Pytania początkującego

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: Animosity

Re: Pytania początkującego

Post autor: Tofic »

Nie, podobnie jak innych maszyn/rydwanów/maszyno-rydwanów, czyli wózka, armat, czołgu itd. Z tego wynika, że jedyne, co można leczyć z modlitwy to sam kapłan i inni bohaterowie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Krzysiek pisze:Jak się mają zasady euro do detachmentow ? Czy jeśli powiedzmy mam 2 klocki włóczni i 2 klocki halabard i do każdego klocka chce dodać po 10 mieczników to nie mam prawa tego zrobić ?
Czemu nie miałbyś mieć prawa? Inna sprawa, że to kompletnie nieopłacalne (nie piszę "bez sensu", by nikogo nie urazić... :D ).

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Tofic pisze:Nie, podobnie jak innych maszyn/rydwanów/maszyno-rydwanów, czyli wózka, armat, czołgu itd. Z tego wynika, że jedyne, co można leczyć z modlitwy to sam kapłan i inni bohaterowie.
I championi oddziałów. A że wszyscy mają 1 W? Poczekajmy na Demigriffon Knights... :D

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Takie pytanie co się dzieje jeżeli rzucę ifke na modlitwę księdza i co się dzieje przy ifce z Altara ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

rafixator pisze:Takie pytanie co się dzieje jeżeli rzucę ifke na modlitwę księdza i co się dzieje przy ifce z Altara ?
Nic się nie dzieje :mrgreen:

Znaczy się wchodzi ifka, nie może być zdispelowana, a nie rzuca się na tebelkę miskastów. Taki fajny bonusik z 7 edycyjnego AB.

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Dzięki, tak myślałem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Coś tam się jednak dzieje - dziadzia nie rzuca już bound spelli w tej turze magii...

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

To ja zadam pytanie uzupełniające.

Arch Lector rzuca jeden z blessingów sigmara- pach IF. Drugiego już nie może rzucić.
A czy może odpalić Bounda z War Altara?
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

też nie, bo to nie jest bound z Altara, tylko z niego; miałem taką sytuację na turze, gdzie na dwóch rzucałem re-rolle na trafienie i zranienie najpierw, 2x6 i już birony nie mogłem posłać
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Konsekwencją rzucania IF z bounda jest niemożność rzucania więcej boundów w danej turze.

EDIT: Helion pierwszy
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

ja już nieraz przerzuty sobie z dwóch rzucałem żeby banishmentem szaleć a tu IF i dupa....

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

krystian1wielki pisze:ja już nieraz przerzuty sobie z dwóch rzucałem żeby banishmentem szaleć a tu IF i dupa....
tutaj akurat miałem Czalendżyk w B&G z Chaosyckim Lordem na smoku, on został na jednej ranie i ja na jednej, ale ja miałem dwururkę a chciałem zatłuc typa z 6 ataków z re-rollem; klu imprezy było wypstrykać oponenta z DD-ków na leczenie i re-rolle, ale żeby weszła Birona :twisted: tyle co rzuciłem z dużego WS10 później, przez co miał 2 ataki trafiające na 5+;
wygrałem mimo tego pojedynku bo czołgi rozsmarowały 2 regony Warriorów :badgrin:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Podobno niema głupich pytań wiec: Czy Wyrzutnoa Rakiet musi widziec skoro jest katapulta??

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

jeśli chcesz strzelać normalnie to musi - jeśli nie widzi możesz strzelać indirectem

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Ale jesli nie widze celu, to piersza czesc jest normalnie dorzut jak z dziala. A dopiero druga podlega dodatkowemu rozrzutowi jak zwykle katapulty czy mozdzierze?

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

tak

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Cholercia, a ja już kilku strzałów z rakiet nie oddałem bo nie widziałem celu, cóż dobrze wiedzieć na przyszłość :D
Vae victis!

Awatar użytkownika
Mr.Jack
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Mr.Jack »

Siemanko , mam pare pytań .

Czy jezzaiile mogą strzelać z 2 szeregów .

Jak dokładnie lata kółko u skavenów .


Nie chce mi się rysować ale może uda się komuś zrozumieć , jeżeli 2 kloce są w CC , trzeci kloc chce dojść do tego CC z boku i jest tak że częściowo na drodze stoi mu domek , to czy pozadeklarowaniu szarży możę się dostawić tak , że połowa jednostek z pierwszego szeregu jest w styku z moimi a połowa ze swoimi jednostami . W sensie że gdyby musiał się styknąć tylko z moimi to nie bardzo mugłby wykręcic przy domku i kiszka .

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Napisz takie pytania w dziale Skavenów #-o
Obrazek

Awatar użytkownika
Mr.Jack
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Mr.Jack »

To chyba nie ma różnicy ? . I tak ktoś powinien wiedzieć . :P

Zablokowany