8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Lidder »

Marek15 pisze:Ile razy może ziać Mag-Smok (transformacja Kadon)? 1. raz w całej bitwie 2. raz z każdego zionącego potwora (raz jako hydra, drugi raz jako smok itd) 3. Raz na przemianę (zmienia się w smoka, zieje, czar zostaje rozproszony, ponownie zmienia się w ten sam typ smoka i zieje znowu).
I jeszcze czy czar ten można przerwać dobrowolnie (np. po to by wyczarować inny czar) czy mag pozostaje smokiem aż przeciwnik rozproszy?
W RB masz, ze model posiadający więcej niż jeden BW może użyć każdego tylko raz. Dla mnie dobra odp jest 3, ale dla dobra przeciwnika grałbym 2. :)
Co do czarów typu RiP możesz je rozproszyć kiedy chcesz.

Awatar użytkownika
slawowid
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38
Lokalizacja: Gród Warsa

Post autor: slawowid »

Ja sądzę iż 3 odpowiedź jest jest jak najbardziej zgodna z RB. Za każdym razem kiedy zamieniasz się w smoka jest to nowy model, jakby poprzednia zmiana została rozproszona czyli tamten smok zginął a zamieniasz się w nowego... (chociaż jak tak nad tym pomyśleć to w sumie może też być że skoro czarodziejka żyje to cały czas zamienia się w tego samego smoka który już wcześniej ział... hmmm...)

No dobra w sumie nie wiem, ale na pewno odpowiedzi nr. 2 jest w porządku.
Niech pogańskie duchy strzegą ziemi naszych przodków po wsze czasy!

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Rozpoczynanie gry:
scenariusz Battleline.

Czy wygląda to tak:
1. rzucamy kostką - kto wygrywa decyduje po której stronie się rozkłada
2. rzucamy kostką - kto wygrywa pierwszy się rozstawia
3. rzucamy kostką - kto wygrywa rozpoczyna grę (z modyfikatorem +1 za szybsze wystawienie się)
???

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Lepiej bym tego nie ujął :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Tak tylko pytałem bo mi się coś za dużo tych rzutów wydawało i zwątpiłem w swoje umiejętności translacyjne :P

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

W sumie w 7 edycji było prawie tak samo, tylko LS wprowadziła inne zaczynanie na turniejach.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

co do tych zionięć to strasznie dziwna rozkmina...miał ktos przykład że mag się wielokrotnie zmienniał?
i za każdym razem dostaje nowe zioniecie, nie ma znaczenia czy smok bedzie tym samym co tuę wcześniej czy tylko jego bliźniakiem o podobnie-brzmiącym imieniu
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

katerek pisze:Jak masz na połowie oddziału driady to nie masz żadnego minusa :)...musi być połowa i piczy kłak czyli większa część oddziału zasłonięta o!
Zgaduj czy ustawię tak żeby mieć tego covera skoro się o niego pytam... =P~
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

Apropos magicznej lancy: nie, nie może. Ale wszystkie magiczne bronie z armybooka bretonni mające w nazwie 'lance' nie są opisane jako lance, a więc są zwykłą magiczną bronią zupełnie przypadkowo nazywającą się lanca i zupełnie przypadkowo działającą jak lanca. A zwykłe magic weapony bretoński bsb może spokojnie brać :wink:

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

A wracając do dziwnej rozkminy: czy mag który zmienił się w smoka pozostaje herosem? Może brać challenge i czy priest może na niego Healing Hand? Kapłańska Rączka leczy wszystkie stracone rany, w skrajnym przypadku Fire Dragona do 7 utraconych :D (Mag jest Imperialistą). Wydaje mi się że na oba pytania tak. Jest zapis że będąc przemienionym nie może czarować i używać ekwipunku - ale nic o tym że przestaje być Antosiem.

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

kiedy przesuwa się niezdispellowane słońce?
1)w turze magii?
2)w compulsory movement?
3)??

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

o, znalazłem przy opisie vortexów,
ale nie na początku tury tylko na koniec każdej kolejnej tury magii

katerek
Masakrator
Posty: 2983
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

bigpasiak pisze:
katerek pisze:Jak masz na połowie oddziału driady to nie masz żadnego minusa :)...musi być połowa i piczy kłak czyli większa część oddziału zasłonięta o!
Zgaduj czy ustawię tak żeby mieć tego covera skoro się o niego pytam... =P~
Muszą mieć w takim razie duże picze kłaki :PPPP ale ogólnie każdy będzie kombinował żeby mieć covera :)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Krzysiek_312
Oszukista
Posty: 782
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Krzysiek_312 »

Witam, czy przy rzucaniu czaru 6 z life'a przysługuje ochrona magiczna lub regenka, bo w tłumaczeniu podr. jest napisane, że żaden rodzaj save nie może być użyty i nie wiem czy dotyczy to tylko as czy również ww?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Zapis "no saves of any kind" neguje wszystkie save'y, włącznie z Wardami. Jeśli więc grasz zgodnie 100% z podręcznikiem, niezdany test siły = zgon.
Queek.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

emiel_regis pisze:Apropos magicznej lancy: nie, nie może. Ale wszystkie magiczne bronie z armybooka bretonni mające w nazwie 'lance' nie są opisane jako lance, a więc są zwykłą magiczną bronią zupełnie przypadkowo nazywającą się lanca i zupełnie przypadkowo działającą jak lanca. A zwykłe magic weapony bretoński bsb może spokojnie brać :wink:
1) dlaczego mialby nie moc?
2) wg faqa do bretki wszystkie bronie z nazwa lanca w opisie sa lancami. NIe daja drugiego +2 za sile

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Czyje jeżeli czarodziej 2lvl rzuci na ifce czar który jest RiPem a nastepnie z miscasta straci lvl a więc zejdzie lvlem do zero i zapomni ten czar to RiP jest rozpraszany czy działa ?

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Frenzy przechodzi na oddział (chodzi o szarże i testowanie ld).

Czy oznacza to, że cały unit ma zasadę frenzy?

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Czy będąc pod działaniem 6 z besta nadal się jest herosem na potrzeby kombatu bo jak dla mnie zapis jest niejednoznaczny? I 2 pytanie czy jak taki stworek wyjdzie z macierzystego oddziału to może wejść do albo do innego oddziału później .

katerek
Masakrator
Posty: 2983
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Pedros pisze:Frenzy przechodzi na oddział (chodzi o szarże i testowanie ld).

Czy oznacza to, że cały unit ma zasadę frenzy?
Nie, jeśli masz kolesia co jest frenzy w oddziale nie frenzy to tylko on testuje i może wyszarżować z oddziału (sam).
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Zablokowany