Pegaz Leci od pierwszej tury i irytuje przeciwnika lata między magami kradnie czary szachuje szarżą na bunkier z magami idealna zabawka żeby napsuć krwi, a jak jeszcze mam farta i kradnie czary to jest super
Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
lighta mam na wózku dla birony i dla SoL, Lifa najlepszy zestaw to Tafnes i Leczenie, Haven tak naprawde dla komety i reroll 1 na kawę uranos idealnie bedzie mi sie spisywal do eliminacji orłów i innego latającego śmiecia casting ten sam co baniszment a mam D6s6+roiling skies. Zerówka z Havena -1 do trafienia i jeszcze -1 do Liderki + roiling skies . A co do dużego pocisku z Ligta D6s6 na 15+ LoL to chyba jakiś żart. Chain Lighting jest opcjonalny jak mi się przeciwnik dobrze wystawi to wiadomo pierwsza tura biore pięć kości i jebs, jebs, jebs ! 
Pegaz Leci od pierwszej tury i irytuje przeciwnika lata między magami kradnie czary szachuje szarżą na bunkier z magami idealna zabawka żeby napsuć krwi, a jak jeszcze mam farta i kradnie czary to jest super
Pegaz Leci od pierwszej tury i irytuje przeciwnika lata między magami kradnie czary szachuje szarżą na bunkier z magami idealna zabawka żeby napsuć krwi, a jak jeszcze mam farta i kradnie czary to jest super
Ostatnio zmieniony 24 lut 2012, o 15:17 przez r@fix, łącznie zmieniany 1 raz.
Kometa jest boska na OnG. Dobrze puszczona potrafi omieść pół śmietnika (ostatnio jedną kometą zabiłem Manglera, Pump wagona i społowiłem pająka
).
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
kometa jest dobra na każdą armięMajestic pisze:Kometa jest boska na OnG. Dobrze puszczona potrafi omieść pół śmietnika (ostatnio jedną kometą zabiłem Manglera, Pump wagona i społowiłem pająka).
Chyba wordingi Ci się troszkę pomieszały. Zerówka to właśnie tzw. sygnaturka (signature spell), a Tobie zapewne chodziło o atrybut domeny (lore attribute) w odniesieniu do heavena, czyli roiling skies.rafixator pisze:uranos idealnie bedzie mi sie spisywal do eliminacji orłów i innego latającego śmiecia casting ten sam co baniszment a mam D6s6+sygnaturka. Zerówka z Havena -1 do trafienia i jeszcze -1 do Liderki + sygnaturka.

Rozpa + Relacja z Bazyla
Pojechałem Imperium w składzie
-Lektor War Altar
Gw, Sv1+, Lusterko, Crimson amulet(jedyna rzecz do wymiany)
-Duży Mag
Shadow, Rod
-Mały mag
Fire, Niszczara
-Inżynier
-2 Pegazy
(DragonHelm, SoM, Dawnstone) ; (Dawnarmour, Sword of battle)
-Bsb
Banner of Valour
3 Canony
2 Mortary
2x35 halabard FCG (2x5 Detka)
14 Militii FCG
27 Flagusów
Couchu
1 Bitwa Lenart WE 20:0
Smok, 20 wayów, 4x łuki, 2xdriady, 2 orzełki, 3 warhawków, snajper, 2 małych magów, bsb z hodą + Barbie
Grałem z identyczną rozpą z Laikiem w czwartek w dodatku na takim samym stole
Lenart schował smoka za górką, reszta armii próbowała wymiany ognia z moimi mortarami i magią. WE wyszły przegrane z pojedynku strzeleckiego, klocki dobiły tyle ile zdążyły. Wystarczyło żeby zrobić 20:0
2 Bitwa Miszon WoC 11:9
Ucieszyłem się trafiając na WoCh po wbiciu maski
Typowa rozpa duży mag na dysku, choseni, helka, 2 shriny, 2x warriorzy, mały mag i bsb + Assus
Zagrałem standardowo strzelam po klockach z mortarów, a cannony w te cele które mogą
W 1 turze rzucam pitkę w helke, scater 4 cale w shrina (Miszon daje mi rzucić) w efekcie zamiast helki zabiłem shrina
Helka dostała 4 rany z cannona, reszta idzie do mnie
W 3 turze szarżuję altarem w chosenów z magiem i bsb, mag dyskowiec trochę mi bruździ na tyłach. Generalnie wszystko szło tak jak trzeba. Prócz Altara który zabił championa dostał ranę w dół, zabił maga dostał 2 rany w dół, zabił bsb 2 rany w dół ... W efekcie zbyt szybkiej śmierci altara w dodatku pogonionego w mojej turze, uwolnieni zostali Choseni którzy w 5 turze stoją przy mojej armii, a ja nie mam nawet tury na reakcję. Herosi musieli opuścić bunkier i każdy działał na własną rękę .
