8 edycja- pytania 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Re: 8 edycja- pytania 2
Czyli zaszarżowany podczas wykonywania overruna rydwan (np. od tyłu) wypłaca impact hity do tyłu?
Może, ale tylko wówczas, gdy jego overrun zakończył się szarżą w jednostkę, zaś sama walka jest rozstrzygnięta dopiero w kolejnej turze, po szarży czegoś w sam rydwan.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
przy czym w tył nie wypłacasz wszystkich, zobacz opis "resolving impact hits" w dziale special rules
dzielisz impacty po równo jeśli masz więcej jednostek w B2B
dzielisz impacty po równo jeśli masz więcej jednostek w B2B
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
A co by miało tego zabraniać? Muszą po prostu być z różnych kategorii przedmiotów w RB/AB.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Chodzi o nową jednostkę wampirów - Coven Thron
W booku napisano, że załoga rydwanu, zwierzęta ciągnące rydwan i sam rydwan to jeden model. Bije się w niego uwzględniając ww (jak mniemam najwyższe) członków załogi, biorąc pod uwagę WT samego rydwanu. Korzystamy z ochrony pancerza rydwanu a nie postaci. Według tego niemożliwym jest zaatakowaniem Postaci na rydwanie, mam rację? Tzn. że jeśli rydwan ma magiczną ochronę to tak jak gdyby załoga też ją miała - bo według powyższego rozumowania nie można zaatakować samej postaci, nie atakując rydwanu ( nawet zdolnością sniper jak rozumiem?)
W booku napisano, że załoga rydwanu, zwierzęta ciągnące rydwan i sam rydwan to jeden model. Bije się w niego uwzględniając ww (jak mniemam najwyższe) członków załogi, biorąc pod uwagę WT samego rydwanu. Korzystamy z ochrony pancerza rydwanu a nie postaci. Według tego niemożliwym jest zaatakowaniem Postaci na rydwanie, mam rację? Tzn. że jeśli rydwan ma magiczną ochronę to tak jak gdyby załoga też ją miała - bo według powyższego rozumowania nie można zaatakować samej postaci, nie atakując rydwanu ( nawet zdolnością sniper jak rozumiem?)
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Ponieważ oficjalnie jeszcze nie ma zasad tych nowych rydwanów to ciężko się ustosunkować.
Ale jeśli chodzi o zwykłe rydwany to można atakować postać w nich jadącą. Przy czym dana postać ma ochronę pancerza większą o 1. Natomiast zasady specjalne nie przechodzą z rydwanu na bohatera i odwrotnie.
Ale jeśli chodzi o zwykłe rydwany to można atakować postać w nich jadącą. Przy czym dana postać ma ochronę pancerza większą o 1. Natomiast zasady specjalne nie przechodzą z rydwanu na bohatera i odwrotnie.
to dziwne bo w booku napisano - nigdy nie korzysta sie z ochrony pancerza zalogi.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Twoja opinię to ja znam akurat. Tylko, że dla mnie nigdy to NIGDY.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
No i nie korzysta z pancerza załogi, który zazwyczaj jest 5+/4+/3+ Po prostu ma As6+ dlatego, że jedzie na czymś, nieważne czy to rydwan, smok czy kuń
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
pytanie o prziekierowanie szarzy, sytuacja wygląda nastepująco:
CCCCCCCCC
CCCCCCCCC
------------
---------DPDPDPDP
------------
------------
-----GE-----
------------
wwwwwwwwwwww
wwwwwwwwwwww
wwwwwwwwwwww
C-chosens
DP-Dragon Princes
GE-orzeł
w-White Lions
tura chaosu, chaos deklaruje szarżę na DP, kawaleria robi flee, choseni przekierowują w GE, orzeł flee i teraz nasuwa się pytanie czy choseni mogą wpaść w WL pomimo tego, ze już nie mogą po raz kolejny przekierować szarzy? W tej sytuacji gracz chaosu musiał rzucić 8 aby wpaść w WL jeśliby była by pusta przestrzeń, pomimo tego, że wszystko mu uciekło chaos rzuca na szarżę tak czy siak i rzucił 2 i 6 i teraz pytanie, czy wpada w WL pomimo tego, że uciekły od niego śmieci, to czy w tej sytuacji biegnie te 12 czy już tylko 2?
CCCCCCCCC
CCCCCCCCC
------------
---------DPDPDPDP
------------
------------
-----GE-----
------------
wwwwwwwwwwww
wwwwwwwwwwww
wwwwwwwwwwww
C-chosens
DP-Dragon Princes
GE-orzeł
w-White Lions
tura chaosu, chaos deklaruje szarżę na DP, kawaleria robi flee, choseni przekierowują w GE, orzeł flee i teraz nasuwa się pytanie czy choseni mogą wpaść w WL pomimo tego, ze już nie mogą po raz kolejny przekierować szarzy? W tej sytuacji gracz chaosu musiał rzucić 8 aby wpaść w WL jeśliby była by pusta przestrzeń, pomimo tego, że wszystko mu uciekło chaos rzuca na szarżę tak czy siak i rzucił 2 i 6 i teraz pytanie, czy wpada w WL pomimo tego, że uciekły od niego śmieci, to czy w tej sytuacji biegnie te 12 czy już tylko 2?
szit :/
Sytuacja z ostatniej gry:
K - kawaleria przeciwnika
I - przeszkoda terenowa, impass
F - pojedynczy fiend
D - oddzial demonetek
Kawaleria widzi demonetki i chce szarzowac. Nie przecisnie sie miedzy impasem, a fiendem ale moze wykonac ruch szarzy poruszajac sie na wprost, skrecajac do 90 stopni w lewo i dalej jadac az do zetkniecia z demonetkami. Maksymalizacji pewnie sie nie uda zrobic ale nie w tym rzecz.
Pytania:
1. Czy taka szarza jest w ogole mozliwa do zadeklarowania?
2. Czy dystans szarzy miezymy po najkrotszej linii (nr 1) nawet jesli tamtedy nie da sie przejsc, czy jednak po trasie nr 2 ?
3. Jesli miezymy po najkrotszej, ale efektywny ruch oznacza pojscie po nr 2, to co w sytuacji jesli trasa nr 2 jest dluzsza niz ruch kawalerii + 2k6?
K - kawaleria przeciwnika
I - przeszkoda terenowa, impass
F - pojedynczy fiend
D - oddzial demonetek
Kawaleria widzi demonetki i chce szarzowac. Nie przecisnie sie miedzy impasem, a fiendem ale moze wykonac ruch szarzy poruszajac sie na wprost, skrecajac do 90 stopni w lewo i dalej jadac az do zetkniecia z demonetkami. Maksymalizacji pewnie sie nie uda zrobic ale nie w tym rzecz.
Pytania:
1. Czy taka szarza jest w ogole mozliwa do zadeklarowania?
2. Czy dystans szarzy miezymy po najkrotszej linii (nr 1) nawet jesli tamtedy nie da sie przejsc, czy jednak po trasie nr 2 ?
3. Jesli miezymy po najkrotszej, ale efektywny ruch oznacza pojscie po nr 2, to co w sytuacji jesli trasa nr 2 jest dluzsza niz ruch kawalerii + 2k6?