Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: #helion# »

jeżeli zrobiłbyś BSB-ka eco, to zmieszczą się wszyscy, 2xmag, bsb i inżynierek :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Imo tank>flagusy - więc wstawiłbym ten czołg :wink: - na te punkty na prawdę ciężko chłopaka utłuc zwłaszcza przy ograniczeniu maszyn

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

PiotrzeB jesli jeden z magow ma byc generalem to LD 7 nawet z przerzutem to bardzo kiepski pomysl. Chlopacy znikna z stolika szybko

Za genia dalbym naszego luftwafe z sejwem na 1+ z przerzutem, slomka i dragonhelmem z 1 magiem. Na takie male punktu zbytnio nie poczarujesz. Zasada jest prosta. Albo ifka albo nic

Jeszcze zeby ci namieszac troche w glowce :P
jesli bsb bedzie w konnicy to dobrym pomyslem jest dac im sztandar + 1 LD chlopacy dużo ustoja. Sprawdzane :D

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

PiotrB pisze:zbliża mi się pierwszy turniej w roli imperialnego generała :) ..zasady 1600 bez lordów .max 3 maszyny.
Mam taki pomysł:
mag 2 level RoP - Light
mag 2 level DS - light
BsB na koniku z +1as SoM ,Da,

i tu pojawia się pierwsze pytanie - co więcej warte -drugi mag czy inżynier??? 2 magów zapewni mi dobre losowanie czarów a z drugiej strony nie wiem na ile inżynier zmienia strzelanie...

40 halabard z dwoma detkami po 5 milicjanótów
10 kusz
10 milicjantów z muzykiem
30 Flagusów
9 Knightów Iner Circle
2 x mortar
1 x canon.

Czy może zrezygnować z flagusów i mortara i wystawić czołg?
ja bym kusze wyrzucił a dopakował klocek milicji za całość z fcg - zamień też 2 mortary i 1 działo na 2 działa i mortar, lepsza kombinacja. reszta jest bardzo ok. czołg na takie punkty jest zbawienny - dlatego, że grając bez lordów magów nie spotyka się zbyt często takich czarów na stołach jak pitka, słonko, trzęsawisko itp. na magach dałbym shadow i fire ze względu na sygnaturki.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

o kurde:) za dużo tych rad :( ... Mnie też martwi 7 ld ale alternatywą jest brak bsb.Moim zdaniem bsb jest więcej wart od 8 ld generała. Nie mam wyczucia do Imperium do tej pory grałem kilka lat elfami... Wydawało mi ,że 2 x Light z powoduje ,że będę miał co ważniejsze czary z Lighta - a ponieważ mam aż 3 oddziały do walki to będę miał je czym boostować. Zupełnie nie znam siły czołgu dlatego wydawało mi się ,że 30 flagusów zrobi więcej niż 1 czołg którego na dokładkę nie ogarniam... do tej pory głównie grałem przeciw Imperium i strasznie masakrowały mnie mortary - wiadomo elfy z t3 się boją takich wynalazków :twisted: ... tak czy inaczej dzięki wszystkim ,muszę to wszystko przemyśleć :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Ja bym czymś takim zagrał

1 Grey Guardian @ 130.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]

1 Battle Wizard of the Bright Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain - Battle Standard Bearer @ 113.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Valour [30.0]

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

35 Halberdiers @ 225.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician

1 Sergeant @ [8.0] Pts

5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
2ndWeapon

35 Halberdiers @ 225.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician

1 Sergeant @ [8.0] Pts

5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
2ndWeapon

13 Free Company @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Sergeant @ [8.0] Pts

5 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse


29 Flagellant Warbands @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail

1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts

Models in Army: 137


Total Army Cost: 1595.0

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Rozpiska wydaje się bardzo mocna, zwłaszcza przewaga liczebna i park maszyn. Niemniej Ld 7 stanowi tu problem. Nie lepiej jednego maga zamienić na księdza? Mamy dodatkową kość do dispela, hate, Ld 8 i pomodlić się można :wink: .