Choseni dobili klocek który wpadł w maga na dysku (dyskowiec ugrzązł na turę w canonie)
Na szczęście w ostatniej turze dobiłem 2 rany magowi z canona który mógł zabić jeszcze mojego dużego maga.
Pod koniec była mała spina, ale dogadaliśmy się. Chwilę później i tak się okazało że nie potrzebnie.
3 Bitwa KJ VC 20:0
Przyjemniejszych Vctów chyba nie mogłem trafić.
Kloc BK, Wampir Lord klepacz, mały wamp i wight bsb, do tego 2 terrogaje, zombi, ghule jakieś baty i 2x wilki+ barbie
1 Tura standard postrzelałem coś poczarowałem i tyle
W 2 turze BK nie dojechali do flagusów (chyba na 7 czy w efekcie dostali flagusów od przodu razem z Altarem, a od boku Shina, WS10 In10 na flagellantów + miasma na BK, w efekcie został Lord na 1 ranie. 1 Terror zastrzelony, drugi wpadł we flagusów, potem dostał halabardy w bok. Generał VC zabity jakieś 2 tury walki później, reszta się sypnęła.
4 Bitwa Andrzej He 11:9
3 Magów z Lightem (w tym BSB) 3xŁuki, odginaczka, 2 orły, 3xWL + Assus
Dobrze poszło mi strzelanie w 1 i chyba 2 turze, potem było słabiej, z magii nie rzuciłem chyba żadnego czaru. Za to obleśne HE miały cały czas bardzo dużo kostek . 1 oddział WL uciekł 3 cale od Coucha i halabard chłopaki rzucili po 11 i starczyło Potem zabili dużych łuczników.
Na lewej flance było dobrze. W środku stołu musiałem zrobić kreskę z falgusów i zablokować dużych WL.
3 oddział WL wpadł mi w kloc halabard, na bok dostali altar i pancerniejszego pegaza. Niestety atakowanie nie szło i pegaz uciekł z kombatu. Wyglądało remisowo, ale Andrzej postanowił sobie wysadzić dużego maga pod koniec i wyszło 11:9
5 Bitwa WoC Guzki 15:5
Zostaję na 3 stole, jak zobaczyłem że gram z Guzką to wiedziałem że będzie zajebista bitewka
Duży mag, mały mag, bsb na dysku, kowboj na sprężynie, 2 Shriny tęczy, Choseni, 2 kloce warriorów + Wujek
W 1 turze obniżyłem T nurglowcom po czym zacząłem masakrować ich mortarami.
Shrinów nie udało mi się zabić do końca gry
Sprężynowiec z obniżoną siła walczył z moim pegazem, ale nie udało mi się go zagonić. Wujek dostał działo.
Drugi pegaz złapał BSBka, potem dopchałem kloc halabard ale ostatecznie i tak go zabiłem w Challengu
Flagusi dobili Nurglowców, Choseni dostali Altar, a kloc tęczowców walczył z halabardami od przodu, od boku 2 pegazy i Shino. Flagusi zaszarżowali shrina ale w efekcie zostało ich 2 i zginęli z obszarówy (Shrin dostał jeszcze halabardy w tym kombacie, ale go nie zagoniłem). Man of the Match to duży mag który przyjął challenge w 4 turze Guzki i przeżył do końca gry (co turę Birona i Rerole z modlitw wrzucałem). Na szczęści pomimo tego maga wystarczyło mi punktów na 2 miejsce
Pojechałem Imperium w składzie
-Lektor War Altar
Gw, Sv1+, Lusterko, Crimson amulet(jedyna rzecz do wymiany)
-Duży Mag
Shadow, Rod
-Mały mag
Fire, Niszczara
-Inżynier
-2 Pegazy
(DragonHelm, SoM, Dawnstone) ; (Dawnarmour, Sword of battle)
-Bsb
Banner of Valour
3 Canony
2 Mortary
2x35 halabard FCG (2x5 Detka)
14 Militii FCG
27 Flagusów
Couchu
1 Bitwa Lenart WE 20:0
Smok, 20 wayów, 4x łuki, 2xdriady, 2 orzełki, 3 warhawków, snajper, 2 małych magów, bsb z hodą + Barbie
Grałem z identyczną rozpą z Laikiem w czwartek w dodatku na takim samym stole
