarż. Trudniej je trafić, mogą polecieć we wskazane miejsce zza własnych jednostek, mogą zapolować na samotnego maga, katapę albo chociaż odwrócić uwagę. To tylko 20 pkt więcej od 5 psów bez czempiona które raczej mało co zrobią bo zostaną wystrzelane na dzień dobry.

Ja mam inne pytanie - używa / używał ktoś może Corpse Carta ze względu na bound spella dające ASF ? Opłacalne to ?

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Daw pisze:
August pisze:Są imo konieczne. Poprzednio mieliśmy wilki, które służyły za bloker i odginanie szarży. Teraz, gdy wilki nie nadają się już do niczego ich rolę przejmują baty.
Hmm... tak się zastanawiam co Ty plecisz. Wilki dalej spełniają swoją rolę. Są mega szybkie i służą jako dobry tani śmietnik do odginania... nie wiem jak Ty - ja wolę poświęcić 5 psów do odgięcia niż 3 baty...
Baty mają jedną zaletę, którą miały zawsze. Mogą zza oddziałów wylecieć w celu odgięć kolejnych klocków lub w celu ustawienia ich tak jak się to Tobie podoba.
Takie pytanie techniczne... jak Ty chcesz zrobić z batów blockera? Co one mogą zblokować? Jednego skinka?
Wilki, gdy tylko straciły fast cavalry są szybkie ale tylko do przodu i w swojej orginalnej formacji. W każdym innym kierunku, pomijając naturalnie wheel, ich efektywy ruch wynosi tyle co popychaczka czyli 8". W efekcie nadają się tylko do tego co napisałeś - do odginania.. w dodatku tylko oddziałów w swojej przedniej strefie. Nie przerzucisz ich szybko z flanki na flankę albo między oddziałami bo nie mają już darmowej reformy.
Gdy były fastem i miały reformy miały sporo zastowowań. Teraz są do niczego. Gdyby chociaż liczyły się do core..
Baty zaś, płacąc 20p więcej mają kolosalnie wręcz większą mobilność. Ich ruch w każdym kierunku to 20", z dowolną ilością reform przy tym. Mają o 1 więcej A i W. Turdniej je trafić strzelaniem.
Jak blokują? Ano tak samo jak wilki. Podrzucając je pod dowolny oddział wiesz mniej więcej jak się ten oddział zachowa ustawiając własne szarże. Tyle, że baty mogą to robić wszędzie, wilki tylko tam gdzie pierwotnie je postawiłeś.
Nie wiem co wolisz bardziej poświęcać. Faktem jest że 2x3 batów to 40p więcej od 2x5 wilków jednak zostosowań mają o wiele więcej.
@August jak ty Baty wykorzystujesz?
1) odginanie szarż
2) hard cover dla oddziałów
3) ściąganie na siebie ostrzału (wtedy nie otrzymują go oddziały)
4) wyciąganie frenzy
5) przyblokowywanie oddziałów
6) mobilność (zagrażanie maszynom, bohaterom itp.)
Niby to samo mogą wilki, jednak tracąc fast cavlary są za wolne i często bardziej przeszkadzją niż pomagają.

Awatar użytkownika
przelas
Falubaz
Posty: 1099
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: przelas »

4) wyciąganie frenzy

tylko w tej edycji ciężko wyciągnąć frenzy :(

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Strasznie łatwo, ustawiasz 1 od klocka z franzy i tyle.
Albo stoi i traci turę, albo szarżuje i musi overrun'ować.
Obrazek

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Sorry za dubla.
Mam takie pytanie.
Wchodząc oddziałem do budynku, mogę go opuścić w tej samej turze z popychaczki?
Obrazek

Zablokowany