Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
no to z poganiaczami sie pare razy zwalowalem...choc chba nie bardzo wplywa to na rozgrywke.
a po co fanatykowi ItP? jego obecnosc lub brak nijak nie wplywa na rozgrywke (nawet absurdalne sytuacje nie przychodza mi do glowy)
podrecznik napisany jest spojnie (pod tym wzgledem jeden z lepszych w tej ed.)...choc polotu w nim nie za duzo.
a po co fanatykowi ItP? jego obecnosc lub brak nijak nie wplywa na rozgrywke (nawet absurdalne sytuacje nie przychodza mi do glowy)
podrecznik napisany jest spojnie (pod tym wzgledem jeden z lepszych w tej ed.)...choc polotu w nim nie za duzo.
Oi,quas pisze:no to z poganiaczami sie pare razy zwalowalem...choc chba nie bardzo wplywa to na rozgrywke.
a po co fanatykowi ItP? jego obecnosc lub brak nijak nie wplywa na rozgrywke (nawet absurdalne sytuacje nie przychodza mi do glowy)
podrecznik napisany jest spojnie (pod tym wzgledem jeden z lepszych w tej ed.)...choc polotu w nim nie za duzo.
rzeczywiscie nie bardzo wplywa na rozgrywke. Ew. przy pogoni/overrun...
Fanatyk bez ItP moglby uciekac od Grozy. Moglby uciekac, jesliby ktos zlamal w jego poblizu oddzial lub go wystrzelal. Jesli by przebiegl przez niego sojuszniczy oddzial uciekalby razem z nim (wciaz zadajac obrazenia?). Moim zdaniem to wazne uscislenie.
Skoro mowicie, ze to jeden z lepiej napisanych podrecznikow to moze tak jest. Moze zle na niego patrze, bo jestem rozczarowany jego slaboscia. Jakos najlepiej mi sie kojarzy podrecznik do High Elfow. Ciekawe zasady armii, ktore wbrew pozorom nie zepsuly rozgrywki, jasne zasady, calkiem niezly fluff, nie pamietam jakis niejasnosci. W dodatku armia wyszla silna.
nie kumam. chcesz gonic herda? bo tego sie nie daEw. przy pogoni/overrun...
overrunowac tez raczej nie-bo jak strzelasz to nie jest w walce...a chwile pozniej i tak wybuchnie.
/sam overrun mozliwy po wycieciu calutkiego oddzialu-to juz mialem na stole/
jakos nigdy na to nie patrzylem. /pewnie dlatego iz w poprzednim AB nie byl moim modelem a niewiele pozniej wszystkie jego niejasnosci byly sfakowane/Fanatyk bez ItP moglby uciekac od Grozy. Moglby uciekac, jesliby ktos zlamal w jego poblizu oddzial lub go wystrzelal. Jesli by przebiegl przez niego sojuszniczy oddzial uciekalby razem z nim (wciaz zadajac obrazenia?). Moim zdaniem to wazne uscislenie.
w HE bylo od razu wielkie halo o dragon armour (dopiero GW samo wdalo FAQ),nadal uwazam to za bzdure ale "dura lex sed lex"Skoro mowicie, ze to jeden z lepiej napisanych podrecznikow to moze tak jest. Moze zle na niego patrze, bo jestem rozczarowany jego slaboscia. Jakos najlepiej mi sie kojarzy podrecznik do High Elfow. Ciekawe zasady armii, ktore wbrew pozorom nie zepsuly rozgrywki, jasne zasady, calkiem niezly fluff, nie pamietam jakis niejasnosci. W dodatku armia wyszla silna.
W zeszłą sobotę kolo grający dymonami chyba mnie zwałował, dowiedziałem się że nie można puszcze fanoli po jednej trajektorii oraz że nie można wysłać fanoli w swój oddział za którym była jednostka która fanoli wyzwoliła.
Czy jest tak czy też nie?
Czy jest tak czy też nie?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Nie dość że gra najpotężnijszą armią przeciwko jednej z słąbszych to jeszcze czituje.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Fanoli możesz puścić w dowolną stronę nawet przez 1000 swoich oddziałów tylko wszystko po drodze dostanie "lacza".