Lenart schował smoka za górką, reszta armii próbowała wymiany ognia z moimi mortarami i magią. WE wyszły przegrane z pojedynku strzeleckiego, klocki dobiły tyle ile zdążyły. Wystarczyło żeby zrobić 20:0
2 Bitwa Miszon WoC 11:9
Ucieszyłem się trafiając na WoCh po wbiciu maski
Typowa rozpa duży mag na dysku, choseni, helka, 2 shriny, 2x warriorzy, mały mag i bsb + Assus
Zagrałem standardowo strzelam po klockach z mortarów, a cannony w te cele które mogą
W 1 turze rzucam pitkę w helke, scater 4 cale w shrina (Miszon daje mi rzucić) w efekcie zamiast helki zabiłem shrina
Helka dostała 4 rany z cannona, reszta idzie do mnie
W 3 turze szarżuję altarem w chosenów z magiem i bsb, mag dyskowiec trochę mi bruździ na tyłach. Generalnie wszystko szło tak jak trzeba. Prócz Altara który zabił championa dostał ranę w dół, zabił maga dostał 2 rany w dół, zabił bsb 2 rany w dół ... W efekcie zbyt szybkiej śmierci altara w dodatku pogonionego w mojej turze, uwolnieni zostali Choseni którzy w 5 turze stoją przy mojej armii, a ja nie mam nawet tury na reakcję. Herosi musieli opuścić bunkier i każdy działał na własną rękę .
Choseni dobili klocek który wpadł w maga na dysku (dyskowiec ugrzązł na turę w canonie)
Na szczęście w ostatniej turze dobiłem 2 rany magowi z canona który mógł zabić jeszcze mojego dużego maga.
Pod koniec była mała spina, ale dogadaliśmy się. Chwilę później i tak się okazało że nie potrzebnie.
3 Bitwa KJ VC 20:0
Przyjemniejszych Vctów chyba nie mogłem trafić.
Kloc BK, Wampir Lord klepacz, mały wamp i wight bsb, do tego 2 terrogaje, zombi, ghule jakieś baty i 2x wilki+ barbie
1 Tura standard postrzelałem coś poczarowałem i tyle
W 2 turze BK nie dojechali do flagusów (chyba na 7 czy w efekcie dostali flagusów od przodu razem z Altarem, a od boku Shina, WS10 In10 na flagellantów + miasma na BK, w efekcie został Lord na 1 ranie. 1 Terror zastrzelony, drugi wpadł we flagusów, potem dostał halabardy w bok. Generał VC zabity jakieś 2 tury walki później, reszta się sypnęła.
4 Bitwa Andrzej He 11:9
3 Magów z Lightem (w tym BSB) 3xŁuki, odginaczka, 2 orły, 3xWL + Assus
Dobrze poszło mi strzelanie w 1 i chyba 2 turze, potem było słabiej, z magii nie rzuciłem chyba żadnego czaru. Za to obleśne HE miały cały czas bardzo dużo kostek . 1 oddział WL uciekł 3 cale od Coucha i halabard chłopaki rzucili po 11 i starczyło Potem zabili dużych łuczników.
Na lewej flance było dobrze. W środku stołu musiałem zrobić kreskę z falgusów i zablokować dużych WL.
3 oddział WL wpadł mi w kloc halabard, na bok dostali altar i pancerniejszego pegaza. Niestety atakowanie nie szło i pegaz uciekł z kombatu. Wyglądało remisowo, ale Andrzej postanowił sobie wysadzić dużego maga pod koniec i wyszło 11:9
5 Bitwa WoC Guzki 15:5
Zostaję na 3 stole, jak zobaczyłem że gram z Guzką to wiedziałem że będzie zajebista bitewka
Duży mag, mały mag, bsb na dysku, kowboj na sprężynie, 2 Shriny tęczy, Choseni, 2 kloce warriorów + Wujek
W 1 turze obniżyłem T nurglowcom po czym zacząłem masakrować ich mortarami.
Shrinów nie udało mi się zabić do końca gry
Sprężynowiec z obniżoną siła walczył z moim pegazem, ale nie udało mi się go zagonić. Wujek dostał działo.
