Pytania co do Vc
Moderator: misha
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Plus ew. Przerzuty na każdym z tych kroków .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Witam,
dopiero co rozpoczynam swoją przygodę z Vampire Counts i mam jedno pytanie. W podręczniku przeczytałem, że jest coś takiego jak Wampiryczne moce i można je nadać Wampirom, i nie można nadać wielokrotnie tej samej mocy dla jednego wampira. Moje pytanie jest takie. Czy wszystkie jednostki w armii Vamprie Counts zaliczają się do owych "Wampirów" ? Czy chodzi o konkretne jednostki w armii ? (np, czy szkielet to też Wampir i można mu nadać Wampiryczne Moce lub Ghoul ?)
dopiero co rozpoczynam swoją przygodę z Vampire Counts i mam jedno pytanie. W podręczniku przeczytałem, że jest coś takiego jak Wampiryczne moce i można je nadać Wampirom, i nie można nadać wielokrotnie tej samej mocy dla jednego wampira. Moje pytanie jest takie. Czy wszystkie jednostki w armii Vamprie Counts zaliczają się do owych "Wampirów" ? Czy chodzi o konkretne jednostki w armii ? (np, czy szkielet to też Wampir i można mu nadać Wampiryczne Moce lub Ghoul ?)
+ fakt, że można wampirom dawać kilka wampirycznych mocy ( ale nie tych samych ) o ile zmieścisz się w limicie punktowym ( 50 pkt wampir, 100 pkt lord ).Tharival pisze:Nie, wampiryczne moce możesz nadać tylko wampirom, czyli Lordowi Wampirowi i Wampirowi, nie możesz dawać tego nikomu innemu.
+ fakt, że można dać tą samą wampiryczną moc, różnym wampirom
Gallanomen to wszystko jest przecież w armybooku. Przeczytaj dokładnie i będziesz wszystko wiedział
najlepiej to przeczytać Army Booka
skoro go posiadasz, to przeczytaj go jeszcze raz, bo widać nie przeczytałeś wystarczająco dokładnie albo bez zrozumienia
jest napisany prostym jezykiem dbajmy o wzrost czytelnictwa w Polsce
skoro go posiadasz, to przeczytaj go jeszcze raz, bo widać nie przeczytałeś wystarczająco dokładnie albo bez zrozumienia
jest napisany prostym jezykiem dbajmy o wzrost czytelnictwa w Polsce
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Przyznam, że niigdy ich nie wystawiłem i też za bardzo ich nie widziałem na innych stoiłach. Owszem, koszt prawie dwukrotnie mniejszy od ghostów , ta sama ilość ran i ataków, ale z resztą statystyk jest już gorzej, S2 i T2. Do odginania wolę jednak Fell Baty a do blokowania kloców wg mnie raczej się nie nadają. Wolę jednak stanowczo dopłacić do duszkówving pisze:czy bat swarmy mają jakieś zastosowanie?? czy jest to po prostu strata pkt? 5 batow wychodzi taniej od 3 hostow a też można nimi blokować- chyba...
@Azgaroth nie porównuj eterycznych Duchów ze ścierwem jakim są BatSwarmy. Zupełnie inne zastosowanie.
Żeby wystawić BatSwarmy musi ich być min 3 bazy co daje koszt 105 ptk.
Za 120ptk masz 6 Fell Batów albo 2x3 małe Fell Baty które latają na 20 cali a nie 10 jak Swarmy.
Nie widzę dla małych nietoperków żadnego zastosowania ze względu na cenę, żeby dawało się je wystawiać solo albo by miały jakiś scout, to może inaczej by było, a tak stracone ptk.
Chyba, że ktoś się nastawia na Helm of Commandment +MindRazor z Shadow'a
Żeby wystawić BatSwarmy musi ich być min 3 bazy co daje koszt 105 ptk.
Za 120ptk masz 6 Fell Batów albo 2x3 małe Fell Baty które latają na 20 cali a nie 10 jak Swarmy.
Nie widzę dla małych nietoperków żadnego zastosowania ze względu na cenę, żeby dawało się je wystawiać solo albo by miały jakiś scout, to może inaczej by było, a tak stracone ptk.
Chyba, że ktoś się nastawia na Helm of Commandment +MindRazor z Shadow'a
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
niby dlaczego? Przecież stajesz się stworem, którego charakterystyki masz w RB.JarekK pisze:tak zostaje unded
Chyba, że jest to jakoś konkretnie napisane przy czarze, więc mógłbyś mnie jakoś oświecić?
p.s. gdyby tak było to by było bardzo fajnie ;d
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
biorąc na logikę : vampir jest martwy i nie staje się żywy po przez zamianę w smoka :p
ale w sumie nigdy sie nad tym nie zastanawiałem
ale w sumie nigdy sie nad tym nie zastanawiałem
zadałem pytanie w odpowiedniejszym temacie. okazuje sie za zasady specjalne przechdzoa na smoka.
a co do eterycznosci i hate to niestety nie da rady tak zrobic. czar mozna rzucic tylko na siebie co oznacza ze musisz miec 35 pkt w forbidenie. do tego dochodzi albo eterycznosci albo red fury. co swoja droga, patrzac ze lorda musisz zrobic pod konkretny czar jest slaba opcja. co innego z malego maga ktory wart jest 160 pkt...
a co do eterycznosci i hate to niestety nie da rady tak zrobic. czar mozna rzucic tylko na siebie co oznacza ze musisz miec 35 pkt w forbidenie. do tego dochodzi albo eterycznosci albo red fury. co swoja droga, patrzac ze lorda musisz zrobic pod konkretny czar jest slaba opcja. co innego z malego maga ktory wart jest 160 pkt...
always Vampire