Fanoli można puścić po tej samej trajektorii (W AB nie ma nic na ten temat powiedziane że nie wolno) tylko, że ryzykujesz wtedy że wzajemnie się ubiją (o ile byli wypuszczeni dokładnie z tego samego punktu, w dokładnie tym samym kierunku).
Np. Kiedy pierwszy rzuci za ruch 3 a kolejny 5 to masz po dwóch fanatykach.
Fanoli można puścić po tej samej trajektorii (W AB nie ma nic na ten temat powiedziane że nie wolno) tylko, że ryzykujesz wtedy że wzajemnie się ubiją (o ile byli wypuszczeni dokładnie z tego samego punktu, w dokładnie tym samym kierunku).
Np. Kiedy pierwszy rzuci za ruch 3 a kolejny 5 to masz po dwóch fanatykach.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Chodzilo mi o Twoje 'walowanie' tj. tak zrozumialem, ze jezeli w fazie strzelania, przeciwnik wycial wszystkich herderow, to od razu oddzial wybuchal, co jest niepoprawne, bo taki oddzial czeka do poczatku tury goblinow i dopiero wtedy detonuje, right?quas pisze:nie kumam. chcesz gonic herda? bo tego sie nie daEw. przy pogoni/overrun...
overrunowac tez raczej nie-bo jak strzelasz to nie jest w walce...a chwile pozniej i tak wybuchnie.
/sam overrun mozliwy po wycieciu calutkiego oddzialu-to juz mialem na stole/
Co do zasady, to nie jest jakis problem, bo to co mialo byc w zasiegu to juz jest. Jedyny moment kiedy oddzialy sie jeszcze ruszaja to koniec fazy CC, kiedy nastepuje pursuit/overrun (ew.flee). W ten sposob oddzial, ktory byl w zasiegu (poza) moze sie znalezc poza (w) zasiegiem wybuchu goblinow. Ufff.
Likaon, co do jednej trajektorii nie jestem pewien. Natomiast puszczanie fanatyka przez swoj oddzial to podstawowa taktyka. Puszczanie przez machine, bo jej nic nie szkodzi, przez snotlingi, bo nie zal, czy przez duzy oddzial goblinow, bo co tam. Jest wtedy duza szansa, ze szarzujacy skonczy ruch na fanolu, co jest idealem.
Oj czepiasz się ale tak najlepiej można było zobrazować tę samą trajektorięSzemkel pisze:Będę czepialski. Wystarczy, że zachaczy podstawką. Ale to trzeba być pierdołą albo robić to z premedytacją.katerek pisze:(o ile byli wypuszczeni dokładnie z tego samego punktu, w dokładnie tym samym kierunku)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Czy jak w regimencie NG mam BOBB, a obok ucieka regiment zwykłych orków to moje NG są odporne na panikę od tych uciekających orków? Czy rzucają w normalny sposób a jedynym plusem takiej sytuacji jest Ld od BOBB?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
oczywiście że moga brać od gienia
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
z tym puszczaniem po swoim oddziale to mozna zrobic to tak?
!!!!!! - zla kawaleria
ggggg
ggggg
ggggg g to gobliny:D
ggggg
x
x to koniuszek z ktorego wyskakuje fanatyk , przekopuje sie przez nasz oddzial gobo.
jesli mozna to jest to dobre rozwiazanie w pieknej sytuacji w ktorej złą kawa nie jest glupi fast tylko główne sily wroga.
!!!!!! - zla kawaleria
ggggg
ggggg
ggggg g to gobliny:D
ggggg
x
x to koniuszek z ktorego wyskakuje fanatyk , przekopuje sie przez nasz oddzial gobo.
jesli mozna to jest to dobre rozwiazanie w pieknej sytuacji w ktorej złą kawa nie jest glupi fast tylko główne sily wroga.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Jak się rozpatruje pośmiertny atak fanatyka w przypadku kiedy oddzdiał NG jest szarżowany, wypuszczę fanola na kontrkurs i wybignie na 2". Szarżujący, nawet przy dostawieniu do NG ma na tyle głęboki oddział że zadeptuje fanola. Pierwsze k6 idzie w szarżującego, drugie k6 też idzie w niego czy rozdziela się na szarżującego i szarżowanego?
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.