Drugi pegaz złapał BSBka, potem dopchałem kloc halabard ale ostatecznie i tak go zabiłem w Challengu
Flagusi dobili Nurglowców, Choseni dostali Altar, a kloc tęczowców walczył z halabardami od przodu, od boku 2 pegazy i Shino. Flagusi zaszarżowali shrina ale w efekcie zostało ich 2 i zginęli z obszarówy (Shrin dostał jeszcze halabardy w tym kombacie, ale go nie zagoniłem). Man of the Match to duży mag który przyjął challenge w 4 turze Guzki i przeżył do końca gry (co turę Birona i Rerole z modlitw wrzucałem). Na szczęści pomimo tego maga wystarczyło mi punktów na 2 miejsce
Zawsze masz 50% szansy na zniszczenie czaru w kluczowym momencie, bo uda się albo nietilt112 pisze:Mialem na mysli to czy udalo ci sie komus zniszczyc kluczowy czar, bo w sumie nic nie wspomniales. To ze sa emocje to wiem :p
Tak na poważnie, to używam jej jak przeciwnikowi wchodzi mocny czar (np. pitka, słoneczko, itp) i osiąga wysoki wynik na kosciach.
czyli jak każdySiena pisze:Zawsze masz 50% szansy na zniszczenie czaru w kluczowym momencie, bo uda się albo nietilt112 pisze:Mialem na mysli to czy udalo ci sie komus zniszczyc kluczowy czar, bo w sumie nic nie wspomniales. To ze sa emocje to wiem :p![]()
Tak na poważnie, to używam jej jak przeciwnikowi wchodzi mocny czar (np. pitka, słoneczko, itp) i osiąga wysoki wynik na kosciach.
Na Bazylu udało mi się skasować dwa czary. RoDa nie miałem w swojej rozpie i brakowało mi tych dwóch kości powera#helion# pisze:czyli jak każdySiena pisze:Zawsze masz 50% szansy na zniszczenie czaru w kluczowym momencie, bo uda się albo nietilt112 pisze:Mialem na mysli to czy udalo ci sie komus zniszczyc kluczowy czar, bo w sumie nic nie wspomniales. To ze sa emocje to wiem :p![]()
Tak na poważnie, to używam jej jak przeciwnikowi wchodzi mocny czar (np. pitka, słoneczko, itp) i osiąga wysoki wynik na kosciach.; na Bazylu nie udało mi się żadnego czaru zniszczyć, za to RoD dał mi więcej bonusu niż niszczara w sumie
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Grey Guardian @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Sword of Power [40.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
19 Free Company @ 112.0 Pts
Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
38 Halberdiers @ 215.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
38 Halberdiers @ 215.0 Pts
; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Musician
11 Knights of the Inner Circle @ 310.0 Pts
Standard; Musician;
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Models in Army: 120
Total Army Cost: 2398.0
Kminie tylko jeszcze czy nie zmienić mortara i 5 kompanionów na działo
Co o tym sądzicie?
1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Grey Guardian @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Sword of Power [40.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
19 Free Company @ 112.0 Pts
Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
38 Halberdiers @ 215.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
38 Halberdiers @ 215.0 Pts
; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Musician
11 Knights of the Inner Circle @ 310.0 Pts
Standard; Musician;
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Models in Army: 120
Total Army Cost: 2398.0
Kminie tylko jeszcze czy nie zmienić mortara i 5 kompanionów na działo
Co o tym sądzicie?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
ja długo zastanawiałem się w ogóle nad niszczarąSiena pisze:Na Bazylu udało mi się skasować dwa czary. RoDa nie miałem w swojej rozpie i brakowało mi tych dwóch kości powera
trochę bardziej rozbudowany raporcik ode mnie z tych trzech co rozegrałem; zapraszam do lekturki
1 z Heptunem i jego WE;
rozstawienie, stronę i zaczynanie były moje; od lewej do prawej: free company 10-tki na flankach detki w środku, za nimi dwa wagony halabard, zaś pomiędzy furmanka, Wujek niedaleko halabard, Pegaz skrajnie na prawej, na tyłach cannon, 12-15" od niego mortar, i przy obelisku na prawo cannon i morat z inżynierem; u Heptuna nie pamiętam dokładnie, w środku były tree-kiny z trollem, zaś naprzeciwko Pedzia Buła, strzelacz-lord (no save), magice w łukach skrajnie z lewej duża life i z prawej beast (patrząc z mojej strony), wszystko poprzetykane łukami i driadami; ruszyłem naporowo do przodu, wujek za górką, jedne halki za górką, Pedzio przelatuje do środka, aby uniknąć strzelacza i osłonić na 2 tury maszyny od orła; leci chainlightning ale nie przeskoczył, banishment w łuki z BSB ale jakaś nędza; ze strzelania orłów nie zdjąłem ale poharatałem obstawę dużej magicy (zostało z 4 góra), Heptun postrzelał po detkach, 2 nawet zdjął, zrobił dwellersa ale poszła niszczara (3 na wyniku); w drugiej czołg wparował w treekiny, 10-tka milicji wyszła na górkę osłaniać flankę halabard przed trollem, drugie halki ruszyły naporowo na dużą magicę, Pegaz lekko wycofany, Wujek wyrwał do przodu poza Los łuków z BSB i ustawił się do ataku na flankę; w magii kometka zasadzona, ze strzelania znów nic nie ubijam, a orzełek na mojej lewej stronie już w następnej szarżuje na niego; z combatów czołg załatwia treekiny, oblewają breja ale nie mogę niestety zagonić (3" czy jakoś tak); Heptun próbuje wysforować bułę, strzelacza i driady, popełnia błąd, bo ustawia się na 17" od Pedzia, w środku Troll zaszarżował na 10-tkę milicji, ja wystałem wbijając mu ranę, w następnym combacie go zabiłem, kometa nie spada; w mojej 3 szarże nie wchodzą, furmanka na bok treekinów na 9+ (czołg wjechał od frontu w nich), Halabard na bok łuków z BSB (na 8+) oraz uciekł mi łukami z dużą suczką od halabard, Pegaz wyszarżował driady aby przebić się za Lorda i bułe poza Los, olewając ochronę parku, nie był mi już potrzebny; już jest praktycznie po bitwie, kometa spadła, poleciały pociski, Treekiny wystały, dokleiłem tam jeszcze furmankę i Halabardy (po combacie z łukami i BSB), BSB trzymany przez Wujka nie miał gdzie zwiać, dostał w następnej Halabardy, Pegaz wygrał z Driadami i spanikował za stół snajpera; Buła dostał Uranosa i 0'-kę z lighta na powiększonej wersji i spadł; doszedłem do krańca stołu i dałem radę zawrócić, na stole została większość mojej armii (bez praku maszynowego i 2-ch detek) u Heptuna tylko jedne driady
2 z Dymitrem
rozstawienie dość podobne do poprzedniego ale skampiłem się na połowie stołu; u Dymitra: mag na dysku za obeliskiem, czołzeny, 2 shriny obok siebie, 2x warriorsi; zaczęło się ciężko gdy Dymitr wsadził Warda na Czołgozeny na starcie; ja zemściłem się w pierwszej turze usadzając 2 shriny z 2 cannonówi i jeszcze barbie z moździerza przykryć ze skutkiem śmiertelnym; potem to już koncert Dymitra, czołzenami ruszył w przód, kontrowersyjnie wyciągnąłem chyba za wcześnie niszczarkę, kombosy z nurgla i shadowa były bardzo groźne na moje pacyny i fakt trochę spanikowałem; Pegazem i Wujkiem flankowałem skrajny klocek warriorsów z zamiarem jakiejś tam szarży ale bez zbytniego pomysłu, skoro shriny spadły na początku; detki i 10-tki starały się zablokować ruch czołzenom, za nimi ustawiłem furmankę i czołg; Dymitr wyszarżował to, spuścił w bagnie czołg i zaczął dobierać mi się do armii, było coraz trudniej bo wysnajpował mi BSB, potem wpadłem furmanką w czołzenów, Champion spadł po 2 combatach i tutaj niestety dałem się zrobić jak małe dziecko, mimo dwóch magów w tym unicie, Dymitr naparzał mi przez następne 2 combaty pełną garścią czołzenów po furmance (miałem jakieś tam buffy na niej), zaś magowie stali w tylnich szeregach, nawet się nie zorientowałem...żal.pl i dlatego 0-20
3 z Akaderą BRE
cóż....ciężko walczyliśmy....w knajpie; 10:10
wieczór imprezy...nie było go
4 z Lenartem WE
cóż, Lenart wyglądał gorzej ode mnie ale ja potrafiłem zbombardować się 4 kawami i mimo drgawek i nasuczania serca stanąć za stołem....Lenart nie; 15:5; szkoda że nie domagał, bo mogło być więcej
5 z Marianem DWF
cóż....Marian...wygrał zaczynanie, Imperium dobrze się wystawiło, czołg tylko przez pierwszą turę był narażony na park maszynowy, furmanka za domkiem była nie do ruszenia, na froncie śmietnik, Halabardy tylko jedne mogły oberwać z katapy; to była bitwa bez historii trochę, Hamki zablokowane przez detki wyszły z domku ale nie mogły nic zrobić, górnicy jak wyszli zjedli mortar ale nie doszli na tył Halabard na 9+ (Marian popełnił błąd strzelając tam organami i ściągając tylni szereg), za to stanęli w lesie, 2" od; ja w swojej wysłałem Wujka na bok Hamków, milicja pełną parą ruszyła do przodu, za nimi Halabardy, czołg, Pedzio wyszarżował pierwsze unity-wespół z milicją i czołgem ogarnął w 3 tury wszystkich strzelców i blokerów Mariana, graty dla tego Pana; Halabardami odwróciłem się, rzuciłem Bironę i ze stoickim spokojem podszedłem 1" od Górników; furmana podbiła do przodu; w magii dodatkowo z Uranosa pozbyłem się cannona; potem to już koncert, górnicy wyszarżowali tą 20-tkę Halabard na kowadle (zaliczyłem jeszcze raz organki), po czym po 2 combatach (jeszcze raz poszła Birona w mojej) zginęli, zabili jeszcze szarżującego trenera w kolejnych 2 turach; Wujek wystał Hamki do 6-tej tury, a od 5-tej stał obok Wujek, nieśmiertelna Detka stała obok, blokując większe rozwinięcie się hamków; było już po bitwie, Pedzio dopadł katapy, jeszcze jeden Uranos ściągnął organki, cannonem przez 2 tury próbowałem jeszcze usadzić kowadło, ale nie wyszło...15:5 do przodu
60 z bitew, 13 malowanie, 37 miejsce, bez szału
grałem (było już zamieszczone, bardzo zbliżone, weszła mała kosmetyczna zmiana tylko):
Altar (SoM, AoMi, Lustro)
4lvl (Rod) heaven
2lvl (seal) light
Pegaz (1+ re-roll, dragonhelm, +1 atak)
BSB (2+ ASv, Biting blade)
inżynier
2x 10 milcja
14milicja
2x 40 halabard
4x5 detachment milicja
2x cannon
2x mortar
czołg
wnioski po turnieju; waham się z Crimson Amuletem, daje jednak pewną stabilność, chociaż wolałbym wrzucić jeszcze jakieś zabawki na Arcysia, może zeszłoroczne +1 do S i ASF?? albo trickstersa?? milicja w liczbie 54 sztuki w 7-miu unitach ganiała WE i DW po stole...coś pięknego, czyli dalej już bez zmian
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dobry tam Dymitr#helion# pisze:[...] potem wpadłem furmanką w czołzenów, Champion spadł po 2 combatach i tutaj niestety dałem się zrobić jak małe dziecko, mimo dwóch magów w tym unicie, Dymitr naparzał mi przez następne 2 combaty pełną garścią czołzenów po furmance (miałem jakieś tam buffy na niej), zaś magowie stali w tylnich szeregach, nawet się nie zorientowałem...żal.pl i dlatego 0-20.
może nie wiedział...
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
zbliża mi się pierwszy turniej w roli imperialnego generała
..zasady 1600 bez lordów .max 3 maszyny.
Mam taki pomysł:
mag 2 level RoP - Light
mag 2 level DS - light
BsB na koniku z +1as SoM ,Da,
i tu pojawia się pierwsze pytanie - co więcej warte -drugi mag czy inżynier??? 2 magów zapewni mi dobre losowanie czarów a z drugiej strony nie wiem na ile inżynier zmienia strzelanie...
40 halabard z dwoma detkami po 5 milicjanótów
10 kusz
10 milicjantów z muzykiem
30 Flagusów
9 Knightów Iner Circle
2 x mortar
1 x canon.
Czy może zrezygnować z flagusów i mortara i wystawić czołg?
Mam taki pomysł:
mag 2 level RoP - Light
mag 2 level DS - light
BsB na koniku z +1as SoM ,Da,
i tu pojawia się pierwsze pytanie - co więcej warte -drugi mag czy inżynier??? 2 magów zapewni mi dobre losowanie czarów a z drugiej strony nie wiem na ile inżynier zmienia strzelanie...
40 halabard z dwoma detkami po 5 milicjanótów
10 kusz
10 milicjantów z muzykiem
30 Flagusów
9 Knightów Iner Circle
2 x mortar
1 x canon.
Czy może zrezygnować z flagusów i mortara i wystawić czołg?



