nowe modele i unity?

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Re: nowe modele i unity?

Post autor: kowaljl »

Sorki nie doczytalem tych ran na demigryfach. Dla mnie wystawianie ich szerzej niz 4 jest calkowicie bez sensu. 3 to fajna liczba gdzie moga szybko sie ruszac i uderzac. Szerzej staja sie trudni w manewrowaniu. Ja wziolem pudelko demigryfow i wozek dla maga. Potestuje oba i potem zpobacze co lepiej pasuje. Ale w sumie jeden chyba dobrze jest miec. A potem w demigryfy trzeba bedzie ladowac. Reyki nic nie napisla o nowych bohaterach. Czyzby nasz lucznik i lowca czarownic nie bardzo sie nadawali do gry ?

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

imo 6 kurczaków to naprawdę fajna sprawa. Jest ich akurat tyle aby styknąć się z całą hordą zwykłej piechoty. Jeśli to jest coś pokroju GSów to zjadają to od przodu bez żadnego wsparcia.

Jakby jeszcze na kurczaki wsparcie rzucić to już w ogóle by niszczyły. :D
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

mam szczera nadzieje,ze to jest jakis blad. Unit i tak jest silny ale wedlug mnie to powinien miec ten t4
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

To żaden błąd. Gramy ludźmi, a nie mutantami.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Tak po prostu kapitanowie zmutowali...

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Jejku to są bohaterowie. :roll:
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

a ja myslalem ze X-manami,a tak na serio ja mowie o T unitu nie rycerzy.
ps. Flagusie mieli T4 to tez mutanty lub jak po poswieceniu dostana 4t to sie nimi stana?
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Ech naprawdę kombinujecie. Według tego myślenia chaos najtów powinno się też ranić na T3 bo przecież ich konie tyle mają, a konia łatwiej trafić. :roll:


Demigryfy mają T4 bo T3 jest dla nich za mało. Elfi bohaterowie na orłach/pegazach też są ranieni na t3 pomimo tego, że ich wierzchowiec ma t4...
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Bizim pisze:To żaden błąd. Gramy ludźmi, a nie mutantami.
lol - powiedz to bretońskim pegazom!
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

ale ja nad zdechlym elfem nie placze
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Reyik napisz coś konkretnego pliisss ;]

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Sądzę ,że (niestety) do soboty trzeba wytrzymać
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Panowie...

Parę rzeczy jest trochę lepiej, więcej jest gorzej niż w plotkach :/

Czołg np jest największą porażką. Większość plotek się zgadza, ale największa różnica to ilość SP jakie można wydać na:
- Steam Engine(ruch,grindowanie)
- steam gun (Siła = ilość SP +1, w walce wręcz normalnie jak breath attack zadaje 2d6 hitów z inicjatywą inżyniera
- steam cannon (staty jak u działa, zasięg zależny od SP (12"/24"/36"), czołg musi być dokładnie skierowany w stronę celu jak armata)

Na każde z wymienionych można wydać max 3 SP (a możemy wygenerować do 5 )

CZyli czołg jest dosyć powolny, skoro ma 3d6 ruchu max :(

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

dość? na ryżą brodę Sigmara przecierz popyla jak abdomka i w dodatku bez większej swobody. To kupa złomu będzie.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1257
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Jest coraz lepiej... #-o
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Blaesus pisze:Panowie...

Parę rzeczy jest trochę lepiej, więcej jest gorzej niż w plotkach :/

Czołg np jest największą porażką. Większość plotek się zgadza, ale największa różnica to ilość SP jakie można wydać na:
- Steam Engine(ruch,grindowanie)
- steam gun (Siła = ilość SP +1, w walce wręcz normalnie jak breath attack zadaje 2d6 hitów z inicjatywą inżyniera
- steam cannon (staty jak u działa, zasięg zależny od SP (12"/24"/36"), czołg musi być dokładnie skierowany w stronę celu jak armata)

Na każde z wymienionych można wydać max 3 SP (a możemy wygenerować do 5 )

CZyli czołg jest dosyć powolny, skoro ma 3d6 ruchu max :(
Ej, to wcale nie tak źle.
Wydając 3 SP na ruchu, masz potencjalne 18 cali (czyli więcej niż kiedykolwiek mógł), a średni dystans to jakieś 10 cali (czyli i tak więcej niż dotychczas z 3 SP), oczywiście istnieje ryzyko lipnego rzutu. Poważny minus do wówczas, jeśli na szarżę też można tylko 3SP...
Steam gun - przy 1 SP ma S2, jak dotąd (jest armor save?) no i to, że jest breath weapon jest dobre, bo liczy się do CR w CC.
Armata, przy 2 SP (jak dotąd) mamy większy zasięgi, jeśli dobrze rozumiem, większe pierdolnięcie?

Widzę więcej plusów niż minusów.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Byro pisze:
Widzę więcej plusów niż minusów.
+1

Do tego zapomnieliście, że nie musi widzieć celu aby w niego szarżować (jak abomka). Poza tym przeciwnik może zrobić tylko holda. :)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

do mnie ten czołg ze swoją losowością komletnie nie przemawia - w 3 tury 2 razy rzuca na tabelkę - jeździ losowo ,że aż strach...dlaczego niby czołg nie musi widzieć ,żeby szarżować - to jakaś jego zasada? :shock:
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

To jest zasada random movement z rulebooka. Stawiasz kostkę gdzie ma jechać i kulasz jak daleko poleci.
Jak po drodze wbije się we wrogą jednostkę to liczy się jakby szarżował.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Ruski czołg :P
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Zablokowany