![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
jeżeli zrobiłbyś BSB-ka eco, to zmieszczą się wszyscy, 2xmag, bsb i inżynierek ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Imo tank>flagusy - więc wstawiłbym ten czołg
- na te punkty na prawdę ciężko chłopaka utłuc zwłaszcza przy ograniczeniu maszyn
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
PiotrzeB jesli jeden z magow ma byc generalem to LD 7 nawet z przerzutem to bardzo kiepski pomysl. Chlopacy znikna z stolika szybko
Za genia dalbym naszego luftwafe z sejwem na 1+ z przerzutem, slomka i dragonhelmem z 1 magiem. Na takie male punktu zbytnio nie poczarujesz. Zasada jest prosta. Albo ifka albo nic
Jeszcze zeby ci namieszac troche w glowce![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
jesli bsb bedzie w konnicy to dobrym pomyslem jest dac im sztandar + 1 LD chlopacy dużo ustoja. Sprawdzane![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Za genia dalbym naszego luftwafe z sejwem na 1+ z przerzutem, slomka i dragonhelmem z 1 magiem. Na takie male punktu zbytnio nie poczarujesz. Zasada jest prosta. Albo ifka albo nic
Jeszcze zeby ci namieszac troche w glowce
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
jesli bsb bedzie w konnicy to dobrym pomyslem jest dac im sztandar + 1 LD chlopacy dużo ustoja. Sprawdzane
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ja bym kusze wyrzucił a dopakował klocek milicji za całość z fcg - zamień też 2 mortary i 1 działo na 2 działa i mortar, lepsza kombinacja. reszta jest bardzo ok. czołg na takie punkty jest zbawienny - dlatego, że grając bez lordów magów nie spotyka się zbyt często takich czarów na stołach jak pitka, słonko, trzęsawisko itp. na magach dałbym shadow i fire ze względu na sygnaturki.PiotrB pisze:zbliża mi się pierwszy turniej w roli imperialnego generała..zasady 1600 bez lordów .max 3 maszyny.
Mam taki pomysł:
mag 2 level RoP - Light
mag 2 level DS - light
BsB na koniku z +1as SoM ,Da,
i tu pojawia się pierwsze pytanie - co więcej warte -drugi mag czy inżynier??? 2 magów zapewni mi dobre losowanie czarów a z drugiej strony nie wiem na ile inżynier zmienia strzelanie...
40 halabard z dwoma detkami po 5 milicjanótów
10 kusz
10 milicjantów z muzykiem
30 Flagusów
9 Knightów Iner Circle
2 x mortar
1 x canon.
Czy może zrezygnować z flagusów i mortara i wystawić czołg?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
o kurde:) za dużo tych rad
... Mnie też martwi 7 ld ale alternatywą jest brak bsb.Moim zdaniem bsb jest więcej wart od 8 ld generała. Nie mam wyczucia do Imperium do tej pory grałem kilka lat elfami... Wydawało mi ,że 2 x Light z powoduje ,że będę miał co ważniejsze czary z Lighta - a ponieważ mam aż 3 oddziały do walki to będę miał je czym boostować. Zupełnie nie znam siły czołgu dlatego wydawało mi się ,że 30 flagusów zrobi więcej niż 1 czołg którego na dokładkę nie ogarniam... do tej pory głównie grałem przeciw Imperium i strasznie masakrowały mnie mortary - wiadomo elfy z t3 się boją takich wynalazków
... tak czy inaczej dzięki wszystkim ,muszę to wszystko przemyśleć ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja bym czymś takim zagrał
1 Grey Guardian @ 130.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]
1 Battle Wizard of the Bright Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 113.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Valour [30.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
35 Halberdiers @ 225.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
2ndWeapon
35 Halberdiers @ 225.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
2ndWeapon
13 Free Company @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
29 Flagellant Warbands @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
Models in Army: 137
Total Army Cost: 1595.0
1 Grey Guardian @ 130.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]
1 Battle Wizard of the Bright Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 113.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Valour [30.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
35 Halberdiers @ 225.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
2ndWeapon
35 Halberdiers @ 225.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
2ndWeapon
13 Free Company @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
29 Flagellant Warbands @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
Models in Army: 137
Total Army Cost: 1595.0
moja propozycja, którą chętnie zagrałbym na takie punkty; jest generał z dość wysoką LD i przeżywalny, a do tego tani jak barszcz; 2 cannony na potworniaczki, czołg i masa śmiecia, do tego dwie hordy, magia to light ze względu na sygnaturkę oraz beast co by dał trochę kopa halabardom, można wymienić na shadow, równie dobrze powinna się spisywać miasma, kosztem cannona i jednej 10-tki milicji mozna wrzucić 2 mortary; rozpa dość plastyczna do modyfikacji
1 Captain 104 Pts
General; Halberd
Armour of Meteoric Iron [25]
Dawnstone [25]
1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Biting Blade [5]
1 Battle Wizard of the Light Order 125 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard of the Amber Order 65 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
40 Halberdiers 270 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts
40 Halberdiers 245 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
10 Free Company 54 Pts
Musician
10 Free Company 54 Pts
Musician
15 Free Company 79 Pts
2ndWeapon; Musician
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Steam Tank 300 Pts
Models in Army: 134
Total Army Cost: 1599
1 Captain 104 Pts
General; Halberd
Armour of Meteoric Iron [25]
Dawnstone [25]
1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Biting Blade [5]
1 Battle Wizard of the Light Order 125 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard of the Amber Order 65 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
40 Halberdiers 270 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts
40 Halberdiers 245 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
10 Free Company 54 Pts
Musician
10 Free Company 54 Pts
Musician
15 Free Company 79 Pts
2ndWeapon; Musician
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Steam Tank 300 Pts
Models in Army: 134
Total Army Cost: 1599
Totalnie nie kapuje idei grania na malutkich oddziałach milicji. Byle fireball czy inne k6s4 i ich nie ma.
