nowe modele i unity?
Moderator: #helion#
Re: nowe modele i unity?
Sorki nie doczytalem tych ran na demigryfach. Dla mnie wystawianie ich szerzej niz 4 jest calkowicie bez sensu. 3 to fajna liczba gdzie moga szybko sie ruszac i uderzac. Szerzej staja sie trudni w manewrowaniu. Ja wziolem pudelko demigryfow i wozek dla maga. Potestuje oba i potem zpobacze co lepiej pasuje. Ale w sumie jeden chyba dobrze jest miec. A potem w demigryfy trzeba bedzie ladowac. Reyki nic nie napisla o nowych bohaterach. Czyzby nasz lucznik i lowca czarownic nie bardzo sie nadawali do gry ?
imo 6 kurczaków to naprawdę fajna sprawa. Jest ich akurat tyle aby styknąć się z całą hordą zwykłej piechoty. Jeśli to jest coś pokroju GSów to zjadają to od przodu bez żadnego wsparcia.
Jakby jeszcze na kurczaki wsparcie rzucić to już w ogóle by niszczyły.
Jakby jeszcze na kurczaki wsparcie rzucić to już w ogóle by niszczyły.

Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
mam szczera nadzieje,ze to jest jakis blad. Unit i tak jest silny ale wedlug mnie to powinien miec ten t4
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
a ja myslalem ze X-manami,a tak na serio ja mowie o T unitu nie rycerzy.
ps. Flagusie mieli T4 to tez mutanty lub jak po poswieceniu dostana 4t to sie nimi stana?
ps. Flagusie mieli T4 to tez mutanty lub jak po poswieceniu dostana 4t to sie nimi stana?
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Ech naprawdę kombinujecie. Według tego myślenia chaos najtów powinno się też ranić na T3 bo przecież ich konie tyle mają, a konia łatwiej trafić.
Demigryfy mają T4 bo T3 jest dla nich za mało. Elfi bohaterowie na orłach/pegazach też są ranieni na t3 pomimo tego, że ich wierzchowiec ma t4...

Demigryfy mają T4 bo T3 jest dla nich za mało. Elfi bohaterowie na orłach/pegazach też są ranieni na t3 pomimo tego, że ich wierzchowiec ma t4...
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
ale ja nad zdechlym elfem nie placze
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Reyik napisz coś konkretnego pliisss ;]
Panowie...
Parę rzeczy jest trochę lepiej, więcej jest gorzej niż w plotkach :/
Czołg np jest największą porażką. Większość plotek się zgadza, ale największa różnica to ilość SP jakie można wydać na:
- Steam Engine(ruch,grindowanie)
- steam gun (Siła = ilość SP +1, w walce wręcz normalnie jak breath attack zadaje 2d6 hitów z inicjatywą inżyniera
- steam cannon (staty jak u działa, zasięg zależny od SP (12"/24"/36"), czołg musi być dokładnie skierowany w stronę celu jak armata)
Na każde z wymienionych można wydać max 3 SP (a możemy wygenerować do 5 )
CZyli czołg jest dosyć powolny, skoro ma 3d6 ruchu max
Parę rzeczy jest trochę lepiej, więcej jest gorzej niż w plotkach :/
Czołg np jest największą porażką. Większość plotek się zgadza, ale największa różnica to ilość SP jakie można wydać na:
- Steam Engine(ruch,grindowanie)
- steam gun (Siła = ilość SP +1, w walce wręcz normalnie jak breath attack zadaje 2d6 hitów z inicjatywą inżyniera
- steam cannon (staty jak u działa, zasięg zależny od SP (12"/24"/36"), czołg musi być dokładnie skierowany w stronę celu jak armata)
Na każde z wymienionych można wydać max 3 SP (a możemy wygenerować do 5 )
CZyli czołg jest dosyć powolny, skoro ma 3d6 ruchu max

- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
dość? na ryżą brodę Sigmara przecierz popyla jak abdomka i w dodatku bez większej swobody. To kupa złomu będzie.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Jest coraz lepiej... 

Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Ej, to wcale nie tak źle.Blaesus pisze:Panowie...
Parę rzeczy jest trochę lepiej, więcej jest gorzej niż w plotkach :/
Czołg np jest największą porażką. Większość plotek się zgadza, ale największa różnica to ilość SP jakie można wydać na:
- Steam Engine(ruch,grindowanie)
- steam gun (Siła = ilość SP +1, w walce wręcz normalnie jak breath attack zadaje 2d6 hitów z inicjatywą inżyniera
- steam cannon (staty jak u działa, zasięg zależny od SP (12"/24"/36"), czołg musi być dokładnie skierowany w stronę celu jak armata)
Na każde z wymienionych można wydać max 3 SP (a możemy wygenerować do 5 )
CZyli czołg jest dosyć powolny, skoro ma 3d6 ruchu max
Wydając 3 SP na ruchu, masz potencjalne 18 cali (czyli więcej niż kiedykolwiek mógł), a średni dystans to jakieś 10 cali (czyli i tak więcej niż dotychczas z 3 SP), oczywiście istnieje ryzyko lipnego rzutu. Poważny minus do wówczas, jeśli na szarżę też można tylko 3SP...
Steam gun - przy 1 SP ma S2, jak dotąd (jest armor save?) no i to, że jest breath weapon jest dobre, bo liczy się do CR w CC.
Armata, przy 2 SP (jak dotąd) mamy większy zasięgi, jeśli dobrze rozumiem, większe pierdolnięcie?
Widzę więcej plusów niż minusów.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
do mnie ten czołg ze swoją losowością komletnie nie przemawia - w 3 tury 2 razy rzuca na tabelkę - jeździ losowo ,że aż strach...dlaczego niby czołg nie musi widzieć ,żeby szarżować - to jakaś jego zasada? 