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

na razie nie mam tylu figurek :( a na razie nie chcę kupować więcej bo nie wiadomo co będzie fajne z nowym bookiem...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Kapłan na pewno bedzie fajny, wiec niema co czekac z jego kupnem.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

bardziej chodziło mi o 2 regiment halabardników :) Tak czy inaczej podoba mi się to złożenie herosów - choć może zamiast maga z ds dać tego księdza?
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

moja propozycja, którą chętnie zagrałbym na takie punkty; jest generał z dość wysoką LD i przeżywalny, a do tego tani jak barszcz; 2 cannony na potworniaczki, czołg i masa śmiecia, do tego dwie hordy, magia to light ze względu na sygnaturkę oraz beast co by dał trochę kopa halabardom, można wymienić na shadow, równie dobrze powinna się spisywać miasma, kosztem cannona i jednej 10-tki milicji mozna wrzucić 2 mortary; rozpa dość plastyczna do modyfikacji

1 Captain 104 Pts
General; Halberd
Armour of Meteoric Iron [25]
Dawnstone [25]

1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Biting Blade [5]

1 Battle Wizard of the Light Order 125 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25]

1 Battle Wizard of the Amber Order 65 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts

40 Halberdiers 270 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts

40 Halberdiers 245 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts

10 Free Company 54 Pts
Musician

10 Free Company 54 Pts
Musician

15 Free Company 79 Pts
2ndWeapon; Musician

1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts

1 Steam Tank 300 Pts

Models in Army: 134
Total Army Cost: 1599
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Totalnie nie kapuje idei grania na malutkich oddziałach milicji. Byle fireball czy inne k6s4 i ich nie ma.

Jeśli to mają byc "bunkry" dla magów to niestety uważam że te buknry robili chyba francuzi bo takie troche kartonowe.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Reyki pisze:Totalnie nie kapuje idei grania na malutkich oddziałach milicji. Byle fireball czy inne k6s4 i ich nie ma.

Jeśli to mają byc "bunkry" dla magów to niestety uważam że te buknry robili chyba francuzi bo takie troche kartonowe.
hehe, niech leci fireball w nich, ja jeszcze podziękuję przeciwnikowi za to, skoro woli poświęcić 2-3d6 na kolesi za 54 punkty :lol2: ; bunkier jest większy jak z resztą widać :wink:
co do milicji spytaj Rafixatora...widział to w akcji jak grałem :wink:

p.s. zdradzę mały sekret...jeden unit nic nie znaczy ale kwestia ile ich jest, trochę jak u chińczyków lub sowietów :lol2:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Pewnie masz na nich jakiś patent tak samo jak ja mam na outriderów:P
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Te 8 LD to w zasadzie tylko dla 2 klocków halabard jest, a magia dużo traci tylko z jednym czarodziejem ;)
Bunkier jest ItPanic, flagellanci mają unbrejk
Poza tym różnica między 8 a 7 jest na granicy rozsądku, ale nie ukrywam że zastanawiałem się nad kapłanem i wcale to nie musi być zły wybór. Jestem przyzwyczajony do tego zestawu magii po prostu ;)

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

p.s. zdradzę mały sekret...jeden unit nic nie znaczy ale kwestia ile ich jest, trochę jak u chińczyków lub sowietów
Na Pana Zuluska. :P
To musi ciekawie wyglądać - biedna milicja sunie do przodu, blokuje wrogów walczących wręcz, wystawia się na ostrzał i tym samym oszczędza bólu cenniejszym jednostkom, tudzież tym bunkrom.
Tak z ciekawości - nie zamierzasz niańczyć tego czołgu? Nie widzę żadnego inżyniera...

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Martin von Carstein pisze:Tak z ciekawości - nie zamierzasz niańczyć tego czołgu? Nie widzę żadnego inżyniera...
W jaki sposób inżynier może niańczyć czołg? :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Okoń pisze:
Martin von Carstein pisze:Tak z ciekawości - nie zamierzasz niańczyć tego czołgu? Nie widzę żadnego inżyniera...
W jaki sposób inżynier może niańczyć czołg? :D
Chyba chodziło o to, że na żadnym magu nie ma domeny życia (niańczenie czołgu) oraz fakt, że przy trzech maszynach w rozpisce, nie ma inżyniera. Taka moja interpretacja :mrgreen:

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Siena pisze:
Okoń pisze:
Martin von Carstein pisze:Tak z ciekawości - nie zamierzasz niańczyć tego czołgu? Nie widzę żadnego inżyniera...
W jaki sposób inżynier może niańczyć czołg? :D
Chyba chodziło o to, że na żadnym magu nie ma domeny życia (niańczenie czołgu) oraz fakt, że przy trzech maszynach w rozpisce, nie ma inżyniera. Taka moja interpretacja :mrgreen:
Prawidłowa. :wink:

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

nie zamierzam niańczyć t-34, jak obrywa to obrywa dość srogo, nie warto go leczyć wtedy, poza tym bardzo ostrożnie nim gram (chociaż z pewnymi wyjatkami :twisted: ); co do milicji, to najwaleczniejsze oddziały w tym AB-ku :mrgreen:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

ODPOWIEDZ