Jeśli to mają byc "bunkry" dla magów to niestety uważam że te buknry robili chyba francuzi bo takie troche kartonowe.
Jeśli to mają byc "bunkry" dla magów to niestety uważam że te buknry robili chyba francuzi bo takie troche kartonowe.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
hehe, niech leci fireball w nich, ja jeszcze podziękuję przeciwnikowi za to, skoro woli poświęcić 2-3d6 na kolesi za 54 punktyReyki pisze:Totalnie nie kapuje idei grania na malutkich oddziałach milicji. Byle fireball czy inne k6s4 i ich nie ma.
Jeśli to mają byc "bunkry" dla magów to niestety uważam że te buknry robili chyba francuzi bo takie troche kartonowe.
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
co do milicji spytaj Rafixatora...widział to w akcji jak grałem
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
p.s. zdradzę mały sekret...jeden unit nic nie znaczy ale kwestia ile ich jest, trochę jak u chińczyków lub sowietów
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Te 8 LD to w zasadzie tylko dla 2 klocków halabard jest, a magia dużo traci tylko z jednym czarodziejem ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bunkier jest ItPanic, flagellanci mają unbrejk
Poza tym różnica między 8 a 7 jest na granicy rozsądku, ale nie ukrywam że zastanawiałem się nad kapłanem i wcale to nie musi być zły wybór. Jestem przyzwyczajony do tego zestawu magii po prostu![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bunkier jest ItPanic, flagellanci mają unbrejk
Poza tym różnica między 8 a 7 jest na granicy rozsądku, ale nie ukrywam że zastanawiałem się nad kapłanem i wcale to nie musi być zły wybór. Jestem przyzwyczajony do tego zestawu magii po prostu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Na Pana Zuluska.p.s. zdradzę mały sekret...jeden unit nic nie znaczy ale kwestia ile ich jest, trochę jak u chińczyków lub sowietów
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
To musi ciekawie wyglądać - biedna milicja sunie do przodu, blokuje wrogów walczących wręcz, wystawia się na ostrzał i tym samym oszczędza bólu cenniejszym jednostkom, tudzież tym bunkrom.
Tak z ciekawości - nie zamierzasz niańczyć tego czołgu? Nie widzę żadnego inżyniera...
Chyba chodziło o to, że na żadnym magu nie ma domeny życia (niańczenie czołgu) oraz fakt, że przy trzech maszynach w rozpisce, nie ma inżyniera. Taka moja interpretacjaOkoń pisze:W jaki sposób inżynier może niańczyć czołg?Martin von Carstein pisze:Tak z ciekawości - nie zamierzasz niańczyć tego czołgu? Nie widzę żadnego inżyniera...
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Prawidłowa.Siena pisze:Chyba chodziło o to, że na żadnym magu nie ma domeny życia (niańczenie czołgu) oraz fakt, że przy trzech maszynach w rozpisce, nie ma inżyniera. Taka moja interpretacjaOkoń pisze:W jaki sposób inżynier może niańczyć czołg?Martin von Carstein pisze:Tak z ciekawości - nie zamierzasz niańczyć tego czołgu? Nie widzę żadnego inżyniera...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
nie zamierzam niańczyć t-34, jak obrywa to obrywa dość srogo, nie warto go leczyć wtedy, poza tym bardzo ostrożnie nim gram (chociaż z pewnymi wyjatkami
); co do milicji, to najwaleczniejsze oddziały w tym AB-ku